Autor Wątek: MMORPG Idealny  (Przeczytany 32893 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hall Underley

  • Gość
MMORPG Idealny
« dnia: Luty 14, 2005, 13:42:56 »
Ok, dziewczynki i ch?opcy.
Skoro temat Freelancer vs EVE si? nam tak ?adnie rozkr?ci?, to ja mam popozycje - napiszcie jaki by?by dla Was idealny MMORPG w klimatach SF - jakie cechy, musia?by posiadac, na jakich p?aszczyznach mia?by si? rozgrywa?, w jakim ?wiecie itp itd.
A ?eby nie by?o offtopic - to której z tych cech brakuje Wam w EVE?

Amos Sommers

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2005, 14:28:17 »
EVE z bezposrednim sterowaniem statkow (ala Freelancer style).

Marquiz

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2005, 14:31:50 »
Cytat: "Amos Sommers"
EVE z bezposrednim sterowaniem statkow (ala Freelancer style).


bleh, nie lubie zrecznosciowek....
wolalbym inny system skillowania... a'la conventional rpg

nigel

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 14, 2005, 16:27:49 »
Mo?liwo?? latania statkiem przez wi?cej ni? jedego gracza... czyli za?oga ;)

Ja osobi?cie nie mia?bym nic przeciwko zatrudnieniu na jakim? BSie jako mechanik pok?adowy....

Fakt.. problemem by?by czas pozostania online poszczególnych za?ogantów.. ale piszemy o grze marze? prawda ?


A wracaj?c lekko na ziemi?, to mo?liwo?? grania w eve ze ?rodka kokiptu, niezale?nie od widoku taktycznego.

Nie chodzi mi o zr?czno?ciówk?, ale skoro stacje s? tak pi?knie renderowane.. to jaki musia?by by? mostek BSa z za?og? ? ;)

cthsqd

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 14, 2005, 16:30:48 »
evka + rozmiary i mozliwosci frontiera wlacznie z ladowaniem na planetach rzeczywistych rozmiarow, wzglednie mala galaktyka i te planety to najwiekszy minus evki. Widok z oczu pilota tez by sie przydal, opcja dla joysticka do pilotowania statku mogla by byc, ale sposob walki bez zmian.
Bardziej rozbudowany tryb dla commandera we flotach (formacje, wskazywanie celow dla roznych grup), no i L A G poprawiony :)

pticu

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 14, 2005, 16:51:13 »
Cytat: "cthsqd"
evka + rozmiary i mozliwosci frontiera wlacznie z ladowaniem na planetach rzeczywistych rozmiarow, wzglednie mala galaktyka i te planety to najwiekszy minus evki. Widok z oczu pilota tez by sie przydal, opcja dla joysticka do pilotowania statku mogla by byc, ale sposob walki bez zmian.
Bardziej rozbudowany tryb dla commandera we flotach (formacje, wskazywanie celow dla roznych grup), no i L A G poprawiony :)


napisz do CCP, pewnie bedzie SOON (tm) about 10 lat :]

Amos Sommers

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 14, 2005, 17:31:19 »
Cytat: "Marquiz"
Cytat: "Amos Sommers"
EVE z bezposrednim sterowaniem statkow (ala Freelancer style).


bleh, nie lubie zrecznosciowek....
wolalbym inny system skillowania... a'la conventional rpg


Pojebalo cie, pozadnie :P

Gram w EVE tylko dlatego ze nie musze siedziec godzinami przed kompem zeby sie zlevelowac :P

marc_in

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 14, 2005, 18:50:28 »
Cytat: "Amos Sommers"

Gram w EVE tylko dlatego ze nie musze siedziec godzinami przed kompem zeby sie zlevelowac :P


Ta i dzieki temu byle maly ,gruby ,piegowaty ,czterooki 12letni gnojek z 20 godzinami czasu dziennie cie nie rozwala.

LukAsh

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 14, 2005, 19:43:06 »
EVE, za caloksztalt (jedynie mogli by wkurzajace bugi poprawic), na razie zaden inny MMOG tak mi sie nie podobal. A pozatym jak by mi ktos 2 lata temu powiedzial ze bede w jedna gre gral ponad rok praktycznie codziennie to bym go wysmial.

unique|tom

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 14, 2005, 22:08:40 »
Cytat: "LukAsh"
EVE, za caloksztalt (jedynie mogli by wkurzajace bugi poprawic), na razie zaden inny MMOG tak mi sie nie podobal. A pozatym jak by mi ktos 2 lata temu powiedzial ze bede w jedna gre gral ponad rok praktycznie codziennie to bym go wysmial.


Do tego bym jeszcze doda? ca?e zamieszanie poza EVE, czyli to ?e gra nie ko?czy si? po cklikni?ciu QUIT GAME, lecz ci?gnie si? dalej off-linowym torem (fora, Role-Playing, Inicjatywy oko?o EVEowe itp)/

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 15, 2005, 00:52:10 »
Moge wam napisac esej z tym co bym chcial zeby bylo w EVE zeby byla debesciak bo inne mmorpg w SF mi sie jakos nie spodobaly.
To co chcecie?:D




WANT PIE NOW!!!!!

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 15, 2005, 06:37:11 »
Cytat: "unique|tom"
Role-Playing, Inicjatywy oko?o EVEowe itp)


RPG? Mozesz to troche sprecyzowac? Wiem co to RPG ale jak ma sie to do EVE?

A tak bardziej w temacie to chcialbym jedynie zwiekszenia wszechswiata i mozliwosci ladowania na planetach ksiezycach itp.
Moim zdaniem zmiana widoku na taki z kokpitu zupelnie splaszczyla by rozgrywke i jestem zupelnie przeciwny takiemu prymitywnemu podejsciu do tematu.  :roll: (pilot samodzielnie kierujacy pancernikiem z kokpitu za pomoca jednego drazka  :lol: )
System skillowania jest wprost genialny a pozatym zauwazcie jakie to ma znaczenia dla twórców gry - gracz który nie ma za bardzo czasu grac oplaca subskrypcje zeby tylko podnosic skille  8)

unique|tom

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 15, 2005, 07:50:03 »
Cytat: "Blaster"

RPG? Mozesz to troche sprecyzowac? Wiem co to RPG ale jak ma sie to do EVE?

Wszystko dzi?ki bogatemu t?u historycznemu stworzonemu przez CCP (wszelkie opowiadania, artyku?y, baaardzo rozbudowane charakterystyki ras oraz siatka zale?no?ci pomi?dzy nimi). Ludzie, którzy czuj? niedosyt prawdziwego RolePlaying w EVE stworzyli go sobie na forach, na serwisach swoich korporacji, Najlepiej to wida? w przypadku korporacji Minmatar i Amarr bo w przypadku tych ras wiecznie zaogniony konflikt daje takie mo?liwo?ci.
Zreszt? w?a?nie te osoby "graj?ce" uci?nionych (Minmatar) i katów (Amarr) nieustannie zabiegaj? o wprowadzenie Consentual (czy jako? tak) Wars czyli nowych warunków wypowiadania i prowadzenia wojen pod k?tem konfliktów rasowych - to jakby nie by?o ju? jest RP. Ja obserwuje te ich potyczki s?owne na oficjalnych forach i musze powiedzie?, ?e jestem pod wra?eniem konsekwencji z jak? poszczególne osoby dramatu wcielaj? si? w swoje role. To ju? zakrawa na fanatyzm.:)

Cytat: "Blaster"
Moim zdaniem zmiana widoku na taki z kokpitu zupelnie splaszczyla by rozgrywke i jestem zupelnie przeciwny takiemu prymitywnemu podejsciu do tematu.  :roll: (pilot samodzielnie kierujacy pancernikiem z kokpitu za pomoca jednego drazka  :lol: ) 8)

Po pierwsze w kwestiach realizmu kokpitu ala EnB to ci?nienie by rozwali?o szybk? kokpitu :lol:. Batalia na oficjalnym forum na temat implementacji widoku zk okpitu trwa?a bardxzo d?ugo i by? to jeden z d?u?szych watków (kilkadziesi?t stron) ró?ne argumenty ludzie wytaczali, ale jeden kluczowy mówi? o tym ?e przecie? pilot leci w kapsule wiec nie mo?e siedzie? w kopicie, a poza tym na wi?kszo?ci jednostek s? mostki za?ogowe (podobnie? który? Peek of The Week o tym mówi?) bo raczej BSa nie ponawigowa?by jeden osobnik... brak kokpitu to zamierzony efekt a nie niedopatrzenie.

dzikus

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 15, 2005, 10:47:28 »
EVE w bardzo wielu miejscach jest doskona?e. System skillowania, który nie wymaga sp?dzania czasu nad nudnymi i powtarzalnymi czynno?ciam, olbrzymi wszech?wiat, doskona?y rynek (mogli by go po??czy? w jeden), d?ugo by jeszcze wymienia?. Czego mi brak to:
- ?atwej mo?liwo?ci podru?owania (teleportacji mi?dzy stacjami) - aktualnie przeniesienie si? z jednej stacji do drugiej odleg?ej o 50 skoków to w sumie 2 godziny podró?y.
- ?atwej mo?liwo?ci przeniesienia sprzetu do innej bazy - przede wszystkim statków. Aktualnie je?eli chcesz si? gdzie? przenie??, to zabranie wszystkiego zajmuje za du?o czasu.

i przede wszystkim:
- wiekszej elastyczno?ci wszech?wiata. Tam gdzie du?o si? poluje na piratów, powinno ich by? mniej. Silnie wspierane korporacje powinny si? rozwija?, s?abo wspierane podupada?, imperia toczy? wojny w których wynik by?by uzale?niony od graczy itp. Aktualnie ?wiat nie jest dynamiczny - niezale?nie jak bardzo si? starasz.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 15, 2005, 11:06:49 »
Mi zdecydowanie brakuje bonusu za walk?, wspó?prac?, handel, itd... IMHO powinno to by? w jaki? sposób "doceniane"... chyba, ?e jest a jeszcze tego nie odkry?em.
Co rozumiem pod poj?ciem doceniane:
- bonus za najcz?stsze u?ywanie jednego typu broni (dodatkowe % za np. stosunek rakiety: trfionych vs wystrzelonych itp.)
- bonus za handel (dodatkowe % za np. stosunek sprzeda?y do zakupu)
- itp.
Bonusy mog?yby by? np. w postaci wspomnianych % (u?amków ?) dodawanych do atrybutów (postaci/broni), do skilsów...

Dormio
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 15, 2005, 11:18:51 »
Ja bym jedn? rzecz zmieni?a... A mianowicie je?eli kto? wybra? zawód pirata to nie powinien mie? ochrony w systemach > 0,5...
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 15, 2005, 11:37:31 »
"?atwej mo?liwo?ci podru?owania (teleportacji mi?dzy stacjami) - aktualnie przeniesienie si? z jednej stacji do drugiej odleg?ej o 50 skoków to w sumie 2 godziny podró?y."

I przez takich ludzi bez obrazy odechciewa mi sie grac w eve. Powinno byc odwrotnie. Powinno byc wiecej przestrzeni zero insta i wydluzyc loty. W tej chwili to jest zart po przez 2h to ja przelece  z dalekiej polnocy na dalekie poludnie ... ZART.


" ?atwej mo?liwo?ci przeniesienia sprzetu do innej bazy - przede wszystkim statków. Aktualnie je?eli chcesz si? gdzie? przenie??, to zabranie wszystkiego zajmuje za du?o czasu. "

I powtarzam sie. Dokladnie to samo. Highway`e nie tylko zabily handel i ekonomie w tej grze jak rowniez i PVP. A dlaczego PVP? Pomyslec trzeba troszke to sie zrozumie.


Bez obrazy dzikus ;)




WANT PIE NOW!!!!!

Konrad

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 15, 2005, 11:53:29 »
przemieszczanie pomi?dzy stacjami, niewa?ne jak odleg?ymi w moim przypadku trwa dok?adnie 120 sek.

to chyba by by?o na tyle  8)

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 15, 2005, 11:53:47 »
Cytat: "StellarSheep"

I przez takich ludzi bez obrazy odechciewa mi sie grac w eve. Powinno byc odwrotnie. Powinno byc wiecej przestrzeni zero insta i wydluzyc loty. W tej chwili to jest zart po przez 2h to ja przelece  z dalekiej polnocy na dalekie poludnie ... ZART.


Popieram w 100 %.
Zbyt szybkie przemieszczanie sie zmniejsza znaczaco rozmiar wszechswiata, który moim zdaniem i tak jest nieco maly.
Miedzy innymi na tym polega RPG - dlugie podróze do ciekawych miejsc z mnóstwem przygód po drodze  :D
Moim zdaniem wprowadzenie jump drive takiego jaki jest w X2 (skok do dowolnego systemu przy odpowiedniej ilosci paliwa) zabiloby ta gre.  :?

Pomysl Dzikusa z teleportacja bylby do przyjecia gdyby odbywala sie ona miedzy stacjami znajdujacymi sie w tym samym systemie. Ale bez mozliwosci teleportowania sprzetu.  :roll:

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 15, 2005, 12:10:25 »
Dobra to powiem co ja bym chcial. Bedzie czasem niepokolei ale to pewnie dlatego ze w miedzyczasie cos mi sie przypomni etc ;)

Swiat.

Po pierwsze imperia powinny byc wg mnie bardziej oddalone od siebie. Atm jest poprostu empire i 0.0. Tak naprawde nic pomiedzy. Caldari/Amarr/Gallente/Minmatarr powinny byc od siebie w jakis widoczny sposob oddalone/oddzielone. Nie w sensie ze sie nie da przeleciec ale dla mnie bylo zartem jak byly 1 highwaye ze z Amarr do Pator ( rotfl odwieczne rasy w wojnie ) bylo 2j. Spoko. Zajebiscie. Wypas. Teraz jest troszke dalej bogu dzieki ale to i tak nie to samo.

Balans w regionach 0.0. O co mi chodzi? O to ze stacje w 0.0 sa porozmieszczane zupelnie bez sensu. Tak samo ilosc regionow. Smieszne jest to ze za curse jest 5 ogromych regionow i z curse do kazdego z nich jest po okolo 20j i kazdy ma po 3 POS`y. Zart. Gdzie dorzucaja nowe 0.0? Obok curse. Dobre dobre. Generalnie caly balans tutaj jest ZALOSNY. Stacje npc to raz a POS to 2. Zobaczcie jak sa rozlokowane POS`y w Cloud Ring. 3 stacje obok siebie system w system. Co za debil to wymyslil. W Cache czy Wicked Creek nie pamietam dokladnie masz arkonor 2j od stacji z refine. Wypas. Moglbym tak dlugo. Generalnie wg mnie totalny imbalans w 0.0 jest.

Wieksze odleglosci. Tak jak mowilem cytujac dzikusa. ZA BLISKO jest wszedzie. Bylo fajnie jak bylo 3-4k graczy max online. W tej chwili jest totalnie do dupy. Wywalic insta. Safespoty powinny byc o wiele szybciej znajdywane i po logowaniu sie statek znika po 15 minutach a jak cie ktos zlapie scramblem to zostaje statek. Przy odpowiednim rozlozeniu regionow 0.0 i takich zasadach atak takiego BoB`a nie bylby juz taki straszny. Nie mogliby tak latwo wszystkiego unikac gdyby nie bylo im na reke.

Low security empire. W tej chwili to jest zart. Nie mam dokladnego zdania jak powinni to zmienic ale napewno powinno/nie powinno: powinny byc lepsze mineraly. Takie np dark ochre w 0.0 empire, albo ta ruda co ma samego zyd w low empire ( nie pamietam jak sie teraz nazywa ;p ) zdecydowanie wiecej hemomorphite (? tak sie pisze?) i hedbergerite, niech sobie bedzie criminal flagged ale do cholery jasnej niech bedzie to widac raz, dwa za dlugo to trwa ( bylem pare razy prawie godzine na flagged wypas nie? godzinka w plecy ), sentry to przegiecie. Tak tak i teraz sie zacznie jeczenie ze sentry sa ok. Wypas. Nawet nei bede odpisywac.
Kolejny wiekli mankament. Pieprzony auto insurance to raz. Dwa insurance za tani i za dlugo trwa. Albo drozszy i to duuuuuuuuuuuuzo albo krotszy. Byly 3 tygodnie i bylo spoko. Moze by piractwo wrocilo do lask jakby lapali leszczy w low empire wtedy a leszcze mogliby ryzykowac bo by im sie oplacalo. Tak insurance ...
To jak jestem na pvp to jedziemy dalej. Lepszy widok dla dowodcy jak powiedzial Koval. Oczywiscie pozbycie sie laga byloby boskie. Mozliwosc wlasnego ustawiania np odleglosci orbitowania. Nie tylko z listy ale np wpisze 350m to na 350 bedzie zasuwac i tyle bo akurat tak mam optimal i juz. Generalnie uwazam ze zyjac w 0.0 ludzi powinni byc w pewien sposob "zmuszani" do pvp. Albo powinni miec stala ochrone. W low empire tez ;d High security jest przeludnione. Zrobic cos z tym bo to zart jest.

Ok co dalej. Ekonomia.

Rynek. Teraz to jeden wielki zart. Pamietam jak bylo przed highway`ami. Bylo o wiele fajniej i ciekawej. Market byl TOTALNIE regionalny i bylo zajebiscie. Pamietam jak z tash murkon lecialem do new caldari zeby sobie taniej caldari statek qpic i naprawde bylo warto leciec te 20pare jumpow. Ale nie teraz mamy pokolenie za przeproszeniem lamek ktore najchetniej to by kupowaly wszystko w jednym systemie. No coz. Osobiscie uwazam ze w ogole nie powinno byc highway`ow.

BPO. T2 BPO. To jest poprostu jedna wielka kpina i nie chce mi sie na ten temat poprostu pisac. Zart, parodia i naprawde dobry kabaret. Ceny t2 to kolejny zart. Mialo nie byc tak po minerach t2 ( starsi to zapewne pamietaja co sie dzialo jak techell mial bpo na m2 ) ale niestety glupie dupki z ccp pozwalaja dalej to robic. No nic.

Piracenie, bounty hounting.
Nie ma jak piracic a co dopiero mowic o polowaniu na pirata hehe. Gdyby byly takie zmiany piratow byloby o wiele wiele wiecej i przewaznie siedzieliby w jednym miejscu bo bym im sie nie oplacalo ruszac tylkow gdzie indziej. Cale to security status to jedna wielka pomylka. Nie ma zadnych plusow za to ze masz duzy a masz tylko minusy za maly. Glupota.

Itemy. Powinno byc o wiele wiecej rarowych naprawde rarowych itemow i w ogole powinny byc totalnie unikalne przedmioty. Cos ala Diablo. Moze nie w jakichs chorych ilosciach ale generalnie powinny byc. Tak samo ze statkami. Skoro juz tutaj jestesmy w momencie kiedy niszczysz wrogi statek w 99% rozwlaja sie najlepsze itemy. Za przeproszeniem co za kurwa kutas to wymyslil ...
To co proponuje dormio tez jest calkiem ciekawym pomyslem naprawde sympatycznie to wyglada.

System skillowania de best. Jak to ktos ladnie okresil zaden 12 letni gowniarz nie bedzie ode mnie lepszy tylko dlatego ze ma 20h dziennie na to zeby siedziec przed kompem. TO JEST NAJLEPSZY plus tej gry. Gdyby bylo tak jak w zwyklych rpg`ach to nawet 1 miesiaca bym w to nie gral.
Jedyne czego tutaj brakuje to mozliwosc ustawiania kolejki co wg mnie jest powaznym bledem z drugiej strony rozumiem ich bo ktos to nie chce grac a chce skillowac musi dalej oplacac abonament bo nei moze sobie kolejki ustawic ;D Wiec wiecie heh ;d

RPG.

Tak to miala byc gra rpg hehe dobry zart. Wg mnie za malo elementow RPG jest w tej grze juz nie mowiac o tym ze w ogole bylem swiecie przekonany ze bedac amarrianka bede mogl poleciec do metropolis czy np molden heat i lac minmatarczykow ile wlezie albo cos w ten desen. Zaloba. Dlaczego nie ma mozliwosci chodzenia po tej obsranej stacji? Za duzo roboty? BULLSHIT. Mogli to zrobic. Nie bylby to taki straszny problem. Nawet w pieprzonym 2d do jasnej cholery. Mozliwosc spotkania sie  na stacji z innymi ludzmi. Zupelnie inne podejscie do gry by bylo.

Co do wieloosobowej zalogi... to jest pomylka. Nie ma sensu leciec we 2-3. Ja to myslalem sobie kiedys innaczej. W koncu taki bs ma 1,5-2km dlugosci i srednio ponad 5 tysiecy zalogi. Czemu do jasnej cholery ja jej nie moge zrekrutowac i miec z tego jakies bonusy? Minusy? Dbac o ich morale/umiejetnosci? Nie mowie zebym mial rekrutowac odrazu 5k ludzi ale np moglbym zrekrutowac wypas kucharza ktory by podnosil morale zalogi dzieki temu hehe ;) etc etc. To mogloby dodac smaczku do gry.
Kolejna rzecz apropo statkow to ich wielkosci w stosunku do siebie i stacji. Mogliby to naprawde zrobic porzadniej.

Narazie mysle ze to tyle jak mi cos jeszcze przyjdzie do glowy to powiem ;)




WANT PIE NOW!!!!!

Ace

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 15, 2005, 12:25:50 »
O w mordeczke, zmeczylem sie jak to czytalem. Normalnie jak praca domowa pisana na kolanie :lol: Wiecej, dluzej, dalej, mniej, ciszej, grozniej i oczywiscie NUDNIEJ!!!

Jakbym mial leciec po minerka II ze 30skokow w tej grze to chyba zygalbym przy kazdym odpaleniu programu. Powiem tak... Highway podobaja mi sie tylko dlatego ze skonczylo sie latanie za jakims gownianym sprzetem. Teraz kupujesz i spieprzasz zeby sie rozerwac, a nie bawic w mula. Ta gra i tak za duzo czasu pochlania na zbyteczne zabiegi. A to skakanie przez 50bram zeby gdzies tam sie dostac po jedna zecz to poprostu paranoja. Juz nawet telewizja nie starcza na zabicie tego czasu bo sie film potrafi 3 razy szybciej skonczyc :(

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 15, 2005, 12:32:03 »
Ace nigdy nie musiales skakac 50j po cos. Mogles skoczyc 20 pare jumpow zeby miec cos taniej a nie zeby miec. Zwlaszcza teraz przy takiej ilosci producentow nie byloby ZADNEGO problemu bez highway`i. I taka jest smutna prawda niestety. Dobra ide bo musze pojechac zalatwic jedna sprawe ale jeszcze bym pare rzeczy dopisal.




WANT PIE NOW!!!!!

Hall Underley

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 15, 2005, 12:33:28 »
Cytat: "StellarSheep"

Mozliwosc wlasnego ustawiania np odleglosci orbitowania. Nie tylko z listy ale np wpisze 350m to na 350 bedzie zasuwac i tyle bo akurat tak mam optimal i juz.


Ale to akurat jest. Dla orbitowania i dla trzymania dystansu - ustawia sie to w overview. Mo?na wpisa? z dok?adono?ci do metra.
Zaznaczasz sobie jaki? obiekt, potem w tym panelu u góry OV, nie pami?tam jak on si? nazywa, kilkasz prawym przyciskiem myszy na ikonce orbitowania/keepa i pokazuje ci sie mo?liwo?? ustawienia domy?lnej odleg?o?ci.

dzikus

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 15, 2005, 12:40:24 »
Dok?adnie Ace :-)
Uwa?am, ?e za du?o trzeba w tej grze po?wieca na ca?kowicie nudne i ca?kiem niepotrzebne zaj?cia - a to ma by? gra a nie symulacja wo?enia sprz?tu 50 skoków. Jak wchodz? do gry to powinienem móc zacz?? dzia?a? w miar? od razu a nie po wykonaniu 30 skoków (bez instajumpów BSem na AB to b?dzie jakies 1:30). Zmieni?bym gr? na cokolwiek innego, gdyby wprowadzili górn? po?ow? twoich pomys?ów Sheep. I mia?bys 3-4k graczy na serwerze pewnie 8)

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 15, 2005, 14:58:46 »
Gry bys dzikus nie zmienil tylko bys siedzial na tylku w 1 regionie max 2 a nie tak jak teraz w ciagu 2h moge obleciec cale empire + z 2/3 0.0 regionow. Sorry taka gra to pomylka ze wzgledu na pvp/handel/ekonomie i polityke. Jak tego nie widzisz to sorry.




WANT PIE NOW!!!!!

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 15, 2005, 15:55:10 »
A jeszcze jedno bym wprowadzi?a - mo?liwo?? zabrania si? z kim?... A nie ?eby nprzewie?? 2 statek za ka?dym razem Schutla trzeba nabywa?...
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 15, 2005, 16:25:39 »
Najfaniej to by bylo jakby sie dalo ze soba stacje kosmiczna zabrac zeby sie teleportowala sama gdzie chcemy nawet na belta i zeby byla niezniszczalna i zeby miala z 10000 sentry w okol siebie. Gra ideal.




WANT PIE NOW!!!!!

Piotr111

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 15, 2005, 17:54:01 »
Macie niezle pomysly:)
Ja bym doda? paliwo do statków latanie na powergrid jest ?mieszne i mozliwosc wymiany silników

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 15, 2005, 18:12:19 »
To jeszcze ograniczenie predkosci i concord z suszarkami ...




WANT PIE NOW!!!!!

kosto

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 15, 2005, 19:57:38 »
fajne by bylo srodowisko stacji... nie takie jak teraz.. ze tylko stateczek widac... ale ludzi... idziesz sobie do biura agenta... chodzisz po corpowych hangarach i szukasz 1 sensorboostera:] i takie tam :]

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 17, 2005, 08:09:36 »
A mi przysz?a jeszcze jedna rzecz, której mi brakuje: rasy obcych :)
Tak, tak...  bo wsz?dzie tylko ludzie :)

Dormio
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

kosto

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 17, 2005, 11:57:35 »
jove sa obcy ;] wyalienowani totalnie ;]
kiedys moze ich zobaczymy ;]

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 17, 2005, 12:10:49 »
Eee... no chodzi?o mi o takich bardziej robali/zwierzaki przypomniaj?cych... To, ?e mo?na by? obcym wygl?daj?c jak cz?owiek mnie nie zadowala :D

Dormio
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Pelias

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 05, 2005, 21:26:54 »
Ok, to jedziem.
Skupilbym sie na nastepujacych punktach:
1. Przepisac kod rozkladania obciazenia miedzy serwerami na dynamiczny. Znaczy - jak do YZ-LQL wlaci 200 luda z CA, system zostaje automatycznie przezucony z z cel400 na ktorym byl wczesniej na node z 8xP4EE. Wbrew pozorom to jest wykonalne i nawet istnieje.

2. Gate PvP:
Mamy caly wielki kosmos, to czemu do rwy nedzy wszystkie bitwy maja rozgrywac sie na gate? Zamiast jednej 100 vs 100 nad gate, lepiej miec    10x(10vs10) porozrzucane w 2-3 gridach.
(Hint: niech MWD robi to co nazwa wskazuje;-)    

3. Grafika.
Poprawic bugi (amarskie stacje, znikajace smugi silnikow, itp.)
Przerobic kompletnie, system animacji. Niech kazdy strzal zostawia unikalny slad na wrogu, w zaleznosci od rodzaju armora i uzbrojenia. Tak by stan statku mozna bylo poznac patrzac nan, a nie z jakis paskow.
Laga to nie wygeneruje, bo wszystkie obliczenia sa client side - to ze kilka dziur bedzie inaczej rozlozone na roznych klientach nie ma zadnego znaczenia. (W zaleznosci od skilli, ostrzal moglby byc bardziej skupiony i skuteczny).
Bedzie w Age of Empires 3 (late 2005)

4. Taktyka.
Skupianie tarcz i ognia na poszczegolnych punktach statku. Niech manewrowanie i ustawienie taktyczne floty nabierze w koncu jakiegos znaczenia. Oczywiscie wymagany bedzie jakis sensowny widok taktyczny.
4.1 Widok.
Niech kamera/ui bedzie inteligentna i pokazuje najciekawsze fragmenty, chce sie czuc jak podczas ogladania SW, a nie patrzec z 1 punktu na kwadraty i kreski. No i replaje.
 

5. Gameplay, czyli RPG-oriented PvP in 30 seconds.
Niech imperia zaczna ze soba walczyc. Na serio. Non-stop.
Oto wielka idea:
Kazdy korp pracuje dla ktoregos imperium i moze zmienic swoimi akcjami wyglad swiata.
NPC AI steruje polem bitwy ciagnacej sie na terenie calego systemu, na biezaco generujac misje dla graczy i npcow, uwzgledniajac statek, skille i osiagniecia graczy oraz calych korporacji, by walka byla wyrownana (choc czasem zdazy sie pomylka i jak w zyciu wysla cie z frejem na 10 BSow atuka:D). Gracze sa dostarczani na miejsce akcji w NPC-tytanach. Takie PvP moze byc baaaardzo dynamiczne.    
Np: Stellar z kumplami(Caldari) wlecial do Zheru, do lokalnej amarrskiej stacji, rozwalil sentry i radosnei zaczal strzal stacji i brutalnie wybijajac co do nogi wszystkie statki z uciekinierami(bo to krwawy brutal:P).
Amarr npc  general wysyla najpierw patrol npcow (z jakimis graczami jak sa pod reka), ktorzy jednak wylecieli w powietrze. Wiec ogloszono alarm, zebrano tytanami chetnych z calego rejonu, przydzielajac kazdej grupie inne zadania (atak, zwiad, zabezpieczenie gateow, etc.) i ew. wsparcie npcow. No, ale Caldari tez nei sa dluzni, w koncu skoro stellar tak sie wykazal, to wypadlao by podrzucic mu troche wsparcia, co nie?
I w 30 minut w calym systemie w dziesiatkach bitew moze sie tluc 200 luda. Od ich umiejetnosci i poswiecenia zalezy, czy Zheru zostanie dolaczone do Caldari State, czy pozostanie perla w Amarskiej koronie.
Uwagi:
-zrobic sie da. Dalo sie stworzyc google, to i cos takiego moze powstac.
-krytyczna czescia jest teleportacja graczy do miejsca akcji.
-strategia musi sterowac npc, bo gracze ciekawa kampanie doprowadzili by do standardowego 100 vs. 100 na jednym gate.
-trzeba zrobic system rejstracji statkow i grup bojowych. Gracz trzyma kilka gotowych statkow w npc-hangarze, npc tytan autromatycznie wezmie z soba odpowiedni do danego zadania, tak aby mozna bylo wyrownac sily i wyelminowac czas na naprawe, dozbrajnaie i szukanie statkow.
Jak ktos chce PvP to powinien ja dostac od razu.

6. Logon-traps - wyelminowac, brutalnie. Gdzie sie wylogowales tam zostajesz, i po problemie. W koncu na cos jest to ubezpieczenie:P

 Do Stellara:
7. Swiat. Bez zmian. Placz o CA to lamerstwo najwyzszej klasy. CA bylo bogate, ale walczylo z calym swiatem. A w takim syndicate jest crockite i ark w systemach z npc stacja 50% refine. W 4 systemach!

Na temat oddalenia imperiow sie nie wypowiadam, wg mnie za sowita oplata powinno byc mozliwe wynajecie npc-tytana ktory przerzuci nas gdziekolwiek.

8. Rynek jest ok. Pobaw sie w producenta to zrozumiesz. chcialbtym jednak aby npc zaopatrywali w podstawowe produkty, albo wprowadozno narzedzia do automatycznej dystrybucji dl agraczy. Bo pieprzyc sie z wystawianiem i produkcja gunow za 2k sie nei oplaca - za duzo kilkania, za malo zysku.

9. Tech2 bpo sa perfekt.
Loteria i szansa dla kazdego do zdobycia fortuny. Jakikolwiek inny system sprawilby ze bpo dostawlay by 12 z pryszczami garajcy po 20 godzin dziennie lub jakies ruskie-makro-mafie.

10. Piracenie i bount6y hunting.
Poprawic, w zasadzie wszystko, bo ta czesc gry w zasadzie nei istnieje.

11. Itemy sa ok. Produkcja custom items jest ok.
Jak sobie wyobrazasz unikaty? 1 unikat na 50,000 graczy? J.w. - albo totalna loteria albo laduja w lapskach pryszczatych.
 
12. RPG
Hmm....
Atm rpg w eve jest na sile. Mozna grac i iec 100% z eve nie zawracajac sobie nim glowy.
RPG powinno sie gwaltownie rozwijac, po 1-5 wiadoosci dziennie. I te wiadomosci maja byc zrodlami waznych informacji, w zasadzie powinny zastapic patch-notes. Tak by uwazne studiowanie i wiedza o eve stala sie przydatna.

That's all.

wolverine5pl

  • Gość
MMORPG Idealny
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 12, 2005, 12:34:53 »
Dla mnie Eve bylby idealny gdyby sterowanie wygladalo by jak w X2 The Threat.
Eve w wersji symulacyjnej. TO bylo by cos.