Autor Wątek: Akademia Milicyjna - Dyskusja  (Przeczytany 24336 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 188
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 16, 2016, 00:02:22 »
0
Witam, czy Akademia Milicyjna nadal działa? Chcę zacząć grę i się od was uczyć :)

Przez wakacje niestety nie. Wyjezdzam do Drezna na zlecenie mojej firmy. Tymczasowo na kilkanascie godzin znow jestem we Wroclawiu by ogarnac stuff na miejscu. Zapraszam na przelomie wrzesnia/pazdziernika.

[RIN] Velen YU55

  • RIN
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Velen YU55
  • Korporacja: Royal Amarr Institute
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 28, 2016, 22:17:12 »
0
Przez wakacje niestety nie. Wyjezdzam do Drezna na zlecenie mojej firmy. Tymczasowo na kilkanascie godzin znow jestem we Wroclawiu by ogarnac stuff na miejscu. Zapraszam na przelomie wrzesnia/pazdziernika.

Wiadomo kiedy można dołączyć już do Akademii? :)

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 639
  • Respect: +73
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Koza z Piekła
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 28, 2016, 23:08:45 »
0
Wiadomo kiedy można dołączyć już do Akademii? :)
EVE umiera, akademia zdechła, pożoga i mogiła :P Niech ktoś mnie przekona, że jest inaczej :D

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 004
  • Respect: +208
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 29, 2016, 08:04:09 »
0
Umiera raczej to forum, nie EVE
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 639
  • Respect: +73
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Koza z Piekła
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 29, 2016, 21:13:47 »
0
Umiera raczej to forum, nie EVE
Przyznam się, że zniszczyłem swoim flejmem i scamem to forum (It's true). Widać, że ostatnio tylko ja tu napieprzam posty :P :P
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2016, 02:16:10 wysłana przez Zgudi »

Qlko1

  • ZBJ
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 544
  • Respect: +255
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 30, 2016, 07:32:32 »
0
Zgudi, Zgudi... Ty chyba zapomniałeś jak flame powinien wyglądać :D

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 188
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 30, 2016, 12:23:50 »
0
Wiadomo kiedy można dołączyć już do Akademii? :)

Wrocilem jednak mam troche mniej czasu. Druga sprawa, ze zaczalem grac w Albion Online i na chwile obecna nie planuje powrotu do EVE. Moment powrotu oczywiscie nastapi ale watpie by w ciagu miesiaca ... jak pomysle ile rzeczy musialbym ogarnac, ile stuffu przerzucic to naprawde mi sie nie chce. Patrzylem przed chwila kto jest w ukochanych moich Amarrach w FW i serio nie ma z kim rozmawiac na temat strategii wiec pewnie bym musial zaczepic to o inna milicje i na pewno nie tfu matarska. Z drugiej strony nie mam ochoty koordynowac juz jakichkolwiek dzialan bo w okresie 18 miesiecy, ktory byl naturalnym cyklem w naszej milicji zawsze wygladalo to tak ze jakas formacja ladowala u nas, zaczynala sie swietna organizacja korpy sie laczyly, jak urosly i byl wysoki tier gdzie czlonkowie zaczynali sie nudzic szefostwo madrze przerzucalo ludzi ... whatever WH/Null gdziekolwiek gdzie beda kille. W takim momencie tier spadal i byla posucha. Cytadele rozwalily kompletnie organizacje FW i wielka szkoda bo juz nie ma zasady - zyjemy tu i tu, pomozmy sobie i mieszkajmy razem w jakims systemie tylko ... a to sobie postawimy cytadele i mamy w dupie polatamy sobie nabic X killi dziennie i bedzie fajnie albo przeniesmy sie do HI i zostanmy bezuzyteczni dla ogolu.

Nastepna kwestia jest istnienie Akademii czy formy istnienia. Z cala pewnoscia jesli podejme sie prowadzenia takiej formacji od nowa na pewno wygladac to bedzie zupelnie inaczej tak by pochlaniala by mi o wiele mniej czasu bo "zatrudnienie" dodatkowej osoby, ktora nie pieprzy glupot nowym na "caly etat" do pomocy jest awykonalne i konczy sie statystycznie 2 tygodniowym zapalem. Kadeci ktorzy byli u mnie tez na pewno zauwazyli ze cyklicznie tez sie wypalam i np zamiast 2-3 szkolen tygodniowo robie jedno na 2 tygodnie bo mimo, ze zawsze dawalo mi to radosc na dluga mete jest meczace. Zawsze jednak posiadalem pomoc bylych kadetow czy znajomych i jestem im bardzo wdzieczny za odciazanie z obowiazkow.
Fajnie, ze widzicie potrzebe istnienia tego typu formacji w jakims tam zakresie, wiec moze sami wezmiecie dupe w kroki i sprobujecie cos takiego zorganizowac :D ... skrypty szkoleniowe moge przeslac moze z jednego z nich - np zamiana LP na ISK napisze poradnik kolejny na centrale czy nakrece filmik z dwuklika jednak wzbraniam sie jak moge przed instalacja EVE bo wiem jak sie to skonczy a AO na chwile obecna mnie bardzo bawi tym bardziej, ze polska formacja do ktorej tam naleze naprawde sobie radzi:D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2016, 12:39:00 wysłana przez [CIALO] Rainbow Child »

[WILD5] Gagat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 326
  • Respect: +62
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gagatek Bimbrownik
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 30, 2016, 13:39:07 »
0
Eve to gra na tyle długofalowa, że jeśli życie korpa, ally czy grupy ludzi zależy od jednej osoby,(lidera, FC itd) to ta grupa zdechnie prędzej czy później, gdy ta osoba zrobi sobie przerwę. Dlatego jak dla mnie budowanie czegoś na barkach jednej osoby jest bez sensu, bo zawali się dość szybko.

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 188
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 30, 2016, 13:51:15 »
0
Eve to gra na tyle długofalowa, że jeśli życie korpa, ally czy grupy ludzi zależy od jednej osoby,(lidera, FC itd) to ta grupa zdechnie prędzej czy później, gdy ta osoba zrobi sobie przerwę. Dlatego jak dla mnie budowanie czegoś na barkach jednej osoby jest bez sensu, bo zawali się dość szybko.

Zgadzam sie w zupelnosci. Jednak musisz pamietac ze Akademia miala swoja misje, ktora mowila o nauczeniu graczy samodzielnosci w zarabianiu i pew pew ... bo jak nauczysz sie solo to bedziesz umial w grupie. Inne szkolenia przy okazji bo jak gracz mial na injectory jak wyszly to i boostowal sobie inne toony.
Zatem nawet jesli AM sterczala na moich barkach, dosc aktywnych barkach (lecz nie tylko bo przewinelo sie duzo osob pomagajacych) nie bylo bardzo zle a to ze wyszedl z tego drugi corp bo niektorzy chcieli zostawic maina/alta i latac dalej na tych samych terenach co jakis czas to inna sprawa i byla jedynie nieplanowana wypadkowa dzialan.

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 188
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 24, 2016, 10:46:49 »
0
Wrocilem do gry, z racji tego ze Qlczasty zaczal juz akademicka organizacje zapraszam serdecznie do korporacji Corp Dla Nowych, w ktorym takze bede prowadzil szkolenia: http://eve-centrala.com.pl/index.php/topic,13385.0.html

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 999
  • Respect: +216
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 24, 2016, 17:34:06 »
0
Wrocilem do gry, z racji tego ze Qlczasty zaczal juz akademicka organizacje zapraszam serdecznie do korporacji Corp Dla Nowych, w ktorym takze bede prowadzil szkolenia: http://eve-centrala.com.pl/index.php/topic,13385.0.html

Lobbysta Qlko zlobbował Cię do powrotu! Skandal! Komisja! Królestow za komisję śledczą!  :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Qlko1

  • ZBJ
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 544
  • Respect: +255
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 24, 2016, 18:32:36 »
0
Lobbysta Qlko zlobbował Cię do powrotu! Skandal! Komisja! Królestow za komisję śledczą!  :P
Dux, przeceniasz moje możliwości :)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 999
  • Respect: +216
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Akademia Milicyjna - Dyskusja
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 24, 2016, 19:32:09 »
0
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Oj tam. Po prostu dawno sie nie odzywałem. Się pretekst trafił, ot co ;)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal