Autor Wątek: Nowa postac - Amarr  (Przeczytany 3016 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ireul

  • Gość
Nowa postac - Amarr
« dnia: Marzec 17, 2005, 19:07:23 »
.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2013, 18:13:03 wysłana przez Ireul Taar »

EverSin

  • Gość
Nowa postac - Amarr
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 17, 2005, 19:59:43 »
nom na poczatek frejke na 4 lvl da sie chyba nawet zrobic o ile pamietam :] i to jest najlepsze wyjscie moim zdaniem bo pozwala ci odrazu latac lepszymi fregatami jak i szybko zaczac szkolic crusa + industriala.
Skile inne na 1-2 lvl nie robi sie dlugo, nawet na poczatku. Ale taka Fregata na 3 czy 4 lvl naprawde moze sporo czasu zajac wiec odrazu sie oszczedza :]

co do cech to wysrodkowane maja swoje + i -, zreszta jak wszystkie rozwiazania... Glownym plusem jest to ze praktycznie za co bys sie nie bral w ewce, bedziesz skilowac to podobnie szybko... Znowu jesli masz zamiar bawic sie w pvp to polecam dac wiecej w perca i willa... jak chcesz robic misje, produkowac, bawic sie w agentow r&d to charyzma, mem i int :P
Jednym slowem zrownowazone atrybuty pozwalaja ci latwo zejsc z raz wybranej drogi i zaczac robic cos innego :] Ja osobiscie mam atrybuty w kolejnosci od najwiekszego: perc, will, mem, int, charyzma... Czyli w teorii powinienem robic PvP skile :P a jestem producentem :D i zamierzam teraz zaczac robic sobie agentow :twisted:
Powiem jeszcze tylko ze tak naprawde to sam powinienes zdecydowac... To ma byc postac ktora zapewne bedziesz grac dlugi czas wiec poczatkowy rozklad atrybutow bedzie ci albo ulatwial albo utrudnial gre ( o ile mozna tu o czyms takim mowic).

marc_in

  • Gość
Nowa postac - Amarr
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 17, 2005, 22:33:44 »
jeszcze chcialbym zauwazyc ze w niektorych przypadkach wybiera sie albo dobre skile poczatkowe albo ++ do atrybutow i w takim przypadku IMO lepiej brac atrybuty bo kazdy pkt primary skila to +/- jeden dzien w miesiacu do przodu.