Autor Wątek: EVE jako kliker / "AFK MMO"?  (Przeczytany 9748 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

macko5

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
EVE jako kliker / "AFK MMO"?
« dnia: Czerwiec 14, 2015, 16:37:55 »
Witam. Jestem totalnym laikiem i zainteresował mnie temat EVE online... Szukam gry MMO pokroju "ekonomicznego"... Chodzi mi mianowicie o tytuł, w którym będę mógł rozwijać postać i czuć postęp bez konieczności spędzania wielu godzin przed ekranem monitora... Przypuszczalnie chciałbym ustawić trenowanie jakiejś umiejętności i np. (zakładając że taki jest właśnie system w tej grze) zostawić statek na kopanie i po X godzinach w 5 minut przeładować statek i znowu zostawić grę samą sobie... Po prostu szukam tytułu w której bedę widział jakiś progres i rozwój i która będzie po części samodzielna, gdyż nie mam wiele czasu na siedzenie przed komputerem a zawsze byłem zwolennikiem "klikerów" w których raz na kilka godzin szybko coś ustawiam i zamykam okno z grą. Czy EVE może mi coś takiego zaoferować? Pomyślałem o miningu ale może zarabianie/skillowanie w innej dziedzinie będzie na tym polegało? Przepraszam, że tekst jest chaotyczny ale piszę w pośpiechu. Pozdrawiam i z góry dziękuję.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: EVE jako kliker / "AFK MMO"?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2015, 17:26:01 »
Przypuszczalnie chciałbym ustawić trenowanie jakiejś umiejętności
Tak tu działa zdobywanie nowych umiejętności

Cytuj
i np. (zakładając że taki jest właśnie system w tej grze) zostawić statek na kopanie i po X godzinach w 5 minut przeładować statek i znowu zostawić grę samą sobie...
Ale kopanie tak nie działa.
To znaczy, możesz sobie wsiąść w koparkę, polecieć i kopać, ale rudę musisz przerzucać przynajmniej co 15-20 minut, oczywiście musisz mieć grę cały czas odpaloną. No i zawsze ktoś Cie może zabić.