Autor Wątek: The Elder Scrolls Online - wkrótce.  (Przeczytany 53734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 14, 2013, 17:02:37 »
każdy tak ma po przekroczeniu pewnego wieku ;P
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 14, 2013, 19:44:45 »
Mam takie wrażenie że już to gdzieś wszystko widziałem... :/

Tak. 100 innych mmo fantasy wygląda prawie tak samo ;)

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 14, 2013, 20:10:31 »
Chodzi mi o to, że nie zobaczyłem tam nic co by mnie zachęciło, że akurat właśnie tą grę powinienem z pośród innych... :(

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpień 16, 2013, 22:52:53 »
Chodzi mi o to, że nie zobaczyłem tam nic co by mnie zachęciło, że akurat właśnie tą grę powinienem z pośród innych... :(
To troche tak jak zmienić tapete pulpitu i tym samym cieszyć się z "nowego" laptopa. Wszystkie te gry które teraz wychodzą wydają się takie same.

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #74 dnia: Styczeń 31, 2014, 00:14:29 »
Dostałem maila że ruszył Prepurchase i z ciekawości sprawdziłem ceny. Po kliknięciu w linka wyskoczyły kwoty w PLN, za standardową edycję 229 zeta, za Imperial Edition (coś jakby kolekcjonerka chyba) 330.

Jak na grę z abonamentem to chyba trochę przesadzili z ceną.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #75 dnia: Styczeń 31, 2014, 01:03:35 »
Nie zapomnij że oprócz abonamentu mają być też micro płatnosci

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #76 dnia: Styczeń 31, 2014, 06:32:43 »
Taka prawda, że trailer jest zawsze super, miażdzy, epickość powoduje, że każdy z nas marzy napierdzielać takiego wielkiego stwora, skakać uchylać się przed strzałami.
Niestety boje się jak zawsze, że będzie kiszka.
pewpew

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #77 dnia: Styczeń 31, 2014, 06:43:54 »
Brałem udział w stress teście jakieś 2-3 tyg temu i gra mnie nie powaliła. Nie kupię.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #78 dnia: Styczeń 31, 2014, 08:11:51 »
kolejny sztampowy, produkt;
pieniadze zamiast wydawac na projekt idą na "filmiki" i "voice acting"
cena żeby zarobić jak najwiecej na fanach.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #79 dnia: Styczeń 31, 2014, 08:53:43 »
osobiście naciąłem się już na TERRA i Guild Wars 2.... obie reklamowały się jako wnoszące całkowitą nowość do rozgrywki, obie poległy w boju.
Oczywiście mają swoich zaciekłych fanów którzy grali grają i grać będą - ale cała reszta graczy przechodzi gdzie indziej.
Neverwinter też się fajnie zapowiadał aż doszło się do end game - tank który nie tankował, healer który nie healuje, totalny chaos.
Poczekam aż wyjdzie - aż zobaczę filmiki z end game, aż poczytam opinie ludzi na ten temat i w końcu - czy utrzyma ludzi przy sobie - i dopiero wtedy może się zdecyduje.

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 05, 2014, 17:47:34 »
Dostałem  inva do bety, szkoda że dopiero od piątku mogę grać. Lubię świat TESa, naprawdę chciałbym aby coś z tego wyszło ciekawego. Pewnie będzie lipa albo średniak ale jak na razie pomarzyć można.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 05, 2014, 21:58:42 »
Jako osoba znająca tą serie od X lat chyba od dagerfala myślę, że powstanie wersji online było tylko kwestią czasu ale ... stworzyć grę która ma być kupowana na wstępie, opłacana co miesiąc i do tego mikropłatności to już ją stawia na samym końcu ogona oczekiwanych przeze mnie gier.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 06, 2014, 08:21:19 »
Hmmm ciekawe kto zminusował Herezję ? Pewnie jakiś fanboy czekający tylko żeby móc oddać pieniądze firmie robiącej ESO.
Jeśli tam ma być abonament + mikropłatności to krzyżyk na drogę, nektóre firmy nie znają umiaru.
Na końcu okaże się ,że ESO to kolejny produkt na który był hype a po premierze bańka pęknie ale te kilka  milionów osób da się nabić w butelkę i zarobic prezesom.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 08, 2014, 12:08:43 »
za rok to będzie free to play
na razie w mass becie nie widziałem niczego czego nie widziałem wcześniej w innych produkcjach
Sneer Quen

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 08, 2014, 16:33:09 »
Grałem w betę, grałem tak sobie i grałem i w końcu wyłączyłem, jak zdałem sobie sprawę że za stary jestem na marnowanie czasu na nieświeży odgrzewany kotlet.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 08, 2014, 17:38:32 »
już odinstalowałem betę :(
ani ciekawe ani jakoś specjalnie ładne
z ten budżet mogli zrobić kilka singlowych produkcji jak skyrim i byłyby hity a tak jest  brzydko pachnący gniot
smutne to
rozumiem już dlaczego tak drogo
po prostu to co złapią za to na debiucie to ich ....potem będzie ciężko z tego kasę ciągnąć
Sneer Quen

Zlorf

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MK69A1
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: C0VEN
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 08, 2014, 18:28:38 »
W końcu ściągnąłem, zainstalowałem i pograłem z 5 min z braku czasu.
I już nie mam ochoty "tego" włączać.
"Jeden kosi trawe, a drugi jest paladynem lvl 72"

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 08, 2014, 18:38:13 »
Przekleje tekst kolegi Agraviel z innego forum. Dziękuję mu za tą możliwość i jakże trafne opinie o tej grze.

Zagrałem i muszę przyznać, że jest znacznie gorzej niż przypuszczałem (a przypuszczenia miałem średnie).

Tworzenie postaci
Stosunkowo spore możliwości dostosowywania swojej postaci, lecz sam proces jest po prostu niemiłosiernie długi. Podczas poszukiwania najlepszych włosów dla swojej postaci musiałem zawsze zapamiętywać pozycję suwaka i przeszukiwać kolejne pozycje, bo może by się okazało że jest coś jeszcze ciekawszego. Paleta możliwości jest stosunkowo zadowalająca, ale sposób jej przeglądania i ