Autor Wątek: War Thunder  (Przeczytany 235798 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #455 dnia: Luty 10, 2015, 11:55:31 »
hehe, bomberkowi az kretki z tornistra powypadaly: ]
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #456 dnia: Luty 10, 2015, 12:36:11 »
@Ptysiu: Latasz Joyem? Jakim i jak masz poustawiane to? :) Ja jak próbowałem grać, to miałem wrażenie, że gra próbuje na siłę kontrować każdy mój ruch samolotem, a orczyk to w ogóle rzucał samolotem na prawo i lewo mam wrażenie, że totalnie w przypadkowy sposób.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #457 dnia: Luty 10, 2015, 12:37:41 »


Ble spitcopter, ble :P

Btw jak zobaczyłem to:


i to:


To popuściłem ;) Będzie to dodatkowe wyposażenie do najlepszego niemieckiego myśliwca ever czyli mojego ukochanego ju87 d5 :D ;D :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #458 dnia: Luty 10, 2015, 13:02:26 »
@Ptysiu: Latasz Joyem? Jakim i jak masz poustawiane to? :) Ja jak próbowałem grać, to miałem wrażenie, że gra próbuje na siłę kontrować każdy mój ruch samolotem, a orczyk to w ogóle rzucał samolotem na prawo i lewo mam wrażenie, że totalnie w przypadkowy sposób.

Tak, latam z użyciem joysticka + mysz do rozglądania się (Gaunt mi świadkiem, że taki setup zdaje egzamin). Mam kilka ustawień, bo różne samoloty różnie reagują na stery, ale główną bolączką jest ustawienie steru wysokości. Z orczykiem nie kombinowałem za wiele bo nie musiałem, więc dziwi mnie trochę, że masz z nim problemy. Ale, z tego co piszesz, na pierwszy rzut oka wynika, że masz zbyt czuły ster. Inna przyczyna może polegać na tym, że (być może) z miejsca wrzucasz 100% obrotów silnika, o ile nie WEP. Wrzuć najpierw 40-60%, rozpędź się tak, aby ogon oderwał się od ziemi, ustabilizuj kołowanie i wtedy dopiero pchnij do końca przepustnicę. Polecam zabawę w trybie testowym. Bez tego i "wyczucia" samolotu nie ma sensu latanie przeciw graczom.

@Glass: Na AB i Reslistic to będzie mega troll :)
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #459 dnia: Luty 10, 2015, 13:14:58 »
@Ptysiu: Latasz Joyem? Jakim i jak masz poustawiane to? :) Ja jak próbowałem grać, to miałem wrażenie, że gra próbuje na siłę kontrować każdy mój ruch samolotem, a orczyk to w ogóle rzucał samolotem na prawo i lewo mam wrażenie, że totalnie w przypadkowy sposób.

bo niektóre samoloty tak po prostu mają. Przykładowo ja latam na sim K4 on ma taką moc, że od poczatku trzeba kontrować, przykładowo bearcaty f8f mają problemy z poziomym sterem tak samo niektóre spity, musisz cały czas kontrować ostro.

Tak sie latało w tamtych czasach samolotami.
Fun fact: zawsze wadą techniczną meserszmitów było lekkie ściąganie na prawo i dlatego, żeby meśki leciały prosto to cały czas trzeba trzymać joya pochylonego lekko w lewo :D
pewpew

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #460 dnia: Luty 10, 2015, 13:41:06 »
...
Fun fact: zawsze wadą techniczną meserszmitów było lekkie ściąganie na prawo i dlatego, żeby meśki leciały prosto to cały czas trzeba trzymać joya pochylonego lekko w lewo :D
wydawalo mi sie, ze takie sprawy zalatwialo sie trymerem. ale jednak masz racje.

"- When I was over here in June, Mr. Tani told that he did not have to adjust the trim of a Messerschmitt after takeoff, what about the Brewster?
Jussi Huotari: You had to turn it pretty much, if your speed varied. You had to adjust according to your speed.
- But the Messerschmitt needed less adjustment, did it ?
Jussi Huotari. Flying a Messerschmitt you did not have to trim very much
- How much rudder did a Messerschmitt pilot have to apply, or was the rudder trim so adjusted that on a defined speed the plane stayed on straight course ?
Antti Tani: I think usually she went right on when doing 400 kmh. During takeoff you had to push the pedal. You got so used to it that you no more paid any attention to it."
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #461 dnia: Luty 10, 2015, 13:59:11 »
Jak to jest że ściąga wam w bok symetrycznie ułożone pixele przypominające samoloty z ubiegłego wieku a ja latając asymetrycznie ułożonymi pixelami przypominającymi statki kosmiczne z filmów SF nie czuję żadnego ściągania ?
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #462 dnia: Luty 10, 2015, 14:43:47 »
Jak to jest że ściąga wam w bok symetrycznie ułożone pixele przypominające samoloty z ubiegłego wieku a ja latając asymetrycznie ułożonymi pixelami przypominającymi statki kosmiczne z filmów SF nie czuję żadnego ściągania ?

Bo aerodynamika działa tylko z tymi pixelami które dostosowane do XX wieku lub wcześniej ;)

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #463 dnia: Luty 10, 2015, 15:11:25 »
@FITTIpalti: Pewnie dlatego: http://en.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #464 dnia: Luty 11, 2015, 09:36:52 »
A ja myślałem że to dlatego że te wirtualne silniki przyszłości mają inną konstrukcję napędów no i lata się bez atmoswery.

A nie wiecie czy jak by puścić samolot w kosmosie i odpalić silnik i jak by tak śmigło zaczęło wirować to zaczęło by obracać całym samolotem ?
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #465 dnia: Luty 11, 2015, 09:44:33 »
A nie wiecie czy jak by puścić samolot w kosmosie i odpalić silnik i jak by tak śmigło zaczęło wirować to zaczęło by obracać całym samolotem ?

Powiem Ci więcej, gdybyś zaczął chodzić po statku w koło to też zacząłby się obracać. Na tej zasadzie przemieszczana jest stacja kosmiczna, gdy zbliża się dostatecznie duży śmieć mogący zagrozić konstrukcji to żyroskopy przemieszczają stacje poza zagrożony obszar. Chyba tylko raz użyte zostały zadokowane wahadłowce do szybkiego spierdzielenia poza obszar rażenia.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Goomich

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #466 dnia: Luty 11, 2015, 10:18:15 »
Przecież ono obraca nim nawet w powietrzu...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #467 dnia: Luty 11, 2015, 10:34:50 »
Przecież ono obraca nim nawet w powietrzu...

Nie prawda, to że samolot skręca na pasie podczas startu i samoistnie obraca się w powietrzu to wada konstrukcyjna :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #468 dnia: Luty 11, 2015, 10:42:52 »
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #469 dnia: Luty 11, 2015, 10:43:00 »
Nie prawda, to że samolot skręca na pasie podczas startu i samoistnie obraca się w powietrzu to wada konstrukcyjna :D

Ok, to ciekawostka. Czyli w zasadzie wszystkie samoloty w takim WT, poza dwusilnikowymi (i to też nie wszystkimi) oraz odrzutowcami, są albo źle odwzorowane, albo stanowią fuszerkę konstrukcyjną?
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #470 dnia: Luty 11, 2015, 10:56:01 »
Ok, to ciekawostka. Czyli w zasadzie wszystkie samoloty w takim WT, poza dwusilnikowymi (i to też nie wszystkimi) oraz odrzutowcami, są albo źle odwzorowane, albo stanowią fuszerkę konstrukcyjną?

Ptyś chyba nie zrozumiałeś ironii. W 2 silnikowcach to chyba tylko amerykanie mogli sobie pozwolić na luksus silników lewych i prawych. Reszta optymalizowala konstrukcje w kierunku łatwości serwisowania. Podczas gdy wymiana silnika w p47 zajmowała pół dnia to me 262 30 minut od lądowania mógł już startować z nowym.

Jednosilnikowce albo się trymuje przy każdej zmianie obrotów silnika, albo akceptuje i kontruje.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #471 dnia: Luty 11, 2015, 11:00:51 »
Ciekawa dyskusja :)

http://www.dws.org.pl/viewtopic.php?f=58&t=15217

Przydałby się tutaj ten zapis od moderatora widoczny w pierwszym poście :P


[gmod]Kolego. Czy zapoznałeś się z Regulaminem? Na naszym forum obowiązuje nas pisownia polska a więc i polskie litery/ogonki. Proszę się stosować! To twój pierwszy post więc bez konsekwencji. [/gmod]
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2015, 11:06:08 wysłana przez Mona X »
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Goomich

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #472 dnia: Luty 11, 2015, 11:06:14 »
Załatwione

