Eve Online > Patche i dodatki

Nowy SOV system

<< < (2/31) > >>

Doom:

--- Cytat: SokoleOko w Marzec 03, 2015, 19:32:34 ---Na to czekałem, zimując poza Eve ;)

Ciekawe i nawet niezłe, jak na możliwości Fozziego.

Jedno kluczowe pytanie: jaki ship wytrzyma cykl modułu bez remote repek? Każdego subcapsa można zalfować, triage carrier też spadnie od bloba. Coś małego i szybkiego miałoby sens, gdyby na gridzie nie było 100-km webów.

--- Koniec cytatu ---
On żyje

Deaell Portt:

--- Cytat: Ulf Nitjsefni w Marzec 03, 2015, 20:01:04 ---Ale idą w dobrym kierunku według Was? Takie małe podsumowanie dla słabo znających mechanikę sova by się przydało... małe sojusze będą miały większe szanse zdobycia sobie terenu?

--- Koniec cytatu ---
Ciezko cos wyrokowac nie mogac przetestowac tego praktycznie. IMHO bedzie latwiej grupom graczy, ktory beda mieli motywacje do przejmowania terenu. Pytaniem dla mnie jest tylko jakie bonusy beda z tego, aby o ten teren walczyc. Znowu moony ?

Wrocilem do gry jakis czas temu i stwierdzilem sobie, ze polatam sobie po landmarkach EVE, porobie zdjecia etc etc..0.0 w EVE to normalnie pustynia. Na autopilocie przelecialbym z poludnia na polnoc. Wiec chyba gorzej juz byc nie moze.

Lt Rook:
Chyba w dobrym kierunku idą, bo roamując sobie po pustyni nullsecowej, nasrasz tym modułkiem komuś na wycieraczkę, jeśli nie wydokuje bronić, zamiast jak teraz  karaluchy w stacji siedzą.

SokoleOko:

--- Cytat: Doom w Marzec 03, 2015, 20:07:52 ---On żyje

--- Koniec cytatu ---

Isengrim:
Moze ja nie do konca rozumiem, ale to nie tak, ze zabicie aktualnie cyklujacego modulku przerywa cykl zupelnie. Jesli masz 30 modulow aktywowanych na strukturze, to "efektywnie" dziala tylko jeden, ale jak spadnie to pozostalych 29 bedzie dzialac - i "efektywnie" pracowac zaczyna kolejny.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej