Autor Wątek: MMORPG Idealny  (Przeczytany 35309 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Amon

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 13, 2005, 08:10:28 »
Tak niektore pomysly sa naprawde fajne.
Niestety niektorzy gracze (chyba jednak wiekszosc) jest nastawiona na robienie w tej grze niezlej mamony. Nie robi im roznicy czy to jest npc , kopanie.
Nie tak jak Sheep pvp , wola spokojniejsze czynnosci.

Ja sie tylko ciagle zastanawiam po co jest w misja rozdzielenie na ochrone , senat . Dlaczego nie moge zostac senatorem Minmatarskim i np. im wyzsze stanowisko to wiekszy wplyw na rase , zarobki , osobista ochrone na podleglym mi terenie , od mojego glosu zalezaloby czy atakujemy Amarianski region czy nie , wtedy ktos z Floty Republiki moglby dowodzic taka flota (bo w koncu po cos robi dla niej misje - niestety nie ma nawet rangi - robi misje , takie same jak inni).
W polaczeni z tym co napisal Pelias czulbys sie czescia tej akcji.

Senat - wplyw na polityke (wojny , czy oplaca sie atakowac ten region ? , czy odpowiedziec na atak ?)
Wojsko - akcje zaczepne i wewnetrzne pezpieczenstwo (walka w wiekszej grupie , ochrona konwoi, ochrona przed najazdem)
Naukowcy - im wyzej tym wiekszy wplyw na technologie (nad czym teraz beda pracowac)

Oczywiscie fajnie by bylo gdyby nagrody byly wspolmierne do osiagniec.
Zajebisty dowodca - jakis named statek (nie dlatego ze masz LP bo sie nastukalo , tu by decydowal czynnik ludzki - nie zawsze misje bys zrobil , przedewszystkim o wieeeeele trudniejsze by byly bo walczys z drugim czlowiekiem).

Narazie tyle.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 13, 2005, 09:38:28 »
Niestety w tej grze pelno jest dupkow wlasnie ktorzy lubia kopac i robic misje. Wszystko co latwe. Bo z drugim czlowiekiem to juz latwo nie jest i juz jest do dupy.




WANT PIE NOW!!!!!

Ezachiel

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 13, 2005, 10:19:24 »
Cytat: "StellarSheep"
Niestety w tej grze pelno jest dupkow wlasnie ktorzy lubia kopac i robic misje. Wszystko co latwe. Bo z drugim czlowiekiem to juz latwo nie jest i juz jest do dupy.


I kto to mówi ...

partridge

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 13, 2005, 10:19:59 »
Nie bede Pil wodki!

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 13, 2005, 13:36:55 »
Cytat: "Ezachiel"
Cytat: "StellarSheep"
Niestety w tej grze pelno jest dupkow wlasnie ktorzy lubia kopac i robic misje. Wszystko co latwe. Bo z drugim czlowiekiem to juz latwo nie jest i juz jest do dupy.


I kto to mówi ...


I nie wiem o co ci w tym momencie chodzi?
O to ze na poczatku kopalem? Nie wstydze sie tego. Zreszta nie mam nic przeciwko kopaniu generalnie. Nadal uwazam ze dobre kopanko w 0.0 to dobry sposob na kase ;)
Co do misji to nigdy ich jakos specjalnie nie robilem i nie przepadalem. I tez nie mam nic przeciw nim GENERALNIE.
Problemem jest to ze baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo duzo zmian jest wprowadzanych wlasnie pod takich graczy. I tyle.




WANT PIE NOW!!!!!

Ezachiel

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 15, 2005, 06:51:25 »
Aha, spoko sheep.
 Mialem na mysli fakt ze kiedys ciagnikiem nie mozna bylo was zaciagnac do PvP ... albo odciagnac od fedrowania do robienia czegos innego  :roll:

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 15, 2005, 17:08:32 »
Nas byl problem odciagnac od kopania? Sorry Ed ale jakos ni cholery sobie nie przypominam opow PVP w QPA ;)
Oprocz tych ktore sami robilismy sobie z q, lukomem, peliasem i zordem ;) Tak jakos nie przypominam sobie jakichs opow qpy ... oprocz tych ktore dotyczyly kopania albo strzelania do npc ;)) A to sorry nie jest to samo co PVP ;)




WANT PIE NOW!!!!!

rafaello

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 15, 2005, 17:49:57 »
jak tak was slucham to odnosze wrazenie ze punktem pierwszym powinno byc rozdzielenie graczy pvp od tych co pvp  nie graja...
smutne ale prawdziwe

Ezachiel

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 16, 2005, 09:08:15 »
Jak mogly by? opy PvP jak w dniu kiedy mia?o sie co? dzia? bylo 90% absencji w QpA ?

A potem to ju? nie wiem co sie dzia?o bo wytrzymalem do czasu jak Quarek sobie kupi? Apoka .... a w tym czasie ty z zordem uskutecznieles mining i trenowales skille produkcyjne ...

Edit :
I jeszcze dopisze za pamieci, jak na korpie padlo pytanie kto chce walczyc to sie okazalo ?e sami kopacze sa. By?o to przed pojawieniem sie quarka w Eve, za czasów swietno?ci QpA [ swietnosci dogorywajacej ]

Sheep PvP nie jest trudne, jest kosztowne. Przy moim obecnym przeliczniku isk/h moge zapomniec o PvP. Bez 100 + mil wogóle nie mam co szuka? okazji do PvP bo kazdy newbie mnie zownuje z prostej przyczyny - > bedzie mia? lepszy sprzet. Ci??ko si? bawi? w PvP kiedy ca?y twój majatek w Eve to raven, ciezko to ryzykowa? ... bo poza paroma chwilkami adrenalinki nie ma sie nic, a co najwyzej potrzebe wydania 11 mil na klona. Nie neguje twojego obecnego stylu grania, ani innych zaangarzowanych w PvP, poprostu albo sie ma czas na farm isk na kolejny statek albo nie. Wiec wez poprawke ze sa tez tacy gracze ktorzy wybieraja mining/factoring/agent runing poniewaz ich srodki tylko na to im pozawalaja [ kasa, czas itp ].

Inna sprawa, znasz mnie troche, albo i nie znasz juz, wiesz ze nie znosze piratów, ale nie bede tez chowal jak mnie ktos atakuje.
Nie lubie gier gdzie jest full PvP bo jest razem z tym kupa gnojstwa i hamstwa, ludzie uzywaja modów, dopalaczy, edytorow itp a potem sie z ciebie smieja ... akurat wiem jak wyglada gra od strony Pro PvP, chociaz sam nigdy nie gralem jakos bardzo mocno w PvP to mialem wielu znajomych ktorzy to robili i robia nadal w roznych grach ... i dosc czasto moje pvp ograniczalo sie do ochrony samego siebie, nie szukalem zwady ani okazji do bitki.

Rafaello:
- Nie, po co. Bledem Eve jest to ze mozna miec dowolna ilosc skills, w innych grach na potrzeby PvP sa budowane inne postacie, lub kupuje sie sprzet od innych graczy, tu mozna sobie samemu wszystko zrobi?.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 16, 2005, 10:30:11 »
Heh wtedy to za duzo jeszcze nie gralem Ed ;) Po za tym wtedy stawialem pierwsze kroczki w ogole w strzelaniu do npc ;) Dlatego wtedy sie tak nie rzucalem na pvp ;)

Wtedy to jeszcze zord chyba nie gral nawet ;) Mozliwe ze Tass`a juz wtedy sciagnalem ale tez nie jestem pewien ;)

Co do samego pvp. No tak jest to dosc kosztowne, jesli mowimy o biciu sie w bs`ie, hac lub ceptorze. Bicie sie we fregatach i cruisach nie jest drogie. Sorry jesli kogos nie stac na strate ubezpieczonego cruisa ze sprzetem nawet jakims named to sorry :P To znaczy ze rzeczywiscie niech sobie zostanie przy robieniu misji i kopaniu ...
Duzo rzeczy jest skopsanych. Nie powinno byc zmuszania do pvp w eve. Powinien byc lepszy balans pomiedzy 0.0, low empire i empire. Mowie o balansie zysk>ryzyko. Ubezpieczenia w ogole nie powinno byc a sam sprzet powinnien byc troszke tanszy. Przynajmniej do 0.0 nie powinno byc ubezpieczenia ;) I samo pvp nie powinno odbywac sie na gate`ach ... W koncu mamy caly wielki system do jasnej ciasnej ;)
Ale gdybac mozna by dlugo ;)




WANT PIE NOW!!!!!

Hall Underley

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 16, 2005, 10:35:24 »
Cytat: "Ezachiel"
Bledem Eve jest to ze mozna miec dowolna ilosc skills, w innych grach na potrzeby PvP sa budowane inne postacie, lub kupuje sie sprzet od innych graczy, tu mozna sobie samemu wszystko zrobi?.


nieprawda. fizycznie nie jeste? w stanie. nauka skilli trwa, niektórych bardzo d?ugo.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 16, 2005, 10:42:23 »
Moim skromnym zdaniem to low sec empire jest nieproporcjonalnie ma?e... Jak to jest, ?e pogranicze to ledwie 2-3 systemy ? Tyle to powinno mie? pogranicze pomi?dzy terytoriami poszczególnych frakcji: Amar, Minmatar, Caldari, Gallente. Nie ?eby od razu tam by?y systemy z sec 0.1-0.4... ale wystarczy?y by systemy w?z?owe z sec 0.4-0.5
Problem z walkami na gate istnieje dlatego, ?e jest za ma?o przej?? z empire do 0.0... taka ilo?? to powinna by? na pograniczu, bo przecie? one jest buforem...
Jak dla mnie to systemy w?z?owe powinny by? praktycznie tylko w sec. 0.1-0.4, przecie? ka?da flota b?dzie walczy? (i walczy jak wida?) zw?aszcza o te systemy. W tej sytuacji pogranicze to by?yby tylko systemy 2-3j od w?z?a... a potem "dzikie pola"
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 16, 2005, 12:49:51 »
Heh. Generalnie duzo rzeczy mozna by zmienic. Zawsze wyobrazalem sobie ze wlasnie pomiedzy empire beda jakies granice wlasnie w postaci low security empire ... Oczywiscie wszystko mamy w jednym kotle ... Badziewie ... Ale oczywiscie dla "handlarzy", "producentow" i innych jest to super rozwiazanie bo nie musza sie bac ze ktos ich zdejmie i nie musza latac po 20 pare jumpow. No bo po co tracic czas nie? W koncu placa za granie i wymagaja.
Tak wiec w ogole nie ma co tutaj na ten temat gadac. A low security jest duzo. Tyle ze nie wszystkie sa 0.0, 0.1 ;) A roznicy pomiedzy 0.1 a 0.4 nie ma zadnej oprocz ilosci sentry ;)




WANT PIE NOW!!!!!

Ezachiel

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 16, 2005, 13:51:23 »
W?asnie ostanio polecia?em zapolowa? fregata .. w zasadzie to nawet nie zapolowac... chcia?em go?cia tylko przytrzyma? .. dobrze ze mam reflex i uda?o mi si? jajem warp out bo ta srednia przyjemnosc kosztowala by mnie 4 mil na nowego klona, a za chwile wchodze na klony kosztujace 11 mil ...  czyli lekko liczac
crus + sprzet + klon = 25 mil.
BS + sprzet + klon = 200 mil.
ceptor + sprzet + klon = 55 mil.
fregata + sprzet + klon = 12 mil.

Ceny klonów powinny by? duuuuuuuuzo nizsze, w chwili obecnej bardziej boje sie klonowania niz wtopy crusa lub freja, ot i ca?a finansowa przekladanka.

Sheep kurdens, wtedy to ty ju? z rok gra?e? w Eve .. rany po co ta dyskusja, zmieni? ci sie swiatopoglad i tyle.
Ja to nazywam zespo?em Rodzica - jak sie ma nascie lat to czlowiek sobie obiecuje ze bedzie ?y? tak, ?e bedzie inny, ?e zapami?ta jaki sam by? jak mia? te nascie lat, potem przychodz? na ?wiat ma?e i zapomina sie jak to jest mie? nascie lat .... a nasza latorosl traktuje nas jak kosmitów bo nie rozumiemy go ... ot nie pamietamy, albo nie chcemy pamieta? jak to jest mie? nascie lat.
Tak samo tu, jak kopie, robie laske agentom itp ... to jest ok, jak sie biore za pvp to ju? jestem mastah, a reszta to chiken i newb.
Takie moje ma?e zdanie, jesli komu? ubli?y?em lub cos takiego to przepraszam, nie taki by? zamys? tego posta.

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 16, 2005, 13:57:56 »
Cytat: "Ezachiel"


Ceny klonów powinny by? duuuuuuuuzo nizsze, w chwili obecnej bardziej boje sie klonowania niz wtopy crusa lub freja, ot i ca?a finansowa przekladanka.


Jeszcze ciekawsza sytuacja jest jak ma sie impy - wtedy mozna latajac freja, teoretycznie i kilkaset mil wtopic  8)

Ezachiel

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 16, 2005, 14:03:44 »
Cytat: "Blaster"


Jeszcze ciekawsza sytuacja jest jak ma sie impy - wtedy mozna latajac freja, teoretycznie i kilkaset mil wtopic  8)


Chcesz o tym pogada? ? W?asnie mnie co? podobnego spotka?o, ale to ju? inna bajka.

pticu

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 16, 2005, 14:16:24 »
khe khe, to dlatego ja sie nie skalam impami, mam tylko hardwiry  :twisted:

partridge

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 16, 2005, 17:38:55 »
E tam ja mam 2 implanty ktore najbardziej potrzebuje i nie narzekam ...
ale fakt faktem cena implantow jest okrutna. Co do ceny klonow to jak na moj gust jest OK... jak przekreczy sie tego za 4 mil to juz nie chce sie tracic kasy na Clone Jumpy i to mi sie podoba... nie lubie kolesi ktorych spotykam w Yuali lece na FreeSpeed do Hop a koles juz czeka na mnie... bo mial tam wszystko...

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 18, 2005, 08:21:29 »
Hehe Ed po roku mojego grania to ja juz nie bylem w qpie ;) Albo wlasnie z niej odchodzilem ;) A ostatnie 3-4 miechy w qpie spedzilem stricto pvp lub pve razem z q, lukomem, peliasem i zordem ;)
Ceny klonow jak najbardziej ok. Moglyby byc nizsze jakby nie dalo sie clone jumpowac ale to juz nie wiem co by sie musialo stworzyc zeby tego nie exploitowac ;)
Ceny statkow troszke za duze. Powinny byc nizsze tak mysle ze z 1/3 spokojnie. Nie mowie juz o statkach t2 bo to juz jest zalosciwe ...
Zero insurance w 0.0 w low empire tylko. I na krotszy okres.
Generalnie mozna by gdybac duzo ;)




WANT PIE NOW!!!!!

WolfSimon

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 18, 2005, 09:55:41 »
Clone jumpy przesta?y by by? tak atrakcyjne gdyby transport clona trwa? kilka godzin.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 18, 2005, 10:14:28 »
To tez sposob ;) Im drozszy klon albo dalsza odleglosc to dluzszy czas przerzutu ;)




WANT PIE NOW!!!!!

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 18, 2005, 10:15:37 »
I to nawet chyba jest eleganckie rozwi?zanie :)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 18, 2005, 10:16:37 »
No to rozwiazanie mi sie podoba ;)




WANT PIE NOW!!!!!

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 18, 2005, 10:20:23 »
Tylko co w miedzyczasie robili by gracze ?
Bo gdyby uda?o si? zrobi? tak, ?e skille si? "?aduj?" do nowego clona, a mo?na go u?ywa? od razu... to mogliby sobie polata? rookieshipem/shutlem...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

pticu

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 18, 2005, 10:25:02 »
ta, i jakby transporty czasem byly napadane :D

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 18, 2005, 10:53:01 »
Transport klona trwa iles godzin i tyle. Napasc sie tego nie da. Odrazu jest na tyle skillpointow ile trzeba i tyle. Nie ma zadnego wgrywania skilli. Fizycznie twoj klon jest przerzucany do innej stacji i tyle. I trwac to powinno odpowiednio dlugo i duzo dluzej niz lot statkiem dana ilosc jumpow.




WANT PIE NOW!!!!!

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 18, 2005, 10:55:43 »
Tylko powiedz co gracz wówczas ma robi? ? Wad? takiego rozwi?zania niew?tpliwie jest to, ?e gracz si? b?dzie nudzi?...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

WolfSimon

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 18, 2005, 11:26:04 »
Gracz powinien by? ?wiadomy ?e transport klona trwa jaki? czas i ?e je?li zginie w tym czsie to b?dzie móg? wróci? do gry dopiero po osi?gni?ciu stacji docelowej przez klona. W trakcie tej operacji mia?by ?adny obrazek z odliczaj?cym zegarem :)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 18, 2005, 11:30:33 »
Ciekawe dla ilu osób gra po 2-3 klonowaniach wci?? b?dzie pozostawa?a atrakcyjn?... :D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

WolfSimon

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 18, 2005, 11:33:43 »
Jak b?dziesz ostro?ny to transferu klona nawet nie zauwa?ysz. Samo klonowanie pozosta?oby bez zmian. Giniesz i jak klon jest w stacji to budzisz si? od razu.

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 18, 2005, 11:38:23 »
Cytat: "Dormio"
Ciekawe dla ilu osób gra po 2-3 klonowaniach wci?? b?dzie pozostawa?a atrakcyjn?... :D


Przeciez nie codziennie przenosi sie klona z jednej stcji do drugiej  8)
A jezeli ktos wlasnie tak robi, czyli uprawia clonejumpy to niech czeka. Sam sobie jest wtedy winny.  :twisted:

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 18, 2005, 13:38:13 »
W klonie budzisz sie normalnie tak jak teraz. Jedyna roznica jest to ze jesli giniesz w trakcie przewozu klona to masz prosty wybor. Albo budzisz sie w stacji w ktorej byles ostatnio, albo czekasz az doleci klon do miejsca docelowego. Osobiscie uwazam ze powinno byc ze sie czeka i tyle. Byles nieuwazny i zginales w trakcie transportu... twoj problem.




WANT PIE NOW!!!!!

partridge

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 18, 2005, 15:45:14 »
Jak na moj gust powinny byc w przestrzeni kosmicze linie lotnicze, po co tyle latac w ta i spowrotem...

surt

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 18, 2005, 19:44:08 »
no ale skoro mialo by byc jakies transportowanie klonow to musialy by latac statki z klonem po tej trasie i np. mogly by byc atakowane i gdyby niedolecial taki klon do celu informacje o tym by dostawal gracz na evemaila + firma transportowa zalatwiala by mu za free tego samego klopna co transportowala    na stacje z ktorej wylecial transport ;D takie zycie czasami paczka niedotrze do adresata ;D a zostanie przechwycona przez piratow ;D

+ mogly by byc dodane firmy transportowe ;D ktore przewozily by towary z punktu A do punktu B za okreslona stawke z mozliwoscia ubezpieczenia ;D ktore tez mogly by byc atakowane ;D a cena przewozu zeczy zalezala by od odleglosci i ss systemu ;D to by bylo cos ;D koniec z lataniem haulerkiem przewozac  (notabene to rozwiazanie istnieje lecz nie NPC-e a gracze moga podjac sie takiego zadania na misji lecz niejest to dopracowane niewiem np. jak sprawdzic co dana osoba chce by bylo przewiezione mam tylko info ile zajmuje caly transport,  tak mi sie jakos wydaje ze to takie misje mozna zlecic i robic.)

rafaello

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 30, 2005, 07:24:15 »
ja widze calkiem faajne rozwiazanie na firmy transportowe - mogli by to byc joviaanie swiadczacy uslugi blyskawicznego przenoszenia ze stacji na stacje

przynajmiej w systemach 0.1 do 1.0 - w systemach 0.0 mogby byc wiekszy problem bo terytorializm w eve by podupadl....