Autor Wątek: Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka  (Przeczytany 30453 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kamoris

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 27, 2006, 17:34:41 »
Misje lvl3 robilem i w porphecy i w feroxie, w prophecy jest fajnie a w feroxie nudnie :P.
Generalnie prawdziwy zarobek to systemy 0.0 a i mam nadzieje ze juz w kali obetna dobrych agnetow w hi secu.

Ellaine

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 27, 2006, 17:59:07 »
Cytat: "Hastrabull"
jak mozna zarabiac 10m na godz w empire?

Kazdy sposob oprocz gornictwa i rat huntu - ktore sa ewidentnie efektywniejsze w 0.0, jest skuteczny w empire ;)
Aczkolwiek, moj arkusz wesolego gornika mowi, ze Hedbergite (0.2 ) powinien dawac przy aktualnych cenach mineralow wlasnie okolo 10m na godzine (w przecietnym covertorze).
Podejrzewam, ze na misjach lvl 4 tez sie da.
Podejrzewam, ze na kompleksach tez sie da.
Na campie pirackim zarabiali ci ktorzy mnie ostatnio zlupili okolo 600 na dobe, we trzech (tzn siedza cala dobe, zwykle okolo trzech naraz).
Na wojnach napewno mozna niezle zaribic.
Moze tez na POSach w 0.1.
Napewno na handlu :)

A agenci lvl  4 (i 5) powinni byc tam gdzie ich korporacja ma wazne bazy, jak dla mnie to raczej logiczne :) (Posiedzenie rady Quafe: "Panowie, przenosimy dzial administracji na tereny Blood Raiders, nie mozemy bowiem dopuscic zeby nasi pracownicy mieli za latwo. Zbudujcie tam baze, ale pamietajcie - gdzies gdzie ciezko dojechac." - :/ ).
Za to na wiekszosc misji lvl 4 i planowanego 5 powinni wysylac do 0.2, co tez jest logiczne - bo niby jak sie dostala niezauwazona ta armia minmatarska w 0.8? :)

redbart

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 27, 2006, 18:22:17 »
Cytat: "Ichneumon"
i odrazu ci powiem ze dostaniesz #&!%*$ w misjach lvl3 w tym amarrskim bc , ja mam feroxa i wiekszosc robie od pierwszego podejscia ale jak juz sie trafi trudna misja to na kilka razy musze robic , amarr idzie w pancerz a on sie sam nie regeneruje a capa ci zabraknie o ile naprawiarka nadazy


Nie wiem sk?d bierzesz wniosek ?e amarskim latam, mo?e gdzie? co? wcze?niej przez pomy?ke paln??em ale nie wydaje mi si?. Latam Cyclonem (Minmatar BC...)....

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 27, 2006, 20:25:59 »
no mnie najbardziej interesuje handel.
jakies tipsy i tricksy moze pls? :)
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

partridge

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 27, 2006, 21:32:19 »
Tipsy do Handlu ... Proste ... piracisz co sie da zbierasz loot i sprzedajesz w Empire najlepszy handel :)

Rhovana

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 28, 2006, 09:00:26 »
Cytat: "Ellaine"

Nie lubuie statkow caldari bo:
1. Sa brzydkie.
2. Wszyscy ich uzywaja.


hehehe co do pierwszego to kwestja gustu, a co do drugiego to zale?y gdzie latasz :wink:  :wink:  :wink:  W Heimatar, mam tak ma?o rodaków ?e to sie we ?bie nie mie?ci, wszyscy cholera ruptorkami pomykaj?  :lol:  :lol:  :lol:

Ellaine

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 28, 2006, 09:33:41 »
Na glownym forum znajdziesz bardzo rozbudowane, bardzo kompetentne, bardzo dobre poradniki dla handlowca jak i kazdego innego robala.
Swoja droga, przy okazji szukania tego watku (nie chcialo mi sie dokonczyc poszukiwan) udalo mi sie znalezc watek o zarobkach kupcow :)
Rekord 1: 50k isk dziennie
Rekord 2: milion dziennie i sie cieszy ;)
Srednia: 10 milionow dziennie
Rekord 3: ponad 2 miliardy w ciagu 3 godzin
Rekord 4: bardziej regularnie, miliard na 3 dni

:)

Ellaine

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 28, 2006, 12:42:52 »
Cytat: "Rhovana"
Cytat: "Ellaine"

Nie lubuie statkow caldari bo:
1. Sa brzydkie.
2. Wszyscy ich uzywaja.


hehehe co do pierwszego to kwestja gustu, a co do drugiego to zale?y gdzie latasz :wink:  :wink:  :wink:  W Heimatar, mam tak ma?o rodaków ?e to sie we ?bie nie mie?ci, wszyscy cholera ruptorkami pomykaj?  :lol:  :lol:  :lol:

U mnie w krolestwie Khanid nie mozna pojsc na spacer i nie zpobaczyc na niebie przelatujacych stadami Ravenow. Ludzie na planetach buduja cale miasta ze zuzytych czesci do Feroxa, ktore zbieraja na pustyniach od tej strony gdzie sa stacje i bramy. Carcal wygral konkurs na najpopularniejszy pojazd rodzinny w poprzednim roku. Sklepy z rakietami spotyka sie czesciej niz wazywniaki.

Aha, i praktycznie nikt z uzytkownikow tychcaldaryjskich statkow nie jest caldari ;)

Rhovana

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 28, 2006, 12:58:43 »
Cytat: "Ellaine"

U mnie w krolestwie Khanid nie mozna pojsc na spacer i nie zpobaczyc na niebie przelatujacych stadami Ravenow. Ludzie na planetach buduja cale miasta ze zuzytych czesci do Feroxa, ktore zbieraja na pustyniach od tej strony gdzie sa stacje i bramy. Carcal wygral konkurs na najpopularniejszy pojazd rodzinny w poprzednim roku. Sklepy z rakietami spotyka sie czesciej niz wazywniaki.

Aha, i praktycznie nikt z uzytkownikow tychcaldaryjskich statkow nie jest caldari ;)


wniosek nasuwa sie sam :D caldaryjskie shipy s? po prostu dobre :D  :D  :D

pc5

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 28, 2006, 13:11:56 »
Chc?c handlowa? trzeba inwestowa?. Bez 1B na pocz?tku trudno si? w to powa?nie bawi?.

Ellaine

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 28, 2006, 14:20:33 »
To wcale nie jest tak.
Zeby efektywnie zarabiac na innej dzialalnosci niz handel, naprzyklad misjach lvl 3, 4, gornictwie etc, trzeba miec troche skilli. Zupelnie poczatkujaca postac niezle zarobi na handlu zaczynajac od inwestycji rzedu 1-2 milionow, na podstawowego industriala i pierwszy maly zakup. Pierwsze loty z tanimi rzeczami beda przynosic po 100-500k na przelot, co jest na tym etapie (frigate 3, industrial 1 - ile to bedzie, godzina od poczatku gry?) bardzo ladnym zarobkiem. Jedynie ten pierwszy milion trzeba jakos z bolem przepykac na misjach kurierskich.
Na poczatku maksymalizujemy zysk "na metroskok" czyli staramy sie zarobic jak najwiecej na metrze objetosci statku na jak najkrotszych statkach. W ciagu kilku dni dochodzi sie do tych 10-20 milionow ktore spokojnie pozwalaja zapelnic ladownie sredniego indyka towarami dajacymi dochod okolo 100-200 za metr.
Pracujac nad maksymalizacja indyka, ma sie z tego stabilne choc malo ciekawe zrodo dochodu. Bez zadnych szczegolnie drogich extenderow mozna sobie wyciagnac objetosc tegoz do jakichs 12-20k, czyli 1-5 milionow na przelocie. Tak dorabiamy sie pierwszych 100m i mozemy szukac ciekawszych towarow na rynku player to player. Po poczatkowej euforii ("lece tylko 2 stacje a zarabiam 40k na metrze ladowni"), przestajemy liczyc isk na metroskok, (w sumie przestaje robic duza roznice czy skoczymy sobie 30 systemow czy 3, bo robimy to dla danego rynku np raz na miesiac) a zaczynamy liczyc takie parametry jak
-procentowy zwrot inwestycji (np inwestujac 200 milionow sprzedajesz za 260 - 30%). Jesli masz duzo kasy i nigdzie Ci sie nie spieszy a w miedzyczasie spokojnie chcesz sobie porobic misje, jest to najwazniejszy parametr.
-wielkosc rynku (przecietna dzienna sprzedaz, np choc zwrot jest 400%,  dziennie z tego rynku naplywa jedynie kolo 5 milionow). Od tego zalezy na jak dlugi czas beda zamrozone Twoje pieniadze oraz czy wogole warto zajmowac sie danym segmentem. Jesli masz duzo opcji inwestycyjnych i ciagle brakuje gotowki na kolejne, jest to najwazniejszy parametr.
-ryzyko inwestycyjne (sa dwa - ze nikt nie kupi i pieniadze beda zamrozone przez dluzszy czas badz trzeba bedzie zanizyc czene, oraz ze ustrzela nas piraci.). Jesli chcesz w handlu troche adrenalinki albo jej nie chcesz, jest to najwazniejszy parametr.
-upierdliwosc (tj - czy musisz codziennie skakac shutlem z amarr do jita zeby poprawic cene bo konkurencja depcze po pietach, czy tez nie musisz i "samo sie sprzedaje"). Jesli czujesz, ze po przejsciu w rynek player 2 player latasz wiecej shutlem niz kiedys indykiem i Cie to denerwuje, jest to najwazniejszy parametr :)
Tak czy siak, naprawde mozna zaczac od miliona, co wiecej - warto zaczac od miliona, bo dzieki temu stopniowo i powolutku poznaje sie rynki a nie wskakuje w nowy temat z miliardem w reku.
Z drugiej strony warto tez robic rozne inne rzeczy - od misji, poprzez mining i produkcje po pvp, albo przynajmniej znac ludzi ktorzy sie tym zajmuja - wiemy wtedy czego ludzie potrzebuja, ile, ile moga za to zaplacic i gdzie, a gdzie znowu wplywa w rynek duzo lootu i jakiego, jakie komponenty sa naprawde uzywane i lubiane, a jakie sa tak naprawde do bani.

Ellaine

  • Gość
Choke Points i jak si? dosta? do 0.0, a potem logistyka
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 28, 2006, 14:22:35 »
Cytat: "Rhovana"
wniosek nasuwa sie sam :D caldaryjskie shipy s? po prostu dobre :D  :D  :D

No niestety, sa przegiete.
Ale nie jest to warte ogladania ich paskudnych kadlubow.