Autor Wątek: Nasz Celebryta!  (Przeczytany 27037 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Naicinh

  • Gość
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #70 dnia: Lipiec 17, 2013, 14:25:06 »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #71 dnia: Lipiec 17, 2013, 14:44:12 »
Czy przypadkiem przed ostatnich dodatkiem CCP nie wspominało coś o nowych systemach? Czy tylko zdawało mi się?

To nie było powiedziane wprost, ale "dali do zrozumienia".

Możliwości są dwie:
1) Albo wypadło to na etapie planowa (Must Have/Can Have/Won't Have)
2) Albo zgodnie z tym co mówi CCP Seagull, Odyssey doczeka się "follow upu" w postaci jednego lub nawet dwóch rozszerzeń o wspólnej tematyce "eksploracji" (w normalnym cyklu, czyli horyzont do maja/czerwca 2014).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Alice9

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 158
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Alice Ohu
  • Korporacja: Underground Tremors
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #72 dnia: Lipiec 17, 2013, 14:44:47 »
Tytków i capsli tak - tylko by musieli je potem przez gate kopniakami przepychać :)
Natomiast czas dolotu host dalej liczyłby parenaście min, a jak znam ludzi to i 1h w jedną stronę nie byłoby im niestraszne.

Mógłbym się nawet założyć ze za chwilę mielibyśmy w okolicy capsle z statkami + rorquale z Clonami - złożenie i rozłożenie floty niezależnie od ilości skoków czy odległości między systemami byłoby banalne...
Te "większe tereny" dodałem tak z czapy - rozwiązałoby to parę problemów nie likwidując przy tym głównego a dokładając parę nowych... ot taki z czapy pomysł...

no i niech pchają przez gaty te ograniczenia sztuczne eve są tak głupie... pozatym zawsze idzie coś wymyślić - idea cyno jest głupia sama w sobie - statek mógłby przecież podróżować z systemu a do systemu b popprzez skakanie w dedspace (instancje tworzone w momencie skoku w ktorych moglo by cos byc ale niemusialo) - bez cyno - skakal by najpierw blackop, czysto nie ma 500 sleeperów dawaj z tym jfem ;) - potem po zrobieniu iluś skoków przez deadspace wskakiwal by wkoncu do systemu docelowego (tez bez cyno uzywajac jedynie wlasnego komputera nawigacyjnego i skili) - wywalalo by ten statek pare au od obiektu na ktory chcial skoczyc (zaleznie od skili) do tego przez 10s po wskoku powinien miec penality do sygnatury (sygna 500%) aby ulatwic wyskanowanie delikweta. Cyno moglo by być sobie do precyzyjnych skoków i wrzutek  ;) rozwiązań można znaleźć wiele tylko trzeba chcieć.

same systemy też powinny być dużo dużo wieksze aby warp na gate naprawdę trwał  a skile do prędkości warpa były istotne - wtedy podróż to by była podróż nie mówiąc o tym ze latwiej bybyło coś złapać w pułapkę - trzeba chcieć - i nierozwiązywalne problemy idzie szybko rozwiązać - ccp poprostu ma wyjebane już oni zarobili my się zestarzeli  ;) itd
« Ostatnia zmiana: Lipiec 17, 2013, 14:52:38 wysłana przez Alice9 »
-gdy na skanie inhibitor wypatrzysz... wiedz że coś się dzieje
-gdy posty twoje moderują... w punkt G trafiłeś

Naicinh

  • Gość
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #73 dnia: Lipiec 17, 2013, 14:55:33 »
no i niech pchają przez gaty te ograniczenia sztuczne eve są tak głupie... pozatym zawsze idzie coś wymyślić - idea cyno jest głupia sama w sobie - statek mógłby przecież podróżować z systemu a do systemu b popprzez skakanie w dedspace (instancje tworzone w momencie skoku w ktorych moglo by cos byc ale niemusialo) - bez cyno - skakal by najpierw blackop, czysto nie ma 500 sleeperów dawaj z tym jfem ;) - potem po zrobieniu iluś skoków przez deadspace wskakiwal by wkoncu do systemu docelowego (tez bez cyno uzywajac jedynie wlasnego komputera nawigacyjnego i skili) - wywalalo by ten statek pare au od obiektu na ktory chcial skoczyc (zaleznie od skili) do tego przez 10s po wskoku powinien miec penality do sygnatury (sygna 500%) aby ulatwic wyskanowanie delikweta. Cyno moglo by być sobie do precyzyjnych skoków i wrzutek  ;) rozwiązań można znaleźć wiele tylko trzeba chcieć.

same systemy też powinny być dużo dużo wieksze aby warp na gate naprawdę trwał  a skile do prędkości warpa były istotne - wtedy podróż to by była podróż nie mówiąc o tym ze latwiej bybyło coś złapać w pułapkę - trzeba chcieć - i nierozwiązywalne problemy idzie szybko rozwiązać - ccp poprostu ma wyjebane już oni zarobili my się zestarzeli  ;) itd

Zapomnij, jestem ciekaw ile dorrah CCCP dostaje miesiecznie za konta tylko do cynowek  >:D

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #74 dnia: Lipiec 17, 2013, 14:56:57 »
no i niech pchają przez gaty te ograniczenia sztuczne eve są tak głupie... pozatym zawsze idzie coś wymyślić - idea cyno jest głupia sama w sobie - statek mógłby przecież podróżować z systemu a do systemu b popprzez skakanie w dedspace (instancje tworzone w momencie skoku w ktorych moglo by cos byc ale niemusialo) - bez cyno - skakal by najpierw blackop, czysto nie ma 500 sleeperów dawaj z tym jfem ;) - potem po zrobieniu iluś skoków przez deadspace wskakiwal by wkoncu do systemu docelowego (tez bez cyno uzywajac jedynie wlasnego komputera nawigacyjnego i skili) - wywalalo by ten statek pare au od obiektu na ktory chcial skoczyc (zaleznie od skili) do tego przez 10s po wskoku powinien miec penality do sygnatury (sygna 500%) aby ulatwic wyskanowanie delikweta. Cyno moglo by być sobie do precyzyjnych skoków i wrzutek  ;) rozwiązań można znaleźć wiele tylko trzeba chcieć.

same systemy też powinny być dużo dużo wieksze aby warp na gate naprawdę trwał  a skile do prędkości warpa były istotne - wtedy podróż to by była podróż nie mówiąc o tym ze latwiej bybyło coś złapać w pułapkę - trzeba chcieć - i nierozwiązywalne problemy idzie szybko rozwiązać - ccp poprostu ma wyjebane już oni zarobili my się zestarzeli  ;) itd

No to jest właśnie coś o czym Puszken bodajże wspomniał - zmiany musiałyby być totalne a na to nie pójdą..
Dlatego wolą łatać i krzyczeć że nie jest idealnie ale przecież już lepiej nie? :)

Leczymorda

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Leczymorda Munir
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
  • Sojusz: The Alternative 4
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 17, 2013, 16:08:45 »
Problemem jest cyno.Jego usunięcie spowoduje:
-utrudnienie kontroli dużych połaci terenu przez alianse (nikt im nie za płaci jeśli będzie wiedział że "opiekunowie" nie dolecą na czas) -> alians traci pety (kasę) lub załatwią ochronę na miejscu
- możliwośc walki w small gangach ( na chwilę obecną wygrywa ten co zrzuci więcej superów)
- capsle normalnie cisna przez gate (tytexy nie robią mostu -> może zaczą się bić ?)
- fragmentację nulla ( pvperzy są happy - > kilka małych ally zamiast 1 dużego = więcej okazji do sporów (czyt. bitki) // robią się konwoje ) (kerbiry są happy -> shipy spadają rośnie popyt na ich wyroby // robi się większa konkurencja na rynku // nie bulą haraczu na alians tylko na lokalnych zabijaków który w zamian zapewniają im spokój)

Goomich

  • Gość
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 17, 2013, 16:28:02 »
Problemem jest cyno.Jego usunięcie spowoduje:
-utrudnienie kontroli dużych połaci terenu przez alianse (nikt im nie za płaci jeśli będzie wiedział że "opiekunowie" nie dolecą na czas) -> alians traci pety (kasę) lub załatwią ochronę na miejscu

Na czas czego?

- fragmentację nulla ( pvperzy są happy - > kilka małych ally zamiast 1 dużego = więcej okazji do sporów (czyt. bitki) // robią się konwoje ) (kerbiry są happy -> shipy spadają rośnie popyt na ich wyroby // robi się większa konkurencja na rynku // nie bulą haraczu na alians tylko na lokalnych zabijaków który w zamian zapewniają im spokój)

Null nie jest skupiony bo cyno, tylko dlatego, że na dotlanie możesz zobaczyć, że jeden alians ma X, drugi Y, a trzeci Z i jeśli jednego z nich ruszysz, to wszyscy ruszą na ciebie.

Leczymorda

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Leczymorda Munir
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
  • Sojusz: The Alternative 4
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 17, 2013, 17:18:47 »
Na czas czego?na cas dolotu floty opiekunów. Jeśli atakujący wpierdoli wam porabuje sobie i poleci do domu zanim kawaleria przyleci to po cholere płacić za kawalerię ?
Cytuj
Null nie jest skupiony bo cyno, tylko dlatego, że na dotlanie możesz zobaczyć, że jeden alians ma X, drugi Y, a trzeci Z i jeśli jednego z nich ruszysz, to wszyscy ruszą na ciebie.

nie każdemu chce się zapierdalac x jumpów bo biją kogoś z twojego aliansu

kiedy wroga wlota leci konwencjonalnie zwiad z daleka powie wam co ile i czego leci (dając czas obrońcy na zorganizowanie floty obronnej) .
W przypadku cyno nigdy nie wiesz co wyskoczy.

Nie każdy alians bedzie tak ochoczo pomagał dugiemu kiedy musi poświęcić w cholerę czasu i środków na dolot do ogniska zapalnego.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #78 dnia: Lipiec 17, 2013, 17:54:21 »
here... ograniczenie które proponujesz jest zwyczajnie głupie... to trochę tak jak by ci mama powiedziała ze możesz mieć najwyżej trzech przyjaciół - jak będziesz chciał więcej to będziesz musiał to ukrywać i nie będą mogli nosić czapeczek z napisem "przyjaciel herezji"...

Czasem odnoszę wrażenie, że graliśmy w inne gry. Zawsze uważałem, że jednym z większych problemów jakie może mieć FC dużej floty to problemy że standingami, bo jeśli są złe lub gra się zbugowała to ludzie z własnej floty do siebie walą. Tym samym im mniej będziesz mógł ludzi, korpow, alinsow opisać pozytywnym standingiem tym trudniejsze będzie kierowanie blobem. Czyżbym się mylił?

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #79 dnia: Lipiec 17, 2013, 17:55:35 »
Czasem odnoszę wrażenie, że graliśmy w inne gry. Zawsze uważałem, że jednym z większych problemów jakie może mieć FC dużej floty to problemy że standingami, bo jeśli są złe lub gra się zbugowała to ludzie z własnej floty do siebie walą. Tym samym im mniej będziesz mógł ludzi, korpow, alinsow opisać pozytywnym standingiem tym trudniejsze będzie kierowanie blobem. Czyżbym się mylił?

Słyszałeś o czymś takim jak primary? :D

Goomich

  • Gość
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #80 dnia: Lipiec 17, 2013, 17:58:53 »
Na czas czego?na cas dolotu floty opiekunów. Jeśli atakujący wpierdoli wam porabuje sobie i poleci do domu zanim kawaleria przyleci to po cholere płacić za kawalerię?

Za tzw. moich czasów, to płaciło się za wynajem terenu, a nie za ochronę.

nie każdemu chce się zapierdalac x jumpów bo biją kogoś z twojego aliansu

Tacy ludzie stanowią właśnie trzon wszystkich petów rentierów.

Nie każdy alians bedzie tak ochoczo pomagał dugiemu kiedy musi poświęcić w cholerę czasu i środków na dolot do ogniska zapalnego.

O takich właśnie alliansach czytamy na EN24, gdy ich goonsi wywalają.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #81 dnia: Lipiec 17, 2013, 18:01:29 »
Co ma jedno do drugiego? Ktoś te cele musi wyznaczyć, a jeśli sporą część floty sojuszniczej była by neutralna to chyba nastreczylo by to pewnych problemów.
Swoją drogą standingi przydaj się także w m niejszych flotach

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 17, 2013, 18:44:49 »
Ale to wszystko da się obejść, te standingi, będzie to bardziej upierdliwe dla "małych".
Potrafię sobie wyobrazić aplikację w IGB która tak obrobi dane z lokala że FC zobaczy tylko te złe neutrale, dobre będą odfiltrowane. Duże alianse mają specjalistów od dłubania w "kodzie".


Goomich

  • Gość
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 17, 2013, 19:29:50 »
Ostatnią razą jak grałem, to standingi dało się ustawić...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 17, 2013, 20:57:21 »
Pomysłów podanych było sporo w tym temacie. Zapewne na oficjalnym forum jest ich więcej. Czy CCP jakiekolwiek radykalne pomysły dotyczące 0/0 kiedyś wprowadzi czas pokarze. Osobiście w to wątpię.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 17, 2013, 21:03:50 »
Czasem odnoszę wrażenie, że graliśmy w inne gry. Zawsze uważałem, że jednym z większych problemów jakie może mieć FC dużej floty to problemy że standingami, bo jeśli są złe lub gra się zbugowała to ludzie z własnej floty do siebie walą.

gralismy w różne gry - bredzisz...
Some Men Just Want to Watch the World Burn

HammerSnake

  • Gość
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 18, 2013, 00:32:29 »
Trudno robić rewolucyjne zmiany w biznesie, z którego się żyje, a jak będzie fail i ludzie przestaną grać?. Do tego mają na głowie finansową studnie bez dna-dust.

W sumie temat już był wiele razy wałkowany. Nie wiem czemu ale przypomina mi się case study jakiegoś ally Okropniaka i wszystko tam było rozłożone na czynniki pierwsze.

Swoją drogą jak nie było matek to było lepiej? (były w pierwotnej formie)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 18, 2013, 00:40:43 wysłana przez HammerSnake »

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Nasz Celebryta!
« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 18, 2013, 19:24:00 »
W sumie temat już był wiele razy wałkowany.

 3
 2
 1

Stwórzmy polski alians gdzie będą razem wszyscy polacy !!!111oneone :D


sry tak mi sie skojazyło :D