Autor Wątek: Structure changes?  (Przeczytany 3728 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 134
  • Respect: +228
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Structure changes?
« dnia: Marzec 21, 2015, 20:47:19 »
0
http://evenews24.com/2015/03/21/dev-blog-back-into-the-structure/

Jakieś grubsze zmiany chyba ale dla mnie to czarna magia  ???
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 269
  • Respect: +427
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 21, 2015, 21:12:31 »
0
Hyy ;D
Stacje z artylerią? :)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 21, 2015, 21:19:38 »
0
Observatory arrays
Cytuj
Dedicated to intelligence gathering.
Service module possibilities: Being able to increase, decrease or block Star Map filters in the solar systems they’re deployed, act as solar system wide D-scan blockers, disrupt ship intelligence in the solar system, take over player tracking capabilities from NPC agents or be able to affect or pinpoint cloak users. We are considering basing their effectiveness through a network coverage (like cell phones) so that a single one may not be that useful, but maintaining a bunch of them in space could give a significant advantage.
Wydawało mi się, że czytałem, że nie będą nic robić z kloaczami...  ???
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 269
  • Respect: +427
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 21, 2015, 21:20:56 »
0
Z nimi nie. Ale najwyraźniej im tak.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
  • Respect: +732
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 21, 2015, 21:36:45 »
0
"Service module possibilities: Being able to increase, decrease or block Star Map filters in the solar systems they’re deployed"

nie no, totalny wypas. Teraz żeby lecieć na roam trzeba będzie mieć alta w hi secu żeby sprawdzać co się dzieje na mapie.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 904
  • I weź ty człowieku dziel czas między EVE i MwO...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 21, 2015, 22:42:11 »
0
http://evenews24.com/2015/03/21/dev-blog-back-into-the-structure/

Jakieś grubsze zmiany chyba ale dla mnie to czarna magia  ???
Jeez, to już stacje będzie można fitować? OSOM normalnie :))


Cytat: SokoleOko
Eve to jest "drugie życie" :)

https://zkillboard.com/character/96923281/

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 134
  • Respect: +228
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 21, 2015, 22:45:57 »
0
ukłon w stronę kerbirów teraz to już nawet żeby postrzelać nie będą musieli wydokowywać ;)

Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 554
  • Respect: +299
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 22, 2015, 10:47:44 »
0
Ja nie bardzo rozumiem jak to sie ma do zabawy z sov-laserkami. Skoro player-owned stacji jako takich juz nie bedzie (?), to po cholere przejmowac cokolwiek laserkiem, skoro po staremu mozna wrzucic 500 superow i rozpirzyc stacje, a w jej miejsce postawic 3 swoje?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
  • Respect: +839
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 22, 2015, 12:26:13 »
0
Ja nie bardzo rozumiem jak to sie ma do zabawy z sov-laserkami. Skoro player-owned stacji jako takich juz nie bedzie (?), to po cholere przejmowac cokolwiek laserkiem, skoro po staremu mozna wrzucic 500 superow i rozpirzyc stacje, a w jej miejsce postawic 3 swoje?

Pewnie najpierw będziesz musiał poświecić laserkiem, żeby w ogóle móc do tej stacji strzelać.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 554
  • Respect: +299
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 22, 2015, 13:37:44 »
0
Pewnie najpierw będziesz musiał poświecić laserkiem, żeby w ogóle móc do tej stacji strzelać.

No ale to o kant dupy potłuc taka zmiana, i tak na koniec dnia bez 400 superów gówno zrobisz. :/ Zwłaszcza, że struktur teraz będziesz mieć w systemie... ileś, a nie jedną. No miejmy nadzieję, że jakoś z tego wybrną.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
  • Respect: +839
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 22, 2015, 14:44:14 »
0
Po pierwsze, supery w grze zostaną - jakąś robotę muszą mieć. Po drugie, skoro te struktury zastępują POS-y i będą w różnych rozmiarach (S,M,L,XL) to może będą miał mniej HP niż SBU (własne przeciwnika, które musisz zabić, żeby postawić swoje), I-HUB, Stacja i TCU.

W końcu, być może cały ten "Halitosis Link" (popłakałem się ze śmiechu, FHP to bezlitośni szydercy) jest tylko na okres przejściowy - póki jeszcze gra toczy się outposty, a nowych struktur nie ma.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 71
  • Punish and Slave !
  • Respect: +32
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 22, 2015, 16:42:39 »
0

Jak będzie to wygladało w wormholach?

Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 775
  • Grr goons!
  • Respect: +199
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 22, 2015, 18:25:41 »
0
Ja nie bardzo rozumiem jak to sie ma do zabawy z sov-laserkami. Skoro player-owned stacji jako takich juz nie bedzie (?), to po cholere przejmowac cokolwiek laserkiem, skoro po staremu mozna wrzucic 500 superow i rozpirzyc stacje, a w jej miejsce postawic 3 swoje?
Tylko, że stacji w późniejszym okresie nie będzie można stawiać. A kto będzie mógł stawiać nowe struktury? Może tylko właściciel? Do tego dochodzi kwestia HP, kto normalny będzie trzymać supera zadokowanego do czegoś co będzie można łatwo unieszkodliwić? Dopóki nie wyjdą devblogi to możemy sobie gdybać, a i tak CCCP zrobi swoje i będzie można całą infrastrukturę przejąć w godzinę używając telekinezy.  :-\

BTW
Nie skupiali się na tym za bardzo, ale przymierzają się do zmiany całej klasy superów. Mają nadal być warte posiadania  ::)
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

Qlko1

  • ZBJ
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 573
  • Respect: +261
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 23, 2015, 16:31:32 »
0
Zwróćcie też uwagę na ilość high i med slotów. Z taką ilością slotów na działka i elektronikę te struktury będą totalnie bezbronne.

Szkoda też, że nie będzie dało się tego normalnie lootować.

POS wykrywający cloakerów... me gusta  :)

 
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2015, 16:47:55 wysłana przez qlko1 »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
  • Respect: +732
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 23, 2015, 16:35:13 »
0
Zwróćcie też uwagę na ilość high i med slotów. Z taką ilością slotów na działka i elektronikę te struktury będą totalnie bezbronne.

Szkoda też, że nie będzie dało się tego normalnie lootować.

Jeszcze nic nie mówiono o bazowych bonusach ;) Dadzą takie bonusy do dział jak na tytku + weby 90% na 150km i już takie bezbronne nie będą :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 554
  • Respect: +299
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 23, 2015, 21:30:04 »
0

Szkoda też, że nie będzie dało się tego normalnie lootować.


W dniu, w którym powstałaby taka możliwość, NCdot i PL wykonałyby tour de EVE orając wszystkie bez wyjątku stacje, swoje, sojuszników, wrogów, żeby wydobyć z nich assety jakichś gości, którzy pozostawili je tam w 2997 roku. :D

[BCPM] Moon Rabit

  • BCPM
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Respect: +3
    • Zobacz profil
    • Stronka z moją twórczością ;)
  • Imię postaci: Moon Rabit
  • Korporacja: Billionaires Club
  • Sojusz: Inver Brass
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 24, 2015, 16:49:56 »
0
+1 Sam bym wtedy zaczął orać stacje  >:D
ASUS A88XM-A, Corsair Vengage 8GB @ 1866 CL8, AMD X4 740 @ 4,48Ghz, Samsung 500GB Silentium Deus M1 550W, Sapphire R7 260X 1GB DDR5 @ 1188/1645

Sir Falo

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 314
  • Respect: +11
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sir Falo
  • Korporacja: Exterminatus
  • Sojusz: Nulli Secunda
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 14, 2015, 00:42:41 »
0
Wiadomo już coś więcej?

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk


Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 806
  • Respect: +167
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: Billionaires Club
  • Sojusz: C0ven
Odp: Structure changes?
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 14, 2015, 12:11:20 »
0
Poza tym co było w blogach i na FF nie. Czekamy na testy na SISI które powinny ruszyć w ciągu 2 tygodni

Fake Edit: sorry, podali materiały na budowe entosis linków t1 i t2

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal