Autor Wątek: Miscreated - gra w stylu DayZ -  (Przeczytany 1682 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 460
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +202
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Miscreated - gra w stylu DayZ -
« dnia: Wrzesień 22, 2016, 21:06:29 »
0


Miscreated to sieciowa, sandboxowa gra TPP-FPP, w której szczególny nacisk kładziony jest na elementy survivalu. Akcja toczy się w roku 2089, po dwóch wojnach nuklearnych, które niemal wytępiły ludzkość. W tym post-apokaliptycznym otwartym świecie zamieszkałym przez bandytów i kanibalistycznych mutantów znajduje się gracz, próbując przetrwać.

Rozgrywka w Miscreated odbywa się na ziemskich pustkowiach zniszczonych wojną nuklearną, których powierzchnia wynosi około 64 km². Teren nasycony jest zawalonymi bunkrami, jaskiniami i innymi „dungeonami” osadzonymi w post-apokaliptycznym klimacie. Dostęp do niektórych z nich jest szczególnie utrudniony poprzez skrupulatnie ukryte wejścia, na przykład znajdujące się pod wodą. W każdym z tych miejsc znajdują się charakterystyczne dlań przedmioty i pojazdy. Przemierzając powojenne zgliszcza, doświadczymy pełnego cyklu dobowego zgodnego ze strefą czasową serwera, do którego jesteśmy zalogowani. Ma to nie lada znaczenie, gdyż światło słoneczne lub blask księżyca wpłynie na samą rozgrywkę np. przez ułatwione skradanie w porze nocnej. Podobnie jest z systemem pogodowym, który, dynamicznie zmieniając aurę z lekkiej mżawki na gęstą mgłę, może wpłynąć na nasze działania. Poza czasem gry i pogodą, duże znaczenie ma stopień odczuwanego głodu, pragnienia oraz napromieniowania. Będąc w pełni sił, efektywniej radzimy sobie w walce, zaś wycieńczenie organizmu znacznie utrudnia przetrwanie.

Więcej: http://miscreatedgame.com


Od siebie dodam, że gra miażdży DayZ choć kopiuje z niej cały koncept - silnik Cry Engie 3 robi 50% roboty, drugie 50% to bardzo przemyślany design lokacji i mechanika gry, która nie sprawia wrażenia topornej jak to było w DayZ. Gra wygląda o niebo lepiej ale jak wspomniałem jest to możliwe dzięki silnikowi Cry Engie 3, który generuję grafikę na wysokim poziomie oraz dodaje masę efektów świetlnych czy zaawansowane cieniowanie, które dodaje grze uroku, do tego dochodzą poszczególne pory dnia i pogoda, która wiąże całość.





Design lokacji przywodzi na myśli grę The Last Of Us czy serial The Walking Dead i jest to typowy styl amerykański, który moim zdaniem lepiej pasuje do klimatów post-apokaliptycznych niż przykładowa ruska wioska w DayZ, dodatkowo grając czuć, że natura odbiera co swoje i nawet w miastach dosłownie co krok można zobaczyć jak roślinność zaczyna dominować nawet wewnątrz budynków.

Moim zdaniem jeśli ktoś ma dosyć DayZ i zerowego rozwoju tego tytułu może śmiało zainteresować się Miscreated, które można aktualnie dorwać za 10 dolarów w nowym pakiecie Humble Jumbo Bundle 7: https://www.humblebundle.com/jumbo-bundle-7





Zachęcam do zakupu bundla i może wspólnie pogramy?

ps. Dziękuję za wpis moderatora @Caleb59 z forum stalker.pl, którego wpis tu przekleiłem.

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal