Autor Wątek: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.  (Przeczytany 75902 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
No, ale kto im broni grać jak chcą? Chcą grać w single player, proszę bardzo. Od tego jest hisec.

A ja myślałem, że jak ma ochotę strzelać do krzyżyków w 0.0 to niech robi w 0.0 . Gra którą Ty byś kreował byłaby bardzo uboga w graczy, na szczęście nie Tobie decydować o EvE.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
A ja myślałem, że jak ma ochotę strzelać do krzyżyków w 0.0 to niech robi w 0.0 . Gra którą Ty byś kreował byłaby bardzo uboga w graczy, na szczęście nie Tobie decydować o EvE.

Gdy gra wyglądała tak, jak mi to odpowiadało, to miałeś jakieś 20% więcej ludzi na serwerze niż teraz. Czyli to wcale nie jest kwestia "widzimisię", tylko dość mierzalny argument.

Plus z punktu widzenia kreacji kontentu, jeden "etatowy" PvPer wart jest 10 rentierów "levelujących Raveny". Nie jesteś w stanie tak wykręcić kota ogonem, żeby wyszło odwrotnie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Gdy gra wyglądała tak, jak mi to odpowiadało, to miałeś jakieś 20% więcej ludzi na serwerze niż teraz. Czyli to wcale nie jest kwestia "widzimisię", tylko dość mierzalny argument.

Plus z punktu widzenia kreacji kontentu, jeden "etatowy" PvPer wart jest 10 rentierów "levelujących Raveny". Nie jesteś w stanie tak wykręcić kota ogonem, żeby wyszło odwrotnie.

Ludzie nie odeszli z powodu tych którzy strzelają w krzyżyki tylko z powodu mechaniki dominion, zmęczenia tematu, znalezieniem lepszych rozrywek niż Eve. Wbij sobie to do pały.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Mechanika "Dominion" zaowocowała zniechęceniem tych, dla których którzy grali w MMO. Mógłbym pewnie wymienić kilkadziesiąt osób, które z tego właśnie powodu zrezygnowały. Gdyby z Eve było w porządku, ludzie nie szukaliby - na taką skalę - odskoczni gdzie indziej.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Mechanika "Dominion" zaowocowała zniechęceniem tych, dla których którzy grali w MMO. Mógłbym pewnie wymienić kilkadziesiąt osób, które z tego właśnie powodu zrezygnowały. Gdyby z Eve było w porządku, ludzie nie szukaliby - na taką skalę - odskoczni gdzie indziej.

No właśnie, to jest problem. Jak Ty go nie widzisz, to nie mój problem. Obwiniasz tych, których zazwyczaj się gankowało przelotem przez system :-D. No ale skoro Ty chcesz więcej pustych systemów? :-D

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
To jest to, że większość przywykła już do tego stanu rzeczy i odpowiada im taka sytuacja. Więc każdy pomysł na rozpierdzielenie tego co mamy dziś bądą torpedować, nic tu się nie zmieni już...

Soulscream niby Cię lubię, ale żyjemy w kompletnie innym świecie i mamy różne zdania na 80% spraw.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
To jest to, że większość przywykła już do tego stanu rzeczy i odpowiada im taka sytuacja. Więc każdy pomysł na rozpierdzielenie tego co mamy dziś bądą torpedować, nic tu się nie zmieni już...

Bzdura, po prostu obwinianie kogoś za stan rzeczy tylko dlatego, że strzela w krzyżyki w 0.0 i w dupie ma Wasze elitarne podejście do pvp niczego nie zmienia. Zmienić trzeba mechanikę sov i tidi, a nie nerfić tak naprawdę nieistotne rzeczy.

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Bzdura, po prostu obwinianie kogoś za stan rzeczy tylko dlatego, że strzela w krzyżyki w 0.0 i w dupie ma Wasze elitarne podejście do pvp niczego nie zmienia. Zmienić trzeba mechanikę sov i tidi, a nie nerfić tak naprawdę nieistotne rzeczy.

Ty pierdolisz o propvp a Sokole probuje wytlumaczyc, ze z punktu widzenia długoterminowej żywotności EVE, nie można podejmować decyzji "demokratycznie" wg ilości graczy różnych playstyle, tylko pod kątem budowania interakcji oraz okazji do konfliktu w świecie gry.

Jeżeli będzie demokratycznie to EVE zginie. Bo brutalna prawda jest taka że 80% ludzi którzy grają w EvE (PVE) z jednej strony robi PVE akurat w EVE bo jest tutaj ryzyko, dreszczyk emocji, wartosciowa ekonomia i kilka innych fajnych rzeczy, a równocześnie gdyby to oni podejmowali decyzje to by zmieniali zasady pod siebie - mniej ryzyka, mniej pvp, mniej interakcji. A po 3 latach takich zmian by stwierdzili "ale ta gra nudna" nie rozumiejąc kurwa że swoim własnym podejściem, "demokracją" i liczbami ją spierdololi.

Ergo, (bardzo upraszczając) kerbiry są potrzebne, ale to propvperzy (ale nie empire builderzy!!!!!) powinni kształtować mechanikę świata. A tak naprawdę CCP ale nie kierując się popularnością czy demokracją wśrod populacji New Edenu

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Bzdura, po prostu obwinianie kogoś za stan rzeczy tylko dlatego, że strzela w krzyżyki w 0.0 i w dupie ma Wasze elitarne podejście do pvp niczego nie zmienia. Zmienić trzeba mechanikę sov i tidi, a nie nerfić tak naprawdę nieistotne rzeczy.

Naprawdę uważasz że takie 0.0 jest ok?
Ta wojna to dwumiesięczna ustawka miesiąc dla treningu w pierwszym miesiącu w  Geminate a drugi miesiąc w Branch.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Ty pierdolisz o propvp a Sokole probuje wytlumaczyc, ze z punktu widzenia długoterminowej żywotności EVE, nie można podejmować decyzji "demokratycznie" wg ilości graczy różnych playstyle, tylko pod kątem budowania interakcji oraz okazji do konfliktu w świecie gry.

Jeżeli będzie demokratycznie to EVE zginie. Bo brutalna prawda jest taka że 80% ludzi którzy grają w EvE (PVE) z jednej strony robi PVE akurat w EVE bo jest tutaj ryzyko, dreszczyk emocji, wartosciowa ekonomia i kilka innych fajnych rzeczy, a równocześnie gdyby to oni podejmowali decyzje to by zmieniali zasady pod siebie - mniej ryzyka, mniej pvp, mniej interakcji. A po 3 latach takich zmian by stwierdzili "ale ta gra nudna" nie rozumiejąc kurwa że swoim własnym podejściem, "demokracją" i liczbami ją spierdololi.

Ergo, (bardzo upraszczając) kerbiry są potrzebne, ale to propvperzy (ale nie empire builderzy!!!!!) powinni kształtować mechanikę świata. A tak naprawdę CCP ale nie kierując się popularnością czy demokracją wśrod populacji New Edenu

Kto tu mówi po zjebanej demokracji. Ja mówię o wolności wyboru tego co się robi, którego propvperzy nie rozumieją. Masz ochotę się strzelać to leć i się strzelaj, ale jak masz ochotę nakutaszać w krzyżyki w 0.0 to nikt nie może Ci powiedzieć, że możesz to robić tylko i wyłącznie w Empire.

Eve to nie jest mmo z end game typowym dla mmo. To jest sandbox i w sandboxie chodzi o to by każdy sobie robił na to co ma ochotę. W czasach kiedy aktywniej grałem BoBitom się marzyło wielkie imperium w 0.0 i dążyli do tego. Teraz masz dwa imperia z lennikami. Widocznie ludziom odpowiada taka racja bytu. Techniczne błędy z przeszłości teraz wychodzą i dobijają tą gre. CCP się marzyło mieć 2-3 tytany w całej grze. Ile ich jest teraz? Supery zaczęły zabijać tą gre, mechanika sov po zmianach w dominion jest jeszcze gorszym gównem niż to co było z posami. Gracze nie uciekają z powodu tego, że jakiś kolo strzela w krzyżyki. Oni uciekają z powodu tego, że Eve uderzyło w mur mechanicznie i CCP nie może nic z tym zrobić.

Dopóki nie zmienią mechaniki sov wszystkie pół środki typu nerf cyno, nerf JB to tylko pół środki. Nic nie da na dłuższą metę. Superów będzie przybywać, Tidi powoduje to, że walka która powinna trwać 20 min, trwa kurde 20h. Kto normalny będzie siedział w lagu 20h i patrzył aż jedna salva odpali. Może to i ekscytujące, ale z punktu widzenia kolesia który ma 2h na granie codziennie to strzał w stopę. Wybierze On inna grę która ma więcej funu.

Nie ma fun, nie ma subskrypcji, nie ma graczy.

Naprawdę uważasz że takie 0.0 jest ok?

Oczywiście, że nie . Takie 0.0 jakie jest teraz mimo tego, że pomagałem je tworzyć w pewnym sensie mija się z moja wizją.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Stało się, w Dominion zmienili mechanikę sova, ale strzelanie do struktury przez 3 godzimy mniejszymi liczbami nie jest aż tak straszne, do przeżycia. Może pierdyliard timerów nie powinno być, nie wiem, nie mam doświadczenia z tym. Anomalki wyprodukowały setki (tysiące?) superów, nie odbierzesz ich graczom teraz. Ale zmieniając power projection spowodujesz że te floty będą bronic terenu który jest istotny dla tych bloków, reszta zostanie na pastwę mniejszych agresywnych grup. Wówczas nie trzeba uwalać kerbirów tylko dlatego ze są kerbirami. Nie będą siedzieć pod parasolem starszego brata i nie będą mogli sobie pozwolić na życie takie jak teraz. 0.0 samo się wyczyści.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Stało się, w Dominion zmienili mechanikę sova, ale strzelanie do struktury przez 3 godzimy mniejszymi liczbami nie jest aż tak straszne, do przeżycia. Może pierdyliard timerów nie powinno być, nie wiem, nie mam doświadczenia z tym. Anomalki wyprodukowały setki (tysiące?) superów, nie odbierzesz ich graczom teraz. Ale zmieniając power projection spowodujesz że te floty będą bronic terenu który jest istotny dla tych bloków, reszta zostanie na pastwę mniejszych agresywnych grup. Wówczas nie trzeba uwalać kerbirów tylko dlatego ze są kerbirami. Nie będą siedzieć pod parasolem starszego brata i nie będą mogli sobie pozwolić na życie takie jak teraz. 0.0 samo się wyczyści.

Ok masz rację, ale nie może być tak, że jak masz ochotę strzelać w krzyżyki to nie możesz tego robić w 0.0. Skoro ludzie, żyją w 0.0 i ich aktywne granie przez 2h dziennie to strzelanie w krzyżyki by zarobić na statek który wdupią powiedzmy weekend to jak najbardziej popieram taką formę życia w 0.0 .

Jak tego nie będzie to będzie więcej pustych systemów i płaczów na forach ala Sokół, serio nie widzicie tego ? Przy obecnej mechanice sov, nie wiem jak bardzo byś roamował teren nie zabijesz żadnego z imperiów, które jest teraz. Zmiany są potrzebne, ale to trzeba zmienić w samym środku problemu, nie obok.

Edit. Nikt z nas nie wie jak zjebany jest kod tej gry i może przez ten problem Oni nie mogą tego ruszyć. Bardzo podobał mi się ruch z Legionem. Ja będę miał w co grać, a może połączyć sov z aktywnością legionu ? Powiedzmy coś ala mapa polityczna wargaming? Gdybam, ale w sumie to fajne by było :-).

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Gdy gra wyglądała tak, jak mi to odpowiadało, to miałeś jakieś 20% więcej ludzi na serwerze niż teraz. Czyli to wcale nie jest kwestia "widzimisię", tylko dość mierzalny argument.

Plus z punktu widzenia kreacji kontentu, jeden "etatowy" PvPer wart jest 10 rentierów "levelujących Raveny". Nie jesteś w stanie tak wykręcić kota ogonem, żeby wyszło odwrotnie.

parafrazując ciebie: wh ----> jest w tamtą stronę skoro szukasz małych gangów

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
parafrazując ciebie: wh ----> jest w tamtą stronę skoro szukasz małych gangów

Nie ma to jak zrozumienie o czym jest ten wątek ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Ok masz rację, ale nie może być tak, że jak masz ochotę strzelać w krzyżyki to nie możesz tego robić w 0.0. *1 Skoro ludzie, żyją w 0.0 i ich aktywne granie przez 2h dziennie to strzelanie w krzyżyki by zarobić na statek który wdupią powiedzmy weekend to jak najbardziej popieram taką formę życia w 0.0 .

Jak tego nie będzie to będzie więcej pustych systemów i płaczów na forach ala Sokół, serio nie widzicie tego ? Przy obecnej mechanice sov, nie wiem jak bardzo byś roamował teren nie zabijesz żadnego z imperiów, które jest teraz. *2 Zmiany są potrzebne, ale to trzeba zmienić w samym środku problemu, nie obok.

Edit. Nikt z nas nie wie jak zjebany jest kod tej gry i może przez ten problem Oni nie mogą tego ruszyć. Bardzo podobał mi się ruch z Legionem. Ja będę miał w co grać, a może połączyć sov z aktywnością legionu ? Powiedzmy coś ala mapa polityczna wargaming? Gdybam, ale w sumie to fajne by było :-).

1. Ale my nie chcemy zabraniać nikomu farmic w 0.0. Niech wrosną w ten komputer i farmią sobie do końca śmierci. Chemy tylko jak to się mówi... "wyrównania szans".

2. Bardzo słusznie, trzeba się skupić na mechanice sova. Chodź ja uważam, że cyno nie mniej wazne, no ale sama zmiana mechaniki sova powinna duzo zmienić.

CCP robi to co chce większość EDEN-u, a większość nie zawsze ma racje.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2014, 13:18:34 wysłana przez Zgudi »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
1. Ale my nie chcemy zabraniać nikomu farmic w 0.0. Niech wrosną w ten komputer i farmią sobie do końca śmierci. Chemy tylko jak to się mówi... "wyrównania sznas".

Bez jaj. Co to komuna? Goonswarm pracował nad swoim imperium od 2006. Z lepszym lub gorszym skutkiem.


Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Bez jaj. Co to komuna? Goonswarm pracował nad swoim imperium od 2006. Z lepszym lub gorszym skutkiem.
Komunę to właśnie Goonswarm wprowadziło i ciężko pracowali na nią 8 lat. Stalin byłby dumnym przywódcą gdyby urodził się doładnie wiek później.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2014, 14:04:14 wysłana przez Zgudi »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Komunę to właśnie Goonswarm wprowadziło i ciężko pracowali na nią 8 lat. Stalin byłby dumnym przywódcą gdyby urodził się doładnie wiek później.

GS zawsze dbał o siebie i swoich przyjaciół. Stara dobra zasada, martw się o swoją dupę.

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Komunę to właśnie Goonswarm wprowadziło i ciężko pracowali na nią 8 lat. Stalin byłby dumnym przywódcą gdyby urodził się doładnie wiek później.

a ty widzę rodem z RPA bo chcesz żeby znikoma mniejszość decydowała o tym co ma robić większość. Ludzie z nula to jakieś 5% ogółu. Wasze propozycje będą miały wpływ na ludzi z HS i LS. Zresztą taka zmiana musiałaby przejść przez CSM a tam raczej przedstawicieli nei macie :(

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
a ty widzę rodem z RPA bo chcesz żeby znikoma mniejszość decydowała o tym co ma robić większość. Ludzie z nula to jakieś 5% ogółu. Wasze propozycje będą miały wpływ na ludzi z HS i LS. Zresztą taka zmiana musiałaby przejść przez CSM a tam raczej przedstawicieli nei macie :(
Teraz jest to samo tylko na innej płaszczyźnie, znikoma mniejszość dyrków decyduje o całej populacji null i o tym co mają robić.

P.S.
Mój atak skończy się tylko wieloma kontrargumentami więc wróćmy do właściwej dyskusji :)

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #125 dnia: Sierpień 15, 2014, 22:44:32 »
Wiem, ze to male nekro, ale jako, ze dopiero wczoraj moglem zaczac nadrabiac zaleglosci w czytaniu forum to mam nadzieje, ze mi wybaczycie i ze trolle mnie nie zjedza.
W tym co dzis i wczoraj przeczytalem widac, ze w zasadzie wszyscy kombinuja jakby tu zmusic innych, zeby grali tak jak im pasuje. Jak to czytalem to przypomniala mi sie z gwiezdnych wojen rozmowa ksiezniczki Lei z gubernatorem Tarkinem na pokladzie pierwszej gwiazdy smierci. Bardzo pasuja tu slowa ksiezniczki - im bardziej zacisniesz piesc tym wiecej (systemow) przecisnie ci sie miedzy palcami. Pozniej zaczalem sie zastanawiac, jak Polak mieszkajacy w Polsce moze wierzyc w to, ze restrykcje rozwiaza jakikolwiek problem. Zwlaszcza, ze jak widac zarowno w EVE jak i RL - restrykcje nie dzialaja. Jako kerbir chcialbym takze zauwazyc, ze walki typu samotny pilot w raciarce vs gang mordulcow w statkach bojowych nie jest raczej czyms zachecajacym do walki.
Przypomnialo mi sie tez jak Albi swego czasu mowil, ze jakby przecietny kerbir wyrabial tyle kerbirogodzin co przecietny pvper, to latalby pvp bo nie mialby na co kasy wydawac  ;)

Dlatego tez mam inna propozycje. Moze zamiast zarzucac CCP pomyslami co by tu jeszcze udupic, zeby ludzi zmusic do czegos, moze by tak sprobowac poszukac rzeczy, ktore mozna by zrobic by ludzi zachecic?
Zamiast wiec np udupiac cyno, czy JFy, moze cos z moich kerbirskich pomyslow? Np haslo - uwolnic POSy. Czyli zdjac restrykcje na security level modulow posowych i na ich liczbe w systemie oraz na miejsce stawiania POSa, tak zeby mozna go bylo stawiac w dowolnym miejscu w systemie, a nie tylko na orbicie ksiezyca, przy ktorym nie ma innego POSa.
W ten sposob powstalby generator bitew. No i fajne POS Wars mozna by prowadzic  :P
Z innych kerbirskich pomyslow
Wykorzystac infrastrukture huby (czy jak to tam sie dokladnie nazywa), ktore o ile dobrze pamietam maja regena oslon i pancerza na poziomie 3k/s, czyli cos co powinien przelamac stosunkowo niewielki gang.
Przypiac taki umieszczony na sloncu pod kazda stacje w 0.0 i umiescic tam jej kontrole. Czyli zdejmiesz temu pancerz i ustalasz wlasciciela stacji. Dzieki temu jest kolejny generator bitew, a ponadto zmiejsza sie wplyw bloba i supercapitali na gre.
Albo cos innego. Local. Podpinamy to pod kazda brame i wprowadzamy zasade, ze jezeli na jakiejs wylaczymy go zdejmujac mu pancerz to kazdy statek, ktory wleci przez ta brame nie jest widoczny na localu oraz nie widzi innych statkow na localu poki pilot sie nie odezwie, albo nie pojawi sie na gridzie stacji lub bramy z dzialajacym hubem.
O rzeczach typu jak autonomiczne stacje kopiace, statki latajace na faktycznym autopilocie czy bezsensie skilli w trade pisac nie bede, bo przeciez nie chodzi o to by w przestrzeni bylo za duzo rzeczy do rozwalki i rzeczy o ktore warto walczyc, bo serwery moglyby nie wytrzymac. Albo nie daj Boze wiecej ludzi zaczeloby grac  :P
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #126 dnia: Sierpień 16, 2014, 11:46:59 »
Temat nie dotyczy 'small gang objectives', czyli rzeczy które zmuszałyby/zachęcały kerbiry do walki, tylko problemu 'power projection' czyli tego jak to carrierem można całe EVE przeskoczyć w 5 minut i bronić sova w Tenal, a za chwilę lecieć na timer w Delve.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #127 dnia: Sierpień 21, 2014, 18:17:20 »
Głupi myślałem, że tu chodzi o zasugerowaniu rozwiązań mających wpływ na rzeczy istotne w stylu zwiększenia online, udupienia blobów, zasiania życia w 0.0, wymuszeniu działania imperiów rentierskich, albo spowodowania by małe gangi miały co robić. A tu okazuje się, że chodzi o pierdołę bez znaczenia, która przeszkadza rzeźnikom, bo nie daj Boże będą musieli powalczyć z czymś co może się odgryźć.
W takim razie sorki za zaśmiecanie forum i niepotrzebne nekro
 
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #128 dnia: Sierpień 21, 2014, 18:27:35 »
Głupi myślałem, że tu chodzi o zasugerowaniu rozwiązań mających wpływ na rzeczy istotne w stylu zwiększenia online, udupienia blobów, zasiania życia w 0.0, wymuszeniu działania imperiów rentierskich, albo spowodowania by małe gangi miały co robić. A tu okazuje się, że chodzi o pierdołę bez znaczenia, która przeszkadza rzeźnikom, bo nie daj Boże będą musieli powalczyć z czymś co może się odgryźć.
W takim razie sorki za zaśmiecanie forum i niepotrzebne nekro
Cytuje shitpost, dla potomności.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #129 dnia: Sierpień 21, 2014, 18:55:49 »
A tak właściwi o co ci chodzi?
Nie zgadzasz sie ze mną, że te rzeczy, które określiłem jako ważne, są ważne, czy po prostu wolisz walczyć z chorobą zamiast ją wyleczyć?
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #130 dnia: Sierpień 21, 2014, 19:17:49 »
obejrzyj prezentację sokoła ze zlotu w warszawie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #131 dnia: Sierpień 21, 2014, 22:08:38 »
wiem czego brak w tym temacie, cycków!

proszę bardzo:


"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #132 dnia: Sierpień 21, 2014, 22:33:33 »
wiem czego brak w tym temacie, cycków!

proszę bardzo:





W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #133 dnia: Sierpień 22, 2014, 09:35:07 »
obejrzyj prezentację sokoła ze zlotu w warszawie
Obejrzałem i imo jakbym miał możliwość pogadania w RL godzinkę z Sokołem, to przekonałbym go do swojej koncepcji i tak jak ja uznałby on, że czas przestać leczyć chorego na gruźlicę syropem na kaszel i marnować siły na rozważania, który syropek jest najlepszy.

W ramach rewanżu poproszę Cię i o przeczytanie tego co napisałem, a co tak oburzyło Therontha i wyjaśnienie mi, w jaki sposób umożliwienie pojedynczym corpom czy małym sojuszom wykrojenia sobie własnego kawałka 0.0 czy drastyczne ograniczenie wpływu blobów na grę wraz z olbrzymim zwiększeniem tego wpływu małych/średnich organizacji kłóci się z tym, co zaprezentował Sokół. Bo taki prosty kerbir jak ja tych sprzeczności nie widzi.

Albo może inaczej, żeby zaoszczędzić Ci czasu na przekopywanie się przez moje poprzednie posty.
Jako kerbir nie znam się na pvp więc mogę mieć złe złe dane liczbowe. Mogę się też mylić, zakładając, że 1000 dps na statku bojowym nie jest jakaś wygórowana liczbą. Jednak zarzut był co do idei, a nie wartości numerycznych. Uznajmy więc na chwilę, że struktura o jakiej mówiłem faktycznie ma regenerację osłon i pancerza na poziomie 3k/s każdą jak założyłem wcześniej. Uznajmy też, że ma 10m HP (wartość tą właśnie wziąłem z powietrza dla uproszczenia obliczeń, ale wcześniej zakładałem mniej więcej taki rząd wielkości).

I teraz proszę wyjaśnij mi w jaki sposób umożliwienie (o ile nie mylę się w rachunkach) 7. (słownie siedmiu) osobom w statkach z których każdy ma 1000 dps przejęcia stacji w ciągu niecałych 3. godzin, albo 20. takim osobom przejęcia stacji w trochę ponad 10 min kłóci się z tym co przedstawił Sokół w swojej prezentacji, bo ja tego naprawdę nie ogarniam i naprawdę chciałbym, żeby ktoś mi to wyjaśnił tak, że taki prosty kerbir jak ja to zrozumie i w końcu będzie mógł przestać tkwić w błędzie.
Jeżeli 1000dps na statek to dużo, to możemy uznać, że to będzie 6h dla 7. osób ze statkami z dps 500 albo około 20 min dla 20. osób w statkach z dps 500.
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #134 dnia: Sierpień 22, 2014, 10:03:54 »
I teraz proszę wyjaśnij mi w jaki sposób umożliwienie (o ile nie mylę się w rachunkach) 7. (słownie siedmiu) osobom w statkach z których każdy ma 1000 dps przejęcia stacji w ciągu niecałych 3. godzin, albo 20. takim osobom przejęcia stacji w trochę ponad 10 min kłóci się z tym co przedstawił Sokół w swojej prezentacji, bo ja tego naprawdę nie ogarniam i naprawdę chciałbym, żeby ktoś mi to wyjaśnił tak, że taki prosty kerbir jak ja to zrozumie i w końcu będzie mógł przestać tkwić w błędzie.
Jeżeli 1000dps na statek to dużo, to możemy uznać, że to będzie 6h dla 7. osób ze statkami z dps 500 albo około 20 min dla 20. osób w statkach z dps 500.

Bo w jednym systemie mogły by mieszkać 3 korpy na 3 zmiany. Jak jeden by poszedł spać to następni by w 20min przejęli stacje i tak codziennie. Taki problem już kiedyś w eve się pojawił. Taki prosty kerbir i mistrz finansjery powinien ogarniać, że zmieniając numerki w ehp/dps czy pasywnym tanku nie zmienimy w praktyce nic poza tym że może nam się udać udupić małe grupy jeszcze bardziej niż obecnie. Z twoim genialnym pomysłem region można zaorać bomberami w jeden wieczór tracąc jedynie czas na latanie od systemu do systemu.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #135 dnia: Sierpień 22, 2014, 10:09:45 »
Przypominam, że podczas ostatniej wielkiej wojny na zachodzie, całe Fountain i Delve CFC zaorało bomberami. IHUBY, TCU itd, a te struktury mają dziesiątki milionów EHP.
To TY chcesz leczyć EVE syropem, bo prawdziwą chorobą jest fakt, że ludzie z piętnastu regionów zbierają się razem w tych bomberach i lecą orać sov w Querious, a po robocie wracają farmić w Tenal.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #136 dnia: Sierpień 22, 2014, 11:30:10 »
Przypominam, że podczas ostatniej wielkiej wojny na zachodzie, całe Fountain i Delve CFC zaorało bomberami. IHUBY, TCU itd, a te struktury mają dziesiątki milionów EHP.
To TY chcesz leczyć EVE syropem, bo prawdziwą chorobą jest fakt, że ludzie z piętnastu regionów zbierają się razem w tych bomberach i lecą orać sov w Querious, a po robocie wracają farmić w Tenal.

Z tego co ja pamiętam to raczej:
Odpalają ALTa gdzieś tam, "FlotowyLudek" zostaje w miejscu zbiórki.
Skaczą klonem gdzieś tam jak "odrobią" flotowe obecności.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #137 dnia: Sierpień 22, 2014, 12:53:49 »
Taki prosty kerbir i mistrz finansjery powinien ogarniać
Dziękuję za komplement, ale jednak wolałbym żebyś się zdecydował. Prosty kerbir, czy mistrz finansjery, bo te rzeczy wzajemnie się wykluczają

Bo w jednym systemie mogły by mieszkać 3 korpy na 3 zmiany. Jak jeden by poszedł spać to następni by w 20min przejęli stacje i tak codziennie.
No to po tygodniu splusowaliby się i mieszkali razem na tej stacji, albo rozeszli w różne strony. Nie rozumiem co w tym złego i czemu to miałoby być gorsze od obecnej sytuacji.

Z twoim genialnym pomysłem region można zaorać bomberami w jeden wieczór tracąc jedynie czas na latanie od systemu do systemu.
No i co z tego? Ci co faktycznie mieszkają w danym systemie odbiliby go 5min po odlocie bomberów. A że straci system ktoś, kto z niego nie korzysta i utrzymuje go tylko dlatego, że na mapce ładnie wygląda? To niech traci. Przejmie go później ktoś kto faktycznie będzie chciał tam żyć na czym wszyscy skorzystają.

Przypominam, że podczas ostatniej wielkiej wojny na zachodzie, całe Fountain i Delve CFC zaorało bomberami. IHUBY, TCU itd, a te struktury mają dziesiątki milionów EHP.
Nie rozumiem dlaczego w rozważaniach nad zmianą mechaniki mam przejmować się wadami obecnej.
Dla mnie to proste. Albo uznajemy, że obecnie jest źle i kombinujemy coby tu zmienić, a wtedy to co jest i było nie ma znaczenia, albo uznajemy, że dobrze jest jak jest i nic nie zmieniamy

prawdziwą chorobą jest fakt, że ludzie z piętnastu regionów zbierają się razem w tych bomberach i lecą orać sov w Querious, a po robocie wracają farmić w Tenal.
No i znów muszę zapytać. Co z tego?
Wypadałoby też zapytać, czy zdajesz sobie sprawę, że wprowadzenie moich prostych kerbirskich pomysłów, które tak cie oburzają oznacza, że nie będzie czegoś takiego jak oranie sova?
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #138 dnia: Sierpień 22, 2014, 13:19:51 »
Z tego co ja pamiętam to raczej:
Odpalają ALTa gdzieś tam, "FlotowyLudek" zostaje w miejscu zbiórki.
Skaczą klonem gdzieś tam jak "odrobią" flotowe obecności.

No to wsio jasne, uwalenie cyna, jb, klonów i altów naprawi eve, ja tu w tym momencie wyjątkowo nie troluję. Bez takiej mobilności skończą się obecne problemy.

@Tloluvin myślę że nie bierzesz czegoś pod uwagę. Jaki kerbir będzie walczył o teren? Pokaż mi palcem choć jednego. Wy potrzebujecie kogoś kto będzie za was myślał i podejmował decyzje dlatego tak chętnie płacicie za sov. BHI miało możliwość zamieszkania w pockecie w Syndykacie gdy mieszkał tam Yarrr. Jakoś woleliście klepać misje i kopać velda w hi niż przylecieć. A pojedyncze sztuki które jakoś dotarły miały pretensje że są neuty na localu. I Ty mi mówisz o kerbirach trzymających sova lol.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #139 dnia: Sierpień 22, 2014, 13:56:55 »
BHI miało możliwość zamieszkania w pockecie w Syndykacie gdy mieszkał tam Yarrr. Jakoś woleliście klepać misje i kopać velda w hi niż przylecieć. A pojedyncze sztuki które jakoś dotarły miały pretensje że są neuty na localu. I Ty mi mówisz o kerbirach trzymających sova lol.

Bo ja się bawię w EvE na swój sposób. (BHI)
I nie nażekam, mieszkałem kiedyś z Yarrr w Scalding Pass - F2-NXA i też było fajnie...
Na dzień dzisiejszy (czas) wystarcza mi do odstresowania się (okazjonalne) strzelanie do krzyżyków, bo tak.

Jeżeli keriby nie mogą/będą mogli trzymać SOV to będzie dokładnie tak jak jest.
BTW co PvPersi będą robić, gdy nalbliższe cele - raciarki - będą w HI? - prawdopodobnie zakończą grę.

Edit:
LOL - Pozdrowienia dla Trola! + coś tam o minusowaniu bez posta z komentarzem.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2014, 14:50:03 wysłana przez Jabolex »