Forum Gry > Inne gry

War Thunder

(1/105) > >>

Khurghan:
Niedawno zaczęła się otwarta beta.

warthunder.com

Mix arcade shootera i symulatora z samolotami 2-giej wojny w roli głównej (jak na razie, w planach są czołgi i statki). W założeniach podobny do gier Wargaming. Pozwala na polatanie samolotami niemieckimi (włoska linia w drzwku rozwoju), angielskimi, amerykańskimi, rosyjskimi oraz japońskimi. Odblokowanie kolejnych maszyn jest nieco łatwiejsze niż w WoT, potrzeba jedynie levelu w danej nacji oraz kupionych samolotów niższych tierów. Level odblokowuje wszystkie samoloty tego tieru co level.
Gra oferuje bardzo ładną grafikę, świetny model uszkodzeń (nie ma to jak lądować z odstrzelonym ogonem hehe), oraz co najważniejsze gameplay oparty w dużej mierze na skillu gracza a nie na tym jak bardzo op jest dany samolot.
Na początku się zdziwiłem gdy wrzucało mnie do bitew z samolotami nawet o 6-7 tierów wyżej. Ale jak się okazało nie jest to takie tragiczne jak mogłoby się wydawać. Wykorzystanie mocnych stron samolotu + odrobina szczęścia i można zestrzelić każdego. No, może oprócz bombowców, taki b-17 z ośmioma wieżyczkami to twardy orzech do zgryzienia ;)

Oferuje 3 tryby gry:

1. Arcade battle - mamy kilka respawnów, nielimitowane paliwo oraz amunicję z możliwością przeładowania w powietrzu. Nieco uproszczony model lotu, imo idealny balans między zręcznościówką i symulatorem. Jedynym słusznym kontrolerem tutaj jest myszka + klawiatura, przez to, że jest wskaznik z jakim wyprzedzeniem strzelać do zaznaczonego celu. Mimo, iż jest to arcade, znajomość manewrów jest wielce przydatna.

2. Historical Battle - bez joysticka nie ma co podchodzić. Ten tryb stawia na symulację. Trzeba wracać po amunicję na lotnisko, paliwo się kończy. Jest też zastosowany realistyczny model lotu. Strony są dobierane zgodnie z poprawnością polityczną czyli np Niemcy vs Rosja.

3. Full Real Battles - bitwy historyczne, reszta jak w punkcie 2.

Na koniec

http://www.youtube.com/watch?v=qLnZATaAyZA

Gość całkiem fajnie lata. Akcent ma straszny i w mono tylko go słychać ale łądnie pokazuje grę.

W skrócie - polecam!

sneer:
w war of warplanes samolotami tieru -2 do przeciwnika mozna przeciwnika bardzo zdziwic :)
war od warplanes to w przeciwienstwie do tanków to naprawde głównie skill pilota

Gromor:
Grałem w WT i WoWP, WT okazał się dużo lepszy, między innymi ze względu na sterowanie (mysz i klawiatura, a później padem od PS3), model zniszczeń i grafikę. Po prostu pięknie wygląda walka manewrowa 1v1 w kanionie (oczywiście jak się obserwuje taka walkę, biorąc w niej udział nie ma czasu na podziwianie). Co do zniszczeń, nie ma tu HP'eków jak w WoT czy WoWP, póki maszyna się trzyma kupy można latać, a jak się nie trzyma, jeszcze coś zawsze ugrać można  Khurghan zauważył xD.

KiFuso:
Oczywiście, że WT jest lepsze od WoWP. WT o wiele bardziej przypomina symulator, jest więcej przypadków a nie 'kto ma większy tier to wygrywa'.

W Arcade gra się najlepiej na myszy, ale zwolennicy pełnej symulacji zapewne wola grać na joyu w full real battles gdzie myszą już za wiele się nie zdziała.
Problemem są twórcy gry (ruscy), którzy jak w przypadku Wargaming muszą podkoksować swoją nację do granic wyobraźni.

@sneer
w WT nawet -6 tierów możesz kogoś zestrzelić - oczywiście w granicach rozsądku.

sneer:
wlasie o to chodzi ze te tiery w wowp nie sa specjalnie bolesne dla kogos co wie co robic
w tankach tiery potrafią zaboleć bardzo bo sa limity manewru jaki mozesz zrobic przeciw kolesiowi kawalek dalej
ale samoloty to inna bajka
tu nie ma opancerzenia negujacego uszkodzenia ... tu jesli pokombinujesz to przeciwnik sie po prostu pruje
i ten 2 i 3 tiery wyzej
a jak jeszcze dmg wejdzie w cos waznego ...

na myszke strasznie narzekalem
nawet pamietam ze szukalem przez chwile joysticka po sklepach
ale potem zrobilem 2 podejscie .... i tym da sie calkiem fajnie latac :)
tylko to wymaga czasu i wylatanych godzin
potrafie zrozumiec ze jest to argument przeciw
bo w tanki sie wskakuje z marszu a tu jest dluga nauka tego jak latac a potem jeszcze dluzsza w jaki sposób którym samolotem ...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej