Eve Online > NoobGarten

Co produkowac by mie? w miar? zapewniony zbyt?

<< < (2/5) > >>

Anonymous:
Wyczywam ironi? w ostatnim zdaniu :P

Hun'ter:
Mam przez to rozumiec ze produkcja to kiepski biznes?  :shock:

Hall Underley:

--- Cytat: "Hun'ter" ---Mam przez to rozumiec ze produkcja to kiepski biznes?  :shock:
--- Koniec cytatu ---


ale? sk?d. produkcja to ogólnie bardzo dobry biznes. tyle ?e podej?cie "jak co? jest drogie, to si? op?aca to produkowa?" to g?upota. ot cho?by te nieszcz?sne bsy.

dla jednego gracza albo niedu?ego korpa najwi?kszy zysk jest z drobnicy, która idzie na masow? skal?.
przyk?ad:

wyprodukowanie kestrela kosztuje 100-150k, w zale?no?ci od cen minera?ów, skilli, bpc i podobnych okoliczno?ci.
sprzeda? mo?na go nawet za 300-400k isk.
policzmy: 120 milionow to 375 kestreli. tyle schodzi w ci?gu dwóch tygodni, a czasem potrafi zej??w jeden weekend. koszt wypordukowania tego ta?atajstwa to ~50 milionów.
zarabiasz 70 milionów

a teraz we?my bsa - materia?y 100-110 milionów, sprzedajesz po 120, zarabiasz 10-20 milionów.

co innego, je?li masz zorganizowane du?e zaplecze, kilkunastu kopaczy (tanie ?ród?o minera?ów), w?asne bpo i jeste? w stanie wyprodukowa? i sprzeda? takich bsów 5 dziennie...

Hun'ter:
Czy móg?bys w skrócie opisac standardow? procedur? otwarcia linii produkcyjnej losowego stateczku - np opisanego przez Ciebie - poczawszy od zakupu blueprinta do produktu finalnego?

Na jakie skille w szczegolnosci przy produkcji i uzyciu blueprintów powinienem zwrócic uwag??.

Hall Underley:

--- Cytat: "Hun'ter" ---Czy móg?bys w skrócie opisac standardow? procedur? otwarcia linii produkcyjnej losowego stateczku - np opisanego przez Ciebie - poczawszy od zakupu blueprinta do produktu finalnego?

Na jakie skille w szczegolnosci przy produkcji i uzyciu blueprintów powinienem zwrócic uwag??.
--- Koniec cytatu ---


zacznij od modu?ów, na nich jest najwi?ksze przebicie (niektóre w niektórych miejscach nawet 1000%). statków nie ma co produkowa?, póki nie doci?gniesz z pe do 5.

production efficeincy to w?a?nie podstawowy skill, ciagnij go obowi?zkowo na 5. "na przerwaniach" rób industry i mass production. pó?niej dorób sobie skille od tl2 (jest ich sporo, ale wi?kszo?? wystarczy mie? na 1)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej