Autor Wątek: War Thunder  (Przeczytany 235912 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #175 dnia: Grudzień 16, 2013, 10:17:20 »
Ja na razie gram w arcade, bo przeraża mnie konieczność opanowania pełnych procedur w senariuszach realistycznych, a i obecność 6-cio i 3 latka nie jest ułatwieniem ("ooo... tato, tato, nie bierz tego włoskiego badziewia, bo Ciebie szybko rozwalą"  8) :P)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #176 dnia: Grudzień 16, 2013, 10:46:18 »
Na samolotach do 8 - 9 tieru arcade jest przyjemne, potem warto zainteresować się historykami. Po jakimś czasie na arkadzie i tak strzela się intuicyjnie więc wskaźnik nie jest potrzebny, a fun jest dużo dużo wyższy.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #177 dnia: Grudzień 16, 2013, 10:54:02 »
fun jest dużo dużo wyższy.

To dość dyskusyjne - problem nie polega na braku podpowiedzi, tylko na o wiele trudniejszym modelu lotu. Jak ktoś nie był nigdy orłem w grach lotniczych, tak jak ja, to samolot bardzo ciężko opanować.

Ale powiedzmy, że pewnie byłoby to do przejścia, gdyby nie fakt, że HB są cholernie nudne. Można dosłownie gazetę czytać zanim coś się wydarzy, a życie ma się tylko jedno. Ja wolę konkretną i szybką nawalankę w arcade. W 15 minut Wdupię 5 samolotów, zestrzelę 5-10 i jest git. Fun też jest jak czymś niskorankowym pojadę "gruby cel".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #178 dnia: Grudzień 16, 2013, 10:56:55 »
Na samolotach do 8 - 9 tieru arcade jest przyjemne, potem warto zainteresować się historykami. Po jakimś czasie na arkadzie i tak strzela się intuicyjnie więc wskaźnik nie jest potrzebny, a fun jest dużo dużo wyższy.
Na razie mam 2 nacje na 5 wyciągnięte, i po jednej na 4/3/2, ale z całą pewnością najprzyjemniej mi się rezerwowymi gra. Inna rzecz, że krew mnie zalewa, jak z działka 20mm walę po I-153, a mu skrzydło nie chce odpaść, gdzie wystarczy, że taki do mnie puści jedną serię, a mi albo ogon urywa, albo odpada skrzydło.

Ale powiedzmy, że pewnie byłoby to do przejścia, gdyby nie fakt, że HB są cholernie nudne. Można dosłownie gazetę czytać zanim coś się wydarzy, a życie ma się tylko jedno. Ja wolę konkretną i szybką nawalankę w arcade. W 15 minut Wdupię 5 samolotów, zestrzelę 5-10 i jest git. Fun też jest jak czymś niskorankowym pojadę "gruby cel".
No, a jak ktoś ma jeszcze dzieci, to siedzenie 20 minut po to by nagle mieć 2 minuty adrenaliny nie wchodzi w grę ("weź ich zagoń do jedzenia, a nie siedzisz przed komputerem" - tu już nie działają standardowe odzywki w stylu "już kończę tę misję").
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #179 dnia: Grudzień 16, 2013, 11:08:54 »
To dość dyskusyjne - problem nie polega na braku podpowiedzi, tylko na o wiele trudniejszym modelu lotu. Jak ktoś nie był nigdy orłem w grach lotniczych, tak jak ja, to samolot bardzo ciężko opanować.
No niestety, trzeba znać limito swojej maszyny, ale gwarantuje Ci, że pikowanie na wrogą maszynę FW 190 D13 przy prędkości 800 - 900km/h podczas gdy ta próbuje Cię wymanewrować jest warte tych 3, 4 minut wspinania się na WEPie na 5k. Dodatkowo pilnujesz 'grida', prędkości, przeciążenia, temperatury silnika, poziomu paliwa itd, itd, a nie tylko tego by nacisnąć spust w odpowiednim momencie :) Też byłem sceptyczny, ale poleciałem 2, 3 razy i od kilku miesięcy nie włączyłem arcade.

Ale powiedzmy, że pewnie byłoby to do przejścia, gdyby nie fakt, że HB są cholernie nudne. Można dosłownie gazetę czytać zanim coś się wydarzy, a życie ma się tylko jedno. Ja wolę konkretną i szybką nawalankę w arcade. W 15 minut Wdupię 5 samolotów, zestrzelę 5-10 i jest git. Fun też jest jak czymś niskorankowym pojadę "gruby cel".
Nie lataj dużymi bombowcami :P

Na razie mam 2 nacje na 5 wyciągnięte, i po jednej na 4/3/2, ale z całą pewnością najprzyjemniej mi się rezerwowymi gra. Inna rzecz, że krew mnie zalewa, jak z działka 20mm walę po I-153, a mu skrzydło nie chce odpaść, gdzie wystarczy, że taki do mnie puści jedną serię, a mi albo ogon urywa, albo odpada skrzydło.
Dużo pomaga dedykowana amunicja, jeśli jest tak jak piszesz to pewnie strzelasz defaultową i wtedy faktycznie pociski są nieskuteczne. Gdy zdobędziesz trochę doświadczenia na samolocie to będziesz mógł zainstalować inne typy. Przeciwlotnicze taśmy mają w sobie pociski które eksplodują po zetknięciu się z celem więc dosłownie 'urywają dupę'. Ja preferuję 'niewidzialne', to samo co przeciwlotnicze, ale nie zostawiają smug i nie świecą w powietrzu.

No, a jak ktoś ma jeszcze dzieci, to siedzenie 20 minut po to by nagle mieć 2 minuty adrenaliny nie wchodzi w grę ("weź ich zagoń do jedzenia, a nie siedzisz przed komputerem" - tu już nie działają standardowe odzywki w stylu "już kończę tę misję").
Ano, na to ciężko coś poradzić.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #180 dnia: Grudzień 16, 2013, 11:42:30 »
Jak ciężko? przykuć pociechy do kaloryfera / stołu... :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #181 dnia: Grudzień 16, 2013, 11:49:02 »
Nie lataj dużymi bombowcami :P

W ogóle nie latam bombowcami. Traktuję tą grę na kompletnym luzie, jako odskok od Eve czy pracy. Włączam na 15 minut, interesują mnie wyłącznie strzelanie do samolotów, mam w nosie wynik bitki (choć zwykle mój team wygrywa, bo koszę hurtem wrogie bombowce zanim zbombardują "naszych"). Pilotów bombowców uważam za "kerbirów" :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #182 dnia: Grudzień 16, 2013, 11:59:49 »
Dużo pomaga dedykowana amunicja, jeśli jest tak jak piszesz to pewnie strzelasz defaultową i wtedy faktycznie pociski są nieskuteczne. Gdy zdobędziesz trochę doświadczenia na samolocie to będziesz mógł zainstalować inne typy. Przeciwlotnicze taśmy mają w sobie pociski które eksplodują po zetknięciu się z celem więc dosłownie 'urywają dupę'. Ja preferuję 'niewidzialne', to samo co przeciwlotnicze, ale nie zostawiają smug i nie świecą w powietrzu.
Ano i takowej używam i o ile łatwiej o większe uszkodzenia, o tyle "ruskie" latadła są przegięte, ale też nie wykluczam że czegoś nie kumam, bo np. jak coś co mi lata jak deska w powietrzu => ŁAGG może w innych rękach latać jak spit, albo HE-112 jako inny przykład - zakładam, że winna jest u mnie myszka+klawiatura (pora chyba odkurzyć joya). Żeby była jasność - znam koncepcję boom'n'zoom i parę innych technik myśliwskich. Przy polecam jako świetną zaprawkę gierkę Ace Patrol, lub późniejszą Ace Patrol Pacific Sky w realiach WW2 (od tego Sid'a  8)) - świetne wprowadzenie w koncepcje podstawowych akrobacji myśliwskich, z dość łatwymi do zrozumienia poglądowymi obrazkami jak wykonuje się poszczególne akrobacje - również z kategorii as'ów.

W ogóle nie latam bombowcami. Traktuję tą grę na kompletnym luzie, jako odskok od Eve czy pracy. Włączam na 15 minut, interesują mnie wyłącznie strzelanie do samolotów, mam w nosie wynik bitki (choć zwykle mój team wygrywa, bo koszę hurtem wrogie bombowce zanim zbombardują "naszych"). Pilotów bombowców uważam za "kerbirów" :D
Ej... ja mam całkiem pokaźną ilość killi na bomberach (szybkie przełączenie na strzelca i strącenie natręta to naprawdę fajna rozrywka - jest mnóstwo ludków co podlatują wprost pod lufę).
Kerbir, kerbirem, ale próbowałeś latać łodzią H6K ? Przyciąga /./ skoro lecąc bomberem jestem kerbirem, to właśnie kogo przyciąga /./ lepiej niż gówno muchy, a cholernie trudno zestrzelić, a z drugiej strony jako strzelec możesz wielu noobków ubić kilkoma strzałami. Podobnie jak PBY... nie ma to jak połasić się na "łatwy" cel :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 16, 2013, 12:06:19 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #183 dnia: Grudzień 16, 2013, 12:11:16 »
Dobry pilot bombera nawet na historyku może mieć po 2, 3 zestrzelenia czyli być top killerem w bitwie. Na arcade najprzyjemniej killowało mi się ruskimi bomberami 2 tieru, równie wydajnie co czajkami..

W ogóle nie latam bombowcami. Traktuję tą grę na kompletnym luzie, jako odskok od Eve czy pracy. Włączam na 15 minut, interesują mnie wyłącznie strzelanie do samolotów, mam w nosie wynik bitki (choć zwykle mój team wygrywa, bo koszę hurtem wrogie bombowce zanim zbombardują "naszych"). Pilotów bombowców uważam za "kerbirów" :D
Fakt na arcade wynik bitki znaczenia nie ma, na historyku jest team. Nie ma po prostu trybu rambo, gdzie samemu można sporo zdziałać. Wczoraj połasiłem się samotnie na 2 La7 mając przewagę 2500m i co? Zaatakowałem jednego, pojawiły się 2 eksplozje na poszyciu, git. Wyciągnąłem tuż przed ziemią, 800km/h czując się bezpiecznie zaczynam odrabiać wysokość i.. Nie mam skrzydła. Zagrali perfekcyjnie, niedoszła ofiara obróciła mnie podczas manewrów wprost pod drugiego Ławoczkina. :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #184 dnia: Grudzień 16, 2013, 12:12:53 »
He-112 miał - jak dobrze pamiętam - zwalony model lotu i na arcade cały czas walczyło się z "instruktorem", co często kończyło się pionowym wbiciem w ziemię. Dotyczyło to zwłaszcza wersji z 2x20mm.

Bombowcami latałem, ale kompletnie mi to nie pasuje. Zabijanie ich też nie jest wielkim problemem, bo zwykle atakuję od przodu lub z boku. Gonienie bombera od tyłu jest głupotą, chyba że mamy na pokładzie jakąś porządną armatę (czyt. 37mm), żeby zdjąć go na strzał.

Myślę, że bombery Ci przejdą jak dojdziesz do poziomu, gdzie każdy samolot będzie miał działka. Bo faktycznie próba zestrzelenia bombera przy użyciu samych karabinów maszynowych to syzyfowa robota.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Craxon Crais

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #185 dnia: Grudzień 16, 2013, 12:33:54 »
Pograłem oststnio po dłuższej przerwie i niektóre samoloty dalej się dziwnie zachowują.
Typhoon ma chyba jakiś problem z silnikiem. Widać to dobrze gdy zaczyna się grę i przy locie poziomym prędkość natychmiast spada jakby silnik dopiero się
rozkręcał. Turbodziura taka...

Amerykańskimi z kolei (Hellcat i Wildcat) też się podobnie ciężko lata bo słabo nabierają prędkość. Czy to ma jakieś znaczenie że to są naval fighters i lepiej latają na niższych wysokościach :D?

To są błędy czy prawdziwa próba odwzorowania zachowań ? Może ktoś się dobrze zna na lotnictwie i mi powie.

edit:

He112 wprowadzony w zbyt strome nurkowanie był tak jak Soko mówi niewyprowadzalny.
Pamiętam jeszcze sowieckiego I-153 chyba. Robił podobnie jak He, ale jeszcze radośnie łopotał przy tym skrzydełkami jak motyl ;]

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #186 dnia: Grudzień 16, 2013, 12:40:16 »
Typhoon jest zbugowany - weź dla jaj odpal go sobie na HB, nie daje się nim wystartować :D

Wildcat swego czasu był moim ulubionym myśliwcem - super zwrotnym, wytrzymałym i dobrze uzbrojonym. Ale to był chyba błąd, w realu tak się nie zachowywał.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #187 dnia: Grudzień 16, 2013, 12:42:57 »
Myślę, że bombery Ci przejdą jak dojdziesz do poziomu, gdzie każdy samolot będzie miał działka. Bo faktycznie próba zestrzelenia bombera przy użyciu samych karabinów maszynowych to syzyfowa robota.
E tam... na arcade bombery służą do zarabiania kasiory, a nie dla fun  ;) Seria zniszczeń jednostek naziemnych i już windujesz swoją pozycję na liście wypłat, a jeszcze jak w międzyczasie polatasz za myśliwcami by ich parę ubić (używam do tego głównie BB1, SU2, Ju87, Blenheim i Beaufort, ale i H6K się nada przy odrobinie wprawy).

To są błędy czy prawdziwa próba odwzorowania zachowań ? Może ktoś się dobrze zna na lotnictwie i mi powie.
edit:
He112 wprowadzony w zbyt strome nurkowanie był tak jak Soko mówi niewyprowadzalny.
Pamiętam jeszcze sowieckiego I-153 chyba. Robił podobnie jak He, ale jeszcze radośnie łopotał przy tym skrzydełkami jak motyl ;]
Wg mnie próba odwzorowania prawdziwych zachowań, niektóre modele w rzeczywistości miały zbyt wielkie duże obciążenie powierzchni nośnej, w efekcie "poprawiały" swoje własności lotne przy przekroczeniu pewnej prędkości. Za przykład niech Ci posłuży PZL50 Jastrząb - w locie ustalonym Łoś był w stanie go wymanewrować i w walce kołowej wchodził mu łatwo na ogon (porównywalne prędkości lotu poziomego), a w nurkowym lepiej się zachowywał Jastrząb.

Ale to co mówisz ma chyba miejsce nie w arcade, bo ja nie mam problemu z wyprowadzeniem obu z lotu nurkowego.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #188 dnia: Grudzień 16, 2013, 12:47:53 »
Latając bez premium, kasa nigdy nie była dla mnie problem w War Thunder. Problemem jest grind XP - zarówno na nowe samoloty, jak i na te cholerny upgrade'y (idiotyczny pomysł).

W 1.37 zniknie ostatni powód do latania bombowcami, bo punkty na nich zdobyte nie będą szły na unlock myśliwców :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #189 dnia: Grudzień 16, 2013, 12:50:17 »
Pograłem oststnio po dłuższej przerwie i niektóre samoloty dalej się dziwnie zachowują.
Typhoon ma chyba jakiś problem z silnikiem. Widać to dobrze gdy zaczyna się grę i przy locie poziomym prędkość natychmiast spada jakby silnik dopiero się
rozkręcał. Turbodziura taka...

Amerykańskimi z kolei (Hellcat i Wildcat) też się podobnie ciężko lata bo słabo nabierają prędkość. Czy to ma jakieś znaczenie że to są naval fighters i lepiej latają na niższych wysokościach :D?

To są błędy czy prawdziwa próba odwzorowania zachowań ? Może ktoś się dobrze zna na lotnictwie i mi powie.

edit:

He112 wprowadzony w zbyt strome nurkowanie był tak jak Soko mówi niewyprowadzalny.
Pamiętam jeszcze sowieckiego I-153 chyba. Robił podobnie jak He, ale jeszcze radośnie łopotał przy tym skrzydełkami jak motyl ;]

Typhoon wolno się rozkręca, ale po wystartowaniu jest najlepszym samolotem BnZ w brytyjskim drzewku przez dlugi, długi czas (aż do kolejnego Typhoona i Tempesta).

Co do kotków, to obydwa są całkiem ok. Wildcat jest dość zwrotny, a Hellcat jak wspomnialeś, radzi sobie na małych wysokościach. Ponadto Hellcat bardzo lubi szybkość - Przy 300 km/h staje się zadziwiająco zwinny.

He 112 to samolot dla masochistów. Jakakolwiek prób nurkowania = zgon. Idealny samolot dla nie do końca pewnych sprawy kamikadze ;).

W 1.37 zniknie ostatni powód do latania bombowcami, bo punkty na nich zdobyte nie będą szły na unlock myśliwców :P

I dzięki Bogu, bo w bitwach HB bombowce w drużynie zamiast myśliwców to strata slotów. No, chyba że to bombowce amerykańskie/radzieckie.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #190 dnia: Grudzień 16, 2013, 13:11:31 »
W 1.37 zniknie ostatni powód do latania bombowcami, bo punkty na nich zdobyte nie będą szły na unlock myśliwców :P
Czyli dopiero w przyszłości... więc jak to się ma do teraźniejszości i przeszłości ?  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #191 dnia: Grudzień 16, 2013, 13:15:36 »
"Jutro to dziś, tyle że jutro" - Sławomir Mrożek.

Patch wyjdzie pewnie jeszcze w grudniu :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #192 dnia: Grudzień 16, 2013, 13:27:15 »
"Jutro to dziś, tyle że jutro" - Sławomir Mrożek.

Patch wyjdzie pewnie jeszcze w grudniu :P
Wiesz ja też znam parę fajnych tekstów:
Cytuj
Teraźniejszość jest przeszłością przyszłości
Nie zmienia to postaci rzeczy, że bombery pozwalają obecnie expić również i na fightery  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #193 dnia: Grudzień 17, 2013, 13:57:26 »
Ktoś chyba pobawił się w podmianki plików samolotów na czołgowe (są na dev serwerze)

http://imgur.com/a/ol0k0

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #194 dnia: Grudzień 17, 2013, 14:04:22 »
Świetna robota.

I modele wyglądają epicko (patrz lufa w KV-2). WoT to śmieć w porównaniu z tym tutaj.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #195 dnia: Grudzień 17, 2013, 14:06:09 »
Jeździłbym :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #196 dnia: Grudzień 17, 2013, 14:09:36 »
Mam nadzieję, że pojazdy będą uzbrojone historycznie. Żadnych "88/L71" na Tygrysie I i żadnych 105mm na Koenig Tigerze.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #197 dnia: Grudzień 17, 2013, 14:12:49 »
Ktoś chyba pobawił się w podmianki plików samolotów na czołgowe (są na dev serwerze)
http://imgur.com/a/ol0k0
Niekoniecznie - zamknięte betatesty miały/mają się niedługo zacząć.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #198 dnia: Grudzień 17, 2013, 14:28:44 »
Mam nadzieję, że pojazdy będą uzbrojone historycznie. Żadnych "88/L71" na Tygrysie I i żadnych 105mm na Koenig Tigerze.

Powiedz to bf109 f4/g2 ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #199 dnia: Grudzień 17, 2013, 17:21:32 »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #200 dnia: Grudzień 17, 2013, 17:39:03 »
Mam nadzieję, że pojazdy będą uzbrojone historycznie. Żadnych "88/L71" na Tygrysie I i żadnych 105mm na Koenig Tigerze.
Może być pod warunkiem że krótka acht acht z tygrysa bedzie patroszyła t-34 z 2 kilometrów a is'a z połowy tego dystansu, w wot devsi się tłumaczą balansem i planami (tak wiem skąd biorą te dane "archiwalne" i potrzebę balansu)  tutaj jesli zbalansuja historyczne niemieckie lufy to masz pozamiatane

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #201 dnia: Grudzień 17, 2013, 19:44:26 »
Polecam pooglądać sobie filmiki z Igromira. Arcade to będzie NAPRAWDĘ Arcade (special ability: bombardowanie wybranej lokacji - lol). Ciekaw jestem natomiast jak wyglądać będzie HB i czy będzie tryb FRB. I co ważniejsze - czy inaczej niż w przypadku samolotów obędzie się bez kupowania kierownicy :P.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #202 dnia: Grudzień 17, 2013, 23:36:35 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Bf_109_variants#F-3.2C_F-4.2C_F-5.2C_F-6

(Bf-109F-4/R1 - dodatkowe 2x20mm w gondolach).


...apparently all of the K-4s supplied to III./JG 26 were also equipped with 20 mm-guns in the hated underwing tubs. Uffz. Georg Genth's regular aircraft was a G-10, but on occasion he flew a K-4. He preferred the G-10 as a dogfighter, as the K-4's bulky armament sharply reduced its manouevrability.
we wcześniejszych wersjach gondolowe działka szły chyba głównie do nocnych myśliwców
raczej spadek parametrów w WT nie jest przez  te działka uwzględniony
Sneer Quen

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #203 dnia: Grudzień 17, 2013, 23:52:51 »
raczej spadek parametrów w WT nie jest przez  te działka uwzględniony

Na arcade raczej nie, ale hb i frb już zdecydowanie tak.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #204 dnia: Grudzień 17, 2013, 23:54:56 »
pozostanie wciągnąć się w hb prędzej czy pózniej
skoro eve zamieniło się w interceptors online to ja chyba wolę WT
Sneer Quen

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #205 dnia: Grudzień 18, 2013, 08:52:51 »
Mam nadzieję, że pojazdy będą uzbrojone historycznie. Żadnych "88/L71" na Tygrysie I i żadnych 105mm na Koenig Tigerze.

105mm będzie. Przyglądnij się ostatnim screenom z Tygrysem II. Ale akurat tego się nie będę czepiał, jeżeli będzie walczył z T-54. W końcu lepsze to niż Maus. Bardziej razi Pantera II, która przecież nigdy nie została zbudowana.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #206 dnia: Grudzień 18, 2013, 09:46:40 »
pozostanie wciągnąć się w hb prędzej czy pózniej
skoro eve zamieniło się w interceptors ishtars online to ja chyba wolę WT

Fixed :)
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #207 dnia: Grudzień 18, 2013, 10:50:30 »
Bardziej razi Pantera II, która przecież nigdy nie została zbudowana.

Wiki mówi, że nie masz racji:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Panther_II.Fort_Knox.jpg (z wieżą od "jedynki" Ausf. G, co prawda).

Tymczasem dziś wypuścili 1.37. No to zobaczymy...


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #208 dnia: Grudzień 18, 2013, 11:20:39 »
Wiki mówi, że nie masz racji:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Panther_II.Fort_Knox.jpg (z wieżą od "jedynki" Ausf. G, co prawda).

Tymczasem dziś wypuścili 1.37. No to zobaczymy...

Nie jest to takie do końca oczywiste. Nawet opis zdjęcia na wiki mówi, że wieża została zamontowana przez Amerykanów.
Troszkę szerszy opis:
http://www.achtungpanzer.com/panzerkampfwagen-v-panther-ii.htm

Edit: Zresztą i tak będę się zagrywał tym czołgiem :)

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #209 dnia: Grudzień 18, 2013, 12:05:04 »
Żeby eve zamieniło się w Interceptors albo Ishtars online to byłoby pół biedy, niestety zmierza coraz szybciej w kierunku Supercapitals Online...

Na Steamie są jakieś "startowe" pakiety do WT w promocji, ale nie miałem czasu poczytać o co chodzi - czy to są jakieś DLC dla już grających tylko dające dostęp do nowych nacji/samolotów czy warto zainwestować w nie będąc noobem?

A i jakie toto ma wymagania sprzętowe?