0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Zrób sobie godzinną sesję w EVE na internecie mobilnym z telefonu. Zobacz czy problem się powtórzy. Stawiam na problem u Twojego dostawcy internetu.Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Sa osoby ktore to maja, ale gro nie. Wiec oczywiscie wina po Twojej stronie, lub bardziej neta ktorego masz.Opcji jest wiele, ruter, fifirifi, sam sprzet operatora netu. Na poczatek wepnij sie w sciane kablem i spr czy jest lepiej. Pozniej zostaje tylko walka z dostawca neta.
Jeśli masz od kogoś pożyczyć router polecam przetestować.
Traceroute jak na kabel bardzo dziwny. Zakładając że grasz z polski to tak z 5 pozycji to Ty i Twój ISP, kolejnych pare to powinna być *(^)&*^(*^_(* Telia.Co to za ISP? Jedyny polski operator z virgin w nazwie to mobilka jest.
wciąż masz 3 linijki na których nie ma danychczęsto tam są straty pakietów