Autor Wątek: EVE + Oculus VR = Valkyrie  (Przeczytany 33452 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

@lililiari

  • Trolldrottning
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
    • My EVE Romance
  • Imię postaci: Lililiari Aaken
  • Korporacja: Trolldrottningar
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 23, 2015, 02:40:53 »
Będę zrzędził, ale jakoś mi się ten zeszłoroczny model lotu wydawał bardziej czytelny. No ale może z Czapeczką 3D będzie faktycznie lepiej.

Ciekawe czy Fightery będą mogły jakoś zagrozić "normalnym" shipom w EVE, bo na filmiku to tak wyglądało, jakby miały je głęboko w nosie. No i ciekawe czy FB też będą dostępne (np. właśnie do atakowania shipów, a Fightery do eskorty). W tym kontekście zmiany polegające na usunięciu asysty fighterów stają się jasne... :)
Lata się przyjemnie i intuicyjnie, po chwili można nawet pokusić się o zarzucanie ogonem czy inne przyjemne manewry.
Co do shipów w EVE - to dekoracja, przynajmniej na razie. Nawet nie NPC. Tło dla misji. Jeśli oglądaliście Valkyrie tournament, to ta mapa, na której się odbywał, jest po tej solowej misji z trailera i nazywa się bodaj Necropolis. Są statki z EVE, owszem. W częściach jako przeszkody. ;)

Na Legiona bym nie liczyła póki Dust jest rentowny. (To tak na marginesie.)

Ciekawy jest Project Nemesis, prototyp w powijakach, ale to ma spore szanse zeżreć jako solowa gra w VR. Tym bardziej, że ekipa z Newcastle na każdym panelu podkreślała, że gra solo to tylko tutorial, nie będzie kampanii.

A cały VR lab było chyba najbardziej wyje*anym punktem FanFestu - puścili durnowate prototypiki, nie gry, ale fragmenty do zabawy. Można się było napieprzać fireballami np. Obracać modelem statków do momentu przybliżenia do załogi (był nawet easter egg w tym). To pokazuje jak głęboko CCP siedzi w VR i jak bardzo chcą robić fajne rzeczy.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 23, 2015, 19:29:13 »
(...)jak bardzo chcą robić fajne rzeczy.
Na przykładzie DUSTa można śmiało powiedzieć że CCP baaardzo chciało zrobić coś fajnego, ale niestety na samych chęciach się skończyło. Trochę taki słomiany zapał ma ta firma do(kompletnych) realizacji przez siebie wyznaczonych celów.

CCP od zawsze pakowało kupę kasy w samo researchowanie produktu, badanie rynku, jakieś durne statysty - nie zapominajmy jak skończyło World of Darkness.

IMO na Valkyrie można póki co patrzeć jedynie z przymrużeniem oka. To trochę zaskakujące żeby PRE-ALFA( :) ) gameplay footage wyglądało tak znakomicie - czyt. to kolejna ściema, reklamówka reprezentująca 100% możliwości 'gry' na obecnym etapie i nic poza tym.

edit, thx Filip.
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2015, 20:13:50 wysłana przez Nosum Hseebnrido »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 23, 2015, 19:55:48 »
Cytuj
Na przykładzie DUSTa można śmiało powiedzieć że CCP baaardzo chciało zrobić coś fajnego, ale niestety na samych chęciach się skończyło. Trochę taki słomiany zapał ma ta firma do(kompletnych) realizacji przez siebie wyznaczonych celów.
Albo walking in station, albo WoD Online

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 23, 2015, 19:55:58 »
"Póki co" a puki i stuki to można słuchać ;)
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

@lililiari

  • Trolldrottning
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
    • My EVE Romance
  • Imię postaci: Lililiari Aaken
  • Korporacja: Trolldrottningar
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 23, 2015, 20:39:12 »
Na przykładzie DUSTa można śmiało powiedzieć że CCP baaardzo chciało zrobić coś fajnego, ale niestety na samych chęciach się skończyło. Trochę taki słomiany zapał ma ta firma do(kompletnych) realizacji przez siebie wyznaczonych celów.

CCP od zawsze pakowało kupę kasy w samo researchowanie produktu, badanie rynku, jakieś durne statysty - nie zapominajmy jak skończyło World of Darkness.

IMO na Valkyrie można póki co patrzeć jedynie z przymrużeniem oka. To trochę zaskakujące żeby PRE-ALFA( :) ) gameplay footage wyglądało tak znakomicie - czyt. to kolejna ściema, reklamówka reprezentująca 100% możliwości 'gry' na obecnym etapie i nic poza tym.

edit, thx Filip.
No trochę się mylisz. Różne są priorytety przed alfą a alfa alfie nierówna. Oni akurat silnik mają ograny, bawią się tweakowaniem efektów (np smugi po przelocie fajterów były mega istotnym tematem na panelu), audio, mają ograną storylinię, teraz siedzą w systemie. Planują i testują kolejne statki w głównych trzech kategoriach i potem ich podkategoriach. Z tego, co dało się wyczytać między wierszami, ten support fighter jest jeszcze mocno w fazie projektowania. Strasznie żałuję, że nie nagrałam ostatniego panelu, podali chyba najwięcej szczegółów...

Gra na samym okulusie wygląda jak kupa, ale to nie do końca jest wina ekipy Valkyrie. Nie podano jeszcze finalnej rozdzielczości sprzętu, więc nie do końca im się opyla szlifować grafikę pod coś niepewnego. Wiem, że wersja dla prasy wygląda o niebo lepiej, ale tamto to jest dopiero alfa... Strach dotykać. Logiczne, że filmik to teaser. Do alfy trzeba mieć własny sprzęt, trzeba jakoś zachęcić, żeby miał kto testować. Mogę tylko powiedzieć, że już na tym etapie, przy dwóch statkach i jednej mapie, wsiąkłabym w to na długie godziny i niekoniecznie bym piszczała, że mało contentu...

Albo walking in station, albo WoD Online
2 słowa: ship spinner. Mieszacie decyzje polityczne firmy z decyzjami technologicznymi. Ekipa jest naprawdę zajarana, żeby robić zajebiste rzeczy, mają kwalifikacje, wizje. Ale czasami przegrywają z księgowością i polityką.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 23, 2015, 21:00:47 »
Dokładnie, też mam takie wrażenie, że wszystko rozbija się o kasę.
Pomysły mają dobre a z wykonaniem gorzej bo brak budżetu.
SC zapier*** z pracą bo mają 75$, szkoda, że z Valkirie nie wystartowali na KickStarterze... <ból_dupy>
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 23, 2015, 22:35:13 »
No trochę się mylisz.
Okej, zapamiętaj mnie, wykaż cierpliwość, uczestnicz aktywnie w rozwijaniu tej gry przez co najmniej dwa-trzy lata(wliczając alfe, bete, o bete, premke) i po tym czasie jeżeli nadal będziesz uważać że się myliłem: znajdź mnie i napisz mi z satysfakcją lub nie że się myliłem, a ja Ci z pełną radością odpisze że miałaś racje, a ja się myliłem ;).

EVE Online Fanfest 2015: Meet The Valkyries Q&A
https://www.youtube.com/watch?v=unmwxfGVxzY

EVE Valkyrie Keynote - Fanfest 2015
https://www.youtube.com/watch?v=Oxuo4zZiTIo

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 24, 2015, 00:16:27 »
Cytuj
2 słowa: ship spinner. Mieszacie decyzje polityczne firmy z decyzjami technologicznymi. Ekipa jest naprawdę zajarana, żeby robić zajebiste rzeczy, mają kwalifikacje, wizje. Ale czasami przegrywają z księgowością i polityką.
Z mojego punktu widzenia te zasrane stacje są o kant dupy rozbić. I spora część Eve myśli podobnie biorąc pod uwagę że ship spining jednak wrócił. Może jakb bawili sie tym gównem na sisi, bez katowania TQ kawałkami które jedyne co dobrze robiły to utrudniały ludziom granie to moze bym inaczej na to patrzył, ale jest jak jest i dla mnie te kabiny, dust i podobne pomysły powinny trafić do niszczarki jeszcze na etapie zebrań w stylu "a może byśmy" zanim poszła na to kasa i zasoby ludzkie i techniczne. Dust'a mogłoby jeszcze moim zdaniem mocno zmienić wpuszczenie go na PC z interfejesm dla PC shooterów a nie tym kalekim gównem z konsoli. Sporo ludzi by odpaliło choćby po to aby zobaczyć jak działa czesć by na dłużej została. Ale nie. Trzeba to było wydać na konsolę w czasie w której za sceną już jej następca poprawiał przed lustrem krawat bo mu machali że zaraz na tą scenę wchodzi

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

@lililiari

  • Trolldrottning
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
    • My EVE Romance
  • Imię postaci: Lililiari Aaken
  • Korporacja: Trolldrottningar
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 24, 2015, 01:23:29 »
Okej, zapamiętaj mnie, wykaż cierpliwość, uczestnicz aktywnie w rozwijaniu tej gry przez co najmniej dwa-trzy lata(wliczając alfe, bete, o bete, premke) i po tym czasie jeżeli nadal będziesz uważać że się myliłem: znajdź mnie i napisz mi z satysfakcją lub nie że się myliłem, a ja Ci z pełną radością odpisze że miałaś racje, a ja się myliłem ;).
Nah, zamierzam w to po prostu grać. Za stara jestem na rozstrzyganie internetowych sporów po dwóch latach np. ;)

Doom, no właśnie wyjście Dusta na PC z nową etykietką i interfejsem ubije Dusta na PS. Po prostu. Bo ludzie, którzy grają na PC i konsoli nie zostaną przy shooterze na konsole i gra przestanie być w jakikolwiek sposób rentowna.
A tak poza tym to nie jest takie proste. :) Już naprawdę pomijam fakt, że Dust jest już dawno za brzydki na nowy tytuł na PC.

Z mojego punktu widzenia te zasrane stacje są o kant dupy rozbić. I spora część Eve myśli podobnie biorąc pod uwagę że ship spining jednak wrócił. Może jakb bawili sie tym gównem na sisi, bez katowania TQ kawałkami które jedyne co dobrze robiły to utrudniały ludziom granie to moze bym inaczej na to patrzył, ale jest jak jest i dla mnie te kabiny, dust i podobne pomysły powinny trafić do niszczarki jeszcze na etapie zebrań w stylu "a może byśmy" zanim poszła na to kasa i zasoby ludzkie i techniczne.
No tak, niech zostaną Ubisoftem. Siad na dupie i nic nowego, trzepmy asasyna dopóki żre choć trochę. ;)
I tak do końca nie wiem co ma wspólnego ship spinner do TQ. :)

Chrzestny

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Chrzestny
  • Korporacja: Inquisition Cowboys
  • Sojusz: brak
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 24, 2015, 01:34:18 »
Ja sam nie wiem co o tym myśleć.
Moim zdaniem jako fana Eve cieszy fakt, że pracują nad czymś nowym. Z drugiej strony znając ich tempo to pewnie dłużej to potrwa niż SC. Chciałbym zagrać w Dusta ale nie kupie dla jednej gry konsoli. Mogliby zaktualizować silnik i wypuścić na inne platformy. Miało to miejsce w Eve przy przejściach np do nowych DX'ów.
Valkyrie sądząc po filmikach zapowiada się wyśmienicie. Zakupiłem dla symulacji statków kosmicznych Elite ale jakoś mnie nie przekonało, ze względu na praktycznie jeden najszybszy sposób zarobienia na inne statki, a mianowicie handel. Nie to, żebym go nie lubił ale pamiętając początki Eve rajcowało mnie to jak zarobiłem na pierwszą deskę potem cruza i bcka robiąc różne rzeczy. Tam różnica w cenach shipów jest tak ogromna, że poza handlem nie opłaca się niczego robić. A valkirie przygarnąłbym nawet jeśli wiązałoby się to z zakupem Oculusa bo sam się nad tym zastanawiałem, ale poczekam na oficjalny wyjście które ma być ponoć w tym roku.
A symulatorów space shipów nigdy za wiele szczególnie tych dobrych.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 24, 2015, 08:08:19 »
Cytuj
No tak, niech zostaną Ubisoftem. Siad na dupie i nic nowego, trzepmy asasyna dopóki żre choć trochę. ;)
I tak do końca nie wiem co ma wspólnego ship spinner do TQ.
Problem w tym że gdyby gracze nie zrobili buntu to byśmy mieli styl failsoftu. Nie dokończony produkt, ale wydany mimo tego że połowie ludzi przestaje działać gra (i niekoniecznie dlatego że grali na kalkulatorach do tej pory, co już samo w sobie jest drażniące że tylko przez te łażenie po stacjach które nieoficjalnie już poszło chyba do kosza zmieniali silnik na taki który wpieprza ze trzy razy więcej zasobów przez co granie na mojej uwczesnej maszynie na więcej niż dwóch klientach przestało być możliwe w formie innej niż kopanie, czego nie robię :P ), do którego mieli zamiar wrzucić w chuj mikrotransakcji, a w ich obrębie np dostępną tylko za kasę amunicję. Kojarzy waćpanna (pani?) dokumencik o kodowej lub faktcznej nazwie "greed is good" który im wyciekł i doprowadził do rozróby większej niż dowolna wojna jaką eve widziało?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 24, 2015, 08:54:25 »
Wszystko rozbija się o kasę, też mogli KickStartera zapuścić "Walking in Stations in EVE" :P
Poprawianie EVE swoją drogą ale jakby mieli więcej funduszy to zatrudnili by dodatkowy zespół i byłby i wilk syty i owca cała.
Oczywiście wszyscy twierdzą, że jest to bzdurne i nie potrzebne ale jak SC pokazało możliwość chodzenia po stacjach i walk na stacjach to na każdym forum był orgazm...
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 24, 2015, 09:52:02 »
Widzisz Filip nie poszli na Kicstartera podejrzewam z jednego powodu. Bali się informacji ilu graczy realnie jest tym zainteresowanych, a jak duzy procent ma to w dupie totalnie, albo nie czeka na to na tyle aby cokolwiek za to płacić.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 24, 2015, 10:02:57 »
Jak widać wystarczyło wygenerować odpowiedni hype jak w przypadku Star Citizena, i zielone dolarki śliczne popłynęły szerokim strumieniem.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 24, 2015, 10:15:17 »
Rozumiem z tonu Twojej wypowiedzi ,że uważasz iż mało kto jest tym zainteresowany.
Ja nie mówię o Bittervetach ani o ludziach którzy nie chcą więcej modułów bo nie otworzą dziesięciu klientów żeby farmić.
Ja mówią o ludziach którzy grają w EVE i o ludziach którzy mają PC i szukają ciekawej gry.

Zastanawiałeś się nad fenomenem SC?
Przecież Elite Dangerous to też space ship simulator z widokiem z kokpitu ale na KickStarterze zebrał "raptem" kilka milionów dolarów a nie 75m jak SC, dlaczego?
EliteDangerous jest już wydane i wielu ludzi uważa że ta gra ma perspektywy na ciekawy rozwój ale nie widać jakoś tłumów walących żeby grać ED. Ludzie chcą czegoś więcej od MMO i tu wchodzi na scenę SC.
SC odnosi sukces nie dlatego, że nazywa się StarCitizen (lol) ani nie dlatego że stoi za nią Chris Roberts.
Ta gra zebrała tyle kasy bo ma pomysły i dobry marketing ale sam marketing bez tych pomysłów nie zebrałby 75m$ !!
Gracze chcą gry w której w której będą mogli polatać statkami, potem wyskoczyć do baru na stacji, potem wskoczyć w skafander szturmowca żeby postrzelać a na koniec dnia skoczyć do swojej kajuty i pobawić się w jej urządzanie. To dlatego SC to taki sukces crowdfundingowy, bo Roberts obiecuje ludziom to co chcieli usłyszeć, coś nowego przełomowego. Taki next-gen mmo. To czy SC wyjdzie taki jak obiecali to się okaże, narazie zbiórka odniosła sukces bo spełnia oczekiwania graczy.

Dlatego, uwzględniając powyższy przykład gry która ma mieć to co po części miało kiedyś mieć EVE, uważam że taki pomysł mógłby zainteresować mnóstwo osób, nie tylko graczy EVE, ale i zwykłych graczy jak widać na przykładzie SC.
Tylko że ten pomysł na KS mógłby wypalić jedynie kilka lat temu kiedy CCP chciało to wprowadzić. Teraz taka inicjatywa na KS ma małe szanse bo wszyscy powiedzą że 'zerżneli' pomysł na chodzenie po stacjach od SC i nie będą się na to składać skoro ma to już być w SC.
Niemniej uważam że, rozwinięcie modułu chodzenia po stacjach w EVE a w przyszłości połączenie go z EVE Legion które już robią było by strzałem w dziesiątkę i przyciągneło by mnóstwo graczy do EVE (nie mam na myśli bittervetów).

@ Insegrim a na czym SC wygenerowało taki hype? Co? Może właśnie na tym o czym pisze ? :)
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 24, 2015, 10:24:55 »
Cytuj
Rozumiem z tonu Twojej wypowiedzi ,że uważasz iż mało kto jest tym zainteresowany.
Bo tak jest. Eve to internet spaceshipz a nie łażenie po stacjach. Jak bede chciał połazić po stacji sięgnę po coś co to daje
Cytuj
Ja nie mówię o Bittervetach ani o ludziach którzy nie chcą więcej modułów bo nie otworzą dziesięciu klientów żeby farmić.
Tacy mają albo sprzet który to dzwiga, albo są bociarzami którzy i tak jadą na niegraficznym kliencie i mają na to wyjebane.
Cytuj
Ja mówią o ludziach którzy grają w EVE i o ludziach którzy mają PC i szukają ciekawej gry.
Więc tą grę mają. Pod warunkiem że wydokują. naprawde jak ktoś woli gapić się w silikonowy tyłek i cycki swojego awatara to raczej pomylił gry
Cytuj
stuff o SC
Dwa słowa: Chriss Roberts. Tyle w temacie. Bez niego cały projekt mógłby mieć wynik podobny do Elite. Bez niego sporo ludzi dostając to co dostali do tej pory zarządało by zwrotu kasy osobiście lub przez prawnika

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 24, 2015, 10:56:55 »
Każdy ma swoje przemyślenia. Ja przedstawiłem swoje. :)
Tylko tak trochę ciekaw jestem ilu z tych co protestowali i protestują przeciw wchodzeniu po stacjach w Eve ściągnie i zainstaluje SC żeby zobaczyć jak to wygląda spaceship sim z chłodzeniem po stacjach.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 24, 2015, 10:58:41 »
Cytuj
Gracze chcą gry w której w której będą mogli polatać statkami, potem wyskoczyć do baru na stacji, potem wskoczyć w skafander szturmowca żeby postrzelać a na koniec dnia skoczyć do swojej kajuty i pobawić się w jej urządzanie. (...) Niemniej uważam że, rozwinięcie modułu chodzenia po stacjach w EVE a w przyszłości połączenie go z EVE
Już próbowano to wprowadzać w EVE i skończyło się na tym, że musieli wycofywać się ze wszystkich planów i przepraszać community.

Moim zdaniem są 2 tego powody:
1. Za dużo starych graczy, którzy przez długie lata mocno zakrzepli w tym, czym obecnie jest EVE. Przykład: patrz post Dooma :D
2. CCP rozpoczęło od wprowadzenie kajut kapitańskich z masą irytujących bugów i gwałtownym wzrostem wymagań sprzętowych, co tylko utwierdziło starych graczy, że to zły pomysł.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 24, 2015, 11:02:42 »
Już próbowano to wprowadzać w EVE i skończyło się na tym, że musieli wycofywać się ze wszystkich planów i przepraszać community.

Moim zdaniem są 2 tego powody:
1. Za dużo starych graczy, którzy przez długie lata mocno zakrzepli w tym, czym obecnie jest EVE. Przykład: patrz post Dooma :D
2. CCP rozpoczęło od wprowadzenie kajut kapitańskich z masą irytujących bugów i gwałtownym wzrostem wymagań sprzętowych.
Ja żem jest stary gracz? lol Zapomniałeś jeszcze o:
3. po wprowadzeniu zabugowanego gówna, nie dali opcji innego widoku mówiąc wprost community "pierdolcie sie" bedzie jak chcemy (długo na tej pozycji nie wytrwali jak communnity zweryfikowało to głosowaniem portfelem >:D )
Każdy ma swoje przemyślenia. Ja przedstawiłem swoje. :)
Tylko tak trochę ciekaw jestem ilu z tych co protestowali i protestują przeciw wchodzeniu po stacjach w Eve ściągnie i zainstaluje SC żeby zobaczyć jak to wygląda spaceship sim z chłodzeniem po stacjach.
Ja pobiorę i zainstaluję SC jak wreszcie go wydadzą, i zapewniam Cię jeśli bedzie opcja nie instalowania tego modułu to na pewno z niej skorzystam
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2015, 11:22:16 wysłana przez Mona X »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 24, 2015, 11:08:47 »
Widzisz Filip nie poszli na Kicstartera podejrzewam z jednego powodu. Bali się informacji ilu graczy realnie jest tym zainteresowanych, a jak duzy procent ma to w dupie totalnie, albo nie czeka na to na tyle aby cokolwiek za to płacić.
Myślę, że CCP doskonale zdawało sobie sprawę z tego ilu graczy jest tym zainteresowanych. Targetem dla tego debilizmu mieli raczej być ludzie którzy jeszcze w EvE nie grają i nie wiedzą co jest istotą EvE.

CCP stoi przed perspektywą nieuchronnego systematycznego spadku liczby graczy, próbuje więc wykroić ludzi z innych gier mmo, gdzie się chodzi "swojom postaciom z fajersłordem". Hajs się musi zgadzać :)

Edit:
Teraz przynajmniej ruszyli dupska i faktycznie naprawiają babole z przeszłości. Ktoś się w końcu zorientował, że lepiej trzymać przy swoich specyficznych abonentach niż szukać poklasku w szerszym gronie pokemonów.
Edit2:
Roberts mówi ludziom to co chcą słyszeć, ale to czy da ludziom to co usłyszeli to zupełnie inna para kaloszy.

Chodzenie po stacjach w EvE spotkałoby się z większym zrozumieniem gdyby nie to, że CCP głośno obiecywało wiele rzeczy (i poinformowało, że wyda na to kupę kasy) podczas gdy wiele kwestii związanych z mechaniką wymagało poprawy. A kiedy odtrąbili wielki sukces i ukazał się patch... okazało się, że to jest jakaś wersja wczesnazdupyalfa.
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2015, 11:23:19 wysłana przez qlko1 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 24, 2015, 11:15:09 »
I w efekcie tylko przyśpieszyli anulowanie subskrybji przez ileś tam tysięcy osób

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 24, 2015, 11:21:13 »
I w efekcie tylko przyśpieszyli anulowanie subskrybji przez ileś tam tysięcy osób

Rozpamiętywanie wtopy sprzed 3 lat, na którą zresztą CCP zareagowało (po chwili typowego korporacyjnego pierdu-pierdu damage control) bardzo sprawnie i IMHO na koniec dnia ruszyło grę w dobrą stronę (czego efekty widzimy także po aktualnych zmianach, widmo Jita Riots ciągle wisi nad siedzibą CCP), jest chyba trochę bezcelowe... Kibicowałem DUSTowi, bo chciałem móc strzelać do Bunniesów na planecie z Drednota, nie wyszło, trudno, ale Valkirie to jednak trochę inna skala i inny rodzaj, liczę że tu się uda - no i że jednak będzie jakaś interakcja ze statkami w EVE, bo bez niej projekt ma szansę stać się niszową zabawą dla paruset osób (czyli w końcu zdechnie).

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 24, 2015, 11:21:24 »
Targetem dla tego debilizmu mieli raczej być ludzie którzy jeszcze w EvE nie grają i nie wiedzą co jest istotą EvE.
Ale mogli to zrobić tak, żeby nie wkurzyć wieloletnich graczy i przyciagnąć nowych za jednym zamachem. Zamiast zmusić wszystkich do korzystania z zabugowanego gówna, to mogli wypuścić porządnie dopracowany dodatek jako opcję. Szansa zmarnowana.


Goomich

  • Gość
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 24, 2015, 11:23:09 »
i zapewniam Cię jeśli bedzie opcja nie instalowania tego modułu to na pewno z niej skorzystam

Hangar to podstawa, na której budowana jest reszta.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 24, 2015, 11:28:44 »
Hangar to podstawa, na której budowana jest reszta.
Racja. Gra celuje w nieco inny target graczy. Zanim wydokujesz to będziesz zmuszony pobiegać po stacji w poszukiwaniu sklepu z częściami, dowieźć je wózeczkiem i zafitować.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 24, 2015, 11:30:04 »
Rozpamiętywanie wtopy sprzed 3 lat, na którą zresztą CCP zareagowało (po chwili typowego korporacyjnego pierdu-pierdu damage control) bardzo sprawnie i IMHO na koniec dnia ruszyło grę w dobrą stronę (czego efekty widzimy także po aktualnych zmianach, widmo Jita Riots ciągle wisi nad siedzibą CCP), jest chyba trochę bezcelowe... Kibicowałem DUSTowi, bo chciałem móc strzelać do Bunniesów na planecie z Drednota, nie wyszło, trudno, ale Valkirie to jednak trochę inna skala i inny rodzaj, liczę że tu się uda - no i że jednak będzie jakaś interakcja ze statkami w EVE, bo bez niej projekt ma szansę stać się niszową zabawą dla paruset osób (czyli w końcu zdechnie).
Dla mnie valkiria pewnie nie będzie dostępna (wymiary mojej czacy i fakt że noszę pingle), ale uważam pomysł za fajny. Z drugiej strony wupbrażasz sobie "fun" jaki mieliby valkiriowcy podczas meat grindera z typu tych gdzie nawet devsowe polarisy spadają? ;D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 24, 2015, 11:40:00 »
CCP stoi przed perspektywą nieuchronnego systematycznego spadku liczby graczy, próbuje więc wykroić ludzi z innych gier mmo, gdzie się chodzi "swojom postaciom z fajersłordem". Hajs się musi zgadzać :)

Ja też kiedyś biegałem z fajer-słordem, fajer-spire, ajs-hamerem itp :) zanim trafiłem na EVE a raczej zanim zmotywowałem się aby spróbować EVE bo o grze słyszałem już kilka lat wcześniej.
Podejrzewam, że większość graczy EVE także miała momenty w swojej 'karierze' że 'szczelała fajerbolem i biegała z fajer-słordem'.

Dlatego nie lubię dzielenia graczy na tych co się urodzili graczami EVE i resztę pokemonów, bo czegoś  takiego nie ma.
Wszystko to kwestia zareklamowania produktu i zawsze znajdą się ludzie którzy się wkręcą.
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2015, 12:02:05 wysłana przez [TS] Filip Bonn »
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 24, 2015, 12:03:48 »
...
Podejrzewam, że większość graczy EVE także miała momenty w swojej 'karierze' że 'szczelała fajerbolem i biegała z fajer-słordem'.
chyba TY... ja napierdaczalem salwami burtwymi najpierw NF1 potem POTBS. probowalem biegac w GW2 ale to jest pedalska rozrywka.
https://www.youtube.com/watch?v=HJHxU_QPD5c
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 24, 2015, 12:12:44 »
Ja też kiedyś biegałem z fajer-słordem, fajer-spire, ajs-hamerem itp :) zanim trafiłem na EVE a raczej zanim zmotywowałem się aby spróbować EVE bo o grze słyszałem już kilka lat wcześniej.
Podejrzewam, że większość graczy EVE także miała momenty w swojej 'karierze' że 'szczelała fajerbolem i biegała z fajer-słordem'.

Dlatego nie lubię dzielenia graczy na tych co się urodzili graczami EVE i resztę pokemonów, bo czegoś  takiego nie ma.
Wszystko to kwestia zareklamowania produktu i zawsze znajdą się ludzie którzy się wkręcą.
Ja także biegałem z fajersłordem, mam za sobą kilka mniej lub bardziej znanych tytułów. I niestety w każdym z nich przeważała populacja pokemonów. Mongoł liczący sobie 10-15 wiosen, IQ między 40 a 60 - myślę, że wiesz o czym mówię. Po 4 czy 5 tytułach niosących zawód i rozgoryczenie, zniesmaczony znalazłem EvE.

Czy lubisz czy nie, graczy trzeba podzielić na cywilizowanych i troglodytów. Nie mówię, że jest to zawsze EVE vs reszta świata, jednak przyznasz, że EVE wiekszość umysłowych nielotów odrzuca. CCP miało zakusy by trochę tych graczy zgarnąć (grę się uprości, zrobi chodzenie po stacjach, picie razem w barze i inne pedalstwo).

Skąd te praktyki u CCP? Ano graczy-troglodytów jest po prostu dużo więcej. Więc i abonentów byłoby więcej. Okazało się jednak, że mimo kilku wykonanych kroków lojalni gracze odeszli, a troglodyci nie zostali wystarczająco zachęceni.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 24, 2015, 12:58:56 »
Czy w SC będzie można używać Oculusa?

Goomich

  • Gość
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 24, 2015, 13:17:18 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Htoj7qNJRwg[/youtube]

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 24, 2015, 13:51:49 »
(...) picie razem w barze i inne pedalstwo

Nie wiem z kim Ty w barze piłeś :P Wystarczy zastosować się do kilku prostych zasad:
[youtube]http://youtu.be/loewtvw8i4Q[/youtube]
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 24, 2015, 14:04:33 »
hehe, he he he +1
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 24, 2015, 14:15:46 »
Szczególnie to o babach. Powinni to wieszać zamiast tabliczek o nie sprzedawaniu alkoholu nieletnim

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 24, 2015, 14:33:35 »

Czy lubisz czy nie, graczy trzeba podzielić na cywilizowanych i troglodytów.
Pamietam, ze mnie tez nazywales na mumblu troglodyta, jak farmilem Twojego korpa w Paragon Soul . Do tej pory jest mi przykro, nawet po tylu latach.
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.