Autor Wątek: Nowy SOV system  (Przeczytany 70592 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 09, 2015, 10:43:52 »
to bez znaczenia
kazdy pvp-er i tak klika scan co pare sekund
nawet w high :)

Sam często się na tym lapie  ;D

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #106 dnia: Marzec 09, 2015, 11:54:18 »
Bardzo brutalny nerf dla F1 puszerów
Znacznie więcej niż nerf dla pusherów. Fleet warp to narzędzie, które przede wszystkim dostosowuje prędkość warpa floty do najwolniejszego statku floty.

Czyli, jak FC da sygnał do warpu na grida:
1. Przylecą zginąć cepy
...długo nic...
2. Przylecą zginąć dykty
...długo nic...
3. Przylecą logistyki by pompować to co już dawno zdechło.
...długo nic...
4. Przylecą BSy

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #107 dnia: Marzec 09, 2015, 12:11:49 »
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #108 dnia: Marzec 09, 2015, 12:45:10 »
Znacznie więcej niż nerf dla pusherów. Fleet warp to narzędzie, które przede wszystkim dostosowuje prędkość warpa floty do najwolniejszego statku floty.

Czyli, jak FC da sygnał do warpu na grida:
1. Przylecą zginąć cepy
...długo nic...
2. Przylecą zginąć dykty
...długo nic...
3. Przylecą logistyki by pompować to co już dawno zdechło.
...długo nic...
4. Przylecą BSy

a na koniec przyleci qlko, bo czekał w alignie na fleetwarpa :P
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #109 dnia: Marzec 09, 2015, 12:46:23 »
Znacznie więcej niż nerf dla pusherów. Fleet warp to narzędzie, które przede wszystkim dostosowuje prędkość warpa floty do najwolniejszego statku floty.

Czyli, jak FC da sygnał do warpu na grida:
1. Przylecą zginąć cepy
...długo nic...
2. Przylecą zginąć dykty
...długo nic...
3. Przylecą logistyki by pompować to co już dawno zdechło.
...długo nic...
4. Przylecą BSy

Oh nie , mindless blooby umra.
Ludzie na flotach beda musieli zaczac myslec.
CCP Fozzie uchowaj nas!
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #110 dnia: Marzec 09, 2015, 12:59:45 »
a na koniec przyleci qlko, bo czekał w alignie na fleetwarpa :P
komentarz na moim poziomie brawo !!!   8)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 09, 2015, 13:14:55 »
Znacznie więcej niż nerf dla pusherów. Fleet warp to narzędzie, które przede wszystkim dostosowuje prędkość warpa floty do najwolniejszego statku floty.

Czyli, jak FC da sygnał do warpu na grida:
1. Przylecą zginąć cepy
...długo nic...
2. Przylecą zginąć dykty
...długo nic...
3. Przylecą logistyki by pompować to co już dawno zdechło.
...długo nic...
4. Przylecą BSy

100% racji. Tu przecież nie chodzi o to, żeby "sterować statkiem innego gracza", tylko żeby lecieć kupą.

Na marginesie: "delayed local" nie oznacza "opóźnionego localu", tylko dokładnie to, co w WH.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #112 dnia: Marzec 09, 2015, 13:19:37 »
Sama zmiana locala mnie lekko irytuje, szczerze mowiac.
Nie chodzi o to, ze nie widac kto jest w  systemie, lecz o to ze trzeba klikac na dscan co chwile.
Jak wprowadza automatyczny dscan co 1s i cos co bedzie dalo sie ustawic log z tym co sie tam przewija ... to z checia z lokala zrezygnuje.

Tak wiem leniwy jestem, ale juz teraz ciagle klikanie przy blue localu mnie irytuje , a juz nie raz oplacilo sie to robic ;)
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #113 dnia: Marzec 09, 2015, 13:28:03 »
Dyskusja na ten temat odbywała się wielokrotnie, więc przypomnę dwa argumenty:

1) Roamowanie bez locala przypomina wizytę w supermarkecie przy zgaszonym świetle - musisz obmacać każdy produkt, żeby znaleźć to, co  cię interesuje. Dziś chodzisz od półki do półki z listą potrzebnych rzeczy. Gasimy światło? Not, k..., fun!

2) Nawet po zmianach d-scan nadaje się do potłuczenia o kant dupy, skoro nie można odróżnić pustego shipa od pełnego. Już dziś znamy systemy, w których niczego nie dawało się wyskanować d-scanem z powodu gigantycznej ilości śmieci wiszących na POS-ach. Znów, not fun.

Devblog był spoko, ale ten wywiad z Fozzim mnie dobija.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #114 dnia: Marzec 09, 2015, 13:57:02 »
To napisz to w tym topiku.
Oni to na koniec zbieraja i przegladaja.
Najlepiej jak zrobi podobny post kilka / kilkanascie osob - wtedy na pewno zwroca na to uwage.
Oczywiscie nie mowa o copy paste.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #115 dnia: Marzec 09, 2015, 14:23:01 »
A mi się podobają te zmiany, będzie się coś działo na gangach ;)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #116 dnia: Marzec 09, 2015, 15:52:41 »
Jeśli zlikwidują lokal i ZARAZEM znerfią combaty, to w ogóle jakiekolwiek roamowanie straci wszelki sens. Owszem, ułatwi łapanie kerbirów na anomalkach i... to wszystko? Wrogiego gangu nie wyskanujesz jakoś za skutecznie, gościa na plexie też nie znajdziesz, bo nawet nie będziesz wiedział, czy należy go szukać?

W zasadzie każdy roam powinien być poprzedzany awoxerem/szpiegiem Astero albo innym Cheetah'u, żeby ci przeskanować system... Znam literalnie jedną osobę, która by dostała orgazmu z powodu tej zmiany. Zaku, pozdro. :)

Zmiany w superach są tak z dupy, że aż żal komentować. Znaczy, oczywiście te statki są zbyt potężne, ale jak już mają je nerfić to raczej bym im zabrał możliwość korzystania z remote repek (bo to jest główny problem z Superami w blobie - ponadto skoro są odporne na ewar to by to w sumie pasowało) a nie DPS. Jeśli mieliby z nich zrobić przerośnięte Command Shipy (które przecież mają wersje do DPSu także) to już chyba lepiej je wywalić z gry w całości.

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #117 dnia: Marzec 09, 2015, 16:52:40 »
Oh nie , mindless blooby umra.
Ludzie na flotach beda musieli zaczac myslec.
CCP Fozzie uchowaj nas!
1. Jeśli lot w szyku to mindless blob, to w zasadzie podważasz sens istnienia taktyki.
2. FC przygotowując się do starcia ma do przetworzenia tyle zmieniających się wciąż informacji, tylu różnych ludzi do wysłuchania i tyle scenariuszy walki do przemyslenia, że dodanie mu jeszcze obowiązku przeliczania czasu lotu i koordynowania momentu wejścia w warp poszczególnych klas statków to sadyzm.
3. straszny debilizm, żeby pilot statku kosmicznego nie miał możliwości zmiany prędkości lotu. Imperia podbijamy hakując komputer, a nie jesteśmy w stanie zmusić minmatarskiego niewolnika żeby wolniej wiosłował?


GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #118 dnia: Marzec 09, 2015, 17:22:07 »
Do tych superów jakby dodali wywalenie z gry asysty dron to normalnie bym zresubował. Tak mam straszny ból dupy jak mnie ganiają po gridzie statki z przypisanymi fajterami z nyxa zrobionego na speed, tracking i dps dron tak że praktycznie na alfe/dwie ściągają dowolny statek ~30k ehp.

2. FC przygotowując się do starcia ma do przetworzenia tyle zmieniających się wciąż informacji, tylu różnych ludzi do wysłuchania i tyle scenariuszy walki do przemyslenia, że dodanie mu jeszcze obowiązku przeliczania czasu lotu i koordynowania momentu wejścia w warp poszczególnych klas statków to sadyzm.

Ziom, warpisz na grid na oko, a potem z oka na docelowe miejsce na gridzie. Problem solwd, dziękuję, oklaski, kurtyna.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #119 dnia: Marzec 09, 2015, 17:43:09 »
Do tych superów jakby dodali wywalenie z gry asysty dron to normalnie bym zresubował. Tak mam straszny ból dupy jak mnie ganiają po gridzie statki z przypisanymi fajterami z nyxa zrobionego na speed, tracking i dps dron tak że praktycznie na alfe/dwie ściągają dowolny statek ~30k ehp.


Glass, w momencie w którym Nyx w ogóle nie będzie miał funkcji do DPS, to jakie znaczenie ma kwestia asysty bądź nie dron? Supery mają być zdupistycznymi, offgridowymi (lub nie) command shipami, bez DPSu.

Żeby nie było - samą mechanikę asysty fighterów uważam za zjebaną w aktualnym stanie, Brave'owe Atrony z przypisaną 5 fighterów to jakaś paranoja.

Natomiast tak jak pisałem, nerf superów "do ziemi" jest głupim pomysłem, bo te statki naprawdę mają potencjał, tylko IMHO raczej jako właśnie lotniskowce z ogromną siłą uderzeniową, ale relatywnie słabą przeżywalnością, a nie uber-otankowane, niezniszczalne potwory.
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2015, 17:52:16 wysłana przez Isengrim »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #120 dnia: Marzec 09, 2015, 18:17:49 »
Glass, w momencie w którym Nyx w ogóle nie będzie miał funkcji do DPS, to jakie znaczenie ma kwestia asysty bądź nie dron? Supery mają być zdupistycznymi, offgridowymi (lub nie) command shipami, bez DPSu.

Żeby nie było - samą mechanikę asysty fighterów uważam za zjebaną w aktualnym stanie, Brave'owe Atrony z przypisaną 5 fighterów to jakaś paranoja.

Natomiast tak jak pisałem, nerf superów "do ziemi" jest głupim pomysłem, bo te statki naprawdę mają potencjał, tylko IMHO raczej jako właśnie lotniskowce z ogromną siłą uderzeniową, ale relatywnie słabą przeżywalnością, a nie uber-otankowane, niezniszczalne potwory.

Jak nie nyx to thany, bez większego znaczenia. A asysta to nie tylko fightery.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #121 dnia: Marzec 09, 2015, 18:30:30 »
Jak nie nyx to thany, bez większego znaczenia. A asysta to nie tylko fightery.

Thanny owszem, taki sam problem - ale z tym CCP zdaje się poradzi sobie już w następnym dodatku, asysta fighterów wylatuje.

Po zmianach sentry dronek w zeszłym roku asysta innych dron jest problemem dokładnie gdzie? Ishtary z tego raczej nie skorzystają, że przypiszą swoje dronki np. drugiej flocie na gridzie, bo same będą bezużyteczne?

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #122 dnia: Marzec 09, 2015, 18:38:15 »
Odkąd pamiętam czytałem na forum płacz polskiego community, że się nic nie da zrobić bo zaraz złe bigBlocki dropią na mordę blob superów.
W każdej dyskusji był też KM covenowicza który to leciał sobie szukać solo w cruzie a dostał wpierdu od 5 cyno-superów.
Serio, myślałem że nullowcy się ucieszą.  :-\
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #123 dnia: Marzec 09, 2015, 19:24:43 »
Thanny owszem, taki sam problem - ale z tym CCP zdaje się poradzi sobie już w następnym dodatku, asysta fighterów wylatuje.

Po zmianach sentry dronek w zeszłym roku asysta innych dron jest problemem dokładnie gdzie? Ishtary z tego raczej nie skorzystają, że przypiszą swoje dronki np. drugiej flocie na gridzie, bo same będą bezużyteczne?

sentry do cepa, wskocz w 20 ishtarów i insta cepa :P Asysta jest zjebana na każdym poziomie gry , serio

Odkąd pamiętam czytałem na forum płacz polskiego community, że się nic nie da zrobić bo zaraz złe bigBlocki dropią na mordę blob superów.
W każdej dyskusji był też KM covenowicza który to leciał sobie szukać solo w cruzie a dostał wpierdu od 5 cyno-superów.
Serio, myślałem że nullowcy się ucieszą.  :-\

Płaczą Ci co na nie farmili, a teraz złe ccp im zabawkę odbiera.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #124 dnia: Marzec 09, 2015, 19:35:18 »
Płaczą Ci co na nie farmili, a teraz złe ccp im zabawkę odbiera.

Coś w tym jest i ja jestem jednym z nich. Kasę odzyskam, ale tbh, poproszę też o refund SP-ków zapakowanych wymaksowanego Nyxa i Aeona.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #125 dnia: Marzec 09, 2015, 19:38:55 »
Ta, a ja poprosze o zwrot sp które poszły mi w rattla przed tym jak go znerfili >:(

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #126 dnia: Marzec 09, 2015, 20:00:43 »
Ktoś w to jeszcze gra? :o

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 09, 2015, 22:44:13 »
To ja poproszę o zwrot wyskilowanych na maxa linków Skirmish/Siege + commandów z myślą o lataniu claymorem, no cóż może kiedyś taki dzień nastanie :P

Co do superów to może miałbym mieszane uczucia, ale obecnie po przynajmniej jednym ma właściwie każdy korp który miał epizod w 0.0.
[youtube]http://youtu.be/8SdAKwgHV48[/youtube]
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Garwin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Garw'in
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 09, 2015, 23:50:05 »
Do tych superów jakby dodali wywalenie z gry asysty dron to normalnie bym zresubował. Tak mam straszny ból dupy jak mnie ganiają po gridzie statki z przypisanymi fajterami z nyxa zrobionego na speed, tracking i dps dron tak że praktycznie na alfe/dwie ściągają dowolny statek ~30k ehp.

A CCP Rise nie wspominał czasem w 07 show, że mają zamiar usunąć całkowiecie asystę dron?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 10, 2015, 01:06:36 »
To ja poproszę o zwrot wyskilowanych na maxa linków Skirmish/Siege + commandów z myślą o lataniu claymorem, no cóż może kiedyś taki dzień nastanie :P

Niech sobie kasują te shipy z gry, ale musi być reimbursement SP. Bo inaczej to dosłownie jakby z dnia na dzień stwierdzili, że Twoje 30 mil SP w gunnery nagle zrobi z Ciebie wymiatacza-producenta. No sorry, ja skillowałem Nyxa mającego 10k DPS, a nie jakiegoś commanda z pojebanymi bonusami.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 10, 2015, 08:23:12 »
No sorry sokole ale ja skillowałem rakietowy sprzęt, a nie drone boat na shildzie.
A co mają powiedzieć Ci wszyscy ludzie co wymaksowali draki a ccp im je znerfiło? a co Ci co mieli maksowanego ishtara i im go uwalili zmianami w dronach?
Co ja mam powiedzieć po tym jak skilowałem na kilku charach cyno i skile do jump drive jak teraz moge lotniskiem wiosłować normalnie przez gaty?
Matek nie suwają z gry -> zwrot SP się nie należy. Co innego jeśli usuną z gry np fighta bombery

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 10, 2015, 09:42:52 »
Ja mam 4 chary z capslami , w tym chara pod aeona na ktorym wlasnie maxuje skille pod armora drony all V poza speckami .
Mimo to ciesze sie z tych zmian :)
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 10, 2015, 16:17:39 »
Niech sobie kasują te shipy z gry, ale musi być reimbursement SP. Bo inaczej to dosłownie jakby z dnia na dzień stwierdzili, że Twoje 30 mil SP w gunnery nagle zrobi z Ciebie wymiatacza-producenta. No sorry, ja skillowałem Nyxa mającego 10k DPS, a nie jakiegoś commanda z pojebanymi bonusami.

Adapt or Die... something something Molle, something something Evolution

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 10, 2015, 16:35:33 »
Niech sobie kasują te shipy z gry, ale musi być reimbursement SP. Bo inaczej to dosłownie jakby z dnia na dzień stwierdzili, że Twoje 30 mil SP w gunnery nagle zrobi z Ciebie wymiatacza-producenta. No sorry, ja skillowałem Nyxa mającego 10k DPS, a nie jakiegoś commanda z pojebanymi bonusami.
Niestety nic nie musi. Statków nie skasują a znerfią. Gram od drugiej połowy 2007 roku. W tym czasie tytany nerfili tyle razy... jakoś nie było zwracania sp.

Matek się zrobiło za gęsto, więc wolą je upier*olić niż wprowadzić jakąś kontrę. Miękka frytka/cruz z wyrzutnią cytadelową czy XLdziałkiem załatwiłaby sprawę. No ale to potem trzeba balansować, przeliczyć, to lepiej upier*olmy statek  :P

Gra w papier, nożyce, kamień, MOTHERSHIP(godmodeonbitches!) w końcu może się skończy. Trochę szkoda że w ten sposób.

Po głębszym zastanowieniu, matka mogłaby służyć za jednostkę transportową :) Dokujesz do MSa, MS wykonuje skok do danego systemu, wydokowujesz bez jump fatigue gotów do walki. Duża żerność paliwa wymuszająca przerzucenie izotopów blockade runnerem po wrogim terenie i voila! Robi się z tego coś ciekawego.
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2015, 17:00:24 wysłana przez qlko1 »

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #134 dnia: Marzec 10, 2015, 17:35:12 »
IMHO problemem jest niezabijalność MSów, nie ich DPS czy inne featy. Wystarczy, żeby nie dało się ich remote repować (tak jak nie działa na nie ECM), można dać im solidny bonus do local repek nawet, zostawić DPS. W ten sposób dalej będą potrafiły zmieść  z grida pół capitalowej floty, ale też przestaną być niezabijalną odpowiedzią na wszystko.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #135 dnia: Marzec 10, 2015, 18:54:55 »
Bo ogólnie Isen, ta gra jest przetankowana na każdym poziomie. Na matkach najlepiej to widać.

PAwulonek

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 93
    • Zobacz profil
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #136 dnia: Marzec 10, 2015, 22:47:34 »
pierdolicie supera da sie zabic w 5min empirycznie sprawdzone dwa razy  :)

dobrze ze sprzedalem 3-go  :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #137 dnia: Marzec 10, 2015, 22:52:05 »
Supera da sie zrobić i poniżej 30 sekund i co z tego?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #138 dnia: Marzec 10, 2015, 23:17:13 »
Ciekawie wyglądały by walki flot po takich zmianach.
Zamiast mostów z tytków posiłki na plac boju byłyby dosyłane matkami.
Np. jedna matka mogłaby przetransportować 20 bs-ów (25 bc-ków itd) a sama matka dałaby niezły boost flocie statków, które sama przetransportowała na plac boju (aby za silnych bostów ogólnych flot nie następowało) jako większa forma commanda z jedynie lokalnymi repkami o niezłej mocy tak aby łatwo nie padała.
Drony mogła by mieć tylko defensywne czyli naprawcze używane jedynie na statki z wyłączeniem np capsli.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #139 dnia: Marzec 11, 2015, 00:02:22 »
Przy TiDi 10% niewatpliwie bylo by to szalenie zabawne.

Wskok....

loading...

loading...

15 minut pozniej

Dobra, dalo sie zaladowac grid.

Wlaczamy moduly...

8 minut pozniej...

Wyrzucamy 20 BSow z hangaru. Wszystkich 20 matek.

Oops, Tidi wlasnie wzroslo do 3%...