Autor Wątek: NAVAL ACTION  (Przeczytany 83721 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 11, 2016, 14:00:23 »
Tiaaa kolejny morderca eve...

Tak wiec, fanboye, a na chwile obecna, bo glownie z takich jegomosci sklada sie komunity, bawia sie w to to cos, juz od ponad roku. natomiast z poczatkiem chyba lutego. Gra jest open, Open Alpha, czy jakas inna tam beta. nie ma wiekszego znaczenia, bo tak czy siak jest nie skonczona. hehe. ALe...

W koncu udalo mi sie znalesc, jakis w miare obiektywny i przekrojowy material opisujacy czym to jest, a czym jeszcze nie. Szczerze mowiac, nie chcialo mi sie samemu tego opisywac.

Filmik jest bardzo swiezy, tzn ledwo co nagrany bo prowadzacy poruszaja ostatnie wydarzenia.
Dla mnie NA, to namiastka PoTBS ktora doslownie UWIELBIALEM, pierwsza gra na pelnej qr... ehhh jeszcze czasem odpale aby popatrzc na raj utracony. Ale,  jest nadzieja, ze NA tez kiedys bedzie tak wspaniale.

polecam obejrzec, Daje to zdecydowanie lepszy obraz niz zwykle game playe z YT
http://tvgry.pl/?ID=6165

Jesli by ktos chcial sie pobawic, a przy okazji w wiekszym gronie, to polecam PFK oczywiscie po stronie holenderskiej.  Vagina Provinsien czy jakos tak: ]

http://pfk-forum.cba.pl/index.php

"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

xanowron

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xanowron
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: The Minions.
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2016, 14:27:15 »
Czyżby killer nie tylko eve ale także star conflicta???
http://steamcharts.com/app/311310
http://steamcharts.com/app/212070

 :o

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 11, 2016, 15:13:01 »
Jak nie ma marketu to nie killer :p

Szkoda że to alpha dopiero.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 11, 2016, 15:56:57 »
A można chodzić po stacji? Jak nie to dziękuję :D

A tak poważnie to lubię takie klimaty, może spróbuję.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 11, 2016, 16:33:22 »
Filip, jak jest craft to i market. Tak wiec, jest market, jest tracenie statkow, sa fity. Tylko tak jak widac, cale "miedzy mordzie" interface jest sprowadzony z okienkami i kwadratami z textem. Ubogi, bo na obecna chwile nie ma priorytetu.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 11, 2016, 18:13:33 »
A jak z fizyką żeglowania? Bo to by mnie albo przytrzymało albo odrzuciło od tego tytułu.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 11, 2016, 19:22:56 »
Pogrywam namiętnie od 2 miesięcy. I sądząc po ilości graczy z EVE w NA-  tak to jest killer EVE.

W skrócie - open world na mapie karaibow.
Market już wkrótce w 100% tworzony przez graczy i mam na myśli nie tylko produkcje statków ale też tworzenie surowców do tego.

Statki się traci, mają taki współczynnik jak durability, świeżo zrobiony ma 5 czyli 5 razy możesz go stracić. Statki zdobyte od NPC maja durr 1 i raczej słabą jakość. Więc trzeba kupic robione od graczy a to kosztuje. Puenta jest taka, że ludzie się pilnują i nie tracą głupio bo się nie opłaca.


Fizyka - ja akurat żegluje od wielu lat każdego lata więc jak dla mnie mogłaby być nawet odrobinę trudniejsza ale ludzie i tak marudzą bo nie ogarniają.

Na youtubie są poradniki o robieniu zwrotów geheheheheh
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2016, 19:34:06 wysłana przez Yogos »

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 11, 2016, 19:43:31 »
Jest abonament?
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 11, 2016, 20:19:12 »
Nie. Przynajmniej na razie ale szczerze mówiąc nie patrzyłem czy planują. Chyba nie bo bym widział.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 11, 2016, 21:04:15 »
Jakub Trokowski, to zalezy o co pytasz, bo wiesz to byly statki zaglowe: ], tak wiec o ile okrety z ozaglowaniem lacinskim sobie jeszcze radza w closehaul, to rejowki juz mocno piszcza. To jest ta prosta mechanika, bardziej zlozona kryje sie za robieniem zwrotow. bo ster jest tylko wspomaganiem skrecania zaglamii o ile na 1 masztowych nie robi. to juz na fregatach trzeba umiec manewrowac zaglami. DOdatkowo mozna uzyskac ciag wsteczny ktory w niektorych wypadkach mozna bardzo fajnie wykorzystac.
Oczywiscie, przeciwnika mozna pozbawic, masztow co znacznie ulatwia pozniejsze dobrania sie do wnetrza: ]
przyklad
https://youtu.be/HhAP0mI6WP4?t=298

Tu macie przyklad jednego z bardziej widowiskowych koncow, fatality: ], bycie przy takiej tykajacej bombie konczy sie tez na dnie, lub z bardzo ciezkimi uszkodzeniami.
https://www.youtube.com/watch?v=OpXWLsc0sEU&feature=youtu.be
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Pynio

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 12, 2016, 00:32:04 »
Miałem wrzucić temat tego tytułu.

