Autor Wątek: POLITYKA W EVE  (Przeczytany 569715 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #595 dnia: Wrzesień 19, 2013, 13:34:33 »
Co rozumiesz przez aktywnosc? Czy widziesz wtedy c0ffin na mapie sova?
Wlasciwie sam nie wiem. Kazda opcja ma jakies slabe punkty, ktore mozna exploitowac, wiec mysle ze najlepsza bedzie najprostsza - ilosc charow zalogowanych w danym systemie na godzine. W kazdym razie lepiej wprowadzic taka zmiane i potem ewentualnie cos usprawniac, korygowac, niz nie robic nic i patrzyc jak ta gra sie degeneruje. Im wieksze rozdrobnienie i izolacja, tym wiekszy fun z lokalnych medium-scale konfliktow, nie powinno byc tak ze aliansowi oplaca zajmowac i utrzymywac sova, a tam nie mieszkac. W rezultacie mlodzi gracze z highseca pozbawieni sa mozliwosci walki od zera o swoje, bo wszystko kontroluja jakies molochy-widma, ktorych nigdy nie ma, ale jak trzeba to zaloguja 100 superow (ROL czy White Noise potrafilo kiedys logowac floty po 70-80 superow z supportem w 40-50 osob :)) i zownuja kazda flote niesmialo probujaca cos sobie ugryzc. Wiec wiekszosc graczy woli siedziec sobie w highsecu i robic misje, albo uciekaja do wormholi.
Właśnie przeciwnie Cat. Niech będzie Goontopia, niech ludzie się zaczną fqurfiać i niech CCP w końcu poczuje presję na obmyślenie sensownego sova.
Obawiam sie, ze juz potem nie bedzie co zbierac.
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #596 dnia: Wrzesień 19, 2013, 13:54:48 »
Przede wszystkim eve jest za mala jezeli mozesz przemiescic flote capsow/superow z jednego konca w drugi w ~1-2h, ruch floty od capsow w zwyz powinien sie wiazac z strategicznym planowaniem i ryzykiem, tak by np przeprowadzajac inwazje na inny allians ryzykowac brakiem mozliwosci obrony wlasnych systemow przez dany czas. Najprosciej wprowadzic delay pomiedzy skokami regionalnymi np tydzien dla superow i 4d dla zwyklych capsow, na pewno daloby sie to rozwiazac w lepszy sposob ale chodzi generalnie o sama idee.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2013, 14:01:50 wysłana przez Zsur1aM »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #597 dnia: Wrzesień 19, 2013, 13:55:18 »
Właśnie przeciwnie Cat. Niech będzie Goontopia, niech ludzie się zaczną fqurfiać i niech CCP w końcu poczuje presję na obmyślenie sensownego sova.

Myślę że najpierw to odejdziemy my, a kerbiry i tak zostaną, przecież z jakiegoś powodu ludzie siedzą w hi secu i im to odpowiada.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #598 dnia: Wrzesień 19, 2013, 14:03:01 »
Przede wszystkim eve jest za mala jezeli mozesz przemiescic flote capsow/superow z jednego konca w drugi w ~1-2h, ruch floty od capsow w zwyz powinien sie wiazac z strategicznym planowaniem i ryzykiem, tak by np przeprowadzajac inwazje na inny allians ryzykowac niemoznosc obrony wlasnych systemow przez dany czas. Najprosciej wprowadzic delay pomiedzy skokami regionalnymi np tydzien dla superow i 4d dla zwyklych capsow, na pewno daloby sie to rozwiazac w lepszy sposob ale chodzi generalnie o sama idee.
No to tez jest bardzo wazne, nie wiem czy tydzien to nie za dlugo, ale jakby np. przez godzine po przeskoku regionalnym matki i tytany musialy wisiec jakby "zawieszone" (troche jak tytan po DD), wtedy na kazdy midpoint trzeba by sprowadzac flote supportowa, ktora go wczesniej zabezpieczy, wiaze sie to z ryzykiem wtopy w wypadku szpiega nadajacego nasza pozycje (mowie o scenariuszu bez watchlisty i agentow-lokatorow), lub szybko reagujacych sil lokalnych ktore moga chciec wrzucic pare suicide dreadow na taka flote bez supportu, mozliwosci repowania sie i DDkowania i zabic co sie da :)
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #599 dnia: Wrzesień 19, 2013, 14:42:11 »
Szczerze mówiąc pomysł ma tyle samo wad co inne które widziałem do tej pory na forum eve, nie rozwiąże problemu blob'ienia jedynie utrudni operacje i rozciągnie je w czasie. Tak samo opłaty w zależności od ilości osób... nawet jak powstanie pier-zyliad osobnych SOV i tak znajdzie się grupa która będzie trzymała władzę i jechała niepokornych - chyba już tak kiedyś kiedyś było...
Jedyne co jest widoczne w każdym wątku i co do czego wszyscy prócz paru betono-głowych się zgadzają jest to że trzeba to jakoś zmienić...

WH i ich mechanika była chyba taką próbą rozdrobnienia bloków, albo może testem na żywym organizmie... nie wiem na ile jest to prawdą ale podobno są też co i rusz wprowadzane tam (w wh) zmiany o których nie ma żadnych informacji w patch notach bo przecież wh to unknown system z natury - może chłopaki z CCP testują coś po trochu i wyjdą z tego zmiany dla SOV również?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2013, 14:59:39 wysłana przez Okropniak »

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #600 dnia: Wrzesień 19, 2013, 15:10:10 »
Problem jest w mozliwosci portalu tytka/ jego zasiegu i mozliwosci przewalenia przez to kilku flot gdziekolwiek.
Ulatwiaja to JB ktore pozwalaja szybko takie floty zebrac.

Przy obecnej ilosci capsli i matek, ktore sa w stanie wystawic blooby, jest to kolejny element ktory trzeba byloby zmienic.

Bo zamiast rzucac 500 bsow, przyleca w 200 carrierow i nowy alliance nic nie zdziala.
Najprostsze rozwiazanie - supery niech pala 8x tyle co do tej pory. Wszystkie inne capsle, jesli skacza ponad 4 LY niech pala dodatkowo 40% wiecej za kazdy rozpoczety LY.

Jak kosz uzycia capsli w celu odstraszenia jakiegos nowego aliansu bedzie kosztowal kilka B na opa.
Szybko dotychczasowe blooby zrewiduja zasieg swoich granic.

Co do samego WH.
Jesli sleepersi beda latac po systemie, ganiac Cie, czekac na dziurach , refowac posy to w tedy z checia zawitam w jakims WH.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #601 dnia: Wrzesień 19, 2013, 15:19:27 »
szczerze mówiąc to mniej więcej tego się spodziewałem po WH, nie wiem czy w ogóle bym w tym wh wytrzymał (bo mnie namówili w końcu) bez serwisów z mapkami... ogarnianie się po samych bmk jest upierdliwe na max...

W wh przepustwość dziury określa ilość tego co może do Ciebie wlecieć - stąd podejrzenie że CCP robiło próbę w tym kierunku dla zbadania czy i jak to może pomóc.
Osobiście nie miałbym nic przeciwko nowym terenom gdzie trzeba by lecieć całą bandą i bronić się przed ichniejszymi sleepsami - tak jak napisałeś, żeby Cię ganiali, żeby cloak nie był dla nich dużą przeszkodą i recon był reconem a nie kampieniem na alcie, żeby większe bitki powodowały zainteresowanie npc i rozwalanie towarzystwa (taki concord jakby)....

Oczywiście powyższe to czcza nieprzemyślana fantazja - ale miło by było mieć jakąś alternatywę do WH i SOV, takie życie w ciągłym ruchu i przymus przebijania się przez null żeby dobra spieniężyć :) (znowu - czczy pomysł)

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #602 dnia: Wrzesień 19, 2013, 15:20:28 »
Bo zamiast rzucac 500 bsow, przyleca w 200 carrierow i nowy alliance nic nie zdziala.
Najprostsze rozwiazanie - supery niech pala 8x tyle co do tej pory. Wszystkie inne capsle, jesli skacza ponad 4 LY niech pala dodatkowo 40% wiecej za kazdy rozpoczety LY.

Jak kosz uzycia capsli w celu odstraszenia jakiegos nowego aliansu bedzie kosztowal kilka B na opa.
Szybko dotychczasowe blooby zrewiduja zasieg swoich granic.

To zmieni tylko tyle że małe ally nie będzie stać na latanie carrierami a bloby będą czuć się jeszcze bezkarniej niż do tej pory :) Myśl dalej :P

Co do samego WH.
Jesli sleepersi beda latac po systemie, ganiac Cie, czekac na dziurach , refowac posy to w tedy z checia zawitam w jakims WH.

Teraz robią to ludzie.. Content pve jest aż tak ważny?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #603 dnia: Wrzesień 19, 2013, 15:22:13 »
Najprostsze rozwiazanie - supery niech pala 8x tyle co do tej pory. Wszystkie inne capsle, jesli skacza ponad 4 LY niech pala dodatkowo 40% wiecej za kazdy rozpoczety LY.

Jak kosz uzycia capsli w celu odstraszenia jakiegos nowego aliansu bedzie kosztowal kilka B na opa.
Szybko dotychczasowe blooby zrewiduja zasieg swoich granic.

No ile razy było tłumaczone, że "balancing by cost is wrong".

Specjalnie dla Ciebie - Goonów będzie stać na takie opy, a nowych nigdy w życiu. To tylko pogorszy sprawę, a nie polepszy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #604 dnia: Wrzesień 19, 2013, 20:26:42 »
Co do kontroli nad systemami. Czemu CCP nie wykorzysta możliwości jakie aktualnie posiadają? Czy aktualnie no tzw. indeksy kopaczy w systemach z sovem nie spadają jak ludzie nie kopią? Wystarczy skrócić ten czas i gdy licznik w jakiejś dziedzinie osiągnie zero system przestaje mieć właściciela ludzkiego i przechodzi na npc. System trzeba by było orać od początku. Miło jak by npc broniły takich systemów. Np coś ala incursja. W efekcie stracisz system to musisz z npc walczyć o system. Ps.  Co stoi na przeszkodzie aby do bitej w szczególności większych nie przyłączyły się wrogie i liczne floty npcy? Dodało by to pewnej losowości walkom.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #605 dnia: Wrzesień 19, 2013, 21:44:43 »
Ta gra potrzebuje więcej NPC. Najlepiej byłoby, gdyby przejęte przez gracze twierdze były obstawiane na murach przez NPC w zależności od indeksu... Chwila, coś nie tak...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #606 dnia: Wrzesień 19, 2013, 21:50:08 »
Npce bez baunty oczywiście.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #607 dnia: Wrzesień 19, 2013, 21:59:59 »
Npce bez baunty oczywiście.
Świetnie, czyli jeszcze więcej grindu i to nawet bez bounty!

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #608 dnia: Wrzesień 19, 2013, 22:51:38 »
Ciekawe masz podejście do tzw. grindu. Imr więcej niewiadomych na polu walki tym chyba ciekawiej? A co do utraty sova na rzecz npcow. Nie lepsze to od systemów bez właściciela? Jak by nie było właściciel powinien jakoś bronić swój kurwidołek.

Naicinh

  • Gość
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #609 dnia: Wrzesień 20, 2013, 02:04:19 »
Wiele nocy na tsie zostalo poswieconych temu zagadnieniu i osobiscie uwazam ze nie da sie Eve/sova naprawic...moze dlatego Soundwave spier...  :P

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #610 dnia: Wrzesień 20, 2013, 04:51:53 »
NPC broniące systemu, które trzeba bić to tylko więcej EHP upakowane w co innego niż struktura. Nope.avi

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #611 dnia: Wrzesień 20, 2013, 08:27:03 »
Mój preferowany pomysł to oddanie pilnowania blobow superow NPCom, a konkretnie Imperiom/Concordowi.
Wystarczy ogłosić że CONCORD nie lubi superów w rękach prywatnych i będą je konsekwentnie niszczyć wszędzie, a potem zrobić mechanizm który w przypadku pojawienia się w systemie więcej niż jednego supera generuje odpowiedź w postaci 10x tyle NPC superów + 50x tyle support NPC floty, która dropuje na supery, bąbluje, ora i wraca do domu.

Chciałbym wtedy zobaczyć supercap bloba :P

Obawiam się że niestety to za duży interwencjonizm ze strony CCP i tego nie zrobią ;(

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #612 dnia: Wrzesień 20, 2013, 09:10:05 »
Wiele nocy na tsie zostalo poswieconych temu zagadnieniu i osobiscie uwazam ze nie da sie Eve/sova naprawic...moze dlatego Soundwave spier...  :P

Niestety, nawet najtezszy think tank PBNu podczas wielu przegadanych sam ze soba na aktywacji glosowej nocy wspomaganych piwkiem, nie posunal sie ani o krok w kwestii rozwiazania najbardziej palacego problemu EVE. Miedzygalaktyczny Kryzys wydaje sie nieuchronny, spolecznosc graczy coraz bardziej pograza sie w czarnej melancholii...
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #613 dnia: Wrzesień 20, 2013, 09:44:37 »
Mój preferowany pomysł to oddanie pilnowania blobow superow NPCom, a konkretnie Imperiom/Concordowi.
Wystarczy ogłosić że CONCORD nie lubi superów w rękach prywatnych i będą je konsekwentnie niszczyć wszędzie, a potem zrobić mechanizm który w przypadku pojawienia się w systemie więcej niż jednego supera generuje odpowiedź w postaci 10x tyle NPC superów + 50x tyle support NPC floty, która dropuje na supery, bąbluje, ora i wraca do domu.

Chciałbym wtedy zobaczyć supercap bloba :P

Obawiam się że niestety to za duży interwencjonizm ze strony CCP i tego nie zrobią ;(

Uh... no super to wprowadźmy 1.0 wszędzie i każdy będzie bezpieczny.

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #614 dnia: Wrzesień 20, 2013, 09:55:24 »
Uh... no super to wprowadźmy 1.0 wszędzie i każdy będzie bezpieczny.

A co to ma wspólnego z mechanizmem który proponuje a który służy rozbijaniu blobów superów? Masz lepszy pomysł, czy po prostu demagogia do śniadania ? :)

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #615 dnia: Wrzesień 20, 2013, 09:58:32 »
A co to ma wspólnego z mechanizmem który proponuje a który służy rozbijaniu blobów superów? Masz lepszy pomysł, czy po prostu demagogia do śniadania ? :)
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak traktować Twój pomysł, bo brzmi jak żart z marudzących na supery  ;)
Moim zdaniem supery powinny zostac kompletnie przebudowane. Supercarriery pownny zostac pozbawione hislotów i dron jakiejkolwiek broni ofensywnej, powinny być nosicielami statków, klonowni itp, tylko i wyłącznie. Tytany pozbawione bridga, powinny być też nosicielami staków plus platformą bojową.
I sprawa załatwiona - brak bloba superów i hotdropów subkapitali z drugiego końca galaktyki.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2013, 10:11:00 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #616 dnia: Wrzesień 20, 2013, 10:17:59 »
Ok, a może mały powrót do przeszłości? Może niech rozwiązaniem problemu będą POSy? Niech będzie dało się umieścić dowolnie POSy w sovie przeciwnika. Oczywiście dowolny POS to nie problem dla blobu superów, ale wyobraźmy sobie sytuację, w której na terenie Goonsów, czyli przestrzeni ogromnej, pojawia się nagle kilkadziesiąt czy kilkaset POSów. POSy te były by świetnym schronieniem dla nękających, utrudniających kerbirkę złych najeźdźców. Ile ich terenu było by faktycznie bezpiecznym i kosztem jakiego wysiłku?

Cena POSa nie przekracza ceny dobrego cruza t2/facition, czyli stać na nie każdego.

Nie uwaliło by to w żaden sposób blobu superów, ale zdecydowanie utrudniło by istnienie "AFK empire", których niezmiernie ważnym i coraz bardziej nabierającym na wadze źródłem utrzymania są rentierzy. Zmniejszenie atrakcyjności wynajmu powinno zmniejszyć przypływ gotówki, a co za tym idzie opłacalność trzymania terenu, którego i tak ciężko było by obronić przed "barbarzyńcami" w vagasach :).

Uprzedzam z góry, nie twierdzę, że właśnie odkryłem świętego Grala bolączek sov warfare. Pewnie w następnych postach przeczytam wady tego rozwiązania. Natomiast chodzi mi głównie o podsunięcie pewnej idei zmniejszenia atrakcyjności sova, tak by same aliansy widziały interes w posiadaniu jedynie ograniczonej przestrzeni. W tym przypadku ze względu na bezpieczeństwo podczas zarabiania ISK przez szeregowych członków sojuszów/rentierów.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #617 dnia: Wrzesień 20, 2013, 10:21:16 »
Ok, a może mały powrót do przeszłości? Może niech rozwiązaniem problemu będą POSy? Niech będzie dało się umieścić dowolnie POSy w sovie przeciwnika.
To teraz nie można?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #618 dnia: Wrzesień 20, 2013, 10:47:00 »
Postaw sobie i 1000 posów, ale znajdź ludków chętnych na ich tankowanie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #619 dnia: Wrzesień 20, 2013, 10:55:38 »
Postaw sobie i 1000 posów, ale znajdź ludków chętnych na ich tankowanie.
Ale ja wiem że można  ;) Pytanie miało sprowokowanie Ptysia do napisania czegoś bliżej, bo skoro postawienie POSa nie zależy od Sova,  to zmiana POSów żeby można je było stawieć niezależnie od SOVa...chyba jest troche bez sensu?  ;)
Chyba że miał na myśłi jakiś nowy typ POSa?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #620 dnia: Wrzesień 20, 2013, 11:05:11 »
Ale ja wiem że można  ;) Pytanie miało sprowokowanie Ptysia do napisania czegoś bliżej, bo skoro postawienie POSa nie zależy od Sova,  to zmiana POSów żeby można je było stawieć niezależnie od SOVa...chyba jest troche bez sensu?  ;)
Chyba że miał na myśłi jakiś nowy typ POSa?

Wszystkie pomysły dotychczas były głupie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #621 dnia: Wrzesień 20, 2013, 11:14:08 »
Wszystkie pomysły dotychczas były głupie.
Głupie czy nie, jakikolwiek nie padnie komus nie będzie pasował. I cokolwiek CCP nie zrobi, sovwojny bedą opierały sie na liczbach i nudnycm strzelaniu struktur. Żadna mechanika nie zmieni mentalności ludzi, zawsze będą chcieli więcej (nawet jeśli to potrzebne jak sztamajzer ze szpickopfem do Lincolna) i zawsze będą zbierali jak największe floty.
Chyba że sovwojna będzie sie odbywac na zasadzie turnamentu,  10 statków, 10 rund i kto wygra więcej razy ten przejmuje system  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #622 dnia: Wrzesień 20, 2013, 11:15:14 »
Głupie czy nie, jakikolwiek nie padnie komus nie będzie pasował. I cokolwiek CCP nie zrobi, sovwojny bedą opierały sie na liczbach i nudnycm strzelaniu struktur. Żadna mechanika nie zmieni mentalności ludzi, zawsze będą chcieli więcej (nawet jeśli to potrzebne jak sztamajzer ze szpickopfem do Lincolna) i zawsze będą zbierali jak największe floty.
Chyba że sovwojna będzie sie odbywac na zasadzie turnamentu,  10 statków, 10 rund i kto wygra więcej razy ten przejmuje system  :P

Ja to wiem, Ty to wiesz ale dużo ludzi tego nie rozumie.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #623 dnia: Wrzesień 20, 2013, 11:26:41 »
Chyba że sovwojna będzie sie odbywac na zasadzie turnamentu,  10 statków, 10 rund i kto wygra więcej razy ten przejmuje system  :P
Za dużo WoTa :P
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #624 dnia: Wrzesień 20, 2013, 11:29:28 »
Za dużo WoTa :P
WOTa znam jeno z youtube  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #625 dnia: Wrzesień 20, 2013, 11:33:25 »
A nie mogłaby to być zwyczajna aktywność w systemie? Bez cloaka, orbitowania posa i siedzenia na stacji, żeby nie było botów trzymających sova. Żyjesz w systemie to masz sova, nie ma Cie to system przejmują npc które tam występują.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #626 dnia: Wrzesień 20, 2013, 11:38:27 »
A nie mogłaby to być zwyczajna aktywność w systemie? Bez cloaka, orbitowania posa i siedzenia na stacji, żeby nie było botów trzymających sova. Żyjesz w systemie to masz sova, nie ma Cie to system przejmują npc które tam występują.
Pewnie że by mogło i sam pomysł nie jest taki zły, diabeł i tak by drzemal w szczegółach, ale mogę se paznokcia dać uciąć, że zaraz podniosą sie głosy że z sandboxa CCP robi WoWa  ;)
No i znając życie gracze z takich przepychanek z NPCami o SOV zrobiliby kolejny przekoksowany sposób na zarobek  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #627 dnia: Wrzesień 20, 2013, 11:45:28 »
A nie mogłaby to być zwyczajna aktywność w systemie? Bez cloaka, orbitowania posa i siedzenia na stacji, żeby nie było botów trzymających sova. Żyjesz w systemie to masz sova, nie ma Cie to system przejmują npc które tam występują.

Żyjąc w systemie masz prawo i orbitować w posie, siedzieć na stacji czy nawet w cloaku. Sztuczne ograniczanie jest po prostu śmieszne.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #628 dnia: Wrzesień 20, 2013, 11:59:43 »
Ok, olejmy te nieszczęsne POSy. Niech to będą i rozstawialne bańki o działaniu force fielda, o ograniczonym czasie działa (dzień, dwa, tydzień, bez znaczenia) i ilości hp zbliżonej do małego/średniego POSa, tak aby ich zniszczenie wymagałoby od właściciela sova pewnego wysiłku.

Chodzi mi o koncepcję stworzenia źródła zagrożenia dochodów tzw. "AFK empires" poprzez coś, co dało by się zastosować na szeroką skalę, a co za tym idzie wymagającego relatywnie niewielkich sił i kosztów.

Nie zagroziło by to bezpośrednio utracie sova, po prostu zmniejszyło by opłacalność jego posiadania ponad miarę.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Dexx

  • Unseen Nomads CEO
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dexx's Shade
  • Korporacja: Unseen Nomads
  • Sojusz: Exiled Ones
Odp: POLITYKA W EVE
« Odpowiedź #629 dnia: Wrzesień 20, 2013, 12:01:09 »
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak traktować Twój pomysł, bo brzmi jak żart z marudzących na supery  ;)
Moim zdaniem supery powinny zostac kompletnie przebudowane. Supercarriery pownny zostac pozbawione hislotów i dron jakiejkolwiek broni ofensywnej, powinny być nosicielami statków, klonowni itp, tylko i wyłącznie. Tytany pozbawione bridga, powinny być też nosicielami staków plus platformą bojową.
I sprawa załatwiona - brak bloba superów i hotdropów subkapitali z drugiego końca galaktyki.

A niech ma tytan działa i to 8 sztuk, i dorobić możliwość dokowania na nim capsułami ze sikllem "tytan gunner" to nie będzie już tak prosto 50 ludzi we flocie 50 tytków, a na supercarierach każdy bomber = gracz siedzący superze no i wkońcu można by było transportować kilka kapsuł na jednym statku jako pasażerów :P