Autor Wątek: Nowy SOV system  (Przeczytany 70158 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #140 dnia: Marzec 11, 2015, 09:18:06 »
20 kont dostaje bana za celowe działanie mające przeciążyć infrastrukture CCP :P

Zdaje się że jest to obwarowane rygorem bana od czasu jak goonsi mieli zwyczaj odpalać w przestrzeń zawartość hangaru cariera wyładowanego po dach shutlami ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #141 dnia: Marzec 11, 2015, 10:03:37 »
Przy TiDi 10% niewatpliwie bylo by to szalenie zabawne.

Wskok....

loading...

loading...

15 minut pozniej

Dobra, dalo sie zaladowac grid.

Wlaczamy moduly...

8 minut pozniej...

Wyrzucamy 20 BSow z hangaru. Wszystkich 20 matek.

Oops, Tidi wlasnie wzroslo do 3%...
A czym to się różni od mamy 10 tidi bo nas jest 500, cynoportal przez tytka 500 wrogich shipów, mamy 3% tidi.

Matka dalej byłaby przydatna, już nie jako dmg dealer (od tego zawsze powinny być dredy) a jako logistyczna zabawka do obsługi floty. Funkcjonalność kontrowana jest niebagatelną ceną, a ilość ograniczoną funkcjonalnością. Żeby było trudniej i mniej przeżywalnie 1h kara do logoffa po skoku i duża paliwożerność wymuszająca logistykę.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #142 dnia: Marzec 11, 2015, 10:37:52 »
A czym to się różni od mamy 10 tidi bo nas jest 500, cynoportal przez tytka 500 wrogich shipów, mamy 3% tidi.

Matka dalej byłaby przydatna, już nie jako dmg dealer (od tego zawsze powinny być dredy) a jako logistyczna zabawka do obsługi floty. Funkcjonalność kontrowana jest niebagatelną ceną, a ilość ograniczoną funkcjonalnością. Żeby było trudniej i mniej przeżywalnie 1h kara do logoffa po skoku i duża paliwożerność wymuszająca logistykę.

+1
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #143 dnia: Marzec 11, 2015, 16:40:22 »
juz nie pierdolcie tak. i tak wszyscy wiedza, ze kazady z was chcialby miec bonus reg giant +100% do zasiegu i dmg smartek.
jebani hipokryci: ]

"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #144 dnia: Marzec 12, 2015, 13:44:46 »
Ah to wiele tlumaczy ::)
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #145 dnia: Marzec 13, 2015, 11:46:38 »
juz nie pierdolcie tak. i tak wszyscy wiedza, ze kazady z was chcialby miec bonus reg giant +100% do zasiegu i dmg smartek.
jebani hipokryci: ]
A niech je nerfią wchuj... kiedy odbijamy eso ? anomalki same się nie zrobią
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

[I-DEA] Squilo

  • I-DEA
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Squilo
  • Korporacja: LOST IDEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #146 dnia: Marzec 15, 2015, 19:41:40 »
Wyjebac remot repki i remot cap transfer... tyle wystaczy. Nie po to kupowalem MSa zeby robic za przerosnietego boostera

Powinni jescze zrobic HICe "swiete" ze zaden cep, czy t3 na nullifajerze nie powinien uciec. Teraz te shipy sa bezuzyteczne w gangach. Za duze, za ciezkie, za drogie i w chuj skili. A dziala jak dykta...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #147 dnia: Marzec 15, 2015, 19:48:13 »
to łap dyktą supera w lowsecu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #148 dnia: Marzec 15, 2015, 19:51:17 »
polataj dyktą na gangi w wh  ;D
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Chrzestny

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Chrzestny
  • Korporacja: Inquisition Cowboys
  • Sojusz: brak
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #149 dnia: Marzec 15, 2015, 20:57:12 »
Mi osobiście wydaje się, że w grze jest wystarczająco dużo boosterów- commandy, t3, tytany (nie wiem czy są jeszcze jakieś)
Najbardziej szkoda, że nie ma jakiejś konwencjonalnej broni przeciw superom.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #150 dnia: Marzec 15, 2015, 21:03:17 »
Mi osobiście wydaje się, że w grze jest wystarczająco dużo boosterów- commandy, t3, tytany (nie wiem czy są jeszcze jakieś)
Jeszcze t1 BC mogą latać na linkach
Cytuj
Najbardziej szkoda, że nie ma jakiejś konwencjonalnej broni przeciw superom.
Jest. Nazywa się blob. Jak takiemu superowi zacznie dupę smażyć ze 250 BS to długo nie będzie pyskował jeśli sam będzie, problem w tym że supery w większości wypadków występują w małych gangach tak po pół setki sztuk z gotową na stend by kolejną setką

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Chrzestny

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Chrzestny
  • Korporacja: Inquisition Cowboys
  • Sojusz: brak
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #151 dnia: Marzec 15, 2015, 21:35:42 »
No i właśnie o tym była nie raz poruszana rozmowa.
Zamiast wprowadzić kontre to nerfi się. Zresztą CCP nieraz pokazywało, że w ten sposób wg nich robi się balans shipów.
Temat rzeka, ale chyba ciężko znaleźć jakieś dobre rozwiązanie, żeby wilk był syty i owca cała co z resztą pokazywali ludzie podczas rozmów tutaj na centrali.

PS. Dzięki Doom za sprostowanie z t1 BC. Tak to jest jak się gra z doskoku- nie da rady wszystkiego śledzić i pamiętać.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #152 dnia: Marzec 15, 2015, 21:40:32 »
linki na BC od zawsze były chyba, poprostu nikt tego nie używał :P, był albo comand wsparcia (później opcjonalnie t3) albo nic

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.