Autor Wątek: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.  (Przeczytany 75407 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Jak chcesz kupować minsy u sąsiadów? plusując się z nimi? to już pachnie blobem przynajmniej na regionalną skale.

Powiedz górnikowi że ma kopać tylko po to żeby zarobić na nową koparkę. Zrób screena z odpowiedzią :) Widzisz wasze pomysły jakie są takie są można by się z nimi zgadzać bądź nie gdyby nie to że nie zdajecie sobie sprawy z konsekwencji.

Wasze marzenia o walkach są iluzoryczne. Nie mając możliwości hotdropa nastepowałaby chłodna kalkulacja: mamy 40 osób w tym 10 logistków, oni mają 60 osób w tym 15 logistyków. Statków nie ma więc nie ma co ryzykować, są 10 jumpów od nas więc i tak nas nie złapią

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
albo chcecie mieć kilka systemów np 4-5 czy nawet 10 albo chcecie budować statki do pvp bo połączenia z empire nie ma. Nie wiem jak wy to sobie wyobrażacie. Po pierwsze żeby kopać musisz mieć spokojne miejsce. Stosunkowo mocno odseparowane od frontu. Jak nie masz buffera w postaci kilku systemów to pokopiesz ale w HS. Już widzę kopaczy ryjących w systemie z neutami system obok :)
To że ty trzęsiesz się na widok neuta gdy nie masz bez kolegów obok, nie znaczy że każdy tak ma. Ally który zajmuje mały obszar zareaguje szybko, a Ci którym zabraknie odwagi do obrony po prostu teren stracą.

Trochę te wasze posty zalatują socjalizmem. Każdy ma mieć takie same szanse bez względu na wszytsko. Mały duży nie ważne ma być równo. Tylko że równo nie znaczy sprawiedliwie.
Socjalizm to masz teraz, wielkie imperium wszech-goonsowe i związek socjalistycznych republik NC.

Szczytem wszystkiego jest już obwinianie goonów czy n3 za istnienie tylko 2 power blocków. To nie nasza wina że ruskie poraz kolejny się rozpadły. Nie mam wpływu na to że nieudolni ludzie biorą się za organizowanie koalicji.
Synek, kto Cie obwinia, pokaż mi posta. Winne jest zmniejszenie gry podczas wprowadzenia cyna, tytexów i jb. Zrozum, mapa dla bloków jest zwyczajnie mała, logistyka jest absurdalnie łatwa.

Do chwili obecnej nikt mi nie wyjaśnił w czym wam te capitale tak przeszkadzają.
Poza mobilnością, w niczym. Btw muszą być dla Ciebie bardzo cenne że tak ich bronisz :)

Tak btw ja nigdzie nie pisałem o goonach czy n3 czy zmiany będą in plus dla jednej bądź drugiej strony
Ton posta wskazuje że jednak bardzo Cie to boli.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 291
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Jak chcesz kupować minsy u sąsiadów? plusując się z nimi? to już pachnie blobem przynajmniej na regionalną skale.

Powiedz górnikowi że ma kopać tylko po to żeby zarobić na nową koparkę. Zrób screena z odpowiedzią :) Widzisz wasze pomysły jakie są takie są można by się z nimi zgadzać bądź nie gdyby nie to że nie zdajecie sobie sprawy z konsekwencji.

Wasze marzenia o walkach są iluzoryczne. Nie mając możliwości hotdropa nastepowałaby chłodna kalkulacja: mamy 40 osób w tym 10 logistków, oni mają 60 osób w tym 15 logistyków. Statków nie ma więc nie ma co ryzykować, są 10 jumpów od nas więc i tak nas nie złapią
Jak przestaniesz grać w n3 online to my jeszcze mamy taki sandboks obok, ostatnio wprowadzili do niego ulepszone ninjakoparki z powodu takiego zachowania górników.
A to że nie rzucacie się na przegrane walki to kwestia ludzi i FC, znam takich którzy by polecieli i zobaczyć co da się zajebać zanim uciekną.
A kupuje się za iski, zdaje się.

zeben74

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Alklay
Gra opiera sie o ekonomie a wojny wygrywaja Ci ktorzy na to maja finanse , to o czym piszecie , te Wasze zmiany zabija małe corpy ktore wroca do Hi  W 0.0 zostana corpy ktore beda miały stały dostep do hubów handlowych , faktem jest ze mapa politycza ulegnie zmianie ale dla zwyklego kowalskiego bedzie to koniec przygody w 00.
Skoro nie moze zarabiac w 0.0 wiec nie ma kasy na pvp - wraca do Hi .
Wszyscy płacza na capitale dlaczego - proste jak drut nie stac ich , kto wam broni stworzyc duzy Polski alians i pogonic ruskich  a tak chore ambicje Wam przeszkadzaja - nasz Polska wada dac nam wolnosci a sami do grdeł bedziemy sobie skakac
Podsumowujac nie płaczcie nad rozlanym mlekiem ale pomyslcie i zrobcie cos , co bedzie dobre dla polskiej społecznosci w EVE
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 13:23:51 wysłana przez zeben74 »

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Wasze marzenia o walkach są iluzoryczne. Nie mając możliwości hotdropa nastepowałaby chłodna kalkulacja: mamy 40 osób w tym 10 logistków, oni mają 60 osób w tym 15 logistyków. Statków nie ma więc nie ma co ryzykować, są 10 jumpów od nas więc i tak nas nie złapią
Jaka chłodna kalkulacja, chyba u was, jest wiele korpów, które "się w pięciu rzucają na dwudziestu" :)

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 291
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Gra opiera sie o ekonomie a wojny wygrywaja Ci ktorzy na to maja finanse , to o czym piszecie , te Wasze zmiany zabija małe corpy ktore wroca do Hi  W 0.0 zostana corpy ktore beda miały stały dostep do hubów handlowych , faktem jest ze mapa politycza ulegnie zmianie ale dla zwyklego kowalskiego bedzie to koniec przygody w 00.
Skoro nie moze zarabiac w 0.0 wiec nie ma kasy na pvp - wraca do Hi .
Wszyscy płacza na capitale dlaczego - proste jak drut nie stac ich , kto wam broni stworzyc duzy Polski alians i pogonic ruskich  a tak chore ambicje Wam przeszkadzaja - nasz Polska wada dac nam wolnosci a sami do grdeł bedziemy sobie skakac
Podsumowujac nie płaczcie nad rozlanym mlekiem ale pomyslcie i zrobcie cos , co bedzie dobre dla polskiej społecznosci w EVE

W 0.0 już nie ma miejsca dla kowalskiego, jak nie utrzymujesz się z rentierstwa to utrzymujesz się z rentierów, reszta klepie misje w npc null i trzepie relici. Małe corpy siedzą w low, albo w wormholu, albo w wybranym systemie npc null w którym jest stacja i z czasem dostają od kogos blue.
Kto broni stworzyć duży alians? Pomijając fakt że jak zbierzesz flote 50capitali w jednym miejscu to w ciagu 20minut masz drop 2x takiej floty bez najmniejszego problemu ze strony dropujących, to do tego obecny sov, w którym jeżeli nawet coś zdziałasz to na 2 timer nie masz co liczyć.
W eve nie ma obecnie możliwości powstania trzeciej siły czy małego sovholdera. BNI dostało dotacje 100+B i pełen support NC. na timerach żeby zajebać cache, bo mieli problemy z przebiciem resztek -A- i kto tam jeszcze latał.
Jeżeli chcesz coś zrobić w 0.0 to musisz wybrać jedną z dwóch koalicji, albo rentierstwo, albo przyczajke w npc null.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
ostatnio wprowadzili do niego ulepszone ninjakoparki z powodu takiego zachowania górników.

Dużo tym (na)kopałeś minerałów?
Wiesz jaką to ma wydajność?

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
te Wasze zmiany zabija małe corpy ktore wroca do Hi  W 0.0 zostana corpy ktore beda miały stały dostep do hubów handlowych (...) dla zwyklego kowalskiego bedzie to koniec przygody w 00. Skoro nie moze zarabiac w 0.0 wiec nie ma kasy na pvp - wraca do Hi .
Daj jakiekolwiek argumenty zamiast stwierdzać :)

Wszyscy płacza na capitale dlaczego - proste jak drut nie stac, kto wam broni stworzyc duzy Polski alians i pogonic ruskich  a tak chore ambicje Wam przeszkadzaja
Oczywiście, że nie stać na zbudowanie setek capsów i wygarnięcie trochę terenu dla siebie. Ale niestać ze względu na monopol power blocków, które mają już ogromne mobilne floty i duszą tych małych niepozwalając rozwinąć skrzydeł, a nie dlatego że "Polaczkom" się inicjatywy wspólnej nie chce założyć.

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 291
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Dużo tym (na)kopałeś minerałów?
Wiesz jaką to ma wydajność?
Na progu opłacalności, wciąż lepiej w isk/h wychodzą kwadransiki na gazie w C5 w venture na skillach które mam.

żeby było jasne - chcemy zmian bo chcemy bitew. Chcemy wojny. Chce powiedzieć że spóznie się w pracy, a potem napierdalać całą noc w tidi w ship azella czy tego drugiego (chociaż ich nawet nei znam), spaść, zreshipować i wracać napierdalać dalej.
Chce zrzynać sobie zęby na timerach, stać jak dupa na gate, bumpować poza zasięg repek, chce znowu rzygać to grą i być przez nią orzygiwanym. Chce wojny totalnej, wojny podjazdowej, wojny timerowej.
W obecnej sytuacji nie ma szans na coś większego niż przypadkowy skirmish, a o zorganizowanym opie nikt nie marzy bo się chuje zablobowali na śmierć. I jeden nie ruszy na drugiego, bo druga strona ma taki sam winbutton i te same możliwości..
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 13:47:01 wysłana przez [-BWC-] Xapitan Bomba »

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
to tu nie chodzi o capitale tylko o sov mechanikę. To wymaga zmian a nie cyno czy zasięg capitali


Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
to tu nie chodzi o capitale tylko o sov mechanikę. To wymaga zmian a nie cyno czy zasięg capitali

Wszystko łączy się ze sobą, ale mechanika jest do wymiany. O czym piszę od lat :-D.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
No to rzucać konkretne propozycje i argumenty.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
No to rzucać konkretne propozycje i argumenty.

Zmieńcie gre.

Przepraszam.  :P

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
No to rzucać konkretne propozycje i argumenty.

Nikt nie lubił strzelania w posy, tankowania ich etc. Jednak stara mechanika pozwalała na więcej. W tym momencie dla mnie struktury mają za dużo hp to jedna rzecz. Sztuczne ograniczanie zasięgu cyno, też niczego nie zmieni. Po prostu będzie więcej cyno altów i mid pointów. Koszt paliwa powinien być większy, im większy szip, tym więcej do kotła to oczywiste

Może to i głupie, ale ja lubię z gier 4x typu MoO 2 punkty floty. Duże statki więcej punktów, mniejsze mniej. Wyskilowanie odpowiednich skilli zajmie czas, ale to ograniczy 250 superów naraz w systemie chociaż to i tak jest rozwiązanie na jakiś czas.

Zmieńcie gre.

Przepraszam.  :P

No niestety to też jest jakaś prawda. W Eve nie powinno być superów.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 14:16:44 wysłana przez Soulscream »

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Chodzi rowniez o mechanike capsli i power projection.

Przypominam o rzucaniu matek ( logistyki ) i tytki ( zamiast dredow ) na male posy.
Ciezko zlapac, nie da sie zalfowac , a ilosc ehp pozwala wrzucic flote ktora wybije tackle nim ktokolwiek inny doleci.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Jednak stara mechanika pozwalała na więcej. W tym momencie dla mnie struktury mają za dużo hp to jedna rzecz.
Było pisane, wprowadzić miękkie struktóry :)

Sztuczne ograniczanie zasięgu cyno, też niczego nie zmieni. Po prostu będzie więcej cyno altów i mid pointów. Koszt paliwa powinien być większy, im większy szip, tym więcej do kotła to oczywiste
Można dodać timer rosnący w trybie wykładniczym po każdym skoku i wytłumaczyć to przegrzewaniem się rdzenia :P Niech timer zeruje sie po 24 godzinach od ostatniego skoku.

W efekcie pierwsze kilka skoków (z bardziej ograniczonym zasięgiem niż dziś) pujdzie szybko, ale wykonanie już kilkunastu skoków będzie wiązało się z ogromnym delayem a kilkudziesięciu to już niemożliwe.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 14:31:24 wysłana przez Zgudi »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
W efekcie pierwsze kilka skoków (z bardziej ograniczonym zasięgiem niż dziś) pujdzie szybko, ale wykonanie już kilkunastu skoków będzie wiązało się z ogromnym delayem a kilkudziesięciu to już niemożliwe.

Jest coraz więcej sp na rynku. Nie ograniczy to wielkości flot tak naprawdę.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Poproście o mechanikę sova zerżniętą z FW. Jak się systemy będzie przejmowało ryjąc anomalki, nabijając przez to ten pasek z lewej strony i będzie to trwało równie szybko jak w FW, to nikt nie będzie w stanie utrzymać więcej systemów niż te, w których mieszka. Resztę przejmie banda innego tałtajstwa, co przyleci w byle czym. Będzie tłum, będzie chaos, będą cele, będą bitki. Może :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Ale znalazłem niestety problem w mojej propozycji, który trzeba rozwiązać.

Gdyby udupić cyno, JB, JC, dodać timery, to po zmianie bloby podjęły by się próby utrzymywania 2/3x tyle kont i superów na kilku frontach na raz. Co wiązało by się z ogromnymi kosztami, ale w ramach desperackiej próby utrzymania terenu wielkie sojusze by tak zrobiły, tak myślę.

Poproście o mechanikę sova zerżniętą z FW. Jak się systemy będzie przejmowało ryjąc anomalki, nabijając przez to ten pasek z lewej strony i będzie to trwało równie szybko jak w FW, to nikt nie będzie w stanie utrzymać więcej systemów niż te, w których mieszka. Resztę przejmie banda innego tałtajstwa, co przyleci w byle czym. Będzie tłum, będzie chaos, będą cele, będą bitki. Może :P
Dobry pomysł, ale ma jedną małą wadę, faworyzuje kerbirów. Może zamiast tego dodać "pasek z lewej strony" kóry będzie zliczał samą obecność ludzi z sojuszu w systemie, jak nikogo nie ma to pasek schodzi, jak jest dużo ludzi to pasek rośnie.

Przykład:
Gdy nie ma nikogo w systemie, pasek schodzi w ciągu 48 godzin do zera i system staje się wolny.
Gdy jest jedna osoba pasek rośnie w tym samym tempie na korzyść danego sojuszu.
Gdy system należy do sojuszu A, jest 10 ludzi sojuszu A i 15 ludzi sojuszu B, to pasek powoli schodzi do zera po czym rośnie na sojusz B.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 15:45:04 wysłana przez Zgudi »

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Dobry pomysł, ale ma jedną małą wadę, faworyzuje kerbirów.

Wlacz sobie mape w eve , daj npc kills 24 ... i przemysl to ;)

Jak Gaunt kontami znajomych wlatywal na anomalki , to te nie nadazaly sie spawnowac ....
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Wlacz sobie mape w eve , daj npc kills 24 ... i przemysl to ;)

Jak Gaunt kontami znajomych wlatywal na anomalki , to te nie nadazaly sie spawnowac ....

u mad?
pewpew

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Bump.
Przepostuje outcome jak juz wyklaruje sie topic z bankami.
Co by nie ciagnac 2 tematow na raz.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
W sumie nie udało się osiągnąć wspólnego stanowiska, każdy ma inne zdanie.

Ale większość zgodziłaby się z tym, że trzeba:
naprawić mechanikę sova, np. "Poproście o mechanikę sova zerżniętą z FW"
ograniczyć cyno dla kapsli i tytanów
zwiększyć liczbę połączeń do null
znerfić Jump Clone w null
ewentualnie znerfić Jump Bridge
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2014, 11:22:27 wysłana przez Zgudi »

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
W sumie nie udało się osiągnąć wspólnego stanowiska, każdy ma inne zdanie.

Ale większość zgodziłaby się z tym, że trzeba:
naprawić mechanikę sova, np. "Poproście o mechanikę sova zerżniętą z FW"
ograniczyć cyno dla kapsli i tytanów
zwiększyć liczbę połączeń do null
znerfić Jump Clone w null
ewentualnie znerfić Jump Bridge

Wiesz caly sek w tym, ze nie "poproscie" lecz "prosiMY"
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Wiesz caly sek w tym, ze nie "poproscie" lecz "prosiMY"

Ja tylko cytuje DUX-a :D

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Dlaczego ewentualnie znerfić jb? imo to na równi z cyno powinno iść do piachu.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Dlaczego ewentualnie znerfić jb? imo to na równi z cyno powinno iść do piachu.
Co za różnica i tak jeden z drugim zaraz napiszą, że my chamy zawistne, zazdrosne nie mamy superów to im też chcemy zabrać.

Na oficialnym forum EVE będzie dokładnie ta sama gadka. Najpierw polecą inne argumenty, a jak się wyczerpią to zacznie się od tego, że na siłę chcemy im coś zabrać bośmy zazdrośni.

Zwyczajnie zbyt wielu ludzi w dużych aliansach przyzwyczaiło się do wielkiej kasy, dominacji i łatwo skóry nie oddadzą.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2014, 16:30:16 wysłana przez Zgudi »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Wiesz caly sek w tym, ze nie "poproscie" lecz "prosiMY"

Ja nie jestem za wywaleniem JB ani Cyna, sztuczne ograniczenie też jest debilne. To nic nie zmieni, będzie ich po prostu więcej. Więc nie prosiMY tylko prosiCIE. Ja tylko zgadzam się co do mechaniki sov'a.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Ja nie jestem za wywaleniem JB ani Cyna, sztuczne ograniczenie też jest debilne. To nic nie zmieni, będzie ich po prostu więcej. Więc nie prosiMY tylko prosiCIE. Ja tylko zgadzam się co do mechaniki sov'a.

W tym wszystkim chodzi o CZAS. CZAS i jeszcze raz CZAS potrzebny na dotarcie super capitalowej floty w określone miejsce. :D

Cytuj
To nic nie zmieni
Nie zgadzam się, zyskamy CZAS, nie tam żadne 5 minut, ale chodzi o duże opóźnienie spowodowane znaczą utratą mobilności takiej floty, bo przecież o to właśnie chodzi, o CZAS, o dużo CZAS-u.

A teraz pomyśl jak czas potrafi negatywnie wpłynąć na utratę przydatności floty i ile rodzi problemów. Jako zawodowy kierowca samochodu ciężarowego (wywnioskowałem z pewnego wątku) doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2014, 22:10:54 wysłana przez Zgudi »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Nie zgadzam się, zyskamy CZAS, nie tam żadne 5 minut, ale chodzi o duże opóźnienie spowodowane znaczą utratą mobilności takiej floty, bo przecież o to właśnie chodzi, o CZAS, o dużo CZAS-u.

A teraz pomyśl jak czas potrafi negatywnie wpłynąć na utratę przydatności floty i ile rodzi problemów. Jako zawodowy kierowca samochodu ciężarowego (wywnioskowałem z pewnego wątku) doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. :)

Żadna super flota nie przelatuje w pięć minut przez całą mapę. Nie masz ewidentnie doświadczenia w przerzucaniu capsów i super capsów. Przucaliśmy capsy z Delve do Scalding Pass zajęło  nam to około godziny z mid pointami.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Żadna super flota nie przelatuje w pięć minut przez całą mapę. Nie masz ewidentnie doświadczenia w przerzucaniu capsów i super capsów. Przucaliśmy capsy z Delve do Scalding Pass zajęło  nam to około godziny z mid pointami.
Piszę "zyskujemy" dodatkowo. W życiu nie miałem na myśli "super flota (...) przelatuje w pięć minut przez całą mapę"

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 291
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Żadna super flota nie przelatuje w pięć minut przez całą mapę. Nie masz ewidentnie doświadczenia w przerzucaniu capsów i super capsów. Przucaliśmy capsy z Delve do Scalding Pass zajęło  nam to około godziny z mid pointami.
najwięcej czasu na co schodzi przy takiej operacji? Regen capa?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
najwięcej czasu na co schodzi przy takiej operacji? Regen capa?

Tak i walka z kolesiami co nie umieją słuchać. Najczęściej robiło się log off na kilka minut by cap się magicznie sam zregenerował, log in. Znów do floty, czekanie na cyno, znak do skoku, skok i znów to samo.

Piszę "zyskujemy" dodatkowo. W życiu nie miałem na myśli "super flota (...) przelatuje w pięć minut przez całą mapę"

Wypieprzcie TIDI to wtedy nie będzie trzeba zyskiwać bo albo się grid wywali jak było kiedyś, albo Was rozstrzelają w trybie ekspresowym. Swoją droga każdy szanujący się sojusz ma tzw cache dreadów w kilku kluczowych miejscach na mapie co by hulle wydać szybko po skoku jump clonem.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Tak i walka z kolesiami co nie umieją słuchać. Najczęściej robiło się log off na kilka minut by cap się magicznie sam zregenerował, log in. Znów do floty, czekanie na cyno, znak do skoku, skok i znów to samo.

Naprawdę nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo mechanika gry się zmieniła i że Twoje posty zaczynają przypominać ględzenie staruszka "jak to było przed wojną"?

Po pierwsze, cap nie regeneruje się na logoffie. Po drugie, jeśli przerzucasz zwykłe capitale (= slowcaty), to wystarczy zadokować, wydokować i możesz skakać. Session change trwa 15 sekund, więc możesz wykonać skok realnie co ok. 40 sekund.

Po trzecie, supery na travel ficie nie będą dużo wolniejsze. Patrząc po swoim, nawet z trzema cap rechargerami mam jump cap jakieś 3-4 min po skoku. Jakbym miał CPR w low, to pewnie mógłbym skoczyć dalej po 1,5 minuty.

I teraz faktycznie, dolicz sobie do tego TiDi i naprawę dolecisz na bitkę z każdego miejsce w Eve, choćby to było na drugim końcu mapy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Po trzecie, supery na travel ficie nie będą dużo wolniejsze. Patrząc po swoim, nawet z trzema cap rechargerami mam jump cap jakieś 3-4 min po skoku. Jakbym miał CPR w low, to pewnie mógłbym skoczyć dalej po 1,5 minuty.

Flux coile sa znacznie lepsze.