Autor Wątek: Project Legion  (Przeczytany 3105 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Project Legion
« dnia: Lipiec 25, 2014, 10:38:57 »
CCP ujawniło więcej planów dotyczących Project Legion w rozmowe z PC Gamerem.. Nie będę tłumaczył, każdy może skorzystać z translatora.

Cytuj
The economy will be player-driven (this was promised for Dust 514 as well, so this particular point isn't as impactful)
ISK will be used for more than just buying gear, such as unlocking jobs or more advanced modules.

Progression will be far less linear. Dust 514 tended to lock players into specific builds, and CCP wants to give players more variety of choice.
There is a social hub area that players return to between missions and battles. Players scan for places to play in, talk with each other, and mingle.

Player-run in-game tournaments are being considered.

Planets will have open-world areas where player hunt down drones for loot. This loot can be used in PvP fighting or sold to other players for ISK.
PvE activity will be about hunting down ambient drones, rather than fighting off waves of enemies; think something akin to the zones in World of Warcraft, where you fight enemies scattered around the environment.

Highsec planets will be PvE-oriented, but will only drop basic loot. There will be no friendly fire or ganking.

Lowsec planets will allow players to gank others to steal their loot, including awoxing through friendly fire. Piracy will hopefully be a thing. Loot from lowsec will be better than highsec; higher risk means higher reward.

The main goal of Project Legion is to create emergent scenarios where large fights occur in open-world environments, rather than forcing players into lobby-based battles.

Źródło: http://themittani.com/news/project-legion-more-details-revealed

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Project Legion
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 26, 2014, 00:05:14 »
Chyba już o tym mówiłem, prawda?  ;)
http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12724


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Project Legion
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 01, 2014, 03:12:46 »
Nowy topic! Super! :)

Mam coś nowego do dodania odnośnie tego artykuły, o czym niektóre osoby mogą nie wiedzieć. Salvage sites - czyli te miejsca gdzie gracze będą odkopywać loot z poprzednich walk które tam miały miejsce(oczywiście to ściema bo na początku mapy będą generowane losowo wraz z lootem) będą miały zupełnie nową mechanikę spawnu - gracze będą mogli respawnować się cholernie wysoko nad ziemią na czymś co obecnie nazywa się 'orbital drop uplinks' i razem ze swoim squadem zrobić desant. Poza tym na mapach salvege będzie przynajmniej jeden punkt do którego gracz musi się doczłapać ze wszystkimi gratami, które wykopał żeby wysłać je spowrotem na orbite, zabankować loot, więc będzie całe mnóstwo okazji na zasadzki, zdrady, wbijanie sobie noży w plecy :) .