Autor Wątek: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)  (Przeczytany 38918 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 16, 2016, 07:57:28 »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 16, 2016, 08:26:47 »
Jednak to nowe MOO to będzie kupa: http://kotaku.com/the-new-master-of-orion-developers-cant-possibly-win-1765115012

Aha czyli bo kotatku tak mówi ?

Edit: przeczytałem arykuł który odnosi się głównie do nostalgii w MoO 2. Dla mnie MoO 1 było dużo dużo lepsze i szkoda, więc pewne straty to nie straty dla mnie :).

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 16, 2016, 08:28:20 »
Aha czyli bo kotatku tak mówi ?
A ty w ogóle przeczytałeś artykuł? Czy standardowo trolujesz?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 16, 2016, 08:31:48 »
A ty w ogóle przeczytałeś artykuł? Czy standardowo trolujesz?

Tak i dalej uważam, że artykuł jest napisany pod wpływem nostalgii. Trzeba być totalnie pierdolniętym, żeby spodziewać się klona czegoś co już było. Fakt. Nie da się latać do żadnej z planet w zasięgu. Trudno. Trzeba się adaptować, ale przypieprzanie się do rozwoju planet, to już kosmetyczna rzecz. W MoO 1 tego nie było, dla mnie nie ma nic straconego. Gadanie, że coś będzie dupą pod wpływem nostalgii jest ... złe?

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 16, 2016, 08:34:45 »
Ale to właśnie klona, lub czegoś lepszego (a nie gorszego) spodziewają się wszyscy fani MOO2. W żadnym aspekcie, poza grafiką, to nowe MOO nie jest lepsze od MOO2. Ciężko mi jest wypowiadać się o AI (bo na razie nie można zmienić poziomu trudności), ale póki co we wszystkich 3 grach które rozegrałem AI rozwala się z palcem w dupie.

Dla mnie tym co przekreśla tą grę, jest brak taktycznych bitew, bo tym co jest w tej chwili (pomijając real-time) nie da się sterować praktycznie wcale.
Poza tym pisałem już o tym gdzieś wyżej. Wystarczy pograć dzisiaj godzinkę w MOO2 (przeboleć rozdzielczość i trochę archaiczne sterowanie myszką) i jak na dłoni widać dlaczego MOO2 jest lepsze.


Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 16, 2016, 08:38:52 »
Ale to właśnie klona, lub czegoś lepszego (a nie gorszego) spodziewają się wszyscy fani MOO2.

No tak fani MoO2 powiedzieli to ma być, fani MoO1 mają siedzieć cicho w kącie i się nie odzywać. Przyznam Ci rację, że to powinna być turówka, a nie real time. Chociaż model kart z Endless Space też mi się podobał.

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 16, 2016, 08:40:29 »
Jeżeli masz chwilę, to napisz mi "totalnie pierdolniętemu" w czym ta nowa gra jest lepsza od starej, potrafisz? Albo w czym jest nowe MOO lepsze od MOO1, a co było w MOO1 lepsze od MOO2?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 16, 2016, 08:49:38 »
Jeżeli masz chwilę, to napisz mi "totalnie pierdolniętemu" w czym ta nowa gra jest lepsza od starej, potrafisz? Albo w czym jest nowe MOO lepsze od MOO1, a co było w MOO1 lepsze od MOO2?

W MoO2 zabrano fun factor wielkich flot i bitew na dużą skalę tak naprawdę. O masz 10 000 stateczków? Black hole generator i masz 3000 mniej :). Empire managmnent przy setkach planet jest uciążliwy i mi się podobało jak było w MoO 1. Były planetki które się ogarniało ale bez zbędnej ingerencji w budyneczki na samej powierzchni. Dla mnie MoO2 było bardziej grą taktyczną niż strategiczną, gdyż zabrano poczucie skali wielkiego konfliktu. 

Nigdzie, nie mówie, że nowa gra jest lepsza od starej. Tylko nie lecę nostalgią i nie chce klona sprzed 20 lat. Po prostu. Zobacz Firaxis zrestartowało Xcom? W fajny sposób, tez uprościło grę w wielu aspektach. Tak wygląda dobry reboot.

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 16, 2016, 09:04:01 »
Zobacz Firaxis zrestartowało Xcom? W fajny sposób, tez uprościło grę w wielu aspektach. Tak wygląda dobry reboot.

No to w takim razie to jest kwestia podejścia. Bardzo niewiele grałem w nowego X-COM'a bo mnie męczył. Dużo bardziej wolałem i masę czasu spędziłem przy starym, jakże niedopracowanym X-COM Appocalypse. A jeżeli chodzi o reboot, to z ogromną przyjemnością mi się gra w Xenonauts. Bo moim zdaniem tak powinien wyglądać reboot, albo przynajmniej od tego zaczynamy i dodajemy więcej.

