Eve Online > Dyskusje ogólne

Nowa wojna!!!

<< < (9/10) > >>

Filip Bonn:
Poniekąd o tym pisałem.
Pełna zgoda.

[NOGRL] Asm Nihouyah:
Imperium wykorzystało najbardziej lagogenną i podatną na problemy wynikające z tidi (sprawdzone wcześniej przez NCPL w M-OEE8) metodę ataku na keepstara, która jednocześnie miała ograniczyć straty w shipach do minimum (wysyłanie fighterów 1000km z własnego fortka zamiast wrzucenia dreadów/tytanów jako main dps) i nagle wszyscy się dziwią, że przy 6k ludzi łącznie i ponad tysiącu carrierów/superów w systemie serwer prawie się złożył. :) Kolejnym razem proponuję do tego dorzucić firewall BSy i Domifleet, to może chociaż node zginie. ;D

Gaavrin:
Apropo laga i wydajności serwerów. Wczoraj byłem a A...coś tam, (system w który stoi keepsta tri). tri próbowało fajterami zrefować fortizara drf, który stoi na przeciw undocku.
1000 ludzi na lokalu, wszyscybna jednym gridzie, najpierdzielali do siebie i... zero tidi. Żadnego laga, grałem na full detalach i wszystko działało płynnie.
 Jestem przekonany że gdzieś do 4k ludzi da się walczyć. Przegraliśmy w 9-4 na własne życzenie. Za późno byliśmy w systemie, powinniśmy być tam wcześniej niż panfam. Nie potrzebnie wrzucaliśmy tam floty jackdowów, które tylko obciążały serwer. No i tak jak pisze Asm. Tytany, dredy i amarskie bsy waliłyby w tego keepstara same, pewnie nawet jakby kogos wywalił z gry, nawet jak ktoś by już poszedł spać, to strzelałyby jeszcze przez godzine.

Skaza:

Zatem mówicie, że dzisiaj walka pomiędzy aliansami będzie sprowadzała się do zapchania systemu? Kto pierwszy, ten lepszy...

Moim zdaniem, przegraliśmy wszyscy. Gracze EVE zostali pokonani przez obezwładniająco niewydajny serwer i mechanikę gry, która doskonale udaje, że problem TiDi nie istnieje. A czarę goryczy przepełnia fakt, że CCP jest praktycznie niezdolne do rozwiązania tego problemu. Te wszystkie mass testy, całe pierdzielenie o Massive, czy Large Scale... Przecież to nie ma sensu. Chyba, że małym druczkiem dopiszemy: max. 4000 players.

Players vs TiDi... THIS is EVE.

Gaavrin:
Skaza, piszesz jakby w każdej innej grze standardem było 20 tysięcy, tylko eve nie wyrabia. Jest dokładnie na odwrót. W eve możliwe są cuda niemożliwe w żadnej innej grze jeżeli chodzi o liczbę graczy walczących ze sobą nawzajem.
Gracze zawsze będą naciągali granicę, jak się okazało 10 lat temu że można wrzucić do systemu 1 tyśiąc ludzi, to graze zebrali 2. Jak się okazałonże mogą walczyć 2, to zebrali 4. Jak przy 4 botwa się toczy, to następnym razem zebrało się 6 tysiecy. I pewnie za jakiś czas bedziemy sie strzelać w 6.tysięcy, a wtedy zvierze się 8 i serwer nie wyrobi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej