Autor Wątek: War Thunder  (Przeczytany 238596 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

ryrzu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: brak
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #245 dnia: Grudzień 24, 2013, 21:37:25 »
no to musze sie z warthunderem przeprosic i dac mu szanse :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #246 dnia: Grudzień 24, 2013, 22:45:15 »
Jak liczone jest to "-10% ticketów za zniszczenie bazy"? 10% tych z początku bitki czy 10% tego, co w danym momencie zostało?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #247 dnia: Grudzień 30, 2013, 22:05:42 »
Nie grywam w War Thunder, nie mniej jednak chcialbym zaproponowac cos sympatykom tematyki samolotow z WW2...

http://www.amazon.co.uk/Higher-Call-Incredible-Heroism-Chivalry/dp/178239253X/ref=la_B00B7NOG6I_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1388437294&sr=1-1

Niestety, polskiej wersji nie widzialem.
O co kaman w/g YT:
http://www.youtube.com/watch?v=_8EkmyoG83Q

Polecam :)
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Craxon Crais

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #248 dnia: Styczeń 04, 2014, 00:45:42 »
Jako, że pogrywam w arcade stwierdziłem, że odkurzę joya i spróbuję simulation battles. I teraz... czy to normalne, że samoloty w tym trybie są, jak to dobrze ująć, mało stabilne? Wiem, że to ma być symulacja (a pilotem też nie jestem ;] ) ale czy naprawdę w czasie lotu trzeba robić ciągłe korekty? Czy to wieje wiatr tak mocno na clear weather (lol), że przy starcie nawet muszę ostro kontrować sterem kierunku a potem jak już uda mi się wystartować to będzie tak, że mam lecieć z joyem w łapie w jakimś dziwnym położeniu 15 minut do celu?

Tak ma być czy mam zwalonego joya/złą kalibracje/ustawienia czy jak ;D ?

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #249 dnia: Styczeń 04, 2014, 03:05:14 »
w czasie lotu wykonuje sie mnostwo mniejszych lub wiekszych ruchow sterami,
im mniejsza masa statku powietrznego i im bardziej wietrzna czy termiczna pogoda to jest tych korekt wiecej...
start z wychylonym orczykiem i potem korekta lotka to norma...
ale nie wykluczone ze z Joyem masz cos nie tegez :D

Nie znam realiow gry ale jesli da sie wybrac czas lotu i pogode,
to wybierz spokojna pogode i polec raz w dzien i raz w nocy [ lub wczesnie rano, lub wieczorem ],
jesli w pozostalych porach bedzie łatwiej niz w dzien to gra fajnie odwzorowuje realne srodowisko.
Jesli nie bedzie roznicy, to stawialbym na awarie Joya lub blad konfiguracji...
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #250 dnia: Styczeń 04, 2014, 08:37:50 »
Jako, że pogrywam w arcade stwierdziłem, że odkurzę joya i spróbuję simulation battles. I teraz... czy to normalne, że samoloty w tym trybie są, jak to dobrze ująć, mało stabilne? Wiem, że to ma być symulacja (a pilotem też nie jestem ;] ) ale czy naprawdę w czasie lotu trzeba robić ciągłe korekty? Czy to wieje wiatr tak mocno na clear weather (lol), że przy starcie nawet muszę ostro kontrować sterem kierunku a potem jak już uda mi się wystartować to będzie tak, że mam lecieć z joyem w łapie w jakimś dziwnym położeniu 15 minut do celu?

Tak ma być czy mam zwalonego joya/złą kalibracje/ustawienia czy jak ;D ?

Edyta: Aby samolot leciał mniej więcej prosto trzeba najpierw ustawić trymowanie steru. Robi się to w Controls-->Full aircraft controls-->Elevator/Airlons/Rudder axis control. Osobiście do dwóch ostatnich przypisałem jedną oś. Natomiast jedna uwaga: Nie wszystkie samoloty mają możliwość trymowania sterów. Zwłaszcza jest to upierdliwe w przypadku niemieckich maszyn (hgw dlaczego tak często poleca się na forach Bf 109 E3 do nauki), bo po pół godziny lotu bez trymowanych sterów boli mnie nadgarstek.

Obrót samolotu przy starcie jest normą i trzeba go kierować sterem pionowym (klawisze Q i E, lub w moim przypadku obrotem joya). Polecam ustawić silnik na 30-40% max, rozpędzić do 70-80km/h najpierw. Samolot staje się wtedy stabilniejszy. Warto też wrócić do tierów I i II max.

Liczbę samolotów na których jestem w stanie coś ubić wyliczę na palcach jednej ręki (i zostanie większość :P). Rewelacyjne do nauki są amerykańskie Wildcaty i Hellcat, ponieważ ich w zasadzie nie da się przeciągnąć i doprowadzić do korkociągu (ale nie niemożliwe). Każda nacja ma jakieś łatwe samoloty, ale z regóły im zwrotniejsze latadło, tym trudniej się nim lata. Np. chciałem rozpocząć moją przygodę z symulatorem od Spitfirea, ale mi strasznie nie szło. Potem na forum doczytałem, że Spits to latadło o świetnych osiągach, ale cholernie trudne do ogarnięcia.

Ciekawostka: Tryb symulatora jest jedynym, gdzie bombery uważą się powszechnie za OP. Po prostu łatwiej jest bombowcowi strzelać za pomocą myszki z działek pokładowych, niż mysliwcowi trafić za pomocą joya :). Sprawdziłem empirycznie - Wellingtonem rozstrzelałem Bf 109F. W wyższych tierach już niestety bomberki tracą tą przewagę i mój Lancaster został zdjęty przy drugim podejściu przez Tashę. Po prostu w wyższych tierach grają juz wyjadacze, a samoloty mają znacznie większą siłę ognia.

Coś z czym do niedawna miałem ogromny problem to widoczność. Polecam ustawienie joy + myszka do rozglądania się, a trimming kontroluję na grzybku joya. Na koniec wisienka: http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/28020-graphics-tweaks-for-improved-visibility/ - Takie ustawienia w cholerę pomagają wyśledzić te nieszczęsne kropki. Różnica jest naprawdę diametralna.

All in all - Tryb symulatora jest cholernie ciężki i przez dwa, czy trzy dni nie ustrzeliłem absolutnie niczego. Grind też wychodzi lepiej na arcade, ponieważ mimo bonusów rundy trwają strasznie długo i reward w stosunku do poświęconego czasu nie jest zbyt atrakcyjny. Z drugiej strony nawet zabicie bota jest powodem do satysfakcji (nie wiadomo czy strzela się do bota, czy gracza aż do momentu zestrzelenia). Polecam zabawę w symulatorze, jeśli masz już samoloty, na których Ci zależy i szukasz wyzwania - od tego jest ten tryb.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2014, 09:50:14 wysłana przez Ptysiu »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #251 dnia: Styczeń 04, 2014, 13:08:13 »
Co do samoistnego skręcania samolotu podczas startu i lotu.. Trochę pomyślunku.. Nic w naturze nie bierze się z nikąd i nigdzie magicznie nie znika. Jeśli w stojącym samolocie nagle dasz przepustnice na max i silnika w ciągu sekundy nabierze ogromnych obrotów to coś musi zakontrować. W powietrzu zakontruje właśnie powietrze dzięki czemu samolot zacznie się rozpędzać oraz (niespodzianka) cały samolot zacznie się obracać. Na lotnisku też, ale zamortyzuje to zawieszenie, więc samolot zacznie jechać do przodu zataczając koło. Ot fizyka.. Ruch kołowy na lotnisku korygujesz orczykiem, w powietrzu możesz wytrymować lotki żeby kontrować ruch obrotowy samolotu, ale nie obroni Cię to przed nagłym dodaniem gazu, lub wyłączeniem silnika.

Wyobraź sobie że w myśliwcu większość masy stanowi silnik i jego wał, a całość jest zawieszona w powietrzu i powietrze jest jedyną rzeczą na której samolot może się oprzeć. Dziwnym nie jest że "pracuje" :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #252 dnia: Styczeń 04, 2014, 13:13:44 »
no to jak macie tam nawet trymery [czego nie wzialem pod uwage ]
to przed rozpoczeciem latania w wersji [ nie arcade ] polecam przejsc szkolenie wstepne,
pewnie jest jakies na YT lub przewidziane przez tworcow gry...
polecam tez poczytac do czego sluzy i jak uzywac trymera :p
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #253 dnia: Styczeń 04, 2014, 13:18:36 »
trymer to zło :P Dobre do długich lotów gdzie nie zmienia się obrotów silnika, prędkości, wysokości itd. Ja tam wolę bez, korekta co kilka chwil nie boli, a lepiej "czuje się" samolot.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #254 dnia: Styczeń 04, 2014, 13:36:29 »
trymer to zło :P Dobre do długich lotów gdzie nie zmienia się obrotów silnika, prędkości, wysokości itd. Ja tam wolę bez, korekta co kilka chwil nie boli, a lepiej "czuje się" samolot.

Zgoda, ale przez pierwsze 5 do 10 minut nie robi się nic, tylko nabiera wysokości, a wtedy trymer jest nieoceniony. Ale masz rację, gdy dochodzi do manewrowania najlepiej trym kierunku ustawić na neutralny, a trym wysokości daję na lekko negatywny (zapobiega to odskakiwaniu przodu samolotu do góry przy nurkowaniu).
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Craxon Crais

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #255 dnia: Styczeń 04, 2014, 14:01:54 »
Dzięki za wszelkie info i sugestie :)

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #256 dnia: Styczeń 07, 2014, 11:52:26 »
Generalnie bez odpowiedniego wytrymowania samolotu jest cięzko, a w niektórych przypadkach się nie da, wystartować.

Pienias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 29
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pienias
  • Korporacja: The Scope
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #257 dnia: Styczeń 08, 2014, 15:22:48 »
Normalnie tak samo jak w Evce - jest tutorial, start i lądowanie w simulation battles  ::)

Goomich

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #258 dnia: Marzec 05, 2014, 18:58:50 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Wf2Oes1AGjE[/youtube]

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #259 dnia: Maj 01, 2014, 10:10:13 »
Closed Beta czołgów w WT powoli się otwiera. Skorzystałem z tego, pojeździłem trochę i z cholernie wielką satysfakcją stwierdzam, że gra ma ogromny potencjał wygryźć WoT ze swojej niszy.

3 tryby realizmu (arcade, realistic i symulator), możliwość zniszczenia czołgu jednym strzałem, bardziej wiarygodne zachowywanie się pojazdów (są cięższe i wolniejsze niż te z WoT), grafika (o jej optymalizacji przez litość nie wspomnę)... I jednoczesna obecność czołgów oraz samolotów w tej samej rundzie. Jestem w niebo wzięty.

Żeby nie było zbyt słodko - czasem zdarza się jakiś bug (np. nie załadowała się grafika przeszkody i powstała niewidzialna ściana), dostępne są na razie tylko 2 nacje (ZSRR i Niemcy) i, zupełnie subiektywnie, mam olbrzymie obawy co do drzewka Japońskiego (czym Gaijin zamierza je zapełnić? Gundamami?).

Nie mniej, w moim własnym odczuciu, ground forces w WT okaże się tym dla WoT, czym samo WT okazało się dla World of Warplanes - produktem lepszym o całą generację.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #260 dnia: Maj 01, 2014, 10:41:06 »
Też troche pograłem w GF i generalnie jeszcze musze trochę ogarnąć, oraz pobawić się opcjami w celu optymalizacji klienta. Fps dziwnie mi skacze czasem też skacze ping. Mam bardzo duże ALE do minimapy. W samoloty nie grałem, GF to moje pierwsze podejście do tej produkcji, ale albo mam jakiś błąd klienta albo Gaijin tnie niech w chuja, bo widzę na niej punkty strategiczne i znacznik mojego wozu razem z markerem kierunku oglądania mapa, natomiast ani moich sojuszników, ani oponentów na tej mapie nie ma (gram narazie arcade, więc jeśli gdzieś to powinno być to chyba własnie tam nie?)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #261 dnia: Maj 01, 2014, 11:05:05 »
Niestety, i co do płynności grafiki i minimapy mam podobny problem. W porównaniu do samolotów musiałem powyłączać fajerwerki, żeby fpsy nie skakały. Co do mapki z kolei, to wszystko tam jest. Problem w tym, że cholernie niewyraźnie widać i swoich, i przeciwników. Te znaczniki mają po prostu bardzo mały kontrast, są wręcz blade, przez co nie widać ich.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #262 dnia: Maj 01, 2014, 12:04:28 »
Znaczy że niby optymalizacja? Czytając pochwalne poematy na temat tego jak samoloty od nich działają w porównaniu z produktem WG spodziwałem się że lapek na którym czołgi moge puścić na maksa nie bedzie miał problemu z czołgami gaijin. A tu taki psikus... zastanawiam się teraz przez Ciebie ile z rzeczy które poszły klątwami na karb tego że matka / siostra / brat uploudowali samojwebki na FB, to była tak naprawde ich wina...
Moje pierwsze wrażenie z jazdy w GF było mniej więcej takie (rezerwowe pzII):
Cytuj
Spawn w bitwie -> ja chce do przodu i troche w lewo czołg robi bączka, potem jedzie mniej wiecej gdzie chce, a potem ekran sie wyszarza... da fuck? a ubili mnie... respawn, tym razem czołg jedzie jak chce, coś tam lektor piłuje pysk o zajmowaniu punktu to wiosłuję w tamtym kierunku. tym razem nawet zobaczyłem co mnie rozwaliło, bo tuż przed tym wychyliło pysk zza skały (kto tu wpuścił pz IV?!?!?1) respawn, jade gdzie indziej, nic, nic, nic o nasz punkt obok któego jestem ktoś zajmuje.. gdzie jesteś ty.... o to taki sam leszcz jak ja, szarża magazynek w dupe poprawka z tarana, działko sie przeładowało, ej czemu nie strzela, tamten nawet wierzy nie obrucił, po chwili szary ekran (kolega u którego graliśmy w plutku powiedział mi że typ zrzucił na nas obu barage...)

Ninja edit
Znieśli NDA, jak ktoś stąd miał knebel to już może też narzekać :P
http://warthunder.com/en/news/561-Lifting-of-CBT-NDA---Forum-now-visible-for-review-en

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #263 dnia: Maj 01, 2014, 13:12:37 »
mando ale weź poprawkę błagam

pamiętasz czasy kiedy zaczynała się open beta w wot. Pomijam teleportujące się czołgi brak trybów i 4 mapy. Pamiętasz kiedy plutony wprowadzili? :)


W zamkniętą bete GF gram od początku stycznia. Optymalizacja nie jest jeszcze super ale widać duży progres. W wocie dalej 1 rdzeń jest obsługiwany więc i tak jest lepiej. Graficznie jest lepiej. Game play jest lepszy. Działają samoloty i czołgi w jednej bitwie. Gra jest trudniejsza od wota.  Do tego sam masz wiekszy wpływ na bitwę no chyba że jesteś kampiącym retardem.


To że twój przedpotopowy lapek się dławi no cóż. To inna liga niż wot który umiera dosyć szybko i drastycznie

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #264 dnia: Maj 01, 2014, 13:25:02 »
Ej no, ale nie krzycz po rodzinie. Serio, ten lag spike nie jest tego wart. Poza tym, nie twierdzę, że WT w wersji czołgowej pójdzie na max detalach na kalkulatorze. Raczej chodziło mi o dupiatą optymalizację WoT. Bo jest dupiata, a WT działa mi na pewno lepiej, pomimo dużo lepszej grafiki. Przepraszam, jeżeli wprowadziłem kogokolwiek w błąd.

A co do gameplayu, to zasady sterowania czołgiem z WoT mają się naprawdę nijak do pojazdów z WT. Ciągłe trzymanie klawisza odpowiedzialnego za skręcanie czołgu podczas stosunkowo szybkiej jazdy (ok. 30km/h) zakończy się faktycznie zrobieniem bączka, a w skrajnym przypadku, wywróceniem czołgu. Inna sprawa, o której nie wspomniałeś to ruszanie i hamowanie. Po pierwsze - absolutnie nie da się wtedy celować. Lufa lata w dół i w górę jak na sprężynie, aż czołg się nie ustabilizuje. Po drugie - czołgi mają tu znacznie większą inercję. Po prostu i ruszanie i hamowanie trwa trochę. Po połączeniu obydwu powyższych faktów wychodzi na to, że popularna z WoT taktyka wychylenia się zza rogu, oddania strzału i schowania się nie sprawdza się już tak dobrze (o ile w ogóle) w WT. Słowem jeżdżenia czołgiem w WT trzeba się dopiero nauczyć, natomiast (przynajmniej mi) zajmuje to niewiele czasu. To jak porównać sterowanie mechem w MWO do Hawkena. Niby i tu i tu mamy podobne pojazdy, a jednak...

Jeszcze jedna rzecz - na chwilę obecną nie ma map miejskich, a przynajmniej po 3-4 godzinach gry nie trafiłem na taką. Walki są zatem w znakomitej większości toczone na dość dużych dystansach. Mi to akurat odpowiada, bo czołgi raczej średnio nadają się do CQB, ale to rzecz gustu.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #265 dnia: Maj 01, 2014, 13:35:12 »
jest zretardziała karelia. Co prawda nie jest to miejska mapa ale jest mała jak na standardy WT

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #266 dnia: Maj 01, 2014, 13:41:10 »
mando ale weź poprawkę błagam

pamiętasz czasy kiedy zaczynała się open beta w wot. Pomijam teleportujące się czołgi brak trybów i 4 mapy. Pamiętasz kiedy plutony wprowadzili? :)


W zamkniętą bete GF gram od początku stycznia. Optymalizacja nie jest jeszcze super ale widać duży progres. W wocie dalej 1 rdzeń jest obsługiwany więc i tak jest lepiej. Graficznie jest lepiej. Game play jest lepszy. Działają samoloty i czołgi w jednej bitwie. Gra jest trudniejsza od wota.  Do tego sam masz wiekszy wpływ na bitwę no chyba że jesteś kampiącym retardem.


To że twój przedpotopowy lapek się dławi no cóż. To inna liga niż wot który umiera dosyć szybko i drastycznie
Pamiętam warpujące czołgi :P
Ale generalnie moje poczatki w czołgach dużo lepsze nie były niż te opisane wyżej. Tryb snajperski (a konkretnie możliwość zoom'a w nim) odkryłem chyba po tygodniu gier dopiero i to przez przypadek...
Tak czy siak na razie granie pzII jest tak zabawne że aby si nie denerwować odpala klienta raz na dwaie - trzy walki i daję sobie spokój, podejrzewam że z wipe zwiazanym z wejściem w open beta moga pobawić się optymalizacją, a i ja musze pogrzebać wreszcie w kliencie
Cytuj
Ej no, ale nie krzycz po rodzinie. Serio, ten lag spike nie jest tego wart.
W przypadku mojego rodzeństwa jest to patologia z typu tych gdzie bez gróźb karalnych / odcięcia od routeraz nie dotrze do nich że nie są w domu sami i ktoś inny też próbuje korzystać z łącza
Cytuj
Serio, ten lag spike nie jest tego wart. Poza tym, nie twierdzę, że WT w wersji czołgowej pójdzie na max detalach na kalkulatorze. Raczej chodziło mi o dupiatą optymalizację WoT. Bo jest dupiata, a WT działa mi na pewno lepiej, pomimo dużo lepszej grafiki. Przepraszam, jeżeli wprowadziłem kogokolwiek w błąd.
Nie wprowadziłeś, mam oba klienty gier (swoją drogą WG niezły krok wstecz w kontekście optymalizacji zrobiło w 9.0), ja poprostu dopiero będę kombinował gdzie mam problem z grą i będę go eliminował (lub jego przyczyny )
Cytuj
A co do gameplayu, to zasady sterowania czołgiem z WoT mają się naprawdę nijak do pojazdów z WT. Ciągłe trzymanie klawisza odpowiedzialnego za skręcanie czołgu podczas stosunkowo szybkiej jazdy (ok. 30km/h) zakończy się faktycznie zrobieniem bączka, a w skrajnym przypadku, wywróceniem czołgu.
To już testowałem, kolega mnie na gąski stawiał :P
Cytuj
Inna sprawa, o której nie wspomniałeś to ruszanie i hamowanie. Po pierwsze - absolutnie nie da się wtedy celować. Lufa lata w dół i w górę jak na sprężynie, aż czołg się nie ustabilizuje. Po drugie - czołgi mają tu znacznie większą inercję. Po prostu i ruszanie i hamowanie trwa trochę.
Da sie, ale na krótki dystans (w moim wypadku tuż przed uderzeniem), jak wspomniałem na razie tnę w arcade, może wyżej jest z tym wiekszy problem
Cytuj
Po połączeniu obydwu powyższych faktów wychodzi na to, że popularna z WoT taktyka wychylenia się zza rogu, oddania strzału i schowania się nie sprawdza się już tak dobrze (o ile w ogóle) w WT.
Moja załoga podejrzewam miałby Ci do powiedzenia kilka ciepłych słów na temat tego że wychylający się zza skały pz IV nie mógł mnie trafić w sekunde po tym jak sie pokazał kiedy ja zapierdzielałem na vmax i w dodatku miałem problemz jechaniem prosto przez eksperymenty z klawiszami skrętów :P
Cytuj
Słowem jeżdżenia czołgiem w WT trzeba się dopiero nauczyć, natomiast (przynajmniej mi) zajmuje to niewiele czasu. To jak porównać sterowanie mechem w MWO do Hawkena. Niby i tu i tu mamy podobne pojazdy, a jednak...
Żartujesz? WW hawkenie siedzisz w zasadzie w zbroi, anie w mechu przynajmniej tak wynika z róznic w sterowaniu, nauczenie sie jazdy jeszcze przedemną, na razie gram jak noob nie przejmując się faktem statystyk itp, opracuje wreszcie wyżwszego panzera to sie zaczne przykładać do gry
Cytuj
Jeszcze jedna rzecz - na chwilę obecną nie ma map miejskich, a przynajmniej po 3-4 godzinach gry nie trafiłem na taką. Walki są zatem w znakomitej większości toczone na dość dużych dystansach. Mi to akurat odpowiada, bo czołgi raczej średnio nadają się do CQB, ale to rzecz gustu.
Kilku ludzi z Black Devils (mój były klan w wot) już jakiś czas gra w tą grę z tego co pisali i na co im nda pozwalało, różne mapy są dostępne w zalezności od stylu gry, np kursk jest ponoć dostępny tylko w symulacji czy coś takiego, może więcej map tam jest?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #267 dnia: Maj 01, 2014, 14:32:28 »
Kilku ludzi z Black Devils (mój były klan w wot) już jakiś czas gra w tą grę z tego co pisali i na co im nda pozwalało, różne mapy są dostępne w zalezności od stylu gry, np kursk jest ponoć dostępny tylko w symulacji czy coś takiego, może więcej map tam jest?

Tak, inne mapy są na arcade, realistic i symulatorze. Tak samo to wygląda w przypadku samolotów, tam też mapy różnią się zależnie od trybu.

Z ciekawostek forumowych WT: W odróżnieniu od samolotów, czołgi wydają się być idealnie zbalansowane - nikt nie jest zadowolony i każdy narzeka, że ta druga nacja jest OP :D
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #268 dnia: Maj 01, 2014, 14:53:13 »
bo z jednej strony są ponoć zabugowane czołgi jak np ruski t-50 (skąd ja kojarze problemy z tym małym sukinsynem? :P ) który ma zrypane hitboxy albo ich nie ma, z drugiej ponoć tygrys to takie bydle jak kiedys wiec jak drań pierdnie to mało co to wytrzymuje ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #269 dnia: Maj 01, 2014, 15:13:44 »
bo z jednej strony są ponoć zabugowane czołgi jak np ruski t-50 (skąd ja kojarze problemy z tym małym sukinsynem? :P ) który ma zrypane hitboxy albo ich nie ma, z drugiej ponoć tygrys to takie bydle jak kiedys wiec jak drań pierdnie to mało co to wytrzymuje ;)

Co do Tygrysa, to słyszałem akurat historie o niemożności przebicia wieży na T-34-85. Dopiero grinduję do Tygrysa (jakieś 6k expa mi brakuje), więc wypowiem się, jak go w końcu zdobędę.

Imho, balans jest ok. Niemcy mają zwykle b. dobry pancerz przedni i działa-snajperki. Rosjanie mają albo szybkie, o rykoszetującym pociski pancerzu T-34, otankowane po uszy KV (moje nemesis...) oraz TDki z działami, które powinny zostać zakazane konwencją Genewską. ZiS-30 odparowuje wszystko w zasięgu.

Gram Niemcami i dość ciężko było mi wyjść z Tieru pierwszego, ale linia Pz III tieru drugiego jest już o niebo lepsza, ze względu na szybciej obracającą się wieżyczkę i zwiększony pancerz. Co nie zmienia faktu, że taki Su-122 ma mnie na strzał.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #270 dnia: Maj 15, 2014, 13:40:55 »
Dziś rusza open beta War Thunder Ground Forces


Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #271 dnia: Maj 15, 2014, 15:57:30 »
Grywam tylko w WOT. Ale obejrzałem mnóstwo filmików z WT:GF

WT:GF nastawia się na symulację i realizm historyczny. WOT celuje w czyste arcade i balans. Wolę mimo wszystko symulację, więc chyba się przesiądę :) Niestety moi klanowicze nie są tego samego zdania. Wolą świat "health bars".

EDIT: Jak ktoś chce próbować WT:GF to omijać SZEROKIM ŁUKIEM tryb arkadowy. Jest on w opinii 80% community totalnie skopany i lepiej uderzać tylko w "realistic battles" lub "simulation". Zresztą nowemu łatwiej będzie zaczynać od "realistic battles" bo wspomagacze podświetlające pozwalają z kilometra zestrzelić świeżaka chowającego się w krzakach w trybie arkadowym. A tak przynajmniej można się chować.
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2014, 16:24:16 wysłana przez Zgudi »

Precelek

  • Can i Meepo ? i have perfect micro skillz!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Precelek
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: Uprising.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #272 dnia: Maj 15, 2014, 16:50:28 »
it's time to kill some n00bz. Tak wógole nie grajcie realistic , traficie tam na samoloty i dlugo tymi czolgami nie po jezdzicie :)

no i unikajcie jak ognia robienia isa w tej chwili ma zbugowany caly przedni pancerz, łącznie z wieżą (pz3 l przebija bez problemu go)

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #273 dnia: Maj 15, 2014, 17:03:33 »
Tak wógole nie grajcie realistic , traficie tam na samoloty i dlugo tymi czolgami nie po jezdzicie :)

Twoja racja jest jak Twoja ortografia.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #274 dnia: Maj 15, 2014, 17:44:20 »
Grywam tylko w WOT. Ale obejrzałem mnóstwo filmików z WT:GF

WT:GF nastawia się na symulację i realizm historyczny. WOT celuje w czyste arcade i balans. Wolę mimo wszystko symulację, więc chyba się przesiądę :) Niestety moi klanowicze nie są tego samego zdania. Wolą świat "health bars".

EDIT: Jak ktoś chce próbować WT:GF to omijać SZEROKIM ŁUKIEM tryb arkadowy. Jest on w opinii 80% community totalnie skopany i lepiej uderzać tylko w "realistic battles" lub "simulation". Zresztą nowemu łatwiej będzie zaczynać od "realistic battles" bo wspomagacze podświetlające pozwalają z kilometra zestrzelić świeżaka chowającego się w krzakach w trybie arkadowym. A tak przynajmniej można się chować.

Popieram całkowicie. W trybie symulatora steruje się czołgiem w sposób identyczny do pozostałych trybów, a brak ikonek bynajmniej nie uważam za przeszkodę. Poza tym, to nie samoloty, gdzie dystans jest tak ogromny, że bez ikonek trzeba robić cuda-niewidy z ustawieniami, żeby zobaczyć tą cholerną kropeczkę.

I jeszcze jedno: czołgi ciężkie giną raz. RAZ. To znaczy, że aby "wyjść na swoje" trzeba na to jedno życie ubić dwa razy tyle ile mordują inne czołgi. Powodzenia. I nie, KV to naprawdę nie jest imba czołg, a T-34 not-stronk-tonk. Jest dokładnie odwrotnie.
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2014, 20:21:22 wysłana przez Ptysiu »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #275 dnia: Maj 15, 2014, 20:06:10 »
I nie, KV to naprawdę nie jest imba czołg

KV jest zabawny. Od przodu i z boku w wierze strzelam raz z pz4/70 i po kłopocie. Natomiast miałem przyjemność gonić go i ładować pociski w tył wieży. Po 6 czy 7 trafieniu odpuściłem ;)

A imba jest T-50 ;/
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #276 dnia: Maj 17, 2014, 17:16:33 »
Da się w trybie symulacyjnym zagrać kierownicą komputerową + pedały?? Szukam info, nie ma. Piszę post na oficjalnym forum to jest po minucie kasowany, nie ma kogo się popytać.

P.S Ja rozumiem, jak ktoś usuwa troll posta, ale ważne pytanie mam, to po co mi wywalają topic. Grrr.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2014, 17:30:05 wysłana przez Zgudi »

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #277 dnia: Maj 17, 2014, 18:29:58 »
a jak napisles "pedały"? "fags"? :)
Some Men Just Want to Watch the World Burn

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #278 dnia: Maj 17, 2014, 18:34:06 »
Zgudi, z tego co wiem to jest open beta, więc wystarczy podpiąć to co chcesz używać i sprawdzić.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #279 dnia: Maj 17, 2014, 21:35:35 »
Poza tym, to nie samoloty, gdzie dystans jest tak ogromny, że bez ikonek trzeba robić cuda-niewidy z ustawieniami, żeby zobaczyć tą cholerną kropeczkę.

Nigdy nie rozumiałem na czym polega problem ludzi, żeby zobaczyć samolot na drugim końcu mapy bez podpowiedzi. Jeśli tylko jest na tle jasnego nieba - widzę zawsze i wszędzie. Jak nie jestem pewien czy to jest samolot, czy kropka na monitorze, to wystarczy tylko lekko ruszyć kamerą.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...