Autor Wątek: POLITYKA W EVE  (Przeczytany 569597 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #630 dnia: Wrzesień 20, 2013, 12:04:37 »
Żyjąc w systemie masz prawo i orbitować w posie, siedzieć na stacji czy nawet w cloaku.

Dobrze mistrzu to wymyśl coś trafniejszego co z jednej strony pozwoli małej grupie zając własny system, a z drugiej da po dupie afk imperiom. Małe grupy jeśli gdzieś żyją w jednym czy dwóch systemach to są tam aktywni. Byłem, żyłem, pamiętam. Wolą siedzieć na posie lub kręcić statkiem na stacji? To najwyraźniej nie potrzebują systemu na własność, proste.

Sztuczne ograniczanie jest po prostu śmieszne.

Śmieszne to jest udostępnienie monopolu na surowiec jednej grupie.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #631 dnia: Wrzesień 20, 2013, 12:27:14 »
Dobrze mistrzu to wymyśl coś trafniejszego co z jednej strony pozwoli małej grupie zając własny system, a z drugiej da po dupie afk imperiom. Małe grupy jeśli gdzieś żyją w jednym czy dwóch systemach to są tam aktywni. Byłem, żyłem, pamiętam. Wolą siedzieć na posie lub kręcić statkiem na stacji? To najwyraźniej nie potrzebują systemu na własność, proste.

Problemem są ludzie. Na każdego bloba znajdziesz większego i tyle.
Cytuj
Śmieszne to jest udostępnienie monopolu na surowiec jednej grupie.

Spoko, ale tego już nie ma więc nie wiem do czego pijesz.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2013, 12:49:29 wysłana przez Soulscream »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #632 dnia: Wrzesień 20, 2013, 12:49:47 »
Problemem są ludzie. Na każdego bloba znajdziesz większego i tyle.

Jasna sprawa, nikomu nie zabroni się tworzyć blue listy spisanej na rolce papieru toaletowego, ale system oparty na aktywności rozwali autostrady pozwalające przelecieć kilka regionów w 6, 7 skoków przez bridge. Zmniejszy mobilność blobów i w zasadzie idylle psują jeszcze tylko capitale i cyna. Pomarzyć zawsze można :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #633 dnia: Wrzesień 20, 2013, 13:12:40 »
Jasna sprawa, nikomu nie zabroni się tworzyć blue listy spisanej na rolce papieru toaletowego, ale system oparty na aktywności rozwali autostrady pozwalające przelecieć kilka regionów w 6, 7 skoków przez bridge. Zmniejszy mobilność blobów i w zasadzie idylle psują jeszcze tylko capitale i cyna. Pomarzyć zawsze można :)
Tia...zróbmy wszedzie odpowiednik NPC null i kilka aliansików będzie wreszcie szczęśliwe...

A niech ma tytan działa i to 8 sztuk, i dorobić możliwość dokowania na nim capsułami ze sikllem "tytan gunner" to nie będzie już tak prosto 50 ludzi we flocie 50 tytków, a na supercarierach każdy bomber = gracz siedzący superze no i wkońcu można by było transportować kilka kapsuł na jednym statku jako pasażerów :P
Nie to miałem na myśli, raczej żeby na superach można było po prostu dokować jak na stacji. Np taki supercarrier miałby dok 2,5 mln m3, czyli na 5 BSów, albo ileś tam mniejszych statków. Piloci dokuja statkami, SC skacze do celu, piloci robia undok gotowi do walki. Podobne rozwiązanie widziałem w jakiejś gierce na podstawie Battlestar Galactica (niektórzy powinni byc karani za robienie gier na podstawie kultowych filmów/seriali).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2013, 13:20:13 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #634 dnia: Wrzesień 20, 2013, 13:52:20 »
Tia...zróbmy wszedzie odpowiednik NPC null i kilka aliansików będzie wreszcie szczęśliwe...
Splusujmy całe 0.0 i dodajmy instancje otwierane tylko dla gracza który pierwszy wyskanował/wziął misje.

Nie to miałem na myśli, raczej żeby na superach można było po prostu dokować jak na stacji. Np taki supercarrier miałby dok 2,5 mln m3, czyli na 5 BSów, albo ileś tam mniejszych statków. Piloci dokuja statkami, SC skacze do celu, piloci robia undok gotowi do walki. Podobne rozwiązanie widziałem w jakiejś gierce na podstawie Battlestar Galactica (niektórzy powinni byc karani za robienie gier na podstawie kultowych filmów/seriali).
A co gdy taki pilot supera się wyloguje z pilotami w środku?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #635 dnia: Wrzesień 20, 2013, 13:55:08 »
Splusujmy całe 0.0 i dodajmy instancje otwierane tylko dla gracza który pierwszy wyskanował/wziął misje.
A co gdy taki pilot supera się wyloguje z pilotami w środku?

RIP 8)

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #636 dnia: Wrzesień 20, 2013, 14:00:55 »
ee tam - okienko logowania i wybór stacji albo czekanie na zalog delikwenta :)

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #637 dnia: Wrzesień 20, 2013, 14:05:55 »
Splusujmy całe 0.0 i dodajmy instancje otwierane tylko dla gracza który pierwszy wyskanował/wziął misje.
Nie wiedziałem że zmiany w SOV miały by być dlatego, że w null ciasno sie zrobiło, tak że trzeba robic instancje...
I zlituj sie proszę, to że sie ludzie plusuja to wina mechaniki SOV?
Druga sprawa, jeśłi juz trzymam jakis kawałek przestrzeni i płace za niego grube pieniądze to chyba mam prawo oczekiwać wiecej niz mieszkańcy NPC space?
A co gdy taki pilot supera się wyloguje z pilotami w środku?
Statki znajda sie w przestrzeni.
Poza tym kwestię szczegółów zostawiam deweloperom  :P To był tylko pierwszy z brzegu pomysł jak skończyć z superowymi blobami bez likwidacji superów.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2013, 14:15:04 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #638 dnia: Wrzesień 20, 2013, 14:21:49 »
NPC space?Statki znajda sie w przestrzeni.
Poza tym kwestię szczegółów zostawiam deweloperom  :P To był tylko pierwszy z brzegu pomysł jak skończyć z superowymi blobami bez likwidacji superów.

ja bym ich jednak zostawił na okienku logowania - bo właśnie przyszedł mi do głowy szatański pomysł by pilot carrier mógł na czas takiej przerwy wybrać muzyczkę której musiałaby słuchać zabrana ekipa :D
wybrać fasolki i zrobić wylog - i nagrać tą radosną wrzawę na ts... :)

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #639 dnia: Wrzesień 20, 2013, 14:26:58 »
ja bym ich jednak zostawił na okienku logowania - bo właśnie przyszedł mi do głowy szatański pomysł by pilot carrier mógł na czas takiej przerwy wybrać muzyczkę której musiałaby słuchać zabrana ekipa :D
wybrać fasolki i zrobić wylog - i nagrać tą radosną wrzawę na ts... :)
Co Ci zawinił gatunek ludzki że tak go nienawidzisz?  ???

 ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #640 dnia: Wrzesień 20, 2013, 14:36:48 »
I zlituj sie proszę, to że sie ludzie plusuja to wina mechaniki SOV?

Puszku ależ oczywiście że masz racje. Plusowanie to już natura ludzka, czy ja gdzieś napisałem że trzeba to utrudnić w mechanice gry? Problem to to że obecnie możesz o 18 walczyć na jednym końcu new eden, a o 20 na drugim. Mobilność jest problemem. Wystarczająco liczby blok obroni się przed wszystkim bo ściągnie ludzi z połowy galaktyki w godzinę.

Druga sprawa, jeśłi juz trzymam jakis kawałek przestrzeni i płace za niego grube pieniądze to chyba mam prawo oczekiwać wiecej niz mieszkańcy NPC space?

Ależ proszę Cię bardzo, ja Ci zabawek odebrać nie mam zamiaru, tylko siedź w tych systemach które chcesz mieć. Żyjesz w 2, 3, 15 systemach? To połącz je jb, ale te 200 pozostałych które masz obecnie niech będą do wzięcia dla każdego. Może ktoś zawalczyłby o swój dom, ale nie koniecznie ma ochotę lizać dupę komuś większemu jak to jest obecnie.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #641 dnia: Wrzesień 20, 2013, 14:57:11 »
Puszku ależ oczywiście że masz racje. Plusowanie to już natura ludzka, czy ja gdzieś napisałem że trzeba to utrudnić w mechanice gry? Problem to to że obecnie możesz o 18 walczyć na jednym końcu new eden, a o 20 na drugim. Mobilność jest problemem. Wystarczająco liczby blok obroni się przed wszystkim bo ściągnie ludzi z połowy galaktyki w godzinę.
Dlatego zaproponowałem przebudowę superów. Teraz jednym pierdnięciem z Tytana przerzucasz flote jaka dasz radę zebrać, ale gdy przerzucenie floty 200 bsów łączyłoby sie z zaangażowaniem 40 SC które musiałyby fizycznie pojawic sie na polu walki, a przynajmniej w systemie docelowym, takie proste juz by to nie było. Trzeba te SC zebrać, zatankowac, zaryzykować stratę. Przy okazji do łask wróciłyby dredy.
Jumpbridge nie są problemem.
Ależ proszę Cię bardzo, ja Ci zabawek odebrać nie mam zamiaru, tylko siedź w tych systemach które chcesz mieć. Żyjesz w 2, 3, 15 systemach? To połącz je jb, ale te 200 pozostałych które masz obecnie niech będą do wzięcia dla każdego. Może ktoś zawalczyłby o swój dom, ale nie koniecznie ma ochotę lizać dupę komuś większemu jak to jest obecnie.
Aaaaaa, z tym sie zgodzę, alianse trzymaja mase systemów kompletnie niepotrzebnie, nie raz przelatywałem przez całe regiony gdzie Sov jest, ale ruch na poziomie 3 pilotów na dobę.
Tu mam tez pewien pomysł, czy w miare mądry?... nie wiem  :P
Podstawą byłaby "stolica" w konstelacji (ktoś juz o tym pisał) ze stacją i specjalnym modułem, w każdym dalszym systemie musiałby być znacznik połączony ze znacznikiem we wcześniejszym systemie (cos jak JB). wszystko to wymagałoby by tankowania jak POS. Sov pojawiałby sie dopiero po postawieniu znaczników we wszystkich systemach konstelacji. Nie możńa by było "linkować" systemów z różnych konstelacji, w każdej trzeba by było robic oddzielnie.
Sam przymus regularnego tankowania struktur byłby już na tyle upierdliwy żeby przemyśleć gdzie ustawiać swój Sov.
Ot...taki  na szybko wymyślony sposób.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Maximek

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Maximek
  • Korporacja: TFS
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #642 dnia: Wrzesień 20, 2013, 15:43:07 »
Dobry pomysł z możliwością transportowania pilotów w statkach za pomocą supercarrierów. Usunąć do tego bombery, dps ograniczyć do poziomu carriera. Moim zdaniem tytany trzeba przeprojektować. Powinny to być przerośnięte command shipy, z ograniczonym dps'em do poziomu 2xdread (oczywiście bez siege'a :P). Siłą tytana były by bonusy flotowe, a DD wzmacniało by bonusy shipów, w zależności od rasy, odpowiednie shipy dostały by większe wzmocnienie od pozostałych. Tu musiało by być ograniczenie takie, że można dostać wzmocnienie od tytana na 5 minut, nie częściej niż co 20 minut.

Tylko te zmiany ograniczyły by w znaczący sposób potrzebę posiadania blobu superów, ale można iść za ciosem.

Skoro 'Eve is real' to niech wreszcie statki zaczną się psuć.
Koncepcja jest taka że supery będą posiadać dodatkowy wskaźnik uszkodzeń. Będzie on wskazywał stan techniczny maszyny, jeśli osiągnie on poziom, powiedzmy 80% wszystkie moduły w hight slotach zostaną offlinowane, oraz statek taki nie będzie mógł wykonać skoku. Włączyć moduły będzie mógł dopiero przy pełnej sprawności. Poniżej 50% zostaną offlinowane wszystkie moduły z low i med slotów. Do uszkodzeń będzie dochodziło przy skokach i stawiania bridga przez tytana. Uszkodzenia można naprawić dzięki narzędziom (coś na wzór Nanite Repair Paste), tylko że będzie to trwało odpowiednio długo. Po 5 skokach, lub przerzuceniu przez bridga 50 bsów osiągnie on poziom poniżej tych 80% i będzie się musiał naprawić, aż osiągnąć pełną sprawność, co może trwać do 12h, aby móc dalej lecieć lub postawić kolejny bridge. Dodatkowo supery będą się psuć po trochu regularnie dzień w dzień.

Dzięki temu rozwiązaniu powstaną pasywne koszta posiadania supera i dość spore ograniczenia w korzystaniu z nich, przy zachowaniu użyteczności. Koszt utrzymania tytana wycenił bym średnio na 3B, supercarriera na 1B. Można powiedzieć że to dużo i nie dużo, dla pojedynczego gracza trochę jest, dla 50 osobowego corpa już nie. Utrzymanie floty suportowych superów przestanie być całkowicie opłacalne i potrzebne.

Mechanikę sova przeprojektował bym w następujący sposób. Jedynie systemy posiadające stacje mogą być przejmowane, a utrzymanie takiego sova będzie kosztować odpowiednio dużo 5-10b (cena może zależeć od klasy systemu). Niepłacenie za stacje powoduje utratę praw do niej, co pozwala na dokowanie każdego zainteresowanego, dokładnie tak samo jak w NPCowie, z tą różnicą że każdy może przejąć taka stacje i ją opłacać >:D Dla outpostów można dodać opłaty naprawcze. Jeśli nie będą one uiszczane na odpowiednim poziomie przez pół roku, po stacji zostanie ruina, a po jej zawartości wspomnienie 8)

Takie zmiany widział bym w zbliżającym się dodatku :P

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #643 dnia: Październik 23, 2013, 06:33:18 »
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=20117613

BL wtopilo 17 matek na blobie PL/NC + plankton
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Biggy

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Biggy99
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #644 dnia: Październik 23, 2013, 07:36:58 »
Już jest 26, a pewnie maile jeszcze spływają. Supercarrier z rana jak śmietana.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #645 dnia: Październik 23, 2013, 08:44:59 »
Najlepsze z tym znaczkiem jaki mieli na ts pt" ive lost super ;D"
pewpew

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #646 dnia: Październik 23, 2013, 08:54:07 »
Prowokowali Pandemików, prowokowali aż sprowokowali  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

MrYogi

  • Gość
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #647 dnia: Październik 23, 2013, 08:57:15 »
Było minęło, zemścimy się a nowe supery już zamówione :]

CoeathalVega

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: coeathal vega
  • Korporacja: Reikoku
  • Sojusz: Pandemic Legion
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #648 dnia: Październik 23, 2013, 10:00:35 »
Jak zwykle mnie taki rejp omija, no coz :/ gg gf

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #649 dnia: Październik 23, 2013, 11:23:20 »
Było minęło, zemścimy się a nowe supery już zamówione :]
Nie siej tu DC, tylko wyskakuj z loss maila Twojego SC cobyśmy mogli się z fitu pośmiać :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #650 dnia: Październik 23, 2013, 11:32:36 »
A Revenant przeżył :(
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #651 dnia: Październik 23, 2013, 13:11:05 »
PL still Revenant.

krq

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Flann Doran
  • Korporacja: 7th Chevron Inc.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #652 dnia: Grudzień 03, 2013, 00:15:57 »
Jak się czyta ten watek, to dla niezorientowanych od kilku lat nabow jest on jak rozmowa ze ślązakiem mówiącym po śląsku.

A jest szansa, żeby ktoś napisał cokolwiek o tym o co chodzi z tymi powerblokami etc? Bo patrzy się na mapę eve a tam w cholerę aliansow, ale wychodzi na to, że aliansy też się grupują w jakieś większe struktury. Niestety jednak mapa eve tego nie uwzględnia.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #653 dnia: Grudzień 03, 2013, 00:56:05 »
Sa 3 powerbloki: C0ven, Goonsi i Pandemic LEgion.
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #654 dnia: Grudzień 03, 2013, 01:23:23 »
Jak się czyta ten watek, to dla niezorientowanych od kilku lat nabow jest on jak rozmowa ze ślązakiem mówiącym po śląsku.

A jest szansa, żeby ktoś napisał cokolwiek o tym o co chodzi z tymi powerblokami etc? Bo patrzy się na mapę eve a tam w cholerę aliansow, ale wychodzi na to, że aliansy też się grupują w jakieś większe struktury. Niestety jednak mapa eve tego nie uwzględnia.

http://raynor.cl/coalition.php

http://go-dl.eve-files.com/media/corp/VeriteP/coalinfluence.png - mapa trochę już nieaktualna, ale główne tereny danych koalicji są podobne (np: CFC posiada całą "lewą" stronę mapy aktualnie etc)
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #655 dnia: Grudzień 03, 2013, 07:29:11 »
Taa mogli byście napisać kto z kim jest, jak lecisz bombować na wielką napierdalankę jedną z tych w okolicy F4 nie bardzo wiadomo w kogo rzucać  ::)
Na pewno w przeciwników PL bo oni raczej wygrają ale jak jest 8 kólek strzelających do siebie nawzajem to człowiek się trochę gubi ;)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #656 dnia: Grudzień 03, 2013, 09:13:47 »

ehhhh...
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #657 dnia: Grudzień 03, 2013, 09:34:36 »
No proszę... Wygląda na to, że N3 + Stainwagon mogliby nadwyrężyć CFC atakując jednocześnie na obu frontach (w Geminate i Querious). Ale nieeeee... lepiej wyżynać się nawzajem po to, żeby Gooni przyszli na gotowe zamienili całe 0.0 w renter empire.

Brawo.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #658 dnia: Grudzień 03, 2013, 10:07:36 »
, żeby Gooni przyszli na gotowe zamienili całe 0.0 w renter empire.

Brawo.

Czytałeś kiedykolwiek ich warunki rentingu?
To jest pic na wodę i scam, rentierów to oni mają w pupie.
Boty 24/7 to (pewnie) co innego.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #659 dnia: Grudzień 03, 2013, 10:18:28 »
Czytałeś kiedykolwiek ich warunki rentingu?
To jest pic na wodę i scam, rentierów to oni mają w pupie.
Boty 24/7 to (pewnie) co innego.

Wierzę Ci na słowo, chodziło mi raczej o zamianę całego 0.0 w prywatny folwark Mittaniego.

Między innymi dlatego oczekuję, że najdalej na FanFeście CCP pokaże zmiany mechanice sova, które uniemożliwią budowę takich imperiów. Nowe shipy i bajery są fajne, ale główna mechanika tej gry jest w tym momencie po prostu wyeksploatowana do cna i odstrasza graczy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #660 dnia: Grudzień 03, 2013, 12:53:25 »
Na feście to powinni Mittaniemu najebać i utopić w najbliższym gejzerze ;)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #661 dnia: Grudzień 03, 2013, 12:58:47 »
Na feście to powinni Mittaniemu najebać i utopić w najbliższym gejzerze ;)

"Na jego miejsce jest 1000 innych" - powiedział, spluwając, HR manager z Biedronki.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #662 dnia: Grudzień 03, 2013, 13:31:10 »
Na feście to powinni Mittaniemu najebać i utopić w najbliższym gejzerze ;)

Mimo tego że go nie lubie, to nie Mittani jest winny danej sytuacji tylko jego przeciwnicy. Wyrżnął ich wszystkich a ostali się jedynie co głośno krzyczą na forach. Koleś jest politykiem z bardzo dobrym podejściem do wielu spraw i obecny stan jest sukcesem pracy wielu ludzi z jego obozu i spierdolonej mechaniki tej gry. Bardziej psy trzeba powiesić na devach niż na ludziach którzy umieją wykorzystać jej błędy.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #663 dnia: Grudzień 03, 2013, 13:39:53 »
To nie on organizował burn jita i hulk gedon ?
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #664 dnia: Grudzień 03, 2013, 13:46:04 »
No proszę... Wygląda na to, że N3 + Stainwagon mogliby nadwyrężyć CFC atakując jednocześnie na obu frontach (w Geminate i Querious). Ale nieeeee... lepiej wyżynać się nawzajem po to, żeby Gooni przyszli na gotowe zamienili całe 0.0 w renter empire.

Brawo.

Zasadniczo masz rację. Powód dla którego lejemy się akurat z N3 jest kurewsko trywialny - odległość. Oderwanie naszych (i polaków i rusków) od farmy (nawet granatem) na odległość dłuższą niż 2-3 jb jest niemożliwe. Przypomnij sobie ambitną inwazję południa na Venal.....

Mamy dużo dłuższą granicę (a co za tym idzie front) z N3 niż z CFC. Do tego z NC lata PL które jest bardziej be niż Gooni, zwłaszcza odkąd jest tam Makalu. Poza tym w okolicach Curse jest ciekawiej niż w Delve. I nasze ruskie dogadały się z Solarami. Ale to są dodatki, głównie chodzi o dystans ;)