Autor Wątek: Prehistoria EVE  (Przeczytany 12906 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Prehistoria EVE
« dnia: Luty 12, 2013, 14:01:00 »
Mam pytania do graczy, którzy bawią się w EVE blisko od samego początku (jak tacy tu jeszcze zaglądają).
Znalazłem w necie informację o tym, że pierwszy superhub handlowy w EVE był zlokalizowany w systemie Yulai, który był połączony z innymi regionami high seca systemem highway (bram-autostrad). W 2003 roku CCP zlikwidowało te połączenia z uwagi na olbrzymiego laga w Yulai i dzięki temu narodziła się Jita i mniejsze huby takie jak Rens czy Amarr.

Czy ktoś z Was może przybliżyć o co chodziło z tymi bramami highway oraz jaka to była siatka połączeń


sc0rp

  • Gość
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 12, 2013, 14:21:54 »
Austroady to nic innego jak stargate'y ;) Poprostu Yulai bym fajnie polaczony cos jak jita :)
Jak CCP zmienilo stargate'y w Yulai to ludzie sie przeniesli do Jita i ccp stwierdzilo ze z tym nie wygra i odpuscilo.
 

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 12, 2013, 15:23:29 »
CCP staralo sie wymusic powstanie wielu hubow handlowych i dlatego najkrotsze trasy miedzy jita - amarr - rens sa odseparowane low-secami - kiedys tak nie bylo.
Jita dostala tez z czasem kilka dodatkowych polaczen jesli dobrze pamietam.
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Oketa

  • Gość
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 12, 2013, 17:12:17 »
W ciągu kilku ostatnich lat (w zeszłym roku bodaj) były organizowane eventy, aby wypracować bardziej rozproszoną siatkę handlową - niestety po dziś dzień nic się nie równa z Jita i Amarr.

MrYogi

  • Gość
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 12, 2013, 17:46:38 »
Właście to w Jita tak jakby więcej ludzi niż rok temu czy dalej.

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 12, 2013, 18:42:35 »
Jita dostala tez z czasem kilka dodatkowych polaczen jesli dobrze pamietam.
A to nie było tak że połączenia dostały okoliczne systemy? Tzn Jita raczej dostała obwodnicę - jeśli dobrze pamiętam.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 12, 2013, 22:05:44 »
A to zależy w którym patchu ;)
Ostatni który to zmieniał faktycznie tylko dodał w jita bram, ale w starszych zmieniali połączenia na kilku punktach paru tras.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Zakarin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zakarin Atram
  • Korporacja: Tuczniki Alfa
  • Sojusz: The Periphery
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 12, 2013, 23:52:44 »
Podobno jak sie dinozaruy rozwalaly o kosmos, wieoe szipow bylo z bonusem dron jak guardian veor, prawda to?

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 13, 2013, 00:11:47 »
Kiedyś w ogóle inaczej się latało z dronami. Nie było bandwidtha, więc na przykład myrmidon był mordercą - 2x medium repki, punkt, web (wtedy -90%), autocannony i set 5 Ogrów/Berserkerów. Jeszcze wcześniej - ale w czasach kiedy ja jeszcze nie grałem - ponoć w ogóle nie było limitów na dronki poza wielkością drone baya i dronkowe shipy wyrzucały chmarę pomocników. Zostało to znerfione z powodu obciążenia serwera.
Cała prawda o moim graniu...


Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 13, 2013, 08:36:26 »
Kiedyś w ogóle inaczej się latało z dronami. Nie było bandwidtha,
Nie było bandwidtha ale był od dawna limit na 5 dronek na ship. Co i tak pozwalało Myrmowi wyrzucić 5 heavy.


ponoć w ogóle nie było limitów na dronki poza wielkością drone baya i dronkowe shipy wyrzucały chmarę pomocników. Zostało to znerfione z powodu obciążenia serwera.
Tej chmary to nie pamiętam ale z tego co pamiętam Dominix mógł kiedyś wyrzucić 10 dronek na raz. Nie pamiętam tylko czy wynikało to z +1drona na lvl BSa czy z ówczesnej mechaniki gry.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 13, 2013, 09:00:40 »
Nie było bandwidtha ale był od dawna limit na 5 dronek na ship. Co i tak pozwalało Myrmowi wyrzucić 5 heavy.

Tej chmary to nie pamiętam ale z tego co pamiętam Dominix mógł kiedyś wyrzucić 10 dronek na raz. Nie pamiętam tylko czy wynikało to z +1drona na lvl BSa czy z ówczesnej mechaniki gry.

Skill drones daje Ci +1 dronka per level (tak było i jest teraz). Drone Interfacing dawał dalsze +1 per level, więc w przypadku shipów z dużym bayem mogłeś mieć 10 dronek i to był - AFAIK - maks.

Ponieważ wypuszczone drony obciążają serwer, zmieniono skill drone interfacing na to co jest dzisiaj -> DPS został bez zmian, natomiast zmniejszyła się liczba dronek.

Gdzieś po drodze wprowadzono też bandwidth i już nie można wywalić na raz wszystkiego co mieści się w dużym drone bayu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 13, 2013, 09:57:26 »
Ponieważ wypuszczone drony obciążają serwer, zmieniono skill drone interfacing na to co jest dzisiaj -> DPS został bez zmian, natomiast zmniejszyła się liczba
Nie do końca to jest taki silent nerf. Dlaczego ? A no dlatego że jak masz 5 dronek i przeciwnik Ci odstrzeli jedną to tracisz 20% DPSu a jak Ci odstrzeliwał jedna z 10 to traciłeś 10% dodatkowo siłą rzeczy więcej czasu zabierało odstrzelenie 10 dronek niż 5 nawet jeśli były one słabsze - mniej shielda/armora/hulla

Taki sam silent nerf zresztą zrobili kiedy projectilom matarskim zmniejszyli ROF o 50% a zwiększyli damage per shot.

@Ireul
a co takiego fajnego było w Thoraxie ?
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2013, 11:16:25 wysłana przez Pol Kent »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 13, 2013, 10:09:17 »
Vexor też miał bonus do ilości dronek, ale już np.  Arbitrator miał bonus do dmg dronek, potem to ujednolicili jak stwierdzili, że dronki generują za duży lag. Nie wiem jak obecnie (dawno nie zaglądałem do "patelni"), ale chyba nawet i carrierki mają zablokowane zwiększanie ilości dron. Wówczas jedyny wyjątek stanowiłby Guardian Vexor, ale to statek unikatowy (wydano kilkanaście sztuk i BPC na około 50). Z tym, że nie wiem czy ostatecznie blokadę na dronki wprowadzono czy nie - w sensie DCU wciąż pozwala na zwiększanie ilości zarówno dronek jak i fighterów/bomberów - plan był wprowadzenia nerfu.

A Yuai, było hubem gdzie była HQ CONCORD. Z uwagi, że jako jedyny dawał z misji standing do wszystkich frakcji był mocno oblegany przez mission runnerów. Potem zablokowali misje, ale się okazało, że lokalizacja (mniej więcej centrum hiseca) i świetne połączenia ze wszystkimi regionami pozwalają na rewelacyjny handel. Wówczas przełączyli highwaye (na mapie te połączenia są oznakowane innym kolorem) w taki sposób by raczej prowadziły na brzegi regionów niż do ich centrów, a przy okazji łączyły sąsiednie. Teraz highway to raczej najkrótsza trasa (i zazwyczaj najczęściej uczęszczana) pomiędzy hubami. Zaraz po remapie powstało kilka centrów (i.e. w Gallente były Scolluzer i Oursulaert). To oczywiście jest płynne i każda zmiana wywołuje zmiany na rynkach. Np. przeniesienie agentów L4 spowodowało kolejne zmiany (i.e. status huba utracił Scolluzer, a zyskał Alentene, obecnie Renyn wyrasta na konkurencję dla Oursulaert).

Zmian w siatce połączeń było kilka, ale największa to próba zlikwidowanie centralnego huba w Yulai, potem próba likwidacji chokepointów i próba rozproszenia handlu. Jedynie Yulai udało się skutecznie zlikwidować jako hub. Chokepointy wciąż istnieją i wciąż jest zaledwie kilka hubów (2-3), które się globalnie liczą (chociaż przecież w każdym regionie da się określić/znaleźć taki handlowy system, no ale wolumeny przecież nie te same).
Założenia highway się nie zmieniły - wciąż są to trasy najszybciej łączące poszczególne kierunki (wschód-zachód, północ południe). Zmieniał się jedynie ich przebieg (np. kiedyś ulubionym obszarem kampienia był skrót do Jitta przechodzący przez Tannolen-Onatoh-Suujarento-Tama (4x low sec), ale pozwalał zaoszczędzić kilkadziesiąt minut i ludzie nim latali nawet w indykach. :)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 13, 2013, 10:30:25 »
Nie wiem jak obecnie (dawno nie zaglądałem do "patelni"), ale chyba nawet i carrierki mają zablokowane zwiększanie ilości dron

Carrier może wywalić maksymalnie 15 dronek (5 bazowo, +1 per lever racial carrier, +1 za każdy drone control unit w highslocie).

Supercarrier jeszcze więcej - jakieś 20 fighterów/fighter-bomberów przy carrier V + 5 dodatkowych z DCU.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 13, 2013, 10:35:39 »
Carrier może wywalić maksymalnie 15 dronek (5 bazowo, +1 per lever racial carrier, +1 za każdy drone control unit w highslocie).

Supercarrier jeszcze więcej - jakieś 20 fighterów/fighter-bomberów przy carrier V + 5 dodatkowych z DCU.

Cytując opis Nyx'a:
Cytuj
Can deploy 3 additional Fighters or Fighter Bombers per level
Nie znajduję tu wzmianki o dronkach :P
Dla odróżnienia Thanatos:
Cytuj
Can deploy 1 additional Fighter or Drone per level
Oczywiście CDU to wciąż dronka:
Cytuj
Gives you one extra drone.
Jeśli bonus matki jest taki jaki był (i przy założeniu fighter=dronka) to może wystawić max 5+15+5 dronek, a carrier 5+5+5. Z tym, że nerf był zapowiadany, a nie wiem czy zaimplementowany (nerf, czyli fighter =/= dronka).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 13, 2013, 10:36:23 »
Taki sam silent nerf zresztą zrobili kiedy projectilom matarskim zmniejszyli ROF o 50% a zwiększyli damage per shot.
Większy ROF to szybsze czyszczenie magazynka, więc?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 13, 2013, 10:38:18 »
Większy ROF to szybsze czyszczenie magazynka, więc?
O reload chodzi chyba :)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 13, 2013, 11:20:12 »
Rozumiem że Ireul to do mnie...
Oczywiście.  ;)

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 13, 2013, 11:31:09 »
O reload chodzi chyba :)
Taki sam silent nerf zresztą zrobili kiedy projectilom matarskim zmniejszyli ROF o 50% a zwiększyli damage per shot.

To nie jest nerf..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 13, 2013, 11:54:14 »
Cytując opis Nyx'a:Nie znajduję tu wzmianki o dronkach :P
Dla odróżnienia Thanatos:Oczywiście CDU to wciąż dronka:Jeśli bonus matki jest taki jaki był (i przy założeniu fighter=dronka) to może wystawić max 5+15+5 dronek, a carrier 5+5+5. Z tym, że nerf był zapowiadany, a nie wiem czy zaimplementowany (nerf, czyli fighter =/= dronka).

Supery moga uzywac tylko fighterow i fighter-bomberow. Natomiast carrier moze uzywac jednoczesnie 15 dowolnych dronek.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 13, 2013, 11:59:10 »
To nie jest nerf..
Nie będę Cię przekonywał że jednak jest.
Jeśli chcesz spróbuj się w wolnej chwili zastanowić dlaczego.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 13, 2013, 12:03:50 »
To nie jest nerf..
Ale emotkę zauważył ?
To co można uznać za nerf to ...ilość pudeł i doskonałych trafień... przecież % ilości pudeł i doskonałych wstrzeleń nie zmienili.
No ale autor stwierdzenia o nerfie powinien się wyrazić co miał na myśli.

Nie będę Cię przekonywał że jednak jest.
Jeśli chcesz spróbuj się w wolnej chwili zastanowić dlaczego.
Nie przekonuj, każdy przecież wie, że rzadsze ładowanie przy wyższym dmg to mniejszy dmg w jednostce czasu (np. minucie), nie wspominając o stracie na czasie ponownego wciśnięcia F1 :)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 13, 2013, 12:18:42 »
Nie przekonuj, każdy przecież wie, że rzadsze ładowanie przy wyższym dmg to mniejszy dmg w jednostce czasu (np. minucie), nie wspominając o stracie na czasie ponownego wciśnięcia F1 :)
Dormio, piszesz o zwiększeniu pojemności magazynków i (chyba nie pamiętam czy tu też była zmiana) o "objętości" ammo do projectili. Bo przed tą zmiana trzeba było standardowo wozić po 10k ammo ponieważ schodziło w mgnieniu oka.  ;D
Tyle że żeby to zmienić wystarczyło zwiększyć magazynki gunów. A nie ruszać ROFa. Pogadaj z kimś kto latał Vagą strzelającą ROFem poniżej 1sek.

A nerf jest prosty

Przykład:
Leci na Ciebie frejka-tackler potrzebujesz 2 (uśrednione) salwy żeby ją zdjąć masz 4 sekundy czasu na strzał zanim transwersal będzie taki ze jej nie trafisz

Po staremu - masz czas na ca. 4 salwy, pierwsza nie trafia, druga trafia - masz jeszcze 2 salwy w zapasie - możesz jeszcze raz chybić a i tak masz szansę czwartą salwą zdjąć natręta

Po nowemu - masz czas na ca. 2 góra 3 salwy czyli na max jedno pudło albo i wcale jeśli nie zdążysz strzelić trzeci raz. A bonus do damage możesz sobie...powiesić na ścianie.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 13, 2013, 12:27:28 »
rownie dobrze, mozna by podac inny przyklad. gdybys mial jebniecie, zdjal bys ja jedna salwa, a tak musisz rozpylac pestki i modlic sie ze go zasypia. To nie jest nerf,,, bo duzo zalezy od sytuacji w jakiej sie znalazles i przyjecia taktyki. Idac Twoim tokiem rozumowania nikt nie latal by na long range(arty), bo jest reload maly.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 13, 2013, 13:05:35 »
Przy artylerii, twierdzenie, że wpakowanie większego kopa kosztem rofa jest nerfem, jest co najmniej dyskusyjne ;)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 13, 2013, 13:49:22 »
Przy artylerii, twierdzenie, że wpakowanie większego kopa kosztem rofa jest nerfem, jest co najmniej dyskusyjne ;)
True.
Zwłaszcza w odniesieniu do suicide-Tornad na gate w hi-secu  ;)

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 13, 2013, 14:16:35 »
Po staremu - masz czas na ca. 4 salwy, pierwsza nie trafia, druga trafia - masz jeszcze 2 salwy w zapasie - możesz jeszcze raz chybić a i tak masz szansę czwartą salwą zdjąć natręta

Po nowemu - masz czas na ca. 2 góra 3 salwy czyli na max jedno pudło albo i wcale jeśli nie zdążysz strzelić trzeci raz. A bonus do damage możesz sobie...powiesić na ścianie.

W sytuacji brzegowej gdzie działo "po staremu" dołozyłoby jakis dmg który zabiłby natrenta, a "po nowemu" jeszcze cykluje, ok. Ale ogólnie dps poszedł w górę ze względu na rzadsze realoady.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 13, 2013, 20:20:42 »
Ale ogólnie dps poszedł w górę ze względu na rzadsze realoady.
Tak. Ale to bezpośredni skutek powiększenia magazynków gunów. Zresztą na forum eve-o raz po raz pojawiają się topiki z sugestiami żeby reload zmniejszyć np. do 5 sek.

ok, idąc dalej tym tokiem - bezsensowne chyba jest stackowanie działek? :)
A uważasz, że wszyscy zawsze stackują wszystkie guny w jedna grupę ?
Bo ja mam pewność że nie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 13, 2013, 20:42:21 »
A uważasz, że wszyscy zawsze stackują wszystkie guny w jedna grupę ?
Bo ja mam pewność że nie.
Głównie po to by móc strzelać z kilku typów ammo (to Ci bardziej pro), oraz po to by się zawhorować na więcej killi w blobach. System przelicza każde działko osobno, zysk jest taki że serwer wysyła jeden pakiet zamiast np 8. Było to już wałkowane.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Miriabel Ka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 13, 2013, 23:39:08 »
Po nowemu - masz czas na ca. 2 góra 3 salwy czyli na max jedno pudło albo i wcale jeśli nie zdążysz strzelić trzeci raz. A bonus do damage możesz sobie...powiesić na ścianie.

Po którymś patczu to nawet tego nie można zrobić.
Przykład
Ac dają salve po 2,3 sec o ile jest to jeden cel to mogę w przeciągu 5 sec walnąć 2 salvy. Jazda zaczyna się kiedy to są 2 rożne cele. Strzelam do pierwszego i jedna salvą zdejmuje go, przełączam się na drugi i......  mimo ze timer już znikł to nie mogę strzelić bo działka mrygają mi na czerwono, i zanim przestaną to upływa od 0.5 sec do 2 sec. Taki zabieg można już podciągnąć pod silent nerfa

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Prehistoria EVE
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 14, 2013, 08:43:05 »
Jesli pamietasz gdzie to bylo potwierdzone, to poprosze, bo temat nie jest az tak istotny by samemu szukac.
Nie pamiętam przy okazji jakiego flame'a to wypłynęło, także szukać mi się też nie chce ;) Natomiast pamiętam że dyskusję zakończył link z evewiki czy innego podobnego źródła.
Jesli kazde dzialko jest liczone osobno to rozumiem ze tworcy CombatLogAnalyzera robia wszystkich w ciula pokazujac liczby i statystyki dla calego stacka? :)
Jak wcześniej pisałem serwer liczy każde działko osobno, sumuje wszystkie hity i wysyła do klienta jako jeden pakiet informacji, a nie 8 jakby to było bez stacka. Efekt jest taki że nie ma dla Ciebie różnicy czy masz działa luzem czy nie, to nie jest 8x 1200 tylko suma z 8 niezależnych strzałów, natomiast mniej leci po drutach więc lag jest mniejszy.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit