Autor Wątek: EvE VR 2014  (Przeczytany 12233 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: EvE VR 2014
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 21, 2013, 10:24:46 »
kiedyś była całkiem fajna strzelanka "freespace 2" tam ciekawie były dodane duże statki do dogfightów. To nawet by się dało wprowadzić jako pilotowane przez graczy - że jeden pilotuje a paru innych obsadza działa :)

a o integracji z eve to można myslec jedynie na zasadzie dusta - niby jakoś się to łączy ale nikt tego nie zauważa :)

Freespace 2 był pełnoprawnym spacesimem nie strzelanką.

Goomich

  • Gość
Odp: EvE: Valkyrie
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 21, 2013, 10:26:38 »
ups. to poprosze admina o skasowanie tego :)



Freespace 2 był pełnoprawnym spacesimem nie strzelanką.

Jest ffs.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: EvE VR 2014
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 21, 2013, 13:24:52 »
No jest, ale głównie utrzymywany przy życiu przez fanów :P. Swoją drogą pamiętam multi z czasów kiedy był oficjalnie wspierany przez devów.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: EvE VR 2014
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 21, 2013, 16:22:22 »
E tam pitolicie, latanie fighterem byloby zajebiste. Ja to widze prosto - bez "ludzkiego" pilota Fighter i FB dzialaja jak teraz, z pilotem zamieniaja sie w takie zabawki ktore moga psuc wraze FB i dokladac DPS przeciwko statkom w EvE.

Goomich

  • Gość
Odp: EvE VR 2014
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 21, 2013, 16:47:10 »
No jest, ale głównie utrzymywany przy życiu przez fanów :P.

To dobrze, że devi nie psują gry streamlinowaniem, nie poszerzają bazy, itp.

Zresztą od zeszłego roku wyszły dwa nowe, a w produkcji mogę na szybko wymienić z pół tuzina następnych.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: EvE VR 2014
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 21, 2013, 18:45:03 »
To dobrze, że devi nie psują gry streamlinowaniem, nie poszerzają bazy, itp.

Zresztą od zeszłego roku wyszły dwa nowe, a w produkcji mogę na szybko wymienić z pół tuzina następnych.

Ma to plusy i minusy. Ja bym chciał poznać dalszą historie Shivan, poznać ich pochodzenie etc.

ufoman

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dariusz Betonowy
  • Korporacja: Unseen Nomads
  • Sojusz: Exiled Ones
Odp: EvE VR 2014
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 22, 2013, 08:51:53 »
Ma to plusy i minusy. Ja bym chciał poznać dalszą historie Shivan, poznać ich pochodzenie etc.
Blue Planet
Blue Planet 2
(mody do fs2)

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: EvE VR 2014
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 22, 2013, 11:41:29 »
Blue Planet
Blue Planet 2
(mody do fs2)

Chciałbym oficjalnie uznane. Niestety mogę marzyć.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: EvE VR 2014
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 05, 2013, 10:00:39 »
http://blog.pclab.pl/radek/Oculus.Rift.testowali%C5%9Bmy.go.na.targach.MSPO.Kielce,219
Jakby ktoś chciał więcej szczegółów technicznych...

Jak na mój gust przypomina to bardzo hełmy VR z.... 1997/98. Miałem okazję użytkować do woli tę zabawkę (Doom/Unreal/Descent) - może ktoś pamięta punkt z dwoma hełmami pod Pałacem Kultury :)
Idea w przypadku Oculusa jest taka sama - ekran z akcelerometrami. Ówczesny hełm miał dodatkowo manipulator służący poruszaniu się (ruch przód/tył i na boki) i 3 przyciski do zdefiniowanego działania (np. zmiana broni i strzał). Z własnego doświadczenia wiem, że najlepiej w tego typu sprzęcie wychodzi użytkowanie na siedząco, a generalnie nie ma znaczenia czy używamy go w grze o 3 kierunkach swobody ruchu czy 2 (np. strzelanki). Na pewno nie nadaje się do strategii :D
Hełmy miały cenę 2 dobrych konfiguracji kompa i jeśli Oculus będzie podobnie wyceniony to nie wróżę mu zbyt wielkiej popularności (aczkolwiek to byłby świetny dodatek do konsoli z systemem kinnectopodobnym).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: EvE VR 2014
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 05, 2013, 10:24:37 »
No jest kilka różnic między tym co było a Oculus'em.

Nawet akcelerometry umieszczali bezpośrednio przy uC z tego co czytałem, by zniwelować to pływanie ekranu (kilka ms więcej jednak coś znaczy dla mózgu) i związane z tym jazdy powodujące bóle i zawroty głowy.
Cena to 300$ ale u nas będzie na pewno więcej niż wynikałoby to z przelicznika $ do PLN - tyle że to cena za wersje developerską, przy hurcie powinno wyjść dużo taniej, wg znajomego który interesuje się takimi tematami wyjdzie około 500-600pln ceny końcowej. A to jest już cena którą mogę poświęcić na nową zabawkę :)