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #473 dnia: Luty 11, 2015, 11:08:58 »
I jak tu nie kochać tego forum i jego uczynnych modów :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #474 dnia: Luty 19, 2015, 15:40:55 »
[youtube]http://youtu.be/vo7rstMezTI[/youtube]
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #475 dnia: Luty 25, 2015, 21:55:00 »
Niemieccy inżynierowie dokonali wymiany silników w moim hortenie, wymieniono też płócienne poszycie na coś co nie płonie od byle trafienia. Gdy na lotnisku w Berlinie zawyły pierwsze syreny informujące o zbliżającej się formacji 6 B-29 pozostało tylko kopnąć przepustnicę do oporu i zamknąć owiewkę. Gdy pierwszy bombowiec zmierzał ku swojemu ostatniemu przystankowi na przedmieściach Berlina na silnikach ostatniego bombowca zaświecały się już pierwsze płomienie. Zwarty i zgrany klucz hortenów rozproszył się niemal równocześnie gdy z chmur wystrzeliły guncaty, spitcoptery i migi-9 spóźnione na ratunek kolegom. Serce rosło patrząc jak nieznani dotąd sobie piloci zespołowo eliminowali kolejne maszyny wroga.

Słów brakuje by opisać jak niemcy odpłacają się za lata upokorzeń na tierach 5- 7:
[youtube]http://youtu.be/qTrUwO6xOEI[/youtube]
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #476 dnia: Luty 26, 2015, 21:17:23 »
Potwierdzam, patch jest ekstra i to nie tylko za sprawą zboostowanego Hortena :). Z symulacyjnego podwórka melduję, że dodano efekt bezwładności kamery, to znaczy gwałtowniejsze skręty wywołują efekt odrzucenia "głowy" na boki. Mi efekt ten strasznie się podoba, chociaż to rzecz jasna kwestia gustu.

Aha, B-29 umocnił moje przekonanie, że każdy bombowiec w trybie symulatora powinien skończyć na dnie płonącego krateru. W realizacji tego jedynie słusznego przeznaczenia pomaga mi właśnie odblokowana Dora <3.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #477 dnia: Luty 27, 2015, 08:53:07 »
Pacz na forum war thundera o hortena jest genialny. Fakt że teraz 80% niemieckich jetów w grze to właśnie horteny sugeruje że jest przegięty.. Pozornie. Po oblataniu i kilkudziesięciu pojedynkach z innymi maszynami nabieram przekonania że horten jest wreszcie na poziomie jetów z którymi dane jest mu walczyć. Jest wolniejszy od dowolnego amerykańskiego/rosyjskiego i brytyjskiego jeta na tym tierze, zwrotniejszy jest od każdego poza meteorem. Wczoraj miałem okazje powalczyć 1 vs 1 z meteorem którego pilotował gość który wiedział coś o lataniu. Po pierwszych kilku zwrotach wszedłem mu spokojnie na ogon i gdy zaczęła się walka na niskich prędkościach on z łatwością utrzymywał energię i meteor spokojnie kontrolował to co się dzieje. Efekt był taki że mi w końcu brakło energii i nie dałem rady poderwać hortena co skończyło się zaryciem w ziemię.

Hortenowi łatwo uciec wykonując szybki zwrot w przeciwną stronę, jest to po prostu dobry jet, a fakt, że odnosi takie zwycięstwa brutalnie obnaża fakt jakimi pilotami są Amerykanie/Brytyjczycy i Rosjanie, aczkolwiek migami radzą sobie całkiem spoko..

Btw od poprzedniego patcha Japończycy mają podobnego, równie zwrotnego jeta, tylko że tamten ma 2 razy więcej działek, 2 razy więcej amunicji i do tego może przenosić bomby ^^
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #478 dnia: Luty 28, 2015, 14:26:50 »
Coś słyszałem że w grze ma wystąpić Maus...
http://forum.warthunder.com/index.php?showtopic=213410


