http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/industry-teams/Od najbliższego dodatku, by wyprodukować cokolwiek potrzebować będziemy siły roboczej. Wystarczą zwyczajni matarscy niewolnicy, ale będzie też można zamówić specjalistów. Specjaliści zmniejszą koszt produkcji, ale będą dostępni tylko przez 28 dni i tylko w jednym systemie (oczywiście będą różne grupy specjalistów, każda wyspecjalizowana w innej branży, a to fregaty, a to cruzy, a to jeszcze coś innego). By mieć takich super gości w systemie w którym coś produkujemy, musimy wygrać o nich aukcje z innymi graczami.
Brzmi ciekawie, czyżby powód by być w industrialnym corpie i razem z innymi zamawiać sobie te teamy do swojego domku? Druga ciekawiąca mnie rzecz, to to ile taki team może kosztować w aukcji, czyli np. ile fregat trzeba by wyprodukować, żeby zwrócił się koszt wygrania aukcji na team który zmniejsza koszt produkcji fregat?
W grudniu 2008 (mój start) serwer w soboty/niedziele regularnie dobijał do 50 tys. Po Apocryphie było nawet powyżej, dziś nie dochodzi do 45 tys.
Wykresy:
http://eve-offline.net/?server=tranquility
w ostatnią niedzielę jak się logowałem, było ponad 50 tyś osób, choć też mam wrażenie, że w 2008 roku średnio było zawsze parę tysięcy osób więcej.