Autor Wątek: MMORPG Idealny  (Przeczytany 35797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Arleonenis

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 27, 2005, 15:55:36 »
eve plus:
-formacje i wykonywanie manewrów cala formacja
-shield podzielony na strefy np (rufa, dziób, góra, dól, burty)
-armor to samo co shield, pozwoli to np na takie taktyki jak "baczek" statkiem aby równomiernie wystawiac oslony w kierunku wroga
-dziala umieszczane na hard pointach maja tylko ograniczone pole ostrzalu wiec ustawienie sie np burta w kierunku wroga daje o wiele wiekszy efekt niz wystawienie w jego kierunku rufy (dupy strony)
-celowanie w podzespoly przez mniejsze statki (mysliwce npc z pilotami npc zamiast dron, czlowiek nie chce tracic pilota asa i taka strata boli a nie jak dronka które sa miesem armatnim)
-element fpp/tpp w postaci: lazenie po stacjach i pokladach statków, niekoniecznie walka w tym trybie, mi starczy wersja roleplay
-zaloga npc na statku i wynajmowanie zalogi
-"zywy" wszechswiat z duza iloscia npc statków robiacych wlasne interesy (np handlarze kupujacy tanio sprzedajacy drogo)
-gracz majacy wplyw na polityke (np ubij duzo npców w jednym systemie a np: bedzie sie pojawiac tam o wiele mniej npców a te które sie beda pojawiac beda o wiele bardziej (bojowe)
-ai wroga która wie kiedy walczyc a kiedy zwiewac, 3 fregaty atakujace bsa... hmmm kamikaze?
-npc nie spawnuja sie tylko np wylatuja z baz na patrole itd, npc który rozwali gracza lub wrogiego npca dostaje bonusy (skille/ranga) i po wykonaniu zadania wraca do bazy z której pózniej wylatuje na inne zadanie, baza najpierw stara sie wysylac weteranów a dopiero jak ich brakuje nowe miesko armatnie, weteran ma wieksza szanse na lepszy loot
-walka trwajaca wiecej niz 10 sekund
-zamiast jump gate cos jak interstellar warp (nie mylic ze stellarem, a zwlaszcza owcem)
-dynamiczne "imperia" npc które walcza/handluja ze soba, tak ze dany system (lub nawet konstelacja) moze przechodzic pare razy w miesiacu "z rak do rak" w wyniku dzialan wojennych
-dynamiczne misje polegajace na czyms wiecej niz: lec dostarcz lub lec rozwal, cos jak patrol (niekoniecznie musi byc walka podczas patrolu, moze byc nudny, lub nagle moze sie stac "sciezka przez pieklo")
-npc trudne do ubicia, lecz reward za ubicie znaczacy
-trenowanie skilli 5x szybciej
-mozliwosc dokonania warpa na "recznie wpisane" koordynaty lub po wybraniu punktu na mapie ukladu
-kolizje
-intelgentne warpy które cie nie "wpiep#$a" na planete lub gwiazde na autopilocie
-blokada aby gracz nie mógl recznie skoczyc "przez planete/gwiazde/stacje/statek"
-statki posiadajace rózne hardpointy na rózna bron, nie jak w eve ze masz 7 dzial, a jak chcesz male to papa duze
-oczywiscie martwe strefy ostrzalu dla dzial na wiekszych statkach do wykozystanie przez mniejsze (np fregata atakujaca bsa)
-npc kozystajace z powyzszego

no i to mi by styknelo na pare(nascie) lat

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 29, 2005, 11:08:06 »
Gra?e? w Darkspace ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

partridge

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 29, 2005, 13:26:02 »
Cytuj
eve plus:


Fajne plusy powiedzial bym wypasione w sumie nawet do zrobienia tylko naogladales sie za duzo filmow SF .... Gdyby dodali takie rzeczy to luz walka wygladalla by tak: Wlatuje - LAG - Wypuszczam moje male stateczeki - LAG - 3.5 moich dzialek nie strzela bo nie ma pozycji manewruje - LAG - o gdzie ja jestem - AAAA OK przezucam 34% mocy z AFT shield do generatora mocy - LAG - Robie manwr Alfa Tango 7 - LAG - oooo Wycofuje sie na recznie wpisane koordynaty 892349822938 234239847 239847329 - o nie zdazylem LAG.....

