Autor Wątek: Nowy SOV system  (Przeczytany 70155 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tianan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: mest monor
  • Korporacja: Tribal Liberation Force
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 05, 2015, 12:53:49 »
a do obrony czy wyłączenia rf może przylecieć ktokolwiek tak długo jak będzie 1 osoba z aliansu właściciela, więc w sumie poza miejscówkami typu granice npc nulla czy high null zabawa nie będzie miała sensu bo wormholowcy nie będą stać 40 minut bo albo doleci blob albo się zanudzą a dalekie ganki nie doleca na przejmowanie z buta bo napewno trafia bloba za 48 godzin a dodatkowo będa musieli na terenie wroga rozdzielic siły po całej konstelacji

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 05, 2015, 13:17:08 »
A niech idą w chuj rentierzy do Hiseca i nie robią sztucznego tłumu w 0.0.
Przynajmniej pvperzy będą wiedzieć gdzie dostaną walkę i nie będzie trzeba zapierniczać 68j do jakiś chujków co jak wydokują to odrazu spadną.
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

tianan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: mest monor
  • Korporacja: Tribal Liberation Force
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 05, 2015, 13:25:55 »
Nom tylko ze jak oni pójdą do High to pefałperzy będą mieć walkę ale chyba w noobschipach bo nie koniecznie wyrobia na zaopatrzenie tymi zakamuflowanymi altami industrialnymi. Zwłaszcza ze wg path notes to racenie i mining będą zapewniać w miarę długi timer więc każdy alians który trzyma jakis teren chąc nie chcąc będzie zmuszony nabijac indeksy na hubie jak będzie chciałten teren zatrzymać w miarę łatwo

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 05, 2015, 13:32:10 »
Jebanie anomalek (poza smarceniem) to najbardziej nudna i najmniej opłacalna (poza robieniem misji cargo) forma zarobku.
Spokojnie poradzimy sobie bez rencenia.

I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

tianan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: mest monor
  • Korporacja: Tribal Liberation Force
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 05, 2015, 13:49:25 »
Fakt stain jest duże nie trzeba z niego wylazic.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 05, 2015, 13:58:19 »
Fakt stain jest duże nie trzeba z niego wylazic.

BUFU nie siedzi w Stain od dobrego pół roku, FYI. :P

tianan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: mest monor
  • Korporacja: Tribal Liberation Force
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 05, 2015, 14:08:31 »
Ale wspomnienie wiecznie żywe.  A powaznie to diabli wiedza co ccp wymysli na koniec ale napewniej z polowy zmian sie wycofaja bo ich bloki zajeczą. A po prawdzie gdzies widzialem dobry tekst ze jakby sie ktos chial bawic mechanika inkursji to robilby inkursje a nie siedzial w zero. A teraz bedzie wymuszona mechanika ala inkursje do kazdej struktury tylko ze bardziej upierdliwa i nieplatna. , a co to tego hi Fitti nie zapomnij ze wiekszosc ludzi ktorzy zaczęło rentowac zero zostalo do tego zmuszonych ciąglymi nerfami high seka wywolanymi marudzeniem do ccp ludzi wlasnie twojwgo pokroju. Wiec teraz jak to mowia sami jestescie sobie winni.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 05, 2015, 14:53:28 »
Cytuj
A po prawdzie gdzies widzialem dobry tekst ze jakby sie ktos chial bawic mechanika inkursji to robilby inkursje a nie siedzial w zero.
A przypadkiem głowne "nagroda" za incursje nie jest możliwa tylko w null?
Cytuj
a co to tego hi Fitti nie zapomnij ze wiekszosc ludzi ktorzy zaczęło rentowac zero zostalo do tego zmuszonych ciąglymi nerfami high seka wywolanymi marudzeniem do ccp ludzi wlasnie twojwgo pokroju.
Bredzisz. Hi było zbyt wygodne i nawet ja to przyznam mimo że w null mieszkam okazjonalnie. Może nie posunę się do tego aby mówić że pozim nerfa jest i tak za niski czy za wysoki, ale przebudowa mechaniki była potrzebna. Tyle ze podobnie jak przerobienie dron była za późno i tu uważam że w niewłaściwej kolejnoś (uwalić aloye należało przed nerfem lootu z l4). Druga sprawa to fakt że nerfiąc High CCP jednocześnie zrobiło gruby błąd dając mlekiem, miodem i anomalką płynącą krainę przeginając z kolei z metodami zarabiania w null. Za łatwo się tam zarabiało i zbyt prostacko. W efekcie do null posłży małpy które w high i tak nie robiły contentu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 05, 2015, 14:54:16 »
Nie rozumiem ... kiedy marudziłem o highseku ?
A przypomniało mi sie, marudziłem jak latałem frachtem i bałem się jak mnie klepną w 0,5/0,6 bo co to za highsec co można strzelać do kogo popadnie w zasadzie bezkarnie.
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 05, 2015, 14:55:17 »
Nie rozumiem ... kiedy marudziłem o highseku ?

czytaj ze zrozumieniem. nie Ty osobiście tylko dres.. znaczy sie no pvperzy tacy jak Ty :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 05, 2015, 19:29:03 »
A przypadkiem głowne "nagroda" za incursje nie jest możliwa tylko w null?
Chyba tylko w low

Wracając do tematu. Jeżeli tylko nie będzie chodzić o stację i nie będzie problemem dla właściciela przywieźć nowe TCU/huba to co będzie przy obronie powstrzymywać plusy z koalicji od zajęcia terenu i przekazaniu go później wcześniejszemu właścicielowi? Tym bardziej, że będzie do tego potrzebne tylko poświecenie laserkiem?
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2015, 19:35:19 wysłana przez WhiteCat »
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 05, 2015, 21:25:09 »
Ważne, że proces "odzyskiwania" będzie upierdliwy. Teraz każdy ma zwyczajnie wyjebane i leje na małe grupy próbujące coś wywalczyć i przelatujące gangi.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 06, 2015, 02:06:41 »
Ważne, że proces "odzyskiwania" będzie upierdliwy. Teraz każdy ma zwyczajnie wyjebane i leje na małe grupy próbujące coś wywalczyć i przelatujące gangi.
Dokładnie, a jak zreinforcuje się wszystkie konstelacje np w Branch, Tenal i Tribute, któryś system trzeba będzie poświęcić. Zwłaszcza że f1 małpy z koalicji jak nie ma ich 200 na gridzie nie mają pojęcia co ze sobą zrobić, a w tym systemie niestety, zblobowanie jednego plexa nic nie da.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #83 dnia: Marzec 08, 2015, 09:07:50 »
https://soundcloud.com/eve-down-under #97, Wypowiedź CCP Fozzie w 1:13.

W skrócie CCP nie zamierza nerfić cloaka tylko po to aby ukrócić AFK cloacerów, którzy przeszkadzają w zarabianiu.
Stwierdził również, że patrzą na inne opcje, dokładniej powiedział, że np."w WH space afk cloaczenie nie jest problemem".

Na pytanie, czy CCP zamierza dokonać zlikwidować local w 0.0 - "Nie potwierdzam, nie zaprzeczam ale temat mechaniki locala w null był wielokrotnie poruszany w przeszłości".

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #84 dnia: Marzec 08, 2015, 11:58:40 »
Co prawda cytat z evenjósdwacztery, ale jeśli jest w tym choć odrobina prawdy..

Cytuj
Fozzie break big news:

       
  • Supers become some kind of force multiplier giving wormhole like bonus’s to fleet or system or allies. They will not be damage ships
  • Delayed local in nullsec !!  Heavy hint. (AFK cloakers will never be nerfed, now everyone will be one, ha)
  • Might nerf PVP probing – to require second warp-in point, instead of being able to warpin in on target (bomber nerf)
  • Goal of removing fleet warp
  • Mechanics will stand – maybe some adjustments letting AU timeszone in on more action, but he didn’t sound too convinced.
  • Incentives to own sov area already there – anom ISK generate tons of wealth
  • In space activity and that can be disrupted will determine sov bonus always – not anything that can gamed, like turning ISK into bonuses.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 08, 2015, 12:37:39 »
Cytuj
Goal of removing fleet warp
Bardzo brutalny nerf dla F1 puszerów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 08, 2015, 17:15:48 »
Cytuj
Supers become some kind of force multiplier giving wormhole like bonus’s to fleet or system or allies. They will not be damage ships

Czyżby już niedługo supery po okazjonalnych cenach za 50% obecnych cen ?  ;D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 08, 2015, 19:00:13 »
Czyli przerośnięte Comandy? Przecież tytany już to mają

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #88 dnia: Marzec 08, 2015, 19:04:55 »
Cytuj
Delayed local in nullsec !!

Czyli Sokoleoko jednak nie wraca :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 08, 2015, 19:41:34 »
Cytuj
Supers become some kind of force multiplier giving wormhole like bonus’s to fleet or system or allies. They will not be damage ships


Niech to będzie prawda, niech to będzie prawda, niech to będzie prawda....
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 08, 2015, 19:50:51 »
Czyli Sokoleoko jednak nie wraca :P

Ten delayed local to imo duża kontrowersja. To będzie straszny ból dupy dla gangów w ruchliwych okolicach, podążanie za innymi gangami w celu wymiany przyjaznych salw będzie niemożliwe.. Ułatwi to łapanie kerbirów i koparek, ale chyba nie o takie pvp walczyliśmy? Do walki z localsami ccp narzędzie już zaproponowało. Jak komuś local nie odpowiada to niech polata po wh i się przekona, że jedyne pvp jakie tam realnie funkcjonuje to ustawki i bloby.

Co do superów to fajnie by było gdyby to działało w obrębie grida na wszystkich :P Swoją drogą co stanie się z bomberami?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 08, 2015, 19:52:27 »
Czyli Sokoleoko jednak nie wraca :P

Czytając tę chujnię pasiastą na temat superów, chyba będę musiał wrócić na moment, żeby supera opchnąć :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #92 dnia: Marzec 08, 2015, 20:09:20 »
Czytając tę chujnię pasiastą na temat superów, chyba będę musiał wrócić na moment, żeby supera opchnąć :P
A mówiłem, po chuj kupować kosmiczną trumnę?

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 08, 2015, 21:07:27 »
Ten delayed local to imo duża kontrowersja. To będzie straszny ból dupy dla gangów w ruchliwych okolicach, podążanie za innymi gangami w celu wymiany przyjaznych salw będzie niemożliwe.. Ułatwi to łapanie kerbirów i koparek, ale chyba nie o takie pvp walczyliśmy? Do walki z localsami ccp narzędzie już zaproponowało. Jak komuś local nie odpowiada to niech polata po wh i się przekona, że jedyne pvp jakie tam realnie funkcjonuje to ustawki i bloby.

Co do superów to fajnie by było gdyby to działało w obrębie grida na wszystkich :P Swoją drogą co stanie się z bomberami?

Samo opóźnienie na localu nie wystarczy. Trzeba będzie też zmienić system detekcji. Inaczej producenci myszek zarobią bo każdy będzie klikał skan co 5 sec.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 08, 2015, 21:42:55 »
to bez znaczenia
kazdy pvp-er i tak klika scan co pare sekund
nawet w high :)
Sneer Quen

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 08, 2015, 21:51:43 »
to bez znaczenia
kazdy pvp-er i tak klika scan co pare sekund
nawet w high :)

W hi to jest obesrany na każdej bramie :p ;D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 08, 2015, 23:51:07 »

1. zamiast nerfic matki, powinni dodac jakas nowa klase shipow, np BS anty supercap. z jakims jebitnym super lazorem, ktore dzialalo by tylko na capsy/supery.
2. delay na lokalu, ciezko przwidziec skutki, ale wydaje mi sie, ze raczej niekorzystne. Kerbiry i tak sobie poradza montujac na gejcie alta w cloaku, wiec i tak beda wiedziec, za to roamowanie moze zrobic sie troche uciazliwe. hmmm ciezkie do ocenienia.
3. combaty, co komu przeszkadza obecna mechanika? jakas bzdura,.

generalnie caly ten "super news" wyglada bardziej jak 1 kwietnia, niz realny kierunek zmian. imo 1 wielki BS.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 08, 2015, 23:57:25 »
1. zamiast nerfic matki, powinni dodac jakas nowa klase shipow, np BS anty supercap. z jakims jebitnym super lazorem, ktore dzialalo by tylko na capsy/supery.

Antycapsowe bomber z citdel torpami na kadłaóbach bs też by fajne były :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 09, 2015, 02:23:07 »

3. combaty, co komu przeszkadza obecna mechanika? jakas bzdura,.


Combaty dobrze byłoby znerfić, w ten sposób utrudni to życie bomberom i przywróci do życia zapomniane doktryny jak tornada, nagi czy rokhi. Ponadto nie wiadomo jaka mechanika będzie obsługiwać te Capture Pointy, czy będą to plexy z drabinkami, deadspace czy zwyczajne anomalie.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 09, 2015, 07:14:48 »
@Theronth, te doktryny nie zostaly zabite przez combaty, tylko przez np ishtara
tak czy inaczej, caly ten niby news wydaje sie byc niezla sciema. ewentualnie jakies dziwne pokretne badania opini publicznej przez cccp.
jedno jest pewne, niebawem bedzie sie dzialo, mam nadzieje ze nowa mechanika sova, mocno rozrusza ten rentierski kurwidolek.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #100 dnia: Marzec 09, 2015, 08:22:41 »
Combaty mogą nerfić, ale pod warunkiem że oddadzą mi deepy :'( hasztagdipyniewracajo hasztagmorzelez
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #101 dnia: Marzec 09, 2015, 08:49:53 »
Jako że mój angielski to ten no ... Skąd oni wzięli to info, że takie zmiany są planowane? Bo linku do devbloga o tym (jaki zazwyczaj daję na koniec newsa) jakoś tam nie moge zobaczyć.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #102 dnia: Marzec 09, 2015, 08:59:42 »
Nie ma linku bo twierdzą że to jakiś wyciek danych

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #103 dnia: Marzec 09, 2015, 09:20:38 »
Wyciek danych zwany też interview with CCP Fozzie.

Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #104 dnia: Marzec 09, 2015, 09:51:05 »
Z Fozzim jest tak że jak czegoś nie napisze oficjalnie to chuj z tego może być (jak z kazdym devsem)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.