Ja bym dodał jeszcze FACTORIO.

https://www.youtube.com/watch?v=9yDZM0diiYc

Krótki trailer.

Generalnie mózg się lasuje... kompletnie... wkręca masakrycznie, a poziom skomplikowania jest naprawdę ogromny.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 12, 2016, 07:26:46 »
LOL jaki chamski offtop ;P
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 12, 2016, 10:36:49 »
Czy jakikolwiek statek poza statkiem liniowym ma szanse ze statkiem liniowym? Bo wygląda mi na to że większy może więcej, no mały ewentualnie ucieknie.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 12, 2016, 11:18:23 »
A to zależy wszystko.
Jeśli myślimy o zdobywaniu najmniejszego liniowca to patrząc na 3rd rate (Statek liniowy 3 klasy chyba się to tłumaczy) to zdobycie solo fregatą jest ciężkie. No chyba że Constitution ale ona jest wielkości 3rd rata prawie. Trinco jak się ktoś zaprze i jest dobry to też da rade.  Ale już 2-3 fregaty na luzie.
Teoria do tego jest dość prosta - dojechać rufe i kartaczami przeorać załoge. Gorzej z wykonaniem jak zaczynasz widzieć 24 funtówki które zaraz bluzną ogniem >:D

Zatopić - da się. Ale też sporą fregatą.

Jeszcze temat wygląda tak, że zależy czym pływasz. Mam na myśli, że statki można budować z 4 rodzajów drewna(Fir, Teak, Oak, Live Oak) i w zależności od rodzaju są szybsze albo wolniejsze. Potem dochodzą właściwości (cechy ?) statku z budowy i też może dołożyć szybkości, HP kadłuba, ilości załogi albo innych rzeczy.
A potem dochodzą moduły które fitujesz.

A to się sprowadza do tego, że ciężko jest zrobić uber statek. Ja do solo PVP i łapania misjonarzy lubie mieć config pod speeda a już na pewno nie live oakowy kadłub który jest najwytrzymalszy ale ciężki. Bo często trzeba spie.dalać  :D  Do tego mody pod abordaż. I mimo, że moge już większymi fregatami pływać dalej bardzo lubie Surprise (ta z  filmu Master and Comander),  Niektórzy maxuja rof i surwiwal. Jeszcze do tego dochodzą 2 rodzaje dział (cannony i karonady).
I na koniec jakość statku która determinuje ile masz slotów na moduły i jak wielkie są te bonusy.

Czasem trafisz mietka w najgorszym kadłubie i przerobisz go na zapałki w 5-10 min a czasem się trafi jakiś kozak który po prostu nie chce tonąć  ???



Dodać warto, że o ile gra solo jest jak najbardziej możliwa o tyle warto sobie jakąś gildie znaleźć a jest ich multum. Zawsze to szybciej exp leci jak się kupą grinduje NPCy.
Gildie z kolei przynależą do nacji (7 zwykłych i piraci). Państwa walczą ze sobą o porty które dają dostęp do surowców. Ale mało gildii jest takich że solo sobie jadą jak chcą wiec są koalicje. A państwa między sobą też mają traktaty pokojowe albo się tłuką namiętnie. Zdrady dramaty bluzgi i obelgi na forum są dość częste hehe.




sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 12, 2016, 12:09:09 »
Jak to czytam to prawie nie można się oprzeć, ale jak patrzę na filmiki w tym temacie to mnie odrzuca :(

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 12, 2016, 13:11:59 »
Podczas oglądania filmiku przypomniały mi się stare klimaty z czasów Commodore 64 i Pirates. Wprawdzie 37euro za grę na którą i tak nie będę mieć czasu to lekka przesada, ale zapytam. W tej grze jest jeden serwer jak w EVE czy kilka? A jak kilka to czy podzielone są na serwery pvp/pve
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 12, 2016, 13:14:34 »
Jakub Trokowski, to zalezy o co pytasz, bo wiesz to byly statki zaglowe: ]
Przyznam, że sam nie jestem do końca pewny o co pytam. :P Parę odcisków na dłoniach sobie zrobiłem żeglując, ale tylko po jeziorach. Powiedzmy, że coś tak wiem, i też zdaję sobie sprawę, że jeziorne łupinki to nie morskie liniowce.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 12, 2016, 13:25:12 »
Ja po morzu jachtem żaglowym nie pływałem nigdy, ale może kiedyś. Co do jezior, najbardziej jednak lubię Mamry, Dargin w delikatnie kiepskawą pogodę, można się wtedy powysilać i wiedzieć że spaliło si odrobinę sadła. W dobrą pogodę to tylko "sznurek" w ręku i leniwe gapienie się przed siebie i zastanawianie się ile piwa jeszcze zostało :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2016, 13:34:03 wysłana przez Zgudi »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 12, 2016, 13:54:54 »
Sztosz cóż mam powiedzieć. Ja lubie te klimaty i mam frajde z gry pomimo, że jest to early access i jest przed nimi masa roboty. Nie ma muzyki, menu graficzne w portach jest tymczasowe np.

Grube pathe wychodzą zmieniając craftowanie. Do niedawna surowce były produkowane tylko przez NPC teraz będzie stopniowa zmiana na rynek kontrolowany przez graczy.
Miały dojść w tym pathu nowe okręty i są przesunięte do następnego.

Ale z drugiej strony mają najtrudniejszą część roboty za sobą. Mechanika bitew po zmianach w załodze ostaniach jest ok. Będą wiadomo jakieś poprawki, że ten czy tamten okręt dostanie buffa czy nerfa ale bez rewolucji. Misje i otwarta mapa działa. Mogą zmienić może troche mechanike flot NPC w których są okręty liniowe ale sam mechanizm jako taki działa.

A i najważniejsze. Bedzie reset. W sensie mapy i statków. Exp graczy zostanie a to jest najważniejsze szczerze mówiąc bo się go najtrudniej zbiera i najdłużej trwa.


Są 3 serwery PVP i 1 PVE. Mieli capa na ilości graczy i dołożyli 3 nowe instancje bo kiedyś był 1. Większość graczy siedzi zatem na tym najstarszym (PVP1) i tam są najbardziej rozwinięte gildie i największe bitwy.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 12, 2016, 14:26:43 »
Jak to czytam to prawie nie można się oprzeć, ale jak patrzę na filmiki w tym temacie to mnie odrzuca :(
Nie mam zamiaru nikogo namawiac, to jest raczej temat informacyjny, ze cos takiego istnieje. gra jest bardzo niszowa i mimo ze podali info o 60k kont to wieczorami jest w okolicy 2k graczy. Jeszcze duzo wody uplynie, zanim bedzie to produkt do ktorego zwykly amerykanski casual nie zrazi sie po 5min po wydokowaniu.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 12, 2016, 14:50:11 »
Są 3 serwery PVP i 1 PVE.
A jak wygląda różnica w podejściu do pvp?
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 12, 2016, 15:19:42 »
A jak wygląda różnica w podejściu do pvp?

A szczerze nie wiem. Siedze na PVP. Porty na bank są zamrożone

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 12, 2016, 17:36:01 »
Będę grau w gre ... jak dopracuja jeszcze trochę.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 14, 2016, 08:19:12 »
Pooglądałem parę filmików na YT i mam jeszcze pytanie: jak tam jest z zdobywaniem XPa czy jakichś skilli (no i pieniędzy / ekwipunku / rzeczy)?
Płacić za testowanie nie mam zamiaru, ale zamierzam poobserwować co z tego wyjdzie.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 14, 2016, 10:30:23 »
XP to podstawowy hamulec. Grając za każdą bitwę dostajesz doświadczenie. Od 50 do kilku tys zależy ile dmg zrobisz i czy na botach czy graczach.

W miarę zdobywania XP gracz awansuje na kolejne rangi, które ustawiają maksymalną ilość załogi jaką można dowodzić.
Chodzi w tym o to, że o ile można płynąć dowolnym okrętem o tyle bez odpowiedniej załogi nie obsłużysz go. Zatem noobek który rozegrał 5-10 bitew nie da rady skutecznie używać fregaty bo będzie miał 60 ludzi max. Nawet jeśli da rade taką fregatę kupić.

XP leci wolno. Nie wchodząc w szczegóły potrzebujesz jakieś 2-3 miechy grając spokojnie (1-2 h) wieczorkiem żeby wbić range na 3rd rate (czyli pierwszego liniowca dostępnego)
Wiadomo, że dziki w dodatku z pomocą gildi zrobią to pewnie w 2 tyg ale mi tak to jakoś idzie. Kupiłem na początku stycznia a brakuje mi jeszcze jakieś 25k expa do demona.

Osobnym tematem jest craftowanie i drugi licznik XP który tam jest. Ten zależy od tego co wyprodukujesz i statku dają tutaj najlepsze wyniki. Ale też jest to przystopowane przez fakt, że masz roboczogdziny dziennie dostępne. Dziennie przybywa ich koło 1000. Żeby zbudować np fregate od zera (komponenty + statek) no to potrzeba 1800h czyli 2 dni. Puenta jest taka, że też idzie to wolno nawet jak ktoś ci pomaga. Wolniej nawet niż exp na statki. Powiedziałbym 3-4 miechy żeby wbić max lvl pod warunkiem, że ktoś to robi non stop, ktoś Ci pomaga, masz kase i surowce na przemiał non stop. A tak sie nie da. Realnie 2x tyle.

Będzie reset na serwerze ale XP zostanie a to najważniejsze.


Kasa ? Leci jakoś. Zależy kto jakie zabawki lubi. Jak drogie no to mu raczej nie starczy na wszystko, zwłaszcza na początku.  Po zmianach w craftowaniu spodziewałbym się większej ilości mniejszych statków dobrej jakości. Tyle, że na to potrzeba jeszcze czasu żeby się market ustabilizował.
Moduły i statki które zdobywasz na NPC są raczej słabej/normalnej jakości więc te najlepsze są drogie. Można je oczywiście też produkować ale to zajmuje czas i kase.





Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 14, 2016, 11:13:51 »
Gra nawet fajna chociaż brakuje mi w niej info typu co zrobić żeby ruszyć z miejsca po tym jak w bitwie staniesz pod wiatr albo czegoś co chociaż w przybliżeniu pokaże lokalizację statku na mapie. No i jakiegoś kursu strzelania do celu  ;)
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 14, 2016, 11:19:35 »
Help jest słaby to fakt.

Youtube twoim przyjacielem jest. Gdzieś trafiłem na kanał Mephistona. Nie znam gościa ale mówi z sensem i ma całą serie o praktycznie każdym aspekcie.
https://www.youtube.com/watch?v=MPx73zsgT24&list=PLikroxyppxAB2EnQXusI9UTX4NQjhrUiZ

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 14, 2016, 12:43:20 »
Dzięki. Przydadzą się jak uzbieram na grę  ;)
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 14, 2016, 13:25:56 »
Z tym craftem, to troche pesymistycznie zes pojechal: ], mamy typa ktory juz ma niemal 50. teraz jak sa budynki do wydobywania minsow, to proscizna juz jest. Typek, ma plan 5 1st rate na 24h. Jest to realne przy sporej bazie graczy ktorzy wywiazuja sie z obowiazkow. Efekt to statki za smieszne pieniadze. mozna sie rozbijac do woli: ]
 jesli chodzi o wbicie lvl na 3rd to 2 miesiace z luzna guma, ja malo raczej gram, a juz mi niewiele brakuje
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 14, 2016, 16:46:27 »
To ile mu tych crafting godzin przybywa dziennie bo chyba nie aż tyle  ???

Ja mam średnio 42h na godzine łącznie koło 1000 dziennie. I nie skaluje się z poziomem tyle samo przybywało jak miałem lvl craftowania 1 (teraz mam 25). Fregata dla przykładu potrzebuje 890h(mówie o samym kadłubie).

Chyba że piraci są jakoś upośledzeni w produkcji hehe
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2016, 17:05:32 wysłana przez Yogos »

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 14, 2016, 17:14:20 »
po pierwsze od 1000 do 2000h liniowo z lvlem. 2 sprawa ze gosciu ma zaplecze, wszyscy pracuja aby on wbil ten lvl. Cala machina wojenna za tym stoi. Dzieki temu kazdy kto tylko chce ma juz zlote bellony w cenie fregat z marketu: ]
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 17, 2016, 14:33:35 »
36,99€ To ostateczna cena gry?

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 17, 2016, 17:04:58 »
Na wieki wieków
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 17, 2016, 19:54:40 »
tak dzis ostatecznie tyle kosztuje, co bedzie jutro, czy za tydzien, HGW to ruskie sOM. nie trafisz za nimi.
czy to bylo pytanie bardziej w trendzie EA, czyli podstawka a dodatki 2-3-10x extra. to nie. w tej cenie jest caly produkt
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: NAVAL ACTION
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 17, 2016, 21:14:34 »
 Bardzo chciałbym w tą grę kiedyś pograć. Ostatnio zacząłem oglądać Black Sails(http://www.filmweb.pl/serial/Piraci-2014-654281) i mnie naszła ochota na popykanie w grę o podobnej tematyce.
 Wydaje mi się że ta gra zwróci się deweloperom z nawiązką, bo nie ma czegoś podobnego do niej na rynku, trochę tak jak z WoT parę lat temu - każdy chciał spróbować czegoś nowego i pojeździć chwile czołgiem. NAVAL ACTION ma to coś. Dlatego trzymanie cały czas tej samej cenny za produkt trochę mi nie pasuje, tym bardziej że jeszcze nie jest skończona. Czy ktoś orientuje się kiedy planują ją skończy(uzupełnić brakujące elementy graficzne, wprowadzić cały zaplanowany kontent)?