Autor Wątek: Witam ;)  (Przeczytany 4506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

buldogg

  • Gość
Witam ;)
« dnia: Sierpień 24, 2013, 15:02:50 »
Witam jestem nowicjuszem gry eve strasznie podoba mi sie ta gra mam za soba 20 dni gry z ktorych jak mysle wyciagnolem duzo dobrego poszukuje osoby na prywatna nauke gry poniewaz posiadam problem z czasem w ktorym moge byc w grze sa to godzinny poranne do 15 oraz pozno nocne co uniemozliwia mi przystapienie do akademi i podjecie szkolen podstawowych. Z góry uprzedzam ze niestac mnie na placenie za abonament w grze zł poniewaz krucho z kasa oraz szukam osoby chetnej i bezinteresownej ktora pomoze mi troche i powie co i jak. Wiele czytalem o grze szukalem na tym forum jak i innych forach ale nie wszystko jest dla mnie jasne. Dlatego prosze o kontakt pod postem lub na PW chetnych udzielenia kilku, kilkunastu lekcji.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Witam ;)
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 24, 2013, 15:20:18 »
szukanie chetnej i BEZINTERESOWNEJ osoby może być nieco czasochłonne :)

polecam wejście na kanal "akademia milicyjna" albo napisanie priva do "Rainbow child". akademia milicji ma bardzo elastyczne podejście do terminów szkoleń i pozwala na trialu zarobić na plexa.

Powodzenia
Some Men Just Want to Watch the World Burn

buldogg

  • Gość
Odp: Witam ;)
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 24, 2013, 15:27:46 »
Szukam takiej osoby poniewaz tak jak pisalem krucho z kasa jest ale mysle ze w przyszlosci umialbym sie odwdzieczyc.
Dobra sprobuje w akademi milicyjnej wieczorem poniewaz musze uciekac. Aczkolwiek chetnych prosze o zgłaszanie sie ;) 

zeben74

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Alklay
Odp: Witam ;)
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 25, 2013, 22:27:11 »