Autor Wątek: Zmiana skilli do shipów na lato  (Przeczytany 30800 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Zmiana skilli do shipów na lato
« dnia: Luty 07, 2013, 18:24:13 »


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2013, 18:32:12 »
Dzięki Ci CCP za zmiany w skillowaniu capitali. Nareszcie będę mógł zrobić Archona w kilka godzin z moim Caldari BS V, zamiast męczyć się miesiąc z amarrskim bsem :D

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2013, 19:19:45 »
Nie no, pięknie nie ma co. Zwłaszcza jak ktoś skillował np. alta pod capsla i pracowicie gapił się jak mu tykają dni przy BS na lvl 5.
Choć trzeba uczciwie przyznać że sensowne ruchy ze skillami też robią.

Miriabel Ka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 07, 2013, 19:35:25 »
Ja akurat z tych zmian nie jestem zadowolony bo:
- po zmianach nie będę mógł latać statkami którymi teraz mogę
- a jeśli będę chciał nimi latać to, będę musiał doskilować brakujące skille


Lanca

  • Gość
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 07, 2013, 19:42:41 »
Ja akurat z tych zmian nie jestem zadowolony bo:
- po zmianach nie będę mógł latać statkami którymi teraz mogę
- a jeśli będę chciał nimi latać to, będę musiał doskilować brakujące skille

Z tego co widziałem, to wymagane skille (i ich poziom), które dodali są dość sensowne - wysoki Cloaking potrzebny do Reconów, Graviton Physics do HICów, teraz i tak jeśli chcesz na poważnie latać tego typu statkiem, to wypada te skille wyciągnąć.

Jak dla mnie zmiany są okay, umożliwiają szybszą specjalizacją pod konkretny typ statku.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 07, 2013, 20:02:44 »
Oj, moje wydatki na skille właśnie wzrosły...
A będę miał reimbursement za deski jak wrócę np. po roku?

Wysłane z mojego WT19i



Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 07, 2013, 20:15:58 »
Wprawdzie obecny system skillowania trudno uznać za optymalny, to jednak "wspólne" battlecruisery (bo kto poza milicją lata deskami) bardzo ułatwiały cross-training. Jeden skill na V opędzał wszystkie cztery rasy - ile osób ma Battlecruisers na V a ile wszystkie 4 BS-y na V?

CCP chyba nie docenia wagi faktu, że w poważnym PvP obowiązuje "V or GTFO" i "All races, all ships, all V".

Trenowanie BS-a na V pod capitale faktycznie było ciut bolesne. Z drugiej strony, wpychając skille do Jump Drive jako wymagane to latania carrierem/dreadem CCP zapomina, że tak zwane "landlocked" capitals w niższych klasach WH, które nigdy w życiu nie użyją jump drive. Jeśli dobrze rozumiem, po zmianie nadal będzie można nimi latać bez skilli od Jump Drive ("jeśli masz podstawowy skill na dany ship, nie ważne czy ma masz wymagane po drodze"), ale jak ktoś dzisiaj skilluje alta pod takiego capitala, to będzie musiał zmieniać plany.

Kolejna obserwacja - dzisiaj skille "nie wpuszczają" n00bów w wyższe tiery. Jeśli widzisz Abaddona, to ktoś kto nim leci raczej ma BS-a na IV. Po zmianach pewnie będzie można zobaczyć n00bów latających dobrymi shipami z podstawowym skillem na I-III i bez wysoko wbitego "spaceship command", które przecież daje sporo agility.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2013, 20:41:16 »
Kolejna obserwacja - dzisiaj skille "nie wpuszczają" n00bów w wyższe tiery. Jeśli widzisz Abaddona, to ktoś kto nim leci raczej ma BS-a na IV. Po zmianach pewnie będzie można zobaczyć n00bów latających dobrymi shipami z podstawowym skillem na I-III i bez wysoko wbitego "spaceship command", które przecież daje sporo agility.
Więcej nerdów wyląduje w śmietniku z ich meta 0 baddonami.
Ja akurat z tych zmian nie jestem zadowolony bo:
- po zmianach nie będę mógł latać statkami którymi teraz mogę
- a jeśli będę chciał nimi latać to, będę musiał doskilować brakujące skille


LRN2English

Dopóki masz primary skill required na wymaganym poziomie, gry nie interesuje czy reszta wymagań jest spełniona czy nie.

Nie mam Long Range Targeting na V, ale skoro posiadam Electronic Attack Ships na V i Amarr Frigate V wciąż mogę latać Sentinelem.

Miriabel Ka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 07, 2013, 21:15:01 »
LRN2English
Akurat o mój poziom Angielskiego nie musisz się martwić bo na pewno stoi na wyższym poziomie niż twój więc STFU

Wracając do tematu.
Na prostym przykładzie Covetor-a widać ze do wymagań zostanie dodany skill mining frigate


Więc całe pierdolenie "if you could fly it before you can fly it now" mozna sobie o dupę rozbić.

Oczywiście jest więcej przykładów jak się dobrze przyjrzeć wymaganiom i ilość dodatkowych skili została zwiększona

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 07, 2013, 21:35:25 »
Przecież zmiana nie zabierze Ci Minning Barges, więc o co Ci chodzi? I nie o dupę rozbija się tylko o kant dupy, wiec STFU a nie defetyzm siejesz.

Tylio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tylio
  • Korporacja: Burning Napalm
  • Sojusz: Northern Coalition.
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 07, 2013, 21:37:59 »
Cytuj
LRN2English
Akurat o mój poziom Angielskiego nie musisz się martwić bo na pewno stoi na wyższym poziomie niż twój więc STFU

Chyba jednak musimy się martwić o twój poziom (a raczej jego brak) angielskiego. Zacytuję ci wszystko, żebyś miał łatwiej:

Cytuj
Except for the Navy Battleships, Destroyers and Battlecruisers (whose reimbursement is detailed in the next part) all the affected ships will still be flyable even after the change with no fancy reimbursement, provided you can fly them on Tranquility right now. This works because once a particular skill is trained, the system doesn’t care about sub-requirements anymore. Theoretical and unlikely example: you have Amarr Battleship 1 and Amarr Cruiser 3 currently trained. You are pod-killed without having a proper clone, and Amarr Cruiser 3 is reduced to 2. You will still be able to fly the Armageddon, as long as Amarr Battleship 1 is retained.
"TL;DR 22 tytki NC. + 50 PL poszło sie jebać i jakos nikt nie płacze. 3-4 tytki c0venu  zajebane i DRUGI ROK łez i i dramatów. 
Bezcenne" by Koszyk

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 07, 2013, 22:15:34 »
Cytuj
Kolejna obserwacja - dzisiaj skille "nie wpuszczają" n00bów w wyższe tiery. Jeśli widzisz Abaddona, to ktoś kto nim leci raczej ma BS-a na IV. Po zmianach pewnie będzie można zobaczyć n00bów latających dobrymi shipami z podstawowym skillem na I-III i bez wysoko wbitego "spaceship command", które przecież daje sporo agility.
Że niby teraz tego nie ma? Połowa moich uprzejmych zwrotów pod adrsem kadetów UA idzie właśnie z powodu tego typu dialogów:
"kadet: dlaczego tak kiepsko mi idzie tym bs'em? mówiliście ze łatwo bedzie, a już  drugi raz zwiewałem na strukturze..."
ja / inny oficer: a pokaż fit
k: [fit]
j: [krótka acz treściwa charakterystyka fitu i czasem latającego] zakończona serią pytań dlaczego tank t1, dlaczego mniej luf niż może być, dlaczego prąd t1
k: bo skill'e...
j: a tak wogle to bs na ile jest?
k: na [minimum do prowadzenia hull'a]
j: [cenzura, cenzura, cenzura]"
W null seku jeszcze lepsze kwiatki spotykam

Genralnie odnośnie zmian i mojej opini na ich temat patrz ostatnią linijkę dialogu z kadetem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 08, 2013, 09:18:35 »
Oczywiście jest więcej przykładów jak się dobrze przyjrzeć wymaganiom i ilość dodatkowych skili została zwiększona

Np. "Graviton Physics" dla dictorów/indyków jak to ktoś wyżej to ujął (już widzę zwiększenie popytu na ten skillbook). Jak dla mnie w tym wypadku miło jest wiedzieć, że ujednolicą skille, lecz znalazłem jeden mały szczegół: kto ogólnie lata frachtami? (bo zmiana lvla z I na V może tych nowych trochę boleć)

Wysłane z mojego WT19i



Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 08, 2013, 09:34:05 »
Np. "Graviton Physics" dla dictorów/indyków jak to ktoś wyżej to ujął (już widzę zwiększenie popytu na ten skillbook).

Bez graviton physics nie użyjesz podstawowego uzbrojenia dictora/hica jakim jest bańka.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 08, 2013, 09:48:48 »
Chwila,
załóżmy że mogę wsiąść TERAZ w cariera () i nie mam skila "Jump fuel conservation".
Po zmianach jest on w "Secondary skill required".
To będę mógł w niego wsiąść nadal, czy nie?

Jeżeli gry nie interesuje nic innego niż "Primary skill req" - to po chusteczkę dodają kolejne? (secondary, tertiary)



ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 08, 2013, 09:54:33 »
Chwila,
załóżmy że mogę wsiąść TERAZ w cariera () i nie mam skila "Jump fuel conservation".
Po zmianach jest on w "Secondary skill required".
To będę mógł w niego wsiąść nadal, czy nie?

Jeżeli gry nie interesuje nic innego niż "Primary skill req" - to po chusteczkę dodają kolejne? (secondary, tertiary)
Przeczytaj posty wyżej to się dowiesz dlaczego.

Wysłane z mojego WT19i



Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 08, 2013, 10:00:33 »
Jeżeli gry nie interesuje nic innego niż "Primary skill req" - to po chusteczkę dodają kolejne? (secondary, tertiary)

Secondary/tertiary jest wymogiem do wrzucenia skilla (inject). Natomiast do latania wystarczy mieć spełnione primary.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 08, 2013, 10:17:19 »
Secondary/tertiary jest wymogiem do wrzucenia skilla (inject). Natomiast do latania wystarczy mieć spełnione primary.

Czyli jak najszybciej (przed latem) muszę wrzucić skila(e) na kariera (przed remapem), oj mój portfel...
Jakże jestem szczęśliwy.
Evemon w garść i pora sprawdzić co się lepiej sprawdzi.

Ech.

BTW: Dziękuje za rzeczową odpowiedz.

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 08, 2013, 10:53:49 »
Kurwa brawa i pokłony z mojej strony dla CCP. To jest coś czego od dawna potrzebowaliśmy. Może mniej nowych graczy będzie odpływało z EVE widząc, że nie trzeba opłacać od razu konta na 1-2 miesiące, żeby w ogóle zacząć latać czymś ciekawszym niż frytki i deski.

Edit: I wyskiluje sobie orcie, tralalalalalaaa :>

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 08, 2013, 10:59:28 »
Kurwa brawa i pokłony z mojej strony dla CCP. To jest coś czego od dawna potrzebowaliśmy. Może mniej nowych graczy będzie odpływało z EVE widząc, że nie trzeba opłacać od razu konta na 1-2 miesiące, żeby w ogóle zacząć latać czymś ciekawszym niż frytki i deski.

Edit: I wyskiluje sobie orcie, tralalalalalaaa :>

Mi tam Rorqual styknie. WRÓĆ: przecież moim targetem jest Revenant... ::)

Wysłane z mojego WT19i



Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 08, 2013, 11:14:59 »
Kurwa brawa i pokłony z mojej strony dla CCP. To jest coś czego od dawna potrzebowaliśmy. Może mniej nowych graczy będzie odpływało z EVE widząc, że nie trzeba opłacać od razu konta na 1-2 miesiące, żeby w ogóle zacząć latać czymś ciekawszym niż frytki i deski.

Już widzę te łzy 2 miesięcznych postaci wsiadających w HAC-e po pierwszym wypadzie na PvP :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 08, 2013, 11:23:05 »
Już widzę te łzy 2 miesięcznych postaci wsiadających w HAC-e po pierwszym wypadzie na PvP :D
A co się zmieni w długości czasu skillowania pod hace?



Teraz też po 2 miesiącach możesz wsadzić dupsko w haca.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 08, 2013, 11:37:12 »
No fakt... i w nowym systemie taki char będzie miał lepsze skille supportowe. My bad.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 08, 2013, 11:45:29 »
No fakt... i w nowym systemie taki char będzie miał lepsze skille supportowe. My bad.

Czy lepsze to nie wiem. Nie będzie miał mechaniki, nie będzie miał inżynierii, zrobi za to EGU potrzebny w snajperskich hacach którymi nikt nie lata od kilku lat :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 08, 2013, 12:08:00 »
Mnie (na razie) commandy zaskoczyły, muszę załadować skila, bo teraz mogę, a nie będę mógł...
Wszystkie "Warfary" na 5.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 08, 2013, 12:19:26 »
Czy lepsze to nie wiem. Nie będzie miał mechaniki, nie będzie miał inżynierii, zrobi za to EGU potrzebny w snajperskich hacach którymi nikt nie lata od kilku lat :D

EGU potrzebne jest do RCU T2. Bardzo potrzebny moduł.

Wymagają także WU V - też bardzo potrzebny (razem z AWU IV).

Mnie (na razie) commandy zaskoczyły, muszę załadować skila, bo teraz mogę, a nie będę mógł...
Wszystkie "Warfary" na 5.

Bo commandy nie służą tylko do orania anomalek/plexów/misji :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 08, 2013, 12:19:59 »
Czy lepsze to nie wiem. Nie będzie miał mechaniki, nie będzie miał inżynierii, zrobi za to EGU potrzebny w snajperskich hacach którymi nikt nie lata od kilku lat :D
Wiesz, rebalans shipów T2 jeszcze przed nami. Kto wie, może CCP trzyma w zanadrzu zmiany które przywrócą sniper HACe do życia  :)
BTW zauważyliście że HAC będzie się wreszcie po x latach nazywał HAC (Cruiser) a nie HAS (Ship) jak dotychczas.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 08, 2013, 12:35:12 »
Bo commandy nie służą tylko do orania anomalek/plexów/misji :P
Armor dla szildowców jest bardzo potrzebny na 5...
Ech...
Resztę można było wbijać na 5 jak alt w szipie już daje bonusy, a nie skiluje aby móc skilować commanda.
Warfarek na 5 to jakieś 9 dni x 4 = 36 dni.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 08, 2013, 12:44:22 »
Cytuj
Bo commandy nie służą tylko do orania anomalek/plexów/misji
Zwłaszcza w świetle nadchodzących zmian w comandach które jeśli dobrze pamiętam z z aktualnych comandów strzelających zrobią comandy jeszcze bardziej strzelające.
Rozumiem że do tych z antenami taki wymóg jest sensowniejszy niż logistyki, ale kurde dla bojowego?
Plus to co napisał Jabolex. Dla tego co lata na armorze shield nie ważne ile go jest to tlko czas na odpalenie właściwego tanka choćby tylko hardenerów, dla tych co latają na shield jak shield się skończy to w zasadzie kaplica i tak i tak

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 08, 2013, 12:48:26 »
Armor dla szildowców jest bardzo potrzebny na 5, i vice versa...
Ech...
Resztę można było wbijać na 5 jak alt w szipie już daje bonusy, a nie skiluje aby móc skilować commanda.
Warfarek na 5 to jakieś 9 dni x 4 = 36 dni.
FYP :)

Edit: Cóż, nikt ich nie będzie zmuszał; przecież te warfare'y są dopiero secondary... :P


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 08, 2013, 12:51:44 »
Warfarek na 5 to jakieś 9 dni x 4 = 36 dni.
Na pewno ? Tam zdaje się chodzi o Warfare specki. A specki na lvl 5 to jakieś 30dni na skill jak nie masz remapa na Charyzmę  >:D

Edie 1
Są różne fajne "kwiatki" w tych szykowanych zmianach, raczej do zmiany jeszcze. Jak ludzie pisz an eve-o forum, np. Gallenta Indyk na lvl 1 żeby latać Itkiem 5. I komentarze - to od razu osuńcie z gry pozostałe Itki bo kto nimi będzie latał.  ;D

Edit 2.
Nie chce mi się przekopywać przez wszytko ale ktoś tam pisze, że niby fracht na lvl 5 ma być potrzebny żeby JFem latać ? Buhahahahhaa....  ;D ;D ;D

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 08, 2013, 13:01:11 »
Na pewno ? Tam zdaje się chodzi o Warfare specki. A specki na lvl 5 to jakieś 30dni na skill jak nie masz remapa na Charyzmę  >:D

Edie 1
Są różne fajne "kwiatki" w tych szykowanych zmianach, raczej do zmiany jeszcze. Jak ludzie pisz an eve-o forum, np. Gallenta Indyk na lvl 1 żeby latać Itkiem 5. I komentarze - to od razu osuńcie z gry pozostałe Itki bo kto nimi będzie latał.  ;D

Edit 2.
Nie chce mi się przekopywać przez wszytko ale ktoś tam pisze, że niby fracht na lvl 5 ma być potrzebny żeby JFem latać ? Buhahahahhaa....  ;D ;D ;D

AD1: Też nie widzę w tym większego sensu

AD2: Powinni zmienić dilera, bo tu już zupełnie nie widzę sensu.


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 08, 2013, 13:02:51 »
Ponieważ skill do commandów jest jeden jak wszystkie skille t2, a nie rasowy, to nie ma możliwości rozbić warfarów na rasowe bez rozbijania skilla na rasowy, czego jak widać nie chcą robić, bo skille na t1 mają być rasowe, a na t2 ogólne.

I nie, nie chodzi o specki, a same warfarki, skill (x2), wiem że czytanie tekstu jaki jest napisany to trudna sprawa.

Ja tam się cieszę ze skilli na capsy i orkę najbardziej, resztą i tak już mogę latać. :) Nawet wymóg siege i kalibracji mi nie przeszkadza, bo tak czy inaczej bez tych skilli statki są bezużyteczne (+/- carriery wyprodukowane w wormholu z którego nie wylecą, deal with it).

Edit:

"All the other vessels not listed here (shuttles, frigates, Interceptors, Assault Ships, Covert Ops, Logistics, Strategic Cruisers, Black Ops, Marauders, Pirate Frigates, Pirate Cruisers, Pirate Battleships, Pirate Supercarrier, Transport Ships, Jump Freighters, Mining Frigate, Ore Industrial, Exhumers) are not directly affected by the skill modifications".

Czytanie ze zrozumieniem.

Edit 2 - a co do itków, to było ileś devblogów temu o ich planach co do indyków, tak żeby ludzie latali różnymi. Bodajże coś w stylu jak transporty mają aktualnie, nie pamiętam dokładnie a nie interesują mnie indyki na tyle, żeby mi się chciało szukać.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2013, 13:09:41 wysłana przez Ranshe »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 08, 2013, 13:16:37 »
Czytanie ze zrozumieniem.

Nie napinaj się tak bo Ci żyłka pęknie albo popuścisz i wstyd będzie. To raz.
Dwa, święta racja kłania się czytanie ze zrozumieniem. Co ja napisałem "Nie chce mi się przekopywać przez wszytko ale ktoś tam pisze , że niby fracht na lvl 5 ma być potrzebny żeby JFem latać " a nie że CCP napisało że będzie fracht na 5 konieczny.
Ale kto by tam czytał ze zrozumieniem, prawda...
Łyknij meliski i oddychaj głęboko.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 08, 2013, 13:20:17 »
Ponieważ skill do commandów jest jeden jak wszystkie skille t2, a nie rasowy, to nie ma możliwości rozbić warfarów na rasowe bez rozbijania skilla na rasowy, czego jak widać nie chcą robić, bo skille na t1 mają być rasowe, a na t2 ogólne.

I nie, nie chodzi o specki, a same warfarki, skill (x2), wiem że czytanie tekstu jaki jest napisany to trudna sprawa.

Ok, ale (nowe) commandy maja po 2 bonusy do warfarków i niech tych warfarków wymagaja na 5 (jeżeli już muszą).
Co do JF i dla niego F na 5 to tak powinno być wg nowej filozofii, statek T2 ma mieć wyskilowaną "podstawkę" T1 na 5.