Wlaka 1VS 1 i reszta by nie mogla grac bo wykorzystal bys cala moc NOD'a.... na obliczenie wszytkich parametrow....

rbialo

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpień 29, 2005, 18:49:37 »
Cytat: "Arleonenis"
-trenowanie skilli 5x szybciej

Nie, nie, nie! D?ugie czasy treningu to w?a?nie jest jedna z zalet EVE :!:
Przyk?adowa sytuacja: za tydzie? jad? na 3 tygodniowy urlop. Wrzucam sobie 34 dniowe trenowanie sklia i mog? odpoczywa? nie denerwuj?c si?, ze czas mi ucieka.  8)

Cytat: "Arleonenis"
-"zywy" wszechswiat z duza iloscia npc statków robiacych wlasne interesy (np handlarze kupujacy tanio sprzedajacy drogo)

Hmm... ale po co? Przecie? w grach typu MMOG od tego s? inni gracze! Cho? musze przyzna?, ?e nie próbowa?em handlu wi?c nie wiem jakie sa mo?lwo?ci by tanio kupi? i drogo sprzeda?.  :?


A tak poza tym to reszta jest w miar? fajna (warpa na "recznie wpisane" koordynaty, kolizje). Cho? niektóre brzmi? nierealnie (lazenie po stacjach i pokladach statków - zmiana silnika gry?), a inne tak jakbys gra? w gre single player ("gracz majacy wplyw na polityke (np ubij duzo npców...", "ai wroga która wie kiedy walczyc a kiedy zwiewac", "npc nie spawnuja sie...", "dynamiczne imperia npc ...", "npc trudne do ubicia" - to wszytko dostaniesz grej?c z ?ywmi lud?mi, zamiast npc'ów :!: )

Arleonenis

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpień 30, 2005, 22:06:23 »
jak topic idzie mmo idealny, a nie realny
co do lazenia po pokladzie np statku jest to w swg naprzyklad, tak dwa silniki

co do laga tak pewnie by byl straszny... od strony klienta i serwera, w koncu to nie az tak wiele danych do przeslania aby nowoczesne lacze to nie pociagnelo, zobacz sobie po sesji gry w eve ile danych wyslales i odebrales ale fakt to jest spiewka przyszlosci... ale nie az tak dalekiej, moze 5 lat?

a co do npców, fakt ?ywi gracze to jedno, ale bez npców swiat wydaje sie strasznie pusty w wiekszosci terenów (nie mówie tu o slawnym rens z agentami lvl4), a juz okolice wiekszosci stacji to juz calkowite pustkowie, gracze maja to do siebie ze sie koncentruja w najbardziej zaludnionych rejonach, bo jest tam rozwiniety market oraz wszystkie koncerny produkcyjne wlasnie z tego powodu sa tam lokalizowane, oraz w miejscach gdzie sa dobrzy agenci... a inne regiony... leza odlogiem, od czasu do czasu przypalentaja sie jakies korpiki minujace i nic poza tym bo nic tam nie ma, aby zapelnic taki swiat jak eve trza by bylo z 10x tyle luda... ale wtedy huby jak rens, yulai itp. musialy by miec cala farme serwerów tylko dla siebie, bo by bylo z pol tysiaca na lokalu, wiec npc by spowodowaly ze swiat wydawal by sie bardziej zywy w tych nie obleganych sektorach...

ale moorpg dla jednego idealny nie musi byc taki sam dla innych, kazdy ma rozny gust w koncu

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpień 31, 2005, 19:11:38 »
Cytat: "Arleonenis"

a co do npców, fakt ?ywi gracze to jedno, ale bez npców swiat wydaje sie strasznie pusty w wiekszosci terenów (nie mówie tu o slawnym rens z agentami lvl4), a juz okolice wiekszosci stacji to juz calkowite pustkowie, gracze maja to do siebie ze sie koncentruja w najbardziej zaludnionych rejonach, bo jest tam rozwiniety market oraz wszystkie koncerny produkcyjne wlasnie z tego powodu sa tam lokalizowane, oraz w miejscach gdzie sa dobrzy agenci... a inne regiony... leza odlogiem, od czasu do czasu przypalentaja sie jakies korpiki minujace i nic poza tym bo nic tam nie ma, aby zapelnic taki swiat jak eve trza by bylo z 10x tyle luda... ale wtedy huby jak rens, yulai itp. musialy by miec cala farme serwerów tylko dla siebie, bo by bylo z pol tysiaca na lokalu, wiec npc by spowodowaly ze swiat wydawal by sie bardziej zywy w tych nie obleganych sektorach...


Ale w?a?nie takie "zadupia" s? bardziej naturalne...
Nie bardzo chwytam co chcia?by? w ten sposób osi?gn?? - równomierne rozmieszczenie statków ? Jak gdzie? brakuje graczy to pojawiaj? si? ich odpowiedniki NPC ? Obecnie jest ca?kiem dobrze - ciche systemy których g?ównym przeznaczeniem jest wydobycie lub np. obs?uga laboratorium i "gor?ce" systemy, gdzie nie tylko towar zmienia w?a?ciciela...
Razi tylko, ?e tego samego nie wida? w 0.0. IMHO jednak to wynik tego, ?e brak kilku kluczowych elementów w EVE, tak jakby to by?a wci?? beta. Ju? gracze zaczynaj? stawia? w?asne stacje (Outpost) do, których mo?na b?dzie dokowa? (o ile zostanie to udost?pnione przez w?a?ciciela). Szkoda, ?e jak na razie wszyscy tak usilnie broni? dost?pu do 0.0 - to strasznie ogranicza ilo?? graczy.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Arleonenis

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #76 dnia: Wrzesień 07, 2005, 21:50:35 »
oczywiscie ze sojusze bronia dostepu na tereny ktore uwazaja za wlasne, wiesz co by banda noob minerow zrobila np z beltami? zpopowala asteroidy ochre i w góre a te sie powoli respawnuja, do tego wlazlo by jeszcze wiecej piratow niz zwykle sie dostaje a to by bylo juz gorzej niz hardcore, jesli ktos potrafi obronic dane systemy to raczej sa jego nie uwazasz? jesli nie potrafi to ktos predzej czy pozniej mu je odbierze, stain w ktorym siedze nie trzyma sie za dobrze narazie, na razie sie toczy sila bezwladu, bo sily obrone sa pozal sie boze a dowodcy jeszcze gorzej, piraci robia co chca, jesli cos sie nie stanie w tym aspekcie to szlak je trafi i wtedy inne sojusze sie rzuca aby dzielic sie padlina i zaczna zabezpieczac terytorium aby czerpac z niego zyski oraz zwiekszyc bezpieczenstwo wlasnych operacji, z drugiej strony korpy moga sie latwo do sojuszu wkrecic, lub gracz moze dolaczyc do korpa ktory juz jest w sojuszu wiec 0.0 tak naprawde jest otwarte dla kazdego, trza tylko chciec

Sambor

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #77 dnia: Wrzesień 08, 2005, 09:40:09 »
Idealny mmorpg/crpg

Wk?adamy sobie chip do g?owy i gramy, czy w kiblu na stacji u fryzjera - gramy. Crpg, zapodajemy sobie na noc pragram i zasypiamy, we ?nie gramy tak jak si? sen potoczy :) Pami?? absolutna

pc5

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #78 dnia: Wrzesień 08, 2005, 11:00:20 »
No to i ja co? dodam, mo?e kto? to przeczyta :P To apropo EVE.

1. Brakuje mi miejsca które nazwa?bym domem. ?wietn? spraw? by?aby opcja wyposa?ania takiego domu, czasami w unikalne nagrody, znaleziska itd. Nie co? w stylu simsów, ale po prostu dom i to ze skarbcem! Cz?owiek by si? cieszy? tym co ma i móg?by si? chwali?. A do tego jaki? gara?yk na statki :) Mo?e ?mieszne to brzmi, ale mo?na by zrobi? w ko?cu u?ytek z planek i na to je przeznaczy?.

2. Wi?cej dynamiki. Piraci od czasu do czasu atakuj? stacj?, jakie? wojny pomi?dzy NPC, ruchy wielkich flot w kosmosie, bonusy dla osób bior?cych w nich udzia? itd itp. Wyobra?cie sobie ?e nagle wybucha wojna mi?dzy Caldari a Gallante, lecice sobie gdzie? a tu flota 30 statków pomyka sobie w danym kierunku. Oczywi?cie NPC. Brakuje wielkich bitew!

3. USUN?C BUGI

4. Doda? mo?liwo?? budowania stacji gdziekolwiek i kiedykolwiek. Je?eli co? jest w grze to powinno da? si? to zbudowa?... i zniszczy?!

5. Doda? wi?ksze statki typu TITAN, DOOMSTAR... ale by?aby jazda jakby kto? mia? DOOMSTARA, trzeba by mobilizacji by takie co? zniszczy?, wielu graczy musia?oby si? ??czy?, o to chodzi w takich grach!

6. A gdzie wormhole? Co? a la freelancer. Nagle jeste?my w obcym miejscu, od razu wiadomo ?e cos ciekawego mo?e tam by?.

7. Poprawi? troszk? grafik?, tzn. efekt tarczy, DODA? WIDOCZNE USZKODZENIA STATKÓW, kawa?ki statku mog? si? odrywa?, silniki mog? si? uszkodzi?, który? zga?nie reszta idzie itd.

8. Bardziej realistyczna walka. Kto? trafi nas w silnik, a b?dzie mia? mo?liwo?? wybrania cz??ci statku do której celuje (co? a la x-wing alliance i wcze?niejsze), to statek zacznie traci? swoj? stabilno??,ale nie do ko?ca, s? te? inne silniki. Na krytyczne cz??ci statku powinna by? dodatkowa os?ona, mogliby?my wybra? co bardziej zabezpieczy?, silniki, bro?, kokpit, reaktor (wiadomo o co chodzi) czy mo?e co? innego. Doda?o by to DU?O taktyki. Wpierw po silnikach, albo w kokpit. Jak go?? si? zabezpieczy? dodatkowymi os?onami to trzeba szybko zmienia? taktyk? a nie wali? ile si? da, chocia? mo?na i tak.

9. Powinno by? wi?cej ?ycia, nie tylko stacje. Na ksi??ycach te? mo?na by co? pomy?le?, o planetach nie wspominaj?c.

10. Dlaczego s?o?ce nie powoduje uszkodze? termicznych?

11. Doda? system kolzji i poprawi? nawigacj?. Jako? freelancer radzi? sobie z tym dobrze, a tutaj jedziemy równo przez planety, asteroidy, wszystko inne. Duszki kacperki?


Wi?cej g?upot nie pami?tam. Mo?e komu? si? to chcia?o czyta?.

Je?eli mia?bym tylko umiej?tno?ci programistyczne troszk? wi?ksze sam zaczo?bym tak? gr? pisa?. Jest tyle pomys?ów ciekawych. Moim zdaniem to nie problem aby je zrealizowa?. Je?eli 10000 graczy to zysk od ka?dego 10euro, to za 100k euro na miesi?c mo?na zatrudni? paru programistów wi?cej i zrobic xx rzeczy w grze, a przez to pozyska? kolejne 20000 graczy? Wszystko si? da, trzeba na to czasu i umiej?tno?ci.

Konrad

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #79 dnia: Wrzesień 08, 2005, 14:47:09 »
garazyk na statki masz w kazdej stacji

posa mozna przerobic na doomstara tylko pozniej jest problem zeby go ruszyc z miejsca :lol:

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #80 dnia: Wrzesień 08, 2005, 15:47:29 »
:lol:  @ zeo post




WANT PIE NOW!!!!!

jarecki

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #81 dnia: Wrzesień 08, 2005, 19:53:23 »
Moff Tarkin by byl zazdrosny, a on moze oj moze, wiec Death Star niech pozostanie jeden (i death)  - Long live the Emperor (chyba nie myslicie, ze Cybernetyczne Bronchitis i wiesniak ?ukasz Niebochod mogli go rozwalic ? )

shaitis

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #82 dnia: Wrzesień 15, 2005, 14:44:19 »
Jestem jeszcze i dlugo bede noobem, ale w EVE brakuje mi jaknarazie jednego.... strefy zniszczen przy wymianie ognia... chcialbym zeby statki w miare ostrzalu mogly ulec uszkodzeniom np... oslabienie wydajnosci CAPA, spadek lub zniszczenie napedu, odstrzelenie ktorejs z bronii pokladowej np wiezyczki itd itp. To wprowadzalo by wiecej atmosfery do bitw... ktore teraz w pewnej tylko czesci polegaja na doswiadczeniu i umiejetnosciach.... a w duzej na tym kto ma wiekszy lub lepiej przygotowany do danego sposobu walki statek.

Shaitis

nastradi

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #83 dnia: Wrzesień 15, 2005, 15:57:54 »
bylo by ciekawie aczkolwiek bitwy trwaly by o wiele dluzej choc i teraz niektore traja po kilka godzin :D

Draughnor

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #84 dnia: Wrzesień 18, 2005, 14:45:42 »
Dla mnie mmog idealnym byla Tibia doploki nie zrobili tiguanda update ktory zniszczyl gre doszczetnie. Ta gra przewyzszala eve :)

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #85 dnia: Wrzesień 19, 2005, 10:42:51 »
Cokolwiek to jest :P
Mozesz nas oswiecic jak wygladala tibia i czy od poczatku byla taka zajefajna.
Aha i pamietaj za sa gusta i gusciki :P




WANT PIE NOW!!!!!

Konrad

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #86 dnia: Wrzesień 19, 2005, 15:38:48 »
Cytat: "Draughnor"
Dla mnie mmog idealnym byla Tibia doploki nie zrobili tiguanda update ktory zniszczyl gre doszczetnie. Ta gra przewyzszala eve :)


najmlodsi uzytkownicy mojej kafejki w to graja

nie powiem zebym mial najlepsze zdanie o tej grze i nie mam pojecia w czym ona przewyzsza eve,
nie gralem nigdy w UO ale wydaje mi sie ze to ten sam gatunek (klon?)

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #87 dnia: Wrzesień 19, 2005, 15:46:46 »
To jezeli gra tam gowniarstwo to automatycznie mocno odrzuca mnie od tej gry ;)
Mimo wszystko najwiekszymi plusami eve dla mnie jest to jak jest rozwiazanie skillowania, i to ze nie gra tutaj az tak duzo dzieciarni ;)




WANT PIE NOW!!!!!

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #88 dnia: Wrzesień 19, 2005, 18:04:24 »
Cytat: "StellarSheep"
i to ze nie gra tutaj az tak duzo dzieciarni ;)


E tam Ofca co ty pleciez przeciez dzieci sa fajne  :wink:

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #89 dnia: Wrzesień 20, 2005, 10:22:26 »
Moglbym zagonic 10 dzieciakow do kopania dla mnie hehe.
Baby Mining Slaves  :lol:




WANT PIE NOW!!!!!

nastradi

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #90 dnia: Wrzesień 20, 2005, 11:24:18 »
baby ibis terrorists :D

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #91 dnia: Wrzesień 20, 2005, 11:34:57 »
Cytat: "StellarSheep"
Baby Mining Slaves  :lol:


Heh, to jest my?l :)
Chyba siostr? zagoni? do roboty :lol: :lol: :lol:
A jakbym tak pozbiera? wszystkich siostrze?ców/bratanków/cioteczne rodze?stwo to bym niez?? brygad? górnicz? zebra? :lol: :lol: :lol:
Dwa bsy tygodniowo niewyj?te  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :D  :D  :D  :D  :D
Przedwieczny.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #92 dnia: Wrzesień 20, 2005, 13:21:49 »
To jest opcja tylko dla piratow.
Tak wiec przykro mi ale sie nie nadajesz huehue  :P




WANT PIE NOW!!!!!

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #93 dnia: Wrzesień 20, 2005, 13:53:56 »
E tam zaraz dla piratów...
A co to ju? zwyczajnym poganiaczem niewolników nie mo?na by?? :lol:  :lol:  :lol:
Przedwieczny.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #94 dnia: Wrzesień 20, 2005, 14:08:23 »
Nie  :lol:




WANT PIE NOW!!!!!

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #95 dnia: Wrzesień 20, 2005, 14:52:45 »
Buuu  :(  :(  :( ;(

;)
Przedwieczny.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #96 dnia: Wrzesień 20, 2005, 16:05:57 »
Na litosc mnie nie wezmiesz.
Po za tym beczenie jest dozwolone tylko dla owiec.
Wiec uwazaj  :wink:




WANT PIE NOW!!!!!

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #97 dnia: Wrzesień 20, 2005, 16:40:38 »
To by?o buu a nie beee :P :P :P :P :P, a jak jest dozwolone tylko dla owiec to powinno by? Beee(tm) :)

A teraz tak dla zmy?ki maluj? jolly rogera na swoim stateczku :P
i b?d? udawa? pirata :D :D :D  i powstanie nowa wersja macrominning: m?odsze rodze?stwo :P :P :P :P
Przedwieczny.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #98 dnia: Wrzesień 20, 2005, 17:25:58 »
Mi ostatnio zostalo piracenie tylko na polskich drogach  :cry:
Kiepski substytut :P




WANT PIE NOW!!!!!

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #99 dnia: Wrzesień 20, 2005, 17:28:52 »
Cytat: "StellarSheep"
Mi ostatnio zostalo piracenie tylko na polskich drogach  :cry:
Kiepski substytut :P


Szczegolnie, ze klony w Polsce to raczej kiepskie sa...  :P  :shock: