Autor Wątek: Rubicon  (Przeczytany 245957 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #665 dnia: Styczeń 16, 2014, 17:02:44 »
Marzycielem jesteś Sokole, ktoś ostatnio na centrali podał bardzo dobry argument, dlaczego CCP nie naprawi sova, blob warfare się bardzo dobrze sprzedaje, "weź udział w epickich bitwach", "kolejny rekord padł, największa wirtualna bitwa z udziałem tysięcy graczy", "takie rzeczy tylko w EVE Online", dział PR też musi z czegoś żyć.
Z technicznej strony też jest im to na rękę, blob warfare wiąże dużą część danego TZ (ludzi) w jednej walce, ewentualnie kilku miejscach na mapie, raz że łatwiej to monitorować, dwa mniejsza ilość devów do tego potrzeba, pojemność takich systemów jest ograniczona, nawet w reinforce.
Wyobraź sobie gdyby nagle EVE zapłonęło, w każdej konstelacji nullsec, przynajmniej w jednym jej systemie toczyła by się walka, 20-50 vs 20-50, owszem epic story, tidi minimalne, tego byśmy chcieli, ale za takim rozwiązaniem idzie kasa którą trzeba inwestować ciągle w sprzęt i ludzi, imho CCP na to nie stać, po miesiącach takiej sielanki mielibyśmy takie "potyczki" w co drugim systemie, bo ludzie mieli by z tego realny fun, i zamiast klepać anomalkę po raz 44 tego dnia, dołączyli by do zabawy, a tego już te paści sprzętowe nie wytrzymają, no i ten PR.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #666 dnia: Styczeń 16, 2014, 17:06:29 »
Marzycielem jesteś Sokole, ktoś ostatnio na centrali podał bardzo dobry argument, dlaczego CCP nie naprawi sova, blob warfare się bardzo dobrze sprzedaje, "weź udział w epickich bitwach", "kolejny rekord padł, największa wirtualna bitwa z udziałem tysięcy graczy", "takie rzeczy tylko w EVE Online", dział PR też musi z czegoś żyć.
Z technicznej strony też jest im to na rękę, blob warfare wiąże dużą część danego TZ (ludzi) w jednej walce, ewentualnie kilku miejscach na mapie, raz że łatwiej to monitorować, dwa mniejsza ilość devów do tego potrzeba, pojemność takich systemów jest ograniczona, nawet w reinforce.
Wyobraź sobie gdyby nagle EVE zapłonęło, w każdej konstelacji nullsec, przynajmniej w jednym jej systemie toczyła by się walka, 20-50 vs 20-50, owszem epic story, tidi minimalne, tego byśmy chcieli, ale za takim rozwiązaniem idzie kasa którą trzeba inwestować ciągle w sprzęt i ludzi, imho CCP na to nie stać, po miesiącach takiej sielanki mielibyśmy takie "potyczki" w co drugim systemie, bo ludzie mieli by z tego realny fun, i zamiast klepać anomalkę po raz 44 tego dnia, dołączyli by do zabawy, a tego już te paści sprzętowe nie wytrzymają, no i ten PR.

Rook Ty grasz? :-D
pewpew

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #667 dnia: Styczeń 16, 2014, 17:07:47 »
Rook Ty grasz? :-D

skille zmieniam, jak nie zapomnę :D
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #668 dnia: Styczeń 16, 2014, 18:46:25 »
[...]

Proszę, proste jak budowa cepa. Albo umiesz utrzymać teren, albo nie. Dzisiaj wystarczy warpnąć na POS/stację i przeczekać.

A co w tym co opisałeś ma się do o utrzymaniu terenu?
Systemy częściej odwiedzane przez psujących iHuba będą puste...
Cała zmiana.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #669 dnia: Styczeń 16, 2014, 18:56:12 »
A co w tym co opisałeś ma się do o utrzymaniu terenu?
Systemy częściej odwiedzane przez psujących iHuba będą puste...
Cała zmiana.

I uważasz, że ktoś będzie płacił za sov tam, gdzie nikt nie mieszka? Na dłuższą metę będzie to nieopłacalne.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #670 dnia: Styczeń 16, 2014, 19:24:08 »
I uważasz, że ktoś będzie płacił za sov tam, gdzie nikt nie mieszka? Na dłuższą metę będzie to nieopłacalne.

Hm, a teraz tak nie jest w dużej ilości przypadków/systemów?
Z drugiej strony wyobrażam sobie (badziewne) systemy całkiem bez sova.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #671 dnia: Styczeń 16, 2014, 20:09:00 »
Pojedyncze systemy - tak, ale w ten sposób można byłoby mieć puste regiony.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #672 dnia: Styczeń 16, 2014, 21:12:44 »
Pojedyncze systemy - tak, ale w ten sposób można byłoby mieć puste regiony.

Puste regiony - brzmi fascynująco...  :P

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #673 dnia: Styczeń 16, 2014, 21:23:39 »
Dajcie sobie po razie i wracajmy do tego do czego jest ten topic  :P
Następne zapowiedziane zmiany.
http://evenews24.com/2014/01/16/dev-post-overheating-gettin-an-overhaul/
http://evenews24.com/2014/01/16/dev-post-interceptor-agility-tweak/

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #674 dnia: Styczeń 16, 2014, 22:18:37 »
Puste regiony - brzmi fascynująco...  :P

Do których wprowadzi się ktoś, to a) będzie potrafił się bronic i b) nie będzie musiał ciągnąć fiuta koalicjom.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #675 dnia: Styczeń 16, 2014, 22:59:01 »
Do których wprowadzi się ktoś, to a) będzie potrafił się bronic i b) nie będzie musiał ciągnąć fiuta koalicjom.

Oczywiście.

Alice9

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 158
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Alice Ohu
  • Korporacja: Underground Tremors
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #676 dnia: Styczeń 17, 2014, 03:49:41 »
CCP zabrało się do sprawy z dupy strony, podczas gdy są lepsze pomysły:

0.0 powinno być przestrzenią bez systemowych zasad, a zasad na 0.0 okazuje się że jest więcej niż na hiseku i nieustannie mnoży ich się więcej, a ma to służyć tylko wypracowaniu środków odgórnej kontroli. cpp pusty kosmos 0.0 pełen niezbadanych możliwości zamieniło w bigos i to w dodatku kiepsko przyprawiony, nie pozwalają już nawet soli po swojemu dosypać i pętelka z biegiem lat zaciska się coraz mocniej.
Jestem ciekaw kiedy będzie można kupić swojemu ślicznemu altowi dilldo - bo ccp do tego poziomu zeszmacenia niestety szybko dąży.
Tej gry już nie tworzą programiści, ludzie z pasją jak kiedyś (początki eve) - tylko banda z.j.b marketingowców który zwyczajnie niszczy ten produkt - zresztą już od długiego czasu i czekanie na nowe patche i łudzienie się że coś zrobią i poprawią jest tylko przejawem nieznajomości realiów.
-gdy na skanie inhibitor wypatrzysz... wiedz że coś się dzieje
-gdy posty twoje moderują... w punkt G trafiłeś

MuadDib

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Muad-Dib
  • Korporacja: Na emeryturze
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #677 dnia: Styczeń 17, 2014, 07:48:50 »
Dajcie sobie po razie i wracajmy do tego do czego jest ten topic  :P
Następne zapowiedziane zmiany.
http://evenews24.com/2014/01/16/dev-post-overheating-gettin-an-overhaul/
http://evenews24.com/2014/01/16/dev-post-interceptor-agility-tweak/
  no i jasne niec z nerfia wszystko;)
A tak powaznie moze bedzie ciut latwiej w potyczkach z tymi malymi gownami...

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Entuzjasta kryptowalut, na rynku od 2017 roku.
Gracz pamietający czasy NES-a ciorający w MGS oraz CIV II na szaraku.
Obecnie pasjonat gamingu opartego o blockchain obserwujący rynek Web3games od 2021 roku

https://linktr.ee/muaddib

Van Mar

  • Gość
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #678 dnia: Styczeń 17, 2014, 08:06:34 »
Dokładnie. A kiedy zrobią coś z shipami Sanshy? Kiedy Phantasm przestanie być jakimś kaczym pomiotem?

Od dzisiaj jesteś moim guru!

Źli ludzie nie chca nawet napisać kiedy zajma sie Phantasmem, jedynie, że teraz maja inne ważniejsze projekty, czyli wymyślają nowe a "Jeżyk",mój Los Salvageros stoi i żal nim wylecieć, bo zawsze spada!

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #679 dnia: Styczeń 17, 2014, 08:11:44 »
@MuadDib, gdzie tu widzisz nerfa w tych zmianach?
Prawda ludowa A: Cepy sa teraz OP, najlepsza taxowka ever, doslownie NIE DA sie jej zabic. zmiany agility moga byc, choc ja wolalbym zabrac im nuli.
Prawda ludowa B: baaaaardzo fajnie, ze powiekszaja liczbe modolow ktore bedzie mozna przepalic. SUPER zmiana, w stosunku do ostatnich raczej uproszczen rozgrywki. obnizenie wymagan tez jest spoko. tzn dla mnie wogole mogloby wygladac to tak, ze kazdy noob jak chce to moze wsiasc nawet w tytana, wiecej takich: ]

Od dzisiaj jesteś moim guru!

Źli ludzie nie chca nawet napisać kiedy zajma sie Phantasmem, jedynie, że teraz maja inne ważniejsze projekty, czyli wymyślają nowe a "Jeżyk",mój Los Salvageros stoi i żal nim wylecieć, bo zawsze spada!
@Van zla wiadomosc, to nie wina phantasma: ] heehehhe
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

MuadDib

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Muad-Dib
  • Korporacja: Na emeryturze
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #680 dnia: Styczeń 17, 2014, 08:57:36 »
@MuadDib, gdzie tu widzisz nerfa w tych zmianach?
"Every Interceptor is getting a slight agility nerf in this pass"
Zmniejszenie agility to nie nerf?;)

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

« Ostatnia zmiana: Styczeń 17, 2014, 13:07:29 wysłana przez MuadDib »
Entuzjasta kryptowalut, na rynku od 2017 roku.
Gracz pamietający czasy NES-a ciorający w MGS oraz CIV II na szaraku.
Obecnie pasjonat gamingu opartego o blockchain obserwujący rynek Web3games od 2021 roku

https://linktr.ee/muaddib

Azotox

  • F1
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Azotox
  • Korporacja: Dreddit
  • Sojusz: Test Alliance Please Ignore
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #681 dnia: Styczeń 17, 2014, 22:06:00 »
0.0 powinno być przestrzenią bez systemowych zasad, a zasad na 0.0 okazuje się że jest więcej niż na hiseku i nieustannie mnoży ich się więcej, a ma to służyć tylko wypracowaniu środków odgórnej kontroli. cpp pusty kosmos 0.0 pełen niezbadanych możliwości zamieniło w bigos i to w dodatku kiepsko przyprawiony, nie pozwalają już nawet soli po swojemu dosypać i pętelka z biegiem lat zaciska się coraz mocniej.
Ciągle takie zasady są w NPC null. Się zgadzam, że nowe deployable nie pomagają, ale akurat w 1.1 niczemu nie szkodzą.
Cytuj
Tej gry już nie tworzą programiści, ludzie z pasją jak kiedyś (początki eve) - tylko banda z.j.b marketingowców który zwyczajnie niszczy ten produkt - zresztą już od długiego czasu i czekanie na nowe patche i łudzienie się że coś zrobią i poprawią jest tylko przejawem nieznajomości realiów.
Żadnej dużej gry nie tworzą już "programiści". W ogóle "programiści" to strasznie nadużywany termin w odniesieniu do gier. Bo ktoś modeluje czy rysuje postaci, ktoś robi dźwięk, i nie są to programiści, nawet kiedyś.

Alice9

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 158
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Alice Ohu
  • Korporacja: Underground Tremors
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #682 dnia: Styczeń 18, 2014, 01:28:14 »
ja nie wiem co dla Ciebie znaczy kiedyś, ale Kiedyś to były sprity i gry robili wyłącznie programiści - nie było animatorów, gości od motion capture czy żeźbiarza co rzeźbi ładny pysk twojego awatara  i tego całego chlewu. Eve zaczą jako bardzo skromny projekt, ekipa od wowa tego nie robiła.
-gdy na skanie inhibitor wypatrzysz... wiedz że coś się dzieje
-gdy posty twoje moderują... w punkt G trafiłeś

Ghash

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bianca Ravencroft
  • Korporacja: The Scope
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #683 dnia: Styczeń 18, 2014, 06:20:35 »
Star Wars Mud PL

...po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne

Percival Schuttenbach

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #684 dnia: Styczeń 18, 2014, 10:44:50 »
ja nie wiem co dla Ciebie znaczy kiedyś, ale Kiedyś to były sprity i gry robili wyłącznie programiści - nie było animatorów, gości od motion capture czy żeźbiarza co rzeźbi ładny pysk twojego awatara  i tego całego chlewu. Eve zaczą jako bardzo skromny projekt, ekipa od wowa tego nie robiła.

No to już wiemy kto zjebał EVE - GRAFICY!!! Na stos! :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #685 dnia: Styczeń 24, 2014, 08:50:28 »
Zastanawialiście się po co komu mobile jump portal, oto odpowiedź ;)

http://www.youtube.com/watch?v=cvENBtwXHKA
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #686 dnia: Styczeń 24, 2014, 11:53:38 »
Zastanawialiście się po co komu mobile jump portal, oto odpowiedź ;)

http://www.youtube.com/watch?v=cvENBtwXHKA

Żeby zarobić 2 miliony isków?  ;D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #687 dnia: Styczeń 24, 2014, 12:31:40 »
Żeby zarobić mieć przychód 2 miliony isków?  ;D

Minus koszty.

Ale serio: najlepszy filmik z tej serii :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #688 dnia: Styczeń 24, 2014, 18:53:30 »
Making carebear life more easy...
Nowe wraki capsów OP
Nowy crucifier SEX
a ESS i mobile jump drive niech sobie wsadzą w rzyć
pewpew

Zygi O.

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zygfryd Onomatopeya
  • Korporacja: Deep Core Mining Inc.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #689 dnia: Styczeń 24, 2014, 19:40:58 »
A... A sentry??

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #690 dnia: Styczeń 24, 2014, 20:34:25 »
A... A sentry??

Zwariowałeś? Oczekujesz na coś z sensem? :D

Ale serio: chyba te zmiany się nie załapały i spadły do letniego dodatku.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Zygi O.

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zygfryd Onomatopeya
  • Korporacja: Deep Core Mining Inc.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #691 dnia: Styczeń 24, 2014, 20:43:36 »
CCP poprostu przydała by się jakaś terapia wstrząsowa.. bo chyba spoczeli na laurach.. Te dodatki to naprawdę śmiechu warte rzeczy są... ale jak już na serwie bdzie średnio po 5k ludzi to może być za późno..

[CHUJI] Fairfax Narmolaya

  • ZLY CHUJI
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 95
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Fairfax Narmolaya
  • Korporacja: EVIL ONES
  • Sojusz: Brothers in Arms Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #692 dnia: Styczeń 25, 2014, 00:33:05 »
Żeby zarobić 2 miliony isków?  ;D

jak na moje wywarpujesz z banki oraz warp distrupta. nie wiem jak sie zachowa ze scramblem ;>
filmik rzeczywscie przypadl mi do gustu.

- but why are we whispering?
- because its coooool ...

Dheedee

  • Gość
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #693 dnia: Styczeń 27, 2014, 11:14:18 »
Ej no ale nie mówcie że zmiany w ui tracking camery nie są ważniejsze niż sentry czy innych featurów milion... >:D

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #694 dnia: Styczeń 29, 2014, 00:18:26 »
Brak standów przy mordach na localu to nowa zabawka, czy tylko moja przypadłość? :o
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Zlorf

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MK69A1
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #695 dnia: Styczeń 29, 2014, 01:18:29 »
Brak standów przy mordach na localu to nowa zabawka, czy tylko moja przypadłość? :o
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4162106#post4162106
Bumpujta post Anthara!!!111one

[BU FU] AngelMarc:
Because let’s be honest, Team Useless Space Shit is already the busiest bunch of devs in Iceland these days, so creating a few more will have the side benefit of helping them stay employed a while longer.

I jeszcze coś
http://evenews24.com/2014/01/28/dirk-macgirk-things-we-need-before-ccp-fixes-lag/
"Jeden kosi trawe, a drugi jest paladynem lvl 72"

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #696 dnia: Styczeń 29, 2014, 07:15:42 »
Mam nadzieję, że przynajmniej chwilę im zajmie naprawienie tego buga... a bez ironii mogłoby tak zostać, rewelacyjna zmiana by była - łapanie goonów na anomkach wczoraj to była czysta przyjemność :P

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #697 dnia: Styczeń 29, 2014, 09:28:24 »
haha Cent, zgadzam sie w 100%. my tez zrobilismy sobie kilka malych rajdow crapixem... hehehe a najzabawniejszy byl koles ktorego przypadkiem Cern wypatrzyl. chyba z 10min siedzielismy w systemie i jak juz mielismy leciec dalej koles wydokowal ravenem i polecial na anomalke jak gdyby nic nie bylo: ], hehehehe.
Ciekawe jak bociarstwo zareagowalo na ten FEATURE: ]
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #698 dnia: Styczeń 29, 2014, 09:34:17 »
No przy okazji niejako prztyczek w nos botom też fajny im wyszedł :D

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #699 dnia: Styczeń 29, 2014, 09:36:36 »
Jezus Maria ekonomia evki by sie chyba załamała ... jak to tak bez botow ?
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...