Autor Wątek: Fanfest 2013  (Przeczytany 44817 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 26, 2013, 13:20:12 »
Moim zdaniem powinni w sprawie lokalu zrobić coś co wyżej opisałem. Kerbirowi znika lokal znaczy, że jest ktoś kto chce walczyć ale nadal nie wie co to jest. Do tego np delay na pojawienie się na lokalu wystarczający na przelot i rozstawienie struktury. Im większy jej zasięg na okolice tym dłużej się rozstawia (coś ala bańki obecne).
Dodatkowo jakieś strukturki budowane przez okolicznych NPC-owych piratów, które można byłoby przejmować (coś jak naprawa struktur). Po dt jako właściciel systemu musisz podlecieć na pozycje i je przejąć bo np po upływie 3 dni system się staje npc-owym. Dodatkowo jeśli roam podleci i nikt mu się nie przeciwstawi a ten będzie chciał wymusić walkę wystarczy, że pomoże piratom w przejęciu systemu. Nie masz systemu to tym samym nie są aktywne huby i inne usprawnienia w systemie.
Temat kosztów utrzymania systemów też jest do przemyślenia. Bo tak jak ktoś już zauważył rozczłonkowanie nic nie da chyba, że koszty utrzymania sojuszu by wzrastały lawinowo. Coś podobnego musiało by być także w utrzymaniu pozytywnych standingów. 
Np koszt utrzymania sojuszu to np pierwsze 10 korporacji to koszt po 50 kk na miesiąc od każdej ale już kolejne 10 w sojuszu to juz 60 itd. Dodatkowo im więcej osób masz na plus tym samym więcej bulisz w stopniu geometrycznym.
Już widzę blobiarzy, którzy chcąc wystawić duże siły na przykładowe CTA muszą plusować wszystkich i na dzień dobry wsypać do systemu kilka bilionów i po DT zabulić kolejny raz kupę kasy. 
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2013, 13:26:51 wysłana przez Herezja »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 26, 2013, 13:28:36 »
Moim zdaniem powinni w sprawie lokalu zrobić coś co wyżej opisałem. Kerbirowi znika lokal znaczy, że jest ktoś kto chce walczyć ale nadal nie wie co to jest. Do tego np delay na pojawienie się na lokalu wystarczający na przelot i rozstawienie struktury. Im większy jej zasięg na okolice tym dłużej się rozstawia (coś ala bańki obecne).

Po uj te strukturki? To nie łatwiej po prostu w piździet wywalić lokal w 0.0? Przecież to co opisujesz do tego doprowadzi. Pierwszego dnia masa altów mogących zafitować cloak wyruszy na nieustanne spawnowanie tego gówna o którym piszesz. Idealne zadanie dla bota :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 26, 2013, 13:29:19 »
I co z tego, że np. Goonsi się podzielą na 6 mniejszych sojuszu i Mittani będzie starał się trzymać wszystko w kupie. Za rok będą napierdalać się ze sobą aż będzie furczało.
O wiele prościej jest nastukać sąsiadowi, niż lecieć na drugi koniec mapy bez jum brigdów ;)

@ up - niech se boty latają. wystarcz dać gata, a w środku wyłączyć cloaka (interferencji czy inne gówno).

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 26, 2013, 13:33:20 »
Jakiekolwiek system zmieniający 0.0, który miałby zmieniać zmieniać naturę ludzką się nie sprawdzi, komunizm to próbował zrobić i się nie udało. Chcecie, żeby nie było dużych sojuszy, to namówcie graczy, którzy są w tych sojuszach, żeby je opuścili i założyli mniejsze, a nie oczekujcie od CCP że do tego doprowadzą zmieniając mechanikę.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 26, 2013, 13:35:49 »
Ja zawsze lecę z założeniem, że będzie bitka. Kiedyś nawet z kerbirami można było mieć bitki w nano gangach. O takie:
http://kb.pinkbunnies.pl/?a=kill_related&kll_id=77248

Dziś to się po prostu nie zdarza.

Welcome to Eve 2013 - 50 osób to jest zwykły gang skirmishowy, a nie blob. Bloby to są powyżej 150 osób ;)


O tej porze to ja pracuję. A nawet gdyby... średnio mnie kręcą takie random kille. Latanie w 5-6 osób sprowadza się do ubicia jednego gościa i wiania przed 10. Mnóstwo tego było w v0lcie i między innymi dlatego stamtąd odszedłem.
Ech, Sokół w pigułce.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 26, 2013, 13:37:54 »
Coś w tym jest.
Niech lokal zostanie ale wystarczy wymusić rozczłonkowanie tych tworów zwanych powerblokami. Starczy, że utrzymanie dużego sojuszu będzie drogie a utrzymanie pozytywnych standingów jeszcze droższe.
Wtedy nie będzie się opłacało mieć sojuszu z X korporacji albo plusy z połową mapy. Nie masz plusa z większością okolicy to każdy kto przelatuje przez system powoduje szybsze bicie serca. Widzisz indyka neutowego na bramie to nie zastanawiasz się czy to sojusznik czy nie walisz bo może zwieje. Później dochodzisz i albo przepraszasz dyplomatę albo pokazujesz mu środkowy palec ];)
Jeśli by jeszcze zmienili pozyskiwanie surowców to tym samym nie opłacało by się trzymać kupy terenu.
Zero babrania się z ustawieniami sova, byle kto w systemie to w większości przypadków neut i jest wesoło.

Zero nowych struktur zero bebrania się z wymuszaniem walk itd

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 26, 2013, 13:44:41 »
Przypomina mi to pomysł z wymuszonym ograniczeniem ilości ludzi na tym samym gridzie lol
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 26, 2013, 13:54:21 »
Przypomina mi to pomysł z wymuszonym ograniczeniem ilości ludzi na tym samym gridzie lol
To był akurat głupi pomysł. A ten, który teraz zaproponowałem jest łatwy do zrobienia przez CCP. Nie wymagający wielkich zmian w samej grze i nie wymaga tysiąca godzin prac programistów.
Chcesz mieć wielki blob zabul. Stać Cię to go robisz nie stać to walczysz małą grupą.

ps. Najprostsze rzeczy są najtrudniejszymi do wymyślenia zwykle.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 26, 2013, 14:25:26 »
Ech, Sokół w pigułce.

+1 rep za rasowy burn :)

Na obronę swojej - jakże żałosnej - bezużyteczności i wygodnictwa mogę tylko napisać, że Sokół jest już stary, trochę siwy i pióra mu z ogona wypadają, więc chciałby żeby te myszy i inne świstaki były trochę łatwiejsze do łapania ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 26, 2013, 14:43:08 »
Pracy nie macie czy w robocie nic nie robicie ?
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 26, 2013, 14:44:00 »
Wczoraj wpadłem na pomysł aby local był wszędzie na wzór tego z wh space, a będąc w przestrzeni mielibyśmy skaner, który działałby jak zautomatyzowany 360 dscan i informowałby sygnałem dźwiękowym wyłącznie o warpującym się w sferze skanowania statku (działałby jak wykrywacz ruchu rodem z alien vs predator), nie dając jednak info o typie statku itd. Sfera skanowania oczywiście byłaby stosunkowo mała (max kilka AU). Gra chyba stałaby się bardziej hardkorowa.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2013, 14:58:46 wysłana przez Phobeus »

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 26, 2013, 14:45:51 »
Wczoraj wpadłem na pomysł aby local był wszędzie na wzór tego z wh space, a będąc w przestrzeni mielibyśmy skaner, który działałby jak zautomatyzowany 360 dscan i informowałby sygnałem dźwiękowym o warpującym się w sferze skanowania statku (dziaałby jak wykrywacz ruchu z alien vs predator)
Czyli jak system ma 120 AU średnicy to scoutujemy go cały dzień?

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 26, 2013, 14:59:15 »
Czyli jak system ma 120 AU średnicy to scoutujemy go cały dzień?
To by już zależało od strategicznego znaczenia systemu.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #83 dnia: Kwiecień 26, 2013, 16:21:05 »


Na obronę swojej - jakże żałosnej - bezużyteczności i wygodnictwa mogę tylko napisać, że Sokół jest już stary, trochę siwy i pióra mu z ogona wypadają, więc chciałby żeby te myszy i inne świstaki były trochę łatwiejsze do łapania ;)

Sokole nie trzeba się trudzić i latać od gejta do gejta, wystarczy warpnąć flote na słońce a myszy same przylecą. Potem jeszcze można se na mordzie banie postawić a tych co spadną wyzwać od retardów.
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #84 dnia: Kwiecień 26, 2013, 16:28:59 »
Ciekawa jest ludzka percepcja i chwytanie się wybranych tematów. Najtrudniejszy do wykonania przez CCP przedyskutujecie a te prostsze już nie.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #85 dnia: Kwiecień 26, 2013, 17:16:23 »
Wczoraj wpadłem na pomysł aby local był wszędzie na wzór tego z wh space, a będąc w przestrzeni mielibyśmy skaner, który działałby jak zautomatyzowany 360 dscan i informowałby sygnałem dźwiękowym wyłącznie o warpującym się w sferze skanowania statku (działałby jak wykrywacz ruchu rodem z alien vs predator), nie dając jednak info o typie statku itd. Sfera skanowania oczywiście byłaby stosunkowo mała (max kilka AU). Gra chyba stałaby się bardziej hardkorowa.

Może trochę za bardzo hardkorowo.

Lokal niech pozostanie, dajmy 15 AU. Niech będzie, że tyle od ciebie widzisz ludzi na lokalu.


Albo inne wyjście:

Bez lokalu, 2 skanery - 2 okienka.
Jeden kierunkowy, drugi ogólny.

Ogólny stale monitorowałby co się wokół Ciebie dzieje. Pokazywał sumę niezidentyfikowanych obiektów (ratów i graczy) w przedziałach: 1-5au, 5-10au, 10-15au, 15-20au od Ciebie
I poszczególne jednostki z rodzajem statku, nazwą i rozróżnieniem na rat czy gracz w przedziale 0-1au

Kierunkowy działałby jak ten teraz.


Teorii można mnożyć..........
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2013, 18:13:05 wysłana przez Zgudi »

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #86 dnia: Kwiecień 26, 2013, 18:10:54 »
MORE WORMHOLES

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #87 dnia: Kwiecień 26, 2013, 19:50:40 »
Minutes z posiedzienia dotyczącego FW:
- CCP pracuje nad wyjebaniem z gry OGB.
- Neuty wlatujace na plexy milicyjne mogą dostać flagę agresji (brak utraty sec stand dla milicji)
- CCP nie ma pomysłu na rozwiązanie problemy stabów i cloeków na plexach. Najlepiej jakby ludzie sami przestali ich używać (sic!)
- CCP nie zlikwiduje możliwości dokownia we wrogim hig-seku. Milicja ma nieść ogień zniszczenia na wrogie terytoria.
- Jest pomysł rozszerzenia FW na npc0.0 i powołanie do życie frakcji pirackich (plexy zamiast misji), ale ze względu na trudności logistyczne ciężko go będzie wykonać
- Innym pomysłem jest rozszerzenie oddziaływania FW na high-sek. Np. Caldari dostaje w dupe, to podatki w Jita idą ostro w górę. Ma to spowodować, że ludzie będą walczyć we własnych, ekonomicznym interesie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #88 dnia: Kwiecień 26, 2013, 20:00:03 »
Co to jest OGB?
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #89 dnia: Kwiecień 26, 2013, 20:05:26 »
Właśnie rozdali 4 karty titan od nvidi z artworkami titanów zamknięte w malutkich cases czterem osobom opłacającym konto od 2003 roku non stop. Ma też powstać jakiś klub dla graczy grających 10 lat.

Będą formacje prob! Koniec żmudnego skanowania.
Nowy wygląd skanu kierunkowego, był screen z wyświetlonymi obiektami w przestrzeni, nie w tabeli.
Nowy wygląd skoku przez stargate.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2013, 20:21:12 wysłana przez tomassz »

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 26, 2013, 20:21:49 »
nowy jump effect przez bramy wgniata w fotel

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #91 dnia: Kwiecień 26, 2013, 20:24:07 »
nowy jump effect pomiędzy systemami wgniata w fotel

Właśnie miałem to pisać, jest świetny, przypomina mi efekt ze stargeta sg1

Azradiel

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #92 dnia: Kwiecień 26, 2013, 20:28:34 »
Nowy system hakowania!

Azradiel

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #93 dnia: Kwiecień 26, 2013, 20:50:35 »
Będzie Eve space shooter !??? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7ACP1IUQHSg Ktoś rozumie co to jest i co pokazywali na keynotach !?


http://www.pcgamesn.com/eve/eve-online-oculus-rift-game-evr
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2013, 20:57:53 wysłana przez Azradiel »

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 26, 2013, 21:00:23 »
Podsumowując dzisiejszy dzień w odyssey zobaczymy (mogłem coś pominąć):
- nowy efekt skoku przez gate, który eliminuje loading bar. Wygląda osom.
- odświeżone modele gate'ów
- nowe station enviorment dla zadokowanego statku. Wspomniano coś o nowych animacjach wydokowywania, które mają eliminować loading bar, ale nie pokazano ich
- nowe, bardziej immersyjne animacje po pod killu kiedy lądujemy w klonowni (nie pokazano)
- faction battlecruisers
- rigi rozmiaru capital
- jakieś nowe modułki/modyfikacje do skanowania
- nowy system scanner, który pokazuje kolorowe brackety anomalek w przestrzeni
- nie będzie już stałych pasków lodu, za to będą się pojawiać w anomalkach w systemach, w których wcześniej były na stałe
- formacje dla wystrzeliwanych probe'ów (nie trzeba bedzie ich rozkładać samemu), będzie można wystrzelić max 7 probe
- nowy model dla Apocalypse
- nowe anomalki z, powiedzmy, zręcznościowymi aspektami, gdzie np. jakaś opuszczona stacja wyrzuca w przestrzeń kilka kontenerów, które trzeba wyłapać zanim odlecą i znikną
- nowy system hackingu
- ułatwienia w obsłudze POSów
- stacje w null będą miały takie same ilości slotów do produkcji itp. jak te w hisec
- zauważyłem nowe animowane brackety dla statków w przestrzeni
- nowe dźwięki statków, otoczenia, itd.
- program lojalnościowy dla weteranów, którzy utrzymywali subskrybcję przez 10 lat (delali nie zdradzono)

Na koniec pokazano coś, co rozważane jest na winter expansion - concept art z industrialami konstruującymi gate'a

Na stronie eve są 2 nowe devblogi
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2013, 22:19:18 wysłana przez Phobeus »

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 26, 2013, 21:02:26 »
Będzie Eve space shooter !??? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7ACP1IUQHSg Ktoś rozumie co to jest i co pokazywali na keynotach !?


http://www.pcgamesn.com/eve/eve-online-oculus-rift-game-evr

Grafika przestrzeni i obiektów jest raczej evkowa, ale nic nie mówili o tym na steamie............

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 26, 2013, 21:24:44 »
Co to jest OGB?

Off Grid Booster

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 26, 2013, 21:40:10 »
Warto poczytać.
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/resource-companion-blog/

Na apetyt fragmencik:

"Below is a list of the affected ore types, with the amount of minerals that they provide for each refine volume. Changes are in brackets.
Arkonor: 10000 Tritanium (+9700), 166 Zydrine, 333 Megacyte
Bistot: 12000 Pyerite (+11830), 341 Zydrine, 170 Megacyte
Crokite: 38000 Tritanium (+37669), 331 Nocxium, 663 Zydrine
Dark Ochre: 25500 Tritanium (+25250), 500 Nocxium, 250 Zydrine
Gneiss: 3700 Tritanium (+3529), 3700 Mexallon (+3529), 700 Isogen (+357), 171 Zydrine
Spodumain: 71000 Tritanium (+67810), 9000 Pyerite (+8590), 140 Megacyte"

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 26, 2013, 22:10:07 »
Warto poczytać.
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/resource-companion-blog/

Na apetyt fragmencik:

"Below is a list of the affected ore types, with the amount of minerals that they provide for each refine volume. Changes are in brackets.
Arkonor: 10000 Tritanium (+9700), 166 Zydrine, 333 Megacyte
Bistot: 12000 Pyerite (+11830), 341 Zydrine, 170 Megacyte
Crokite: 38000 Tritanium (+37669), 331 Nocxium, 663 Zydrine
Dark Ochre: 25500 Tritanium (+25250), 500 Nocxium, 250 Zydrine
Gneiss: 3700 Tritanium (+3529), 3700 Mexallon (+3529), 700 Isogen (+357), 171 Zydrine
Spodumain: 71000 Tritanium (+67810), 9000 Pyerite (+8590), 140 Megacyte"


* Ptysiu zamiata podłogę ze śmiechu.

Jak Ci się podoba taki buff 0.0 Sokole? :D
Kurde, już widzę te tabuny ludzi zamieniających machariele i nightmary na hulki :D
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 26, 2013, 22:13:39 »
* Ptysiu zamiata podłogę ze śmiechu.

Jak Ci się podoba taki buff 0.0 Sokole? :D
Kurde, już widzę te tabuny ludzi zamieniających machariele i nightmary na hulki :D

No Sokół pisał, że ma wyskilowanego hulka.  :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 26, 2013, 22:15:14 »
Jako że jestem całkowitym ignorantem jeśli chodzi o kopanie i produkcje to mam pytanie: czy to oznacza że fabryka matek z dronkowa rozprzestrzeni się na całe 0.0?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 26, 2013, 22:15:18 »
* Ptysiu zamiata podłogę ze śmiechu.

Jak Ci się podoba taki buff 0.0 Sokole? :D
Powiedzieli, że najpierw chcą ściągnąć zaplecze industrialne do null i dać mu czas na rozkręcenie się (ponieważ statki zestrzeliwane w null były w dominującej większości wyprodukowane w hi). Jak było wiadomo od dawna, sovem i być może localem zajmą się w następnych dodatkach.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 26, 2013, 22:20:09 »
Jako że jestem całkowitym ignorantem jeśli chodzi o kopanie i produkcje to mam pytanie: czy to oznacza że fabryka matek z dronkowa rozprzestrzeni się na całe 0.0?

Dokładnie tak. A ceny tritanium i innych low-ednowych minsów w high znowu polecą na łeb na szyję do poziomu sprzed zmian w dropach z dronek i misji.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 26, 2013, 22:30:36 »
Dokładnie tak. A ceny tritanium i innych low-ednowych minsów w high znowu polecą na łeb na szyję do poziomu sprzed zmian w dropach z dronek i misji.
Ale przynajmniej jeden region nie będzie miał monopolu na produkcję Capsli 5x taniej niż reszta.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 26, 2013, 22:52:21 »
Jako że jestem całkowitym ignorantem jeśli chodzi o kopanie i produkcje to mam pytanie: czy to oznacza że fabryka matek z dronkowa rozprzestrzeni się na całe 0.0?
W podanych cyferkach widzę eliminację jednego problemu który w zasadzie prawie od zawsze dręczył null. Tam najdroższymi minerałami były tryt i pye ponieważ nikt tego nie kopał, wszyscy wyrzerali abc dla minsów które industrialiści w hi kupowali w dużych lościach bo sami nie mogli tego wykopać i nie starczyło mocy przerobowych dla velda i pozostałych skał które nie dawały nic ciekawego.
Teraz wyjeżdżając koparką na pasek z abc kopiąc zyd i megacyt w efekcie ubocznym dostaniesz tryt i pye w ilościach bardzo dużych, jeśli się nie mylę miażdżąco większych niż to co można wykopać w high, więc będzie można wykopać wszystkiego w chuj i troche na miejscu co w połączeniu z matarskim outpostem i amarskim lub gejowym w systemie obok lub zasięgu skoku jf'a da świetne zaplecze produkcyjne pod wszystko co chcesz, z capsami na czele
Ale przynajmniej jeden region nie będzie miał monopolu na produkcję Capsli 5x taniej niż reszta.
Na to moim zdaniem jest za późno. Aby ta zmiana miała znaczenie floty superów PL, Goonów, NC., Raiden, Testów i reszty wielkich musiałby zniknąc z równania podobnie jak nie obsadzone supery w ruskich stoczniach. Sposób dowolny - mega bitwa / bany za accont shering itp
Na chwilę obecną zmieni to tyle że różni kanapowi industrialiści zbudują sobie supera nieco łatwiej i tyle, a taśmowa pordukcja zostanie raczej w dronkowie bo tam już mają świetnie ustawioną infrastrukturę

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.