Forum Gry > Inne gry

Steel Division

<< < (2/2)

Ptysiu:

--- Cytat: [.BSI.] Dheedee w Maj 04, 2017, 19:04:23 ---Widziałem jakieś gameplay`e na YT i widziałem jakąś bitwę dywizji amerykańskiej ze spamem jednostek (AI) i niemiaszków z silnym wsparciem lotniczym (gracz) i niemiaszki prawie zostali zepchnięci na sam koniec mapy ale jednak się w końcu odbili. Z tego co obserwuję to nie jest symetryczny RTS, a właśnie polegający na asymetrii sił i koncentrowaniu się na swoich najważniejszych zaletach i grindowaniu umiejętności w walce daną dywizją. To nie jest Dawn of War czy CoH gdzie armie praktycznie różnią się tylko teksturami, bo każda ma swój odpowiednik u przeciwnika w podobnym tierze.

--- Koniec cytatu ---

Bingo. Ta asymetria jest w pewnym stopniu niwelowana wprowadzeniem 3-etapowego starcia (A,B,C). Ogólna zasada jest taka, że są dywizje silniejsze na początku gry, w fazie A, a inne przy końcówce (właśnie wspomniana 12 Dyw. Panc. SS), gdzie na pole wyjeżdżają wszystkie pantery, tygrysy i Kot Filemon. Gdyby te zabawki wjeżdżały od razu to ta gra była by wyjątkowo jednostronna.

Tak btw. Jumbo vs Tygrys Królewski. Alianci nie mają w ogóle działa, które przebija od przodu Tygrysa, a Niemiecka 88 przebija Jumbo bez problemu.

Soulscream:

--- Cytat: [.BSI.] Dheedee w Maj 04, 2017, 19:04:23 ---To nie jest Dawn of War czy CoH gdzie armie praktycznie różnią się tylko teksturami, bo każda ma swój odpowiednik u przeciwnika w podobnym tierze.

--- Koniec cytatu ---

Ekhm what?

Ptysiu:
Tymczasem gdzieś w alternatywnej rzeczywistości grasuje Janusz "Pogromca German" herbu Biedronka i nie szczędzi potomków Teutonów:

[.BSI.] Dheedee:
Brawo Janusz !

Xeyo:
Polnische Banditen, achtung!  8)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej