Autor Wątek: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.  (Przeczytany 75414 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #175 dnia: Sierpień 28, 2014, 09:02:03 »
Dalej nie wiem w czym Wy macie problem z tymi numerkami w hp. Jak mieszkałem sam w npc 0.0 i nie mogłem w inny sposób wyspawnić bitki z tubylcami to solowałem poco w talosie, żeby zmusić ich do stawienia się na timery. Podobno regen shielda uniemożliwia małemu korpowi skuteczne walki o poco w systemie w którym żyje. Bulszit opowiadany przez graczy którzy chcą wszystko podane na tacy.

Jak ktoś chce to sobie przejmie to co będzie chciał przejąć. Zmniejszenie tych cyferek przyspieszy tylko proces, to rozwiązanie idealne dla małych grup, hurra, null naprawiony! Z drugiej strony goony będą alfować te struktury. Piszesz jeszcze o zmniejszeniu dps na matkach, fajnie, to weźmy naglfary i też zalfujemy. Co dalej? Zmniejszenie alfy naglfarowi? Jakieś dupne plexy które mają wpływać na przejmowanie sova. Poważnie? To może lepiej zsumujmy ticki z anomalek z całego ally i ten który ma więcej w danym systemie staje się właścicielem sova? Nic nie trzeba zmieniać, wystarczy dopisać kilka linijek kodu, nic co by było inwazyjne i wymagało miesięcy pracy.

A dlaczego nie partycypacja w danym systemie? Żyjesz w nim to jest twój.

Masz z dupy pomysły to nie dziw się że je ignoruje. Z mojej strony eot, pytałem Dooma po co z wami gada, a sam wciągnąłem się w dyskusje ze ścianą.

Nie rozumiesz bo nie chcesz sie pochylić na czymś co ciebie nie dotyczy. Proste, co więcej typowe dla ignorantów.

co mnie nei dotyczy?

sytuacja w 0.0 mnie nie dotyczy? bo nie kumam. Ja mieszkam w 0.0 i uczestniczę w tym co się dzieje a nie oglądam przez szybę

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #176 dnia: Sierpień 28, 2014, 09:41:31 »
Dawajcie więcej, dyskusje z rentierami, ta logika!, to lepsze niż Monty Python  >:D

ano dobre.
Glass - weź nawet z nimi nie dyskutuj bo to jak widać po podnoszonych argumentach mija się z celem.
Jest takie powiedzenie - mało polityczne ale pasuje: gadaj z dupą to Cię osra....

:p

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #177 dnia: Sierpień 28, 2014, 09:41:59 »
Ty naprawdę uważasz, że uwalenie cyna, jb, klonów i altów naprawi EVE?
Tak, grałem w takie EvE.
To było tak dawno, że słabo pamiętam tamte czasy, więc mała prośba. Możesz przypomnieć mi jak wtedy wyglądało zdobywanie stacji w 0.0?

Znów może wychodzi moja niewiedza, ale wydawało mi się, że drastyczne ułatwianie zdobywania stacji ułatwiłoby to
Już Ci na to odpowiadałem.
W takim razie muszę przyznać, że nie zauważyłem odpowiedzi na to i dalej jej nie widzę.

Prawie każda propozycja zmiany rozbija się o to ze przylecą supery i zaorają, albo że przylecą supery i zaorają nie supery coby własne nie supery mogły ubić co trzeba
Wydawało mi się, że moja prosta propozycja nie rozbija się o ten schemat

Jak ktoś chce to sobie przejmie to co będzie chciał przejąć. Zmniejszenie tych cyferek przyspieszy tylko proces, to rozwiązanie idealne dla małych grup, hurra, null naprawiony!
Czy nie o to właśnie chodziło? Zwłaszcza jeżeli dodatkową korzyścią jest uwalenie bloba?

Z drugiej strony goony będą alfować te struktury.
I co w tym złego? No i pytanie pomocnicze. Mówimy o sposobie naprawy EVE, czy dokopania goonom? Bo jak dla mnie to są dwie różne rzeczy

Jakieś dupne plexy które mają wpływać na przejmowanie sova. Poważnie? To może lepiej zsumujmy ticki z anomalek z całego ally i ten który ma więcej w danym systemie staje się właścicielem sova? Nic nie trzeba zmieniać, wystarczy dopisać kilka linijek kodu, nic co by było inwazyjne i wymagało miesięcy pracy.

A dlaczego nie partycypacja w danym systemie? Żyjesz w nim to jest twój.
Jak czytam takie teksty to zastanawiam się, czy to na poważnie, czy też miała to być ironia. Tak czy inaczej pozwól, że zadam proste pytanie.
Może w takiej sytuacji zamiast kombinować z różnymi dziwnymi ograniczeniami po prostu powinno się zlikwidować SOV'a?

Z mojej strony eot, pytałem Dooma po co z wami gada, a sam wciągnąłem się w dyskusje ze ścianą.
No i znów nic się nie dowiem. I jak tu człowiek ma się czegoś nauczyć, jak każda odpowiedź na pytanie 'dlaczego?' sprowadza się do - bo tak.  Ewentualnie do stwierdzenia, że ktośtam kiedyś cośtam gdzieśtam, co nie ma jakiegokolwiek odniesienia do niczego
>:( :'(

Tak na zakończenie. Skoro 'mój' pomysł akcji uwolnienia POSów przeszedł całkiem bez echa, a dyskusji w zasadzie nie ma i nie zapowiada się by się pojawiła, tak dla spokoju sumienia powtórzę swój pogląd sprzed paru lat.
IMO największym problemem EVE jest to, że obecnie nie ma o co walczyć na poziomie niższym niż kilka tysięcy osób, oraz, czy może raczej przede wszystkim to, że CCP wprowadza w mechanice coraz więcej ograniczeń z końca pleców. Dlatego też imo dodawanie kolejnych ograniczeń by doraźnie być może (a raczej nie) rozwiązać jakiś problem, nie tylko nie poprawi sytuacji, ale ją pogorszy bo BTW zepsuje się coś gdzie indziej. I jeżeli do CCP nie dotrze, że nerf nie jest rozwiązaniem każdego problemu, to za 2 lata online w wysokości 20k będzie określane jako wysokie.
Pociesza mnie tylko myśl, że ostatnie zmiany w produkcji dają nadzieję na to, że CCP zdaje sobie sprawę z istnienia problemu i być może coś z tym zrobi
Dodam też, że nabieram coraz większego przekonania, że naprawę EVE powinno się zacząć od likwidacji KB.
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #178 dnia: Sierpień 28, 2014, 10:46:59 »
Odpowiem Ci tylko na jedną rzecz, w sumie dwie ale to się łączy:

Cytat: GlassCutter
Jak ktoś chce to sobie przejmie to co będzie chciał przejąć. Zmniejszenie tych cyferek przyspieszy tylko proces, to rozwiązanie idealne dla małych grup, hurra, null naprawiony!
Czy nie o to właśnie chodziło? Zwłaszcza jeżeli dodatkową korzyścią jest uwalenie bloba?
Z mojej strony był to ciężki sarkazm. W którym miejscu widzisz uwalenie bloba? Niech to wreszcie do Ciebie dotrze że wymyślanie jakichkolwiek pozornych ułatwień dla małych daje ogromną przewagę tym którzy mają silne zaplecze. Analogicznie zwiększenie kosztów paliwa do jumpa zwiększy jedynie bezkarność bloba superów.

Cytat: GlassCutter
Z drugiej strony goony będą alfować te struktury.
I co w tym złego? No i pytanie pomocnicze. Mówimy o sposobie naprawy EVE, czy dokopania goonom? Bo jak dla mnie to są dwie różne rzeczy
No właśnie pokazuje Ci do czego doprowadza twój pomysł. Mali dalej będą się pier*** z tymi strukturami, a duży wskoczy, alfa i leci orać następny. Przykład goonów który tak zabolał twoje serduszko był.. przykładowy. Zmień sobie to na rycerzy niepokalanej jeśli coś to zmieni.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #179 dnia: Sierpień 28, 2014, 13:52:29 »
Mówimy o sposobie naprawy EVE, czy dokopania goonom? Bo jak dla mnie to są dwie różne rzeczy

No właśnie pokazuje Ci do czego doprowadza twój pomysł. Mali dalej będą się pier*** z tymi strukturami, a duży wskoczy, alfa i leci orać następny. Przykład goonów który tak zabolał twoje serduszko był.. przykładowy. Zmień sobie to na rycerzy niepokalanej jeśli coś to zmieni.
O moje serduszko to Ty się nie martw i troskę o nie proszę pozostaw mi.
Z goonami jako takimi też nie mam problemu. Ani mnie oni ziębią, ani grzeją. Jednak co jakiś czas jest jakaś nagonka na nich jacy to oni źli i niedobrzy, więc jak piszesz w taki sposób to nie jestem pewien czy robisz to w ramach przyłączania się do nagonki czy po prostu próbujesz zobrazować swój punkt widzenia.

W którym miejscu widzisz uwalenie bloba?
Już mówię. Uwalenie bloba widzę w tym, że nie będzie on już potrzebny.
Wyszedłem mianowicie z takiego założenia. Blob powstał jako reakcja na sytuację w której do zdobycia systemu trzeba było przebić się przez miliony jak nie miliardy hp struktur. Normalne więc, że nikomu nie chciało się siedzieć po kilka dni patrząc na ten sam obrazek więc ludzie poszli w liczby i siłę ognia na zasadzie im więcej tym szybciej się zaora. IMO całkiem racjonalne podejście.

Dla zobrazowania jak widzę konsekwencje 'moich' pomysłów załóżmy, że mamy 2 wrogie sojusze. Sojusz A gromadzi bloba 10000 ludzi. Sojusz B może wystawić max 1000. Przy obecnej mechanice wynik jest jasny. Sojusz A zaora teren sojuszu B i tyle. Jedyne niewiadome to w jakim czasie i przy jakich stratach. O ile dojdzie do jakichś bitek, bo bardziej prawdopodobne będzie, że przy takiej różnicy w siłach sojusz B nie podejmie walki i jedyne o co będzie się martwić to wywiezienie sprzętu zanim region padnie.

Teraz 'moje' rozwiązanie. Uwalniamy POSy i umożliwiamy zdobycie stacji tak jak pisałem. 20 osób w statkach z dps 1k w +- 10min.
Sojusz A także przewali się przez teren sojuszu B. Tyle, że wystarczy, że sojusz B zrobi 50 flot po 20 osób i w tym czasie co te 10000 ludzi będzie skakać z systemu do systemu by na alfe wszystko zdjąć zajmie wszystkie stacje na terenie sojuszu A + terenie jego rentierów. Co więcej jak tylko blob sojuszu A wyskoczy z systemu po jego zaoraniu i zdobyciu stacji to zaraz ze stacji wydokuje mała flotka by raz dwa ją odbić. A jak sojusz B będzie wredny to korzystając z tego, że tereny sojuszu A są akurat niebronione (bo wszyscy siedzą w blobie) porozstawia sobie tam POSy z JB by późniejsze roamy nie musiały latać przez wszystkie bramy po drodze.

Innymi słowy mamy obecną sytuację w której odpowiednio duży sojusz może zająć dowolnie duży obszar z którego nie będzie korzystać kontra hipotetyczną sytuację w której każdy ma szansę utrzymać przestrzeń w której faktycznie żyje. Bloby nie będą wykorzystywane do 'orania' przestrzeni na drugim końcu uniwersum tylko dlatego, że tam mieszka ktoś kogo nie lubimy, bo każdy będzie wiedział, że to bez sensu. Zakładam, że ich rola będzie taka jak w RL broni atomowej. Jak będziesz chciał zabrać nam przestrzeń na której faktycznie żyjemy, to licz się z tym, że dostaniesz bloba na twarz. Jeżeli jednak chcesz zamieszkać po sąsiedzku i nie wchodzić nam w drogę to się jakoś dogadamy.

Oczywiście mój sposób myślenia może być błędny. Jeżeli tak jest to chciałym jednak, żeby ktoś wytłumaczył mi dlaczego i zrobił to w taki sposób, żeby taki prosty kerbir jak ja w końcu to załapał i nie musiał do tego wracać tracąc czas swój i innych.

Niech to wreszcie do Ciebie dotrze że wymyślanie jakichkolwiek pozornych ułatwień dla małych daje ogromną przewagę tym którzy mają silne zaplecze.
Tu dwie kwestie.
Pierwsza.
Dlaczego pozornych ułatwień? Dla mnie to ułatwienie całkiem realne
Druga.
To, że ci którzy mają silne zaplecze zawsze mieli i będą mieć przewagę nad tymi, którzy tego zaplecza nie mają to dla mnie rzecz oczywista, więc nie musisz mnie do tego przekonywać. Jeżeli natomiast chcesz mnie przekonać do tego, że ci co mają silne zaplecze mają być w takiej samej sytuacji jak ci co go nie mają to po prostu powiedz, że o to chodzi i zakończymy rozmowę jako bezsensowną, gdyż imo taka sytuacja jest niemożliwa do osiągnięcia i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej.

Jeżeli natomiast chodzi o tezę, że "uwalenie cyna, jb, klonów i altów naprawi eve" to skoro zaczynamy rozmawiać pozwolę sobie na drobne uwagi.
Znam całą masę gier MO w których jest zakaz posiadania więcej niż jednego konta/postaci. Nie znam natomiast przypadku w którym udałoby się to wyegzekwować i szczerze mówiąc nie widzę też sposobu na to. Dlatego też imo kwestię uwalenia altów z założenia można odrzucić jako nierealną.
Natomiast jeżeli chodzi o uwalenie pozostałych to imo jest to mokry sen niejednego kerbira. Nie ma ryzyka utraty dostępu do stacji, nie ma ryzyka hot dropa. Pozycja każdego wroga znana z godzinnym wyprzedzeniem. Do większości systemów nigdy wróg nawet nie zawita (chyba, że akurat jakieś WH sie otworzy). Nie ma dostępu do jita więc można dyktować ceny w okolicy na to co się produkuje. Bajka.
Co jednak z tego, jak po roku, góra dwóch nikt w grze nie zostanie?

Pisząc to uzmysłowiłem sobie jedną rzecz. Chciałbym, ale tak bardzo, bardzo. Żeby CCP zapowiedziało, że przez najbliższe kilka lat nie wprowadzi do gry ŻADNEGO nowego statku, a jedyne zmiany jakie w tym czasie wprowadzi w statkach to ich wygląd. Może wtedy mogli by skupić się na naprawieniu EVE, zamiast na dążeniu do zamiany jej w strzelankę >:D
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #180 dnia: Sierpień 28, 2014, 14:51:58 »
O moje serduszko to Ty się nie martw i troskę o nie proszę pozostaw mi.
Z goonami jako takimi też nie mam problemu. Ani mnie oni ziębią, ani grzeją. Jednak co jakiś czas jest jakaś nagonka na nich jacy to oni źli i niedobrzy, więc jak piszesz w taki sposób to nie jestem pewien czy robisz to w ramach przyłączania się do nagonki czy po prostu próbujesz zobrazować swój punkt widzenia.
Już mówię. Uwalenie bloba widzę w tym, że nie będzie on już potrzebny.
Wyszedłem mianowicie z takiego założenia. Blob powstał jako reakcja na sytuację w której do zdobycia systemu trzeba było przebić się przez miliony jak nie miliardy hp struktur. Normalne więc, że nikomu nie chciało się siedzieć po kilka dni patrząc na ten sam obrazek więc ludzie poszli w liczby i siłę ognia na zasadzie im więcej tym szybciej się zaora. IMO całkiem racjonalne podejście.

Dla zobrazowania jak widzę konsekwencje 'moich' pomysłów załóżmy, że mamy 2 wrogie sojusze. Sojusz A gromadzi bloba 10000 ludzi. Sojusz B może wystawić max 1000. Przy obecnej mechanice wynik jest jasny. Sojusz A zaora teren sojuszu B i tyle. Jedyne niewiadome to w jakim czasie i przy jakich stratach. O ile dojdzie do jakichś bitek, bo bardziej prawdopodobne będzie, że przy takiej różnicy w siłach sojusz B nie podejmie walki i jedyne o co będzie się martwić to wywiezienie sprzętu zanim region padnie.

Teraz 'moje' rozwiązanie. Uwalniamy POSy i umożliwiamy zdobycie stacji tak jak pisałem. 20 osób w statkach z dps 1k w +- 10min.
Sojusz A także przewali się przez teren sojuszu B. Tyle, że wystarczy, że sojusz B zrobi 50 flot po 20 osób i w tym czasie co te 10000 ludzi będzie skakać z systemu do systemu by na alfe wszystko zdjąć zajmie wszystkie stacje na terenie sojuszu A + terenie jego rentierów. Co więcej jak tylko blob sojuszu A wyskoczy z systemu po jego zaoraniu i zdobyciu stacji to zaraz ze stacji wydokuje mała flotka by raz dwa ją odbić. A jak sojusz B będzie wredny to korzystając z tego, że tereny sojuszu A są akurat niebronione (bo wszyscy siedzą w blobie) porozstawia sobie tam POSy z JB by późniejsze roamy nie musiały latać przez wszystkie bramy po drodze.