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #479 dnia: Luty 28, 2015, 14:39:21 »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #480 dnia: Marzec 01, 2015, 13:48:07 »
Fajne premium samoloty da się obecnie zdobyć. Po rozwiązaniu quizu na FB (tak, wymaga to konta na FB :P) i wygraniu 7 bitew z aktywnością co najmniej 75% (czyli nie latając po obrzeżach mapy) można otrzymać do dwóch premek i 50k lwów. Poszczęściło mi się, bo dostałem te dwa samoloty, na które liczyłem tj. He-112 i Lagg-3. DB-7 jako wykastrowana wersja Havoca nie interesował mnie absolutnie. Ot, nic nadzwyczajnego, bo są to samoloty z tier I, natomiast fajnie, że rozdają darmowe premki. Najbardziej zależało mi na premkowym Heinklu, bo lubię ten samolot, a poza tym ma BR identyczny co nie premkowy odpowiednik ("zwykły" premkowy He-112 ma wyższy BR niż normalny). Łagg jak to Łagg nie jest szczególnie imponujący, ale ma potężny, jak na ten tier, bonus do nagrody (150%+150%), więc też nie ma co kręcić nosem.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #481 dnia: Marzec 01, 2015, 15:09:35 »
Bo się pojawił.
https://www.youtube.com/watch?v=1XH-BHfpKS4&feature=youtu.be

To, że jest tak wolny jest całkiem OK. Ale to, że 150 mm nic nie przebija, jest totalnym failem.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #482 dnia: Marzec 01, 2015, 16:03:34 »
Mysza ma 12,8 cm. Pomijajac sprzęt typu SPG i nieliczne prototypowe wynalazki ala brumbar czy sturmtiger szkopy nie wprowadzili do lini na masową skalę nic powyżej kalibru 12,8, a 12,8 masowo chyba tylko na Jagtigerach

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #483 dnia: Marzec 01, 2015, 19:43:00 »
To, że jest tak wolny jest całkiem OK. Ale to, że 150 mm nic nie przebija, jest totalnym failem.

Przebija aż miło, to że gość strzelał do naleśnika w pancerz skątowany tak że strzelał praktycznie w płaskie to już jego sprawa. A piguły przeszły przez jego pancerz pod kątem prostym, pretensji mieć nie może.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #484 dnia: Marzec 16, 2015, 09:33:20 »
I kolejny filmik. Tym razem zmieniłem nieco formę. N-joy.

[youtube]http://youtu.be/ac6REh-3n8U[/youtube]
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #485 dnia: Marzec 16, 2015, 10:06:07 »
Naprawdę fajnie się ogląda twoje filmiki. :)

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #486 dnia: Marzec 16, 2015, 11:50:37 »
Dzięki :)
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #487 dnia: Marzec 20, 2015, 15:44:22 »
http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/226127-dev-questions-answers-compilation/#entry4352987

Dev Q&A. Z ciekawszych:

Cytuj
There have been rumours about the Italian aircraft tree in the works. How many aircraft can we expect in the tech tree; will we be able to see it soon?
 
Yes, we are working on a standalone Italian aircraft tree. It's still quite soon to be more specific, but in the end we plan for it to be somewhat comparable to the Japanese tree regarding the number of aircraft. It's an immense amount of work and still far from being complete, but we plan to announce it officially and share some more information with you in the coming months.

Nie jestem do końca przekonany do tego pomysłu, ale na pewno ta zmiana może mieć pozytywny efekt na czas oczekiwania na bitwę (po 3 nacje na państwa osi i aliantów).

Cytuj
Bf 109 K-4 had an option to mount 20 mm MG151 cannon through propeller instead of its 30mm cannon. Will we get that option ingame?
 
Yes, we are working on it.

Dobrze!

Cytuj
Will we see some bomber cockpits in 1.49?
 
Most likely yes.

ALLACH ACKBAR!!!

Cytuj
What do you think about the inclusion of AI infantry into ground forces battles? Do you think it is possible?

Such addition would result in age rating increase (such as PEGI rating) for the whole game, so we most likely won't do it.

A to już akurat kompletny bullshit. Ludzi da się dostrzec w pojazdach, przy obstawie artylerii, a nawet pałętających się po lotnisku. Czemu nie mieli by latać po linii frontu?
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #488 dnia: Marzec 20, 2015, 16:30:29 »
A to już akurat kompletny bullshit. Ludzi da się dostrzec w pojazdach, przy obstawie artylerii, a nawet pałętających się po lotnisku. Czemu nie mieli by latać po linii frontu?

Zapytaj tych kutafonów: http://www.pegi.info/en/index/ To nie problem po stronie Gaijin.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #489 dnia: Marzec 20, 2015, 17:10:32 »
Zapytaj tych kutafonów: http://www.pegi.info/en/index/ To nie problem po stronie Gaijin.

Jest, bo wspomniani żołdacy już są w grze.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy