Autor Wątek: Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))  (Przeczytany 3583 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

HammerSnake

  • Gość
Ja tam prędzej myślę, że ostatecznie przytną grafikę o 50%, co by na każdym kaszalocie poszło i mogli zarobić więcej $$. Jak to teraz miało miejsce w przypadku najnowszego Aliena. Nie mówiąc, że większość amerykanów ma maci z słabymi grafami.
tutaj jak aliena przycięli:
http://www.youtube.com/watch?v=3z2qVebxlUo

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Re: Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 26, 2013, 12:37:51 »
Hammer nie bredź z tym alienem ok? Jeśli chodzi Ci o niezgodność trailera z grą to nie wiem jak ale ominąłeś info że okazało się trailer był renderowany czymś innym niż silnik gry i nie pokazywał gameplay

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

HammerSnake

  • Gość
Re: Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 26, 2013, 12:39:52 »
Doom teraz ty bredzisz. Bo to jest gameplay i na targach grali na jakimś high end kompie. Potem jak przyszło co do czego, to padły pytania kierownictwa jak to ma pójść na xboxie i na normalnym pcecie, większość ludzi, która to rozwijała poleciała, przyszli nowi i cięli aż uzyskali finalny produkt, który pójdzie wszędzie. Jest to dobrze rozpisane na necie.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Re: Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 26, 2013, 12:40:15 »
W 11 miesięcy zgromadzili 75% tego co potrzebują na dwa lata.

Na powstanie wielkiej produkcji z naprawdę rozbudowanym światem gry potrzeba sporo więcej niż 21mln $. W dniu premiery otrzymamy pewną startową zawartość, która bedzie rozwijana przez następne lata. Mona X, nie chciałbyś już doczekać czasów, gdy SC będzie maga rozbudowanym MMO, będziesz wtedy starczy o 10 lat :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Re: Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 26, 2013, 12:41:42 »
Doom teraz ty bredzisz. Bo to jest gameplay i na targach grali na jakimś high end kompie.
Poczytaj o tamtej akcji gdzie podwykonawca zatrudniał podwykonawcę który zatrudniał podwykonawcę... efekt był taki że to co było pokazywane i to co wyszło to dwie różne rzeczy mające wspólną tematykę tyle

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

HammerSnake

  • Gość
Re: Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 26, 2013, 12:42:55 »
Czytałem, więc to demo było grywalne!, a finalnie, żeby xbox pociągnął i zwykłe kompy to zrobili coś innego, a jeśli nie mam racji to proof.

"The truth might not be as malicious as some have speculated. According to a few sources I spoke with, the demo for Colonial Marines was built by TimeGate—with animation assistance by Gearbox—and ran in real time. As is standard for E3 demos, it ran on a high-end computer with specs that would be unfeasible for a normal console game.

"We were told many times through demo production, 'Don't worry about performance, just make it awesome,'" said one source. "There was a reason [the demos] were never playable."

(Press attending E3 2012 could join hands-on multiplayer sessions, but the single-player demo was not playable there.)

The demo looked better than the game does because the demo didn't have to be optimized for old hardware. Though these games are created using powerful PCs, any console game has a "performance budget"—the ceiling above which an Xbox 360 or a PS3 cannot go. The Colonial Marines demo was way over performance budget, and the development team had to cut back significantly for the final product."
http://kotaku.com/5986694/from-dream-to-disaster-the-story-of-aliens-colonial-marines
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2013, 12:50:39 wysłana przez HammerSnake »

Goomich

  • Gość
Re: Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 26, 2013, 12:56:35 »
Doom teraz ty bredzisz. Bo to jest gameplay i na targach grali na jakimś high end kompie. Potem jak przyszło co do czego, to padły pytania kierownictwa jak to ma pójść na xboxie i na normalnym pcecie, większość ludzi, która to rozwijała poleciała, przyszli nowi i cięli aż uzyskali finalny produkt, który pójdzie wszędzie. Jest to dobrze rozpisane na necie.

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/6832-A-LIE-ns-Colonial-Marines

Na marketing wielkiej produkcji z naprawdę rozbudowanym światem gry potrzeba sporo więcej niż 21mln $.

fyp

W dniu premiery otrzymamy pewną startową zawartość, która bedzie rozwijana przez następne lata.

I do zrobienia tej startowej zawartości potrzebują 22 miliony amerykanów.

"The truth might not be as malicious as some have speculated. According to a few sources I spoke with, the demo for Colonial Marines was built by TimeGate—with animation assistance by Gearbox—and ran in real time. As is standard for E3 demos, it ran on a high-end computer with specs that would be unfeasible for a normal console game.

Mam nadzieję, że widać ważną część.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Re: Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 26, 2013, 19:26:39 »
As is standard for E3 demos, it ran on a high-end computer with specs that would be unfeasible for a normal console game.

Nie ma to jak wybiórcze czytanie :)
Więc ja też postanowiłem powiększyć to co umknęło innym albo czego postanowili nie zauważyć.

Tu piszą tylko tyle , konsole nie pociągnął tego co wyświetlają haj-endowe pc (dla tych co mają problemy) , co jest chyba logiczne. Natomiast ostateczna wersja Alien Colonial Marines była równie brzydka na PC co na konsolach. Ot, zagadka.

Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Goomich

  • Gość
Odp: Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 26, 2013, 20:05:09 »
Ja tam prędzej myślę, że ostatecznie przytną grafikę o 50%, co by na każdym kaszalocie poszło

Od tego są opcje w meny graficznym.