Jeżeli się reboot to nie powinno się zaczynać od wywalania rzeczy dobrych bo mogą być za skomplikowany dla Janusza z padem w jednej ręce a piwem w drugiej. Powinno się zacząć od poprawienia rzeczy złych i dobudowania tego, czego w oryginale brakowało.

Może to jest kwestia tego jak ludzie się starzeją z grami. Ja im jestem starszy tym więcej wymagam, tym bardziej chcę, by gra miała głębie (co nie jest jednoznaczne z przesadnym skomplikowaniem). Chcę aby wybory miały jakiś rzeczywisty wpływ na rozgrywkę później. Póki co w nowym MOO nie ma takiej sytuacji, że przegram bo popełniłem zły dla danej sytuacji wybór wcześniej. Niezależnie w która stronę pójdziesz to wygrasz.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 16, 2016, 09:28:25 »
Fallout 2 kurwa!!!
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 16, 2016, 10:21:11 »
Jeżeli się reboot to nie powinno się zaczynać od wywalania rzeczy dobrych bo mogą być za skomplikowany dla Janusza z padem w jednej ręce a piwem w drugiej. Powinno się zacząć od poprawienia rzeczy złych i dobudowania tego, czego w oryginale brakowało.

Fun factor przede wszystkim. Sorry :). To, że ktoś usprawnia skomplikowane tcu i inne pierdoły nie znaczy, że gra jest łatwiejsza. Po prostu jest otwarta na szersze grono graczy. Buissness is buissness :).

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 16, 2016, 10:31:04 »
Fun factor przede wszystkim.

No dlatego piszę, że jesteśmy totalnie różnymi graczami ;) Bo zgadzam się, że fun factor przede wszystkim. Ale tutaj tego 'fun' jest sporo mniej niż jest w MOO2.

Z grami jest jak z telewizją i filmami. To się za bardzo mainstreamowe stało. Znalezienie perełki która wciągnie dłużej niż na chwilę coraz bardziej zaczyna graniczyć z cudem :(

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 16, 2016, 10:48:55 »
No dlatego piszę, że jesteśmy totalnie różnymi graczami ;) Bo zgadzam się, że fun factor przede wszystkim. Ale tutaj tego 'fun' jest sporo mniej niż jest w MOO2.

w MoO gralem tysiące godzin. W MoO 2 nie przekroczyłem może ze 100h ;).

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 16, 2016, 11:06:09 »
Ja grałem w MOO2 zanim w ogle widziałem jedynkę. Może to dlatego. Ale z drugiej strony coś w tym może być, bo mój młodszy brat w MOO1 chyba najwięcej grał :)

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 16, 2016, 11:18:43 »
Czuje się staro.

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 16, 2016, 12:31:45 »
Kręcicie dramę. Gra jest w early access, devsi zbierają feedback i są rozsądni.
http://steamcommunity.com/app/298050/discussions/0/412449508280580905/

I adresując marudzenie wyżej:
"We are experimenting with a slow / limited navigation option outside of starlanes, unlocked via mid-game technology"

Więcej w linku.
Gra jest już teraz grywalna i MI (disclaimer ;) ) się podoba. Uważam że mają sensowną bazę aby zbudować dobrego następcę MOO i MOO2. Wszystko zależy jak długo będą to dopracowywać i jak sensownie korzystać z feedbacku od fanów.
Owszem, nadal mogą zjebać. Owszem, to będzie "klon" (jak kurwa gra turowa 4x w kosmosie może nie być klonem czegoś co już powstało... wszystko już wymyślono) ale marudzenie że trudno zrobić dobrego klona bo poprzednie MOO/MOO2 ma dokładnie zerowy wpływ na efekt pracy developerów.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 16, 2016, 12:40:01 »
Owszem, nadal mogą zjebać. Owszem, to będzie "klon" (jak kurwa gra turowa 4x w kosmosie może nie być klonem czegoś co już powstało... wszystko już wymyślono) ale marudzenie że trudno zrobić dobrego klona bo poprzednie MOO/MOO2 ma dokładnie zerowy wpływ na efekt pracy developerów.

Chyba sztosz kręci dramę :P. Ja się jaram jak dziecko, mam świadomość że to będzie coś innego i wolałbym bardziej MoO1 niż MoO2 jako pierwowzór ;) Tak czy siak czekam :).

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 16, 2016, 16:43:33 »
Chyba sztosz kręci dramę :P. Ja się jaram jak dziecko, mam świadomość że to będzie coś innego i wolałbym bardziej MoO1 niż MoO2 jako pierwowzór ;) Tak czy siak czekam :).

Ja czekam na nowy build, bo ostatni był 2 marca, więc czas najwyższy ;) A planuję grać co najmniej jedną grę per build ;)

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 16, 2016, 17:49:35 »
Ja kręcę dramę? Taktyczne bitwy między statkami w obecnej postaci to jest dramat :(

A może to dlatego, że już naprawdę nie mam w co grać, a każda z gier w które pokładam nadzieje okazuje się być pod jakimś względem totalnie do dupy.
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2016, 17:58:11 wysłana przez sztosz »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 16, 2016, 18:43:49 »
Akurat Warhammer to mi podchodził tylko jako pen & paper RPG i nic poza tym ;) Ale ogólnie to robię, co chwilę wracam na chwilę do starszych tytułów.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 17, 2016, 09:15:39 »
a ja nie mogę się doczekać warhamera fantasy total war - musieliby mocno spieprzyć żebym się na to nie skusił
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 17, 2016, 09:24:01 »
Pooglądaj kanał Arch Warhammer na YT. Koleś śledzi na bieżąco doniesienia na ten temat i je komentuje. Do tego gra / grał w ine total war wiec wie jak bywały spieprzone i ocenia te doniesienia również pod tym kontem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 17, 2016, 10:08:14 »
Kątem Doom. Kątem. Konto to możesz mieć bankowe.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 17, 2016, 10:10:15 »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 17, 2016, 11:06:43 »
Hahahahahahah

[BCPM] Moon Rabit

  • BCPM
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 72
    • Zobacz profil
    • Stronka z moją twórczością ;)
  • Imię postaci: Moon Rabit
  • Korporacja: Billionaires Club
  • Sojusz: Inver Brass
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 18, 2016, 17:20:44 »
Ja kręcę dramę? Taktyczne bitwy między statkami w obecnej postaci to jest dramat :(

A może to dlatego, że już naprawdę nie mam w co grać, a każda z gier w które pokładam nadzieje okazuje się być pod jakimś względem totalnie do dupy.

Grałeś w Nexus the Jupiter incident  ? ma naprawdę przyzwoicie zrobioną walkę, ale fabularnie średnia ale polecam multiplayer z modami :)

Trailer https://www.youtube.com/watch?v=ibViWr9cAWw

Multi https://www.youtube.com/watch?v=JS4hpQE9nCA

BSG mod https://www.youtube.com/watch?v=swrBiqsF8rM
ASUS A88XM-A, Corsair Vengage 8GB @ 1866 CL8, AMD X4 740 @ 4,48Ghz, Samsung 500GB Silentium Deus M1 550W, Sapphire R7 260X 1GB DDR5 @ 1188/1645

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 18, 2016, 20:22:54 »
Grałeś w Nexus the Jupiter incident  ? ma naprawdę przyzwoicie zrobioną walkę, ale fabularnie średnia ale polecam multiplayer z modami :)

Trailer https://www.youtube.com/watch?v=ibViWr9cAWw

Multi https://www.youtube.com/watch?v=JS4hpQE9nCA

BSG mod https://www.youtube.com/watch?v=swrBiqsF8rM
Dobre! Ta gra zniszczy EVE. To jest pewne!

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 18, 2016, 22:08:30 »
Grałem. Byłem strasznie napalony na drugą część, ale za każdym razem nic z tego nie wychodziło :(

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 25, 2016, 15:23:38 »
Dzisiaj za kilka h będzie nowy build. Lista zmian wygląda pozytywnie :)

http://steamcommunity.com/games/298050/announcements/detail/950630846481549988

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 26, 2016, 14:08:04 »
Cytuj
- każda rozgrywka jest inna

Każda rozrywka jest taka sama. Albo ja się zestarzałem i zmądrzałem, albo naprawdę  AI w tych grach jest coraz debilniejsze. :( Niestety gra jest ogólnie tak samo kiepska jak była w momencie kiedy pierwszy raz na becie łapska swoje położyłem. :(

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 26, 2016, 15:41:31 »
Każda rozrywka jest taka sama. Albo ja się zestarzałem i zmądrzałem, albo naprawdę  AI w tych grach jest coraz debilniejsze. :( Niestety gra jest ogólnie tak samo kiepska jak była w momencie kiedy pierwszy raz na becie łapska swoje położyłem. :(

Ja to rozpatruję pod multi (chociaż brak hot seata trochę zniechęca do wieczorów ze znajomymi w stylu cywilizacji). Ja chyba nostalgicznie zainwestuję. :)

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 31, 2016, 21:23:59 »
Kupilem z sentymentu. Powiem tak ze jest to swietna gra taktyczna chociaz AI pozostawiaja wiele do zyczenia i wystarczy prosty algorytm by rozwalic cala mape. Dyplomatycznie mysle ze to prawie niewykonalne bez narazenia wlasnych struktur i jest trudne. Kocham MO2 czy jedyne na, ktora podlozyla podwaliny po gatunek mimo wszystko single player uwazam za gre dla kilku gier i wsio