Innymi słowy mamy obecną sytuację w której odpowiednio duży sojusz może zająć dowolnie duży obszar z którego nie będzie korzystać kontra hipotetyczną sytuację w której każdy ma szansę utrzymać przestrzeń w której faktycznie żyje. Bloby nie będą wykorzystywane do 'orania' przestrzeni na drugim końcu uniwersum tylko dlatego, że tam mieszka ktoś kogo nie lubimy, bo każdy będzie wiedział, że to bez sensu. Zakładam, że ich rola będzie taka jak w RL broni atomowej. Jak będziesz chciał zabrać nam przestrzeń na której faktycznie żyjemy, to licz się z tym, że dostaniesz bloba na twarz. Jeżeli jednak chcesz zamieszkać po sąsiedzku i nie wchodzić nam w drogę to się jakoś dogadamy.

Oczywiście mój sposób myślenia może być błędny. Jeżeli tak jest to chciałym jednak, żeby ktoś wytłumaczył mi dlaczego i zrobił to w taki sposób, żeby taki prosty kerbir jak ja w końcu to załapał i nie musiał do tego wracać tracąc czas swój i innych.
Tu dwie kwestie.
Pierwsza.
Dlaczego pozornych ułatwień? Dla mnie to ułatwienie całkiem realne
Druga.
To, że ci którzy mają silne zaplecze zawsze mieli i będą mieć przewagę nad tymi, którzy tego zaplecza nie mają to dla mnie rzecz oczywista, więc nie musisz mnie do tego przekonywać. Jeżeli natomiast chcesz mnie przekonać do tego, że ci co mają silne zaplecze mają być w takiej samej sytuacji jak ci co go nie mają to po prostu powiedz, że o to chodzi i zakończymy rozmowę jako bezsensowną, gdyż imo taka sytuacja jest niemożliwa do osiągnięcia i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej.

Jeżeli natomiast chodzi o tezę, że "uwalenie cyna, jb, klonów i altów naprawi eve" to skoro zaczynamy rozmawiać pozwolę sobie na drobne uwagi.
Znam całą masę gier MO w których jest zakaz posiadania więcej niż jednego konta/postaci. Nie znam natomiast przypadku w którym udałoby się to wyegzekwować i szczerze mówiąc nie widzę też sposobu na to. Dlatego też imo kwestię uwalenia altów z założenia można odrzucić jako nierealną.
Natomiast jeżeli chodzi o uwalenie pozostałych to imo jest to mokry sen niejednego kerbira. Nie ma ryzyka utraty dostępu do stacji, nie ma ryzyka hot dropa. Pozycja każdego wroga znana z godzinnym wyprzedzeniem. Do większości systemów nigdy wróg nawet nie zawita (chyba, że akurat jakieś WH sie otworzy). Nie ma dostępu do jita więc można dyktować ceny w okolicy na to co się produkuje. Bajka.
Co jednak z tego, jak po roku, góra dwóch nikt w grze nie zostanie?

Pisząc to uzmysłowiłem sobie jedną rzecz. Chciałbym, ale tak bardzo, bardzo. Żeby CCP zapowiedziało, że przez najbliższe kilka lat nie wprowadzi do gry ŻADNEGO nowego statku, a jedyne zmiany jakie w tym czasie wprowadzi w statkach to ich wygląd. Może wtedy mogli by skupić się na naprawieniu EVE, zamiast na dążeniu do zamiany jej w strzelankę >:D


matko huto ty nie trolujesz? ty masz jakieś doświadczenie z 0.0? to co ty proponujesz zabije eve bo nie będzie sensu trzymać żadnego systemu bo możesz go stracić w 10 min. 0.0 umrze jaeżeli nie wiesz czemu to współczuje i proponuje poczytać o mechanice jako takiej

