Autor Wątek: Jump fatigue  (Przeczytany 41152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 08, 2014, 17:35:34 »
Cytuj
Do tej pory, przynajmniej w czasie, w którym ja gram, zwrot SP (poza przydługimi, przymusowymi DT) był tylko ca coś, co przestawało istnieć (jak lerningi). Nigdy nie było zwrotu za jakieś nerfy czegokolwiek. I nie ma kompletnie żadnego powodu, by to zmieniać.


Podobnie jest w innych grach MMO... Jedno jest osłabiane, inne wzmacniane, jednak gracze najczęściej nie dostają żadnej rekompensaty nawet za czas poświęcony na rozwijanie tego, co właśnie zostało znerfione. Tak więc EVE tutaj nie jest wyjątkiem.

Pozatym nie jestem pewien, czy domaganie się rekompensaty jest dobrym pomysłem...

Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 08, 2014, 17:54:43 »
A kto mi odda czas i kasę za to że przez ostatnie lata zmianami robionymi pod bloby i kerbirów zjebali mi grę? Pomyśl czasem Tloluvin zanim coś napiszesz :P
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 08, 2014, 23:09:29 »
Oddajcie mi SP za wszystkie statki, które nie są Ishtarem.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 09, 2014, 08:17:49 »
Oddajcie mi SP za wszystkie statki, które nie są Ishtarem.

Wpadłem kiedyś Zealotem na Ishtara (to było lat temu pierdyliard), ale koleś nie był zbyt ogarnięty i przysmażyłem mu dupsko 3 volleyami. Nie wiem czemu nigdy sam nie byłem fanem drone boatów :(.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 09, 2014, 11:55:08 »
Podobnie jest w innych grach MMO... Jedno jest osłabiane, inne wzmacniane, jednak gracze najczęściej nie dostają żadnej rekompensaty nawet za czas poświęcony na rozwijanie tego, co właśnie zostało znerfione. Tak więc EVE tutaj nie jest wyjątkiem.
Nie neguje tego, że różne rzeczy są zmieniane i że sama zmiana nie jest podstawą do czegoś takiego. Jednak IMO zakres zmian w długości skoków wraz z wprowadzeniem zmęczenia po skoku jest zmianą tego samego kalibru co usunięcie learningów. Jak CCP usunęło te skille oddali SP, a przecież mogli uznać, że nie ma uzasadnienia do czegoś takiego. W końcu na skasowaniu tych skilli nikt nic nie stracił. Bez nich nie dość, że każdy może robić dokładnie to samo co z nimi, to jeszcze usunięcie ich spowodowało w wielu przypadkach wzrost szybkości skillowania

Pozatym nie jestem pewien, czy domaganie się rekompensaty jest dobrym pomysłem...
A to niby dlaczego? Walka o swoje jest zawsze dobrym pomysłem.

Pomyśl czasem Tloluvin zanim coś napiszesz :P
Skoro już robimy offtopa to odpowiem tak:
Zawsze myślę zanim coś napiszę. A że myślę samodzielnie i wychodzę przy tym poza schematy, to moje przemyślenia często nie są zgodne z powszechnie obowiązującą doktryną.
Na moje szczęście póki co samodzielne myślenie nie jest karane śmiercią więc nie zamierzam tego zmieniać. Poza tym imo jakby wszyscy myśleli tak samo to byłoby strasznie nudno. No i co te wszystkie trolle by robiły. A tak mają okazje żeby się powyżywać na mniejszości. Inna rzecz, że mam później niezłą radochę jak te trolle odwracają kota ogonem, gdy okazuje się, że ta mniejszość miała jednak rację. Zresztą obserwowanie jak się wiją by tylko nie podjąć merytorycznej dyskusji także sprawia mi sporo radości >:D

Wracając do SP to jak już wcześniej mówiłem dawno pogodziłem się z tym, że są one stracone. Jednak bez względu na stanowisko CCP za rok zamierzam pisać petycje o refund tych SP i zrobię to nawet w przypadku gdym zdecydował się jednak na dalsze latanie JFem. Jak się zgodzą to będzie mój zysk, a jak nie to nic nie stracę. Od razu powiem, że zakładam, że się nie zgodzą, ale jak widać w dzisiejszym EVE to kerbiry, a nie pvperzy rozumieją, że jedynym sposobem na przegranie walki, którą można albo wygrać albo nie przegrać jest jej nie podjęcie, co prawdę mówiąc bardzo mnie bawi. Prawie jak to, że to kerbir, a nie pvperzy uważa, że walka o swoje jest czymś co należy robić ;) :P
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 09, 2014, 12:09:05 »
kerbirze łzy
Best part:
IMO zakres zmian w długości skoków wraz z wprowadzeniem zmęczenia po skoku jest zmianą tego samego kalibru co usunięcie learningów.
Przestały nagle istnieć czy co? Usuwają skakaczki z gry? Nie? To jaki refund? Jakie zmarnowane SP?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 09, 2014, 12:15:06 »
CCP why you so cruel, force me to :effort:

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #77 dnia: Październik 09, 2014, 12:55:11 »
Zdajesz sobie sprawę, że bez JDC to JF będzie skakał 2,5 AU?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #78 dnia: Październik 09, 2014, 13:17:25 »
Cytuj
Nie neguje tego, że różne rzeczy są zmieniane i że sama zmiana nie jest podstawą do czegoś takiego. Jednak IMO zakres zmian w długości skoków wraz z wprowadzeniem zmęczenia po skoku jest zmianą tego samego kalibru co usunięcie learningów. Jak CCP usunęło te skille oddali SP, a przecież mogli uznać, że nie ma uzasadnienia do czegoś takiego. W końcu na skasowaniu tych skilli nikt nic nie stracił. Bez nich nie dość, że każdy może robić dokładnie to samo co z nimi, to jeszcze usunięcie ich spowodowało w wielu przypadkach wzrost szybkości skillowania
Zmiana z lerningami polegała na usunięciu skili które gracze robili stosunkowo długo, a punkty do atrybutów dostali i oni i ludziki które dopiero stworzyły postać. Ze skilami nawigacyjnymi sprawa ma się tak że one zostają, a jak było zaznaczane w temacie zasięg skoku ten śmiesznie mały ustawiony na 5 LY będzie po nich, bez tych skili będziesz miał mniej więc nie ma czego oddawać

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Criss

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 09, 2014, 13:22:11 »
Ja jestem ciekaw kto bardziej płacze.
Piloci JF czy BlackOpow

Dla przykładu :
Obecni pilot BlackOpa na lvl V
Z systemu np. FAT-6P ma zasięg do 114 systemów, natomiast po zmianach będzie to ok 30.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #80 dnia: Październik 09, 2014, 13:24:35 »
Starzy piloci BO raczej nie płaczą. Stary zasięg BO był chyba nawet mniejszy, duzy zasięg skoku jest relatywnie świeżą sprawą, ja np miałem skile i widow w garażu przed tamtą zmianą

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #81 dnia: Październik 09, 2014, 13:34:07 »
BO tez musza uwalic.
Za przeproszeniem.
Ustawiam sobie linie z BO , na posach przy hangarach pelnych paliwa.
Nastepnie przez ta linie przerzucam 2 floty za flota Tech 3 cruzow z covert cloakiem.
Na "ostatnim" covert cynie , te 2 floty tech 3 przefitowuja sie na dps i tank ( subsystemy w cargo , lub w pojedynczym carrierze czekajacym w docelowym systemie.

Bez tego mamy naprawde spora dziure.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #82 dnia: Październik 09, 2014, 13:35:09 »
Tak z innej beczki.

Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy te 5 au to maksymalny zasięg dla wszystkich shipów, czy też pod tym limitem poszczególne klasy też będą poskalowane tak, jak jest to zrobione teraz? (lotnisko = zasięg prawie 2x taki co tytex) Gdyby tak było, i maksimum (5 au) byłoby osiągalne dla shipów z największym zasięgiem (lotniska), to analogicznie tytany miałyby zasięg około 3 au?

Teoretyczny tytex z cali 0 ma obecnie 3,5 au zasięgu, więc...

http://evemaps.dotlan.net/jump/Avatar,044/C-PEWN:3-QYVE

DO WANT

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #83 dnia: Październik 09, 2014, 14:03:02 »
Tez byl bym za tym, ale chyba niestety wszystko z kalibracja wbita na V bedzie mialo te 5 AU.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #84 dnia: Październik 09, 2014, 14:05:49 »
Ja tam jestem za wywaleniem z gry wszystkiego większego od BSa i wszystkie problemy rozwiązane jak w bajce :P

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #85 dnia: Październik 09, 2014, 14:14:36 »
Akurat w takiej sytuacji zaopatrzenie się np. w tytka przez pojedynczych pilotów i małe ally miałoby sens. Praktyczne zdegradowanie z roli strategicznej do taktycznej (poza naprawdę wytrwałymi walcami- PL, NC.) mogłoby zaowocować większą zachętą dla pilotów. W końcu nie będą potrzebować bloba żeby podjąć rękawicę, zrobić coś pożytecznego i nie umrzeć. W rzeczywistości nie nerf, a przeorientowanie.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #86 dnia: Październik 09, 2014, 14:44:13 »
Ja tam jestem za wywaleniem z gry wszystkiego większego od BSa i wszystkie problemy rozwiązane jak w bajce :P

to niech jeszze t3 znerfiują
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #87 dnia: Październik 09, 2014, 16:09:48 »
to niech jeszze t3 znerfiują

T3 by robiły eskalacje (czy jak to się nazywa) sleepersowych BSów, zamiast kapitali z C5 i C6. A jak nie chcesz eskalacji to lecisz w drejkach :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Criss

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #88 dnia: Październik 09, 2014, 20:41:38 »
aż takiego nerfa jednak nie będzie dla JF i BO

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=378426