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #181 dnia: Sierpień 28, 2014, 16:35:40 »
kiedys slyszalem o naprawie sova, na bazie aktywnosci. tzn bardzo proste. jesli dana grupa ludzi siedzi w danym systemie/konstelacji to z czasem po przekroczeniu jakichs liczb/statystyk uzyskuje go na wlasnosc, opuszczajac dane miesce, po pewnym czasie traci go. W ten oto sposob, wlasnosciowe byly by tylko niektore pockety, reszta bylaby niczyja, skoro nikt nie chce siedziec w danym systemie to po co do niego miec wlasnosc.
Nie ma zadnego EBania sie z oraniem.  rent wedlug mnie najwieksza bolaczka eve bylby albo wyeliminowany, albo mocno ograniczony. Ale niewatpliwa zaleta takiej mechaniki jest przymus, a w zasadzie nie przymus tylko potrzeba rozproszenia ludzi jesli chcieliby miec duzy teren musieli by na nim zyc. Oczywiscie zostawilbym posy jak sa. moglyby generowac wieksze starcia.

Dodatkowo, bardzo latwo mozna by zlokalizowac miejsca do roamowania, a lokasly musialby by sie stawiac i bronic swojego terenu, jesli chcieliby go utrzymac.

nie ma orania=po co komu supery? hehe
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #182 dnia: Sierpień 28, 2014, 19:03:35 »
matko huto ty nie trolujesz?
Nie wiem o czyją matkę chodzi i co ona ma ze mną wspólnego, ale nie troluję. Nie spełniam ku temu podstawowych warunków

ty masz jakieś doświadczenie z 0.0?
Mam.
Poza tym co to ma do rzeczy?

to co ty proponujesz zabije eve
Nie przesadzajmy. Skoro działania CCP do tej pory EVE nie zabiły, to taki drobiazg tym bardziej tego nie zrobi. Poza tym co z naczelną zasadą EVE - AoD?
Inna rzecz, że w myśl zasady mówiącej, iż lepiej spalić się jasnym płomieniem niż gasnąć powoli, nawet jakby takie rozwiązania faktycznie miały zabić EVE to imo szybki koniec i tak byłby lepszy od tego co jest obecnie.
Osobiście jednak sądzę, że w takiej sytuacji najpierw byłby wielki krzyk przez tydzień, potem gracze by się przystosowali, a max kilka miesięcy później 0.0 zaczęłoby tętnić życiem.

nie będzie sensu trzymać żadnego systemu
Czyli dobrze kombinuję, bo przestrzeń powinna być używana, a nie trzymana.

bo możesz go stracić w 10 min.
I co z tego, że można stracić w 10 min, skoro w następne 10 będzie można go odzyskać? A raczej je, bo chodzi o stacje. Do tego byłoby powód do bitek, a wydawało mi się, że to jedna z rzeczy której obecnie brakuje. No chyba, że tu też się mylę i nie zauważyłem kiedy bitwy małych/średnich gangów stały się czymś złym.

0.0 umrze jaeżeli nie wiesz czemu to współczuje
Nie wiem czemu, a Twoja wypowiedź nic mi nie rozjaśniła.
Co do współczucia to dzięki za nie, ale jak go będę potrzebować to pójdę go szukać w innym miejscu niż to forum

proponuje poczytać o mechanice jako takiej
Tylko po co skoro moja propozycja miałaby zmienić tą mechanikę?
Wybacz, ale imo to Twoje stwierdzenie ma podobną wartość co radzenie projektantom bolidów F1 by poczytali o konstrukcji dorożek.

kiedys slyszalem o naprawie sova, na bazie aktywnosci
To też ciekawy pomysł, ale imo zamiast kombinować z naprawą sova, co zawsze będzie problemem i nigdy wszystkich nie zadowoli lepiej po prostu całkowicie go zlikwidować. Wtedy chcesz korzystać z jakiegoś systemu to korzystasz. Nie chcesz to nie. A jak chcesz go na wyłączność to faktycznie musisz się nim zajmować (czyt. żyć w nim) bez oglądania się na jakieś dziwne zasady z końca pleców kogoś z CCP. Co miałoby tym większy sens, że o ile pamiętam reklamy EVE to w 0.0 zasady mieli ustalać gracze.

Nie ma zadnego EBania sie z oraniem.  rent wedlug mnie najwieksza bolaczka eve bylby albo wyeliminowany, albo mocno ograniczony. Ale niewatpliwa zaleta takiej mechaniki jest przymus, a w zasadzie nie przymus tylko potrzeba rozproszenia ludzi jesli chcieliby miec duzy teren musieli by na nim zyc.
Miło przekonać się, że jednak ktoś myśli podobnie.

Oczywiscie zostawilbym posy jak sa. moglyby generowac wieksze starcia.
POSy też bym póki co zostawił jak są, tyle że zdjąłbym z nich restrykcje. Bo np dlaczego można postawić tylko jednego POSa przy księżycu? Dlaczego tylko przy księżycu?
W hi/low można to od biedy wyjaśnić zasadami concordu, ale w 0.0?
Dodatkowo POS Gunnerzy zyskaliby na znaczeniu, a i wojny w hi secu nabrałyby całkiem innego wymiaru.

nie ma orania=po co komu supery? hehe
To kolejna zaleta 'mojej' propozycji zmian. Ale tu też mogę się mylić (a raczej możemy, biorąc pod uwagę, iż najwyraźniej w tej kwestii myślimy podobnie) i supery wcale nie są problemem.
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #183 dnia: Sierpień 29, 2014, 14:28:04 »
Tak sobie czytam i czytam i dochodzę do wniosku, że generalnie nic się w tym temacie nie zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat. No, może poza skalą problemu :P
I od razu Wam powiem, że nie ma dobrego rozwiązania. Każde zawsze komuś się spodoba, a ktoś będzie miał pretensje, że został olany/pominięty/znerfowany itp itd., a przecież jego styl gry jest najlepszy i najważniejszy :P

Rozwiązanie jest jedno, choć nierealne. Po prostu trzeba by podzielić Eve na trzy osobne gry, jedną dla "kerbirów", jedną dla wielbicieli small pvp, milicji itp., i jedną dla "flotowców". No, możnaby gdzieś tam dorzucić jakąś gierkę ekonomiczno-industrialną dla lubiących zabawy z excelem, marketem i produkcją, plus wygaszacz ekranu pozwalający na kopanie minerałków :)
Kogoś pominąłem? :P
Czyli przydałoby się dużo mocniej oddzielić od siebie hi, low i null sec, żeby grający w nich mieli minimalną możliwość ingerencji w grę pozostałych.
Tylko, że to już nie byłaby eve...

Dla mnie osobiście, wprowadzenie dredów i potem kolejnych (super)capitali było czynnikiem, który popsuł grę. To i kolejne ułatwienia przy zaczynaniu gry, przy zarabianiu isków itp itd... No, ale ja jestem zboczony :P
Ja chcę Evki z pierwszej połowy 2005 :D
Przedwieczny.

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #184 dnia: Sierpień 29, 2014, 14:40:12 »
Rozwiązanie jest jedno, choć nierealne. Po prostu trzeba by podzielić Eve na trzy osobne gry, jedną dla "kerbirów", jedną dla wielbicieli small pvp, milicji itp., i jedną dla "flotowców". No, możnaby gdzieś tam dorzucić jakąś gierkę ekonomiczno-industrialną dla lubiących zabawy z excelem, marketem i produkcją, plus wygaszacz ekranu pozwalający na kopanie minerałków :)
Ale kto by wtedy pvperom shipy robił? Kto by wyfarmiał frakcyjne modułki?

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #185 dnia: Sierpień 29, 2014, 15:12:46 »
Ale kto by wtedy pvperom shipy robił? Kto by wyfarmiał frakcyjne modułki?

Item szop  :P

Slid ran

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Slid Ran
  • Korporacja: Intergalactic Fender benders
  • Sojusz: The House Of Cards.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #186 dnia: Sierpień 29, 2014, 15:21:36 »
A może by wywalić bpo na ms i tylko dać bpc z pewnego rodzaju ciężkich anomalie/incursi?  B-)

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #187 dnia: Sierpień 29, 2014, 15:23:24 »
a może by wprowadzić koszty utrzymania shipow ^^
niech taki supe caps kosztuje miesięcznie 10b w utrzymanie  ;D
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #188 dnia: Sierpień 29, 2014, 15:50:22 »
Znaczy niech palą kostki jak posy? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #189 dnia: Sierpień 29, 2014, 15:54:34 »
a może by wprowadzić koszty utrzymania shipow ^^
niech taki supe caps kosztuje miesięcznie 10b w utrzymanie  ;D

Następny z mega pomysłem jak ograniczyć aktywność blobów superów? lol
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #190 dnia: Sierpień 29, 2014, 16:41:59 »
LOL wyluzuj i zalap dowcip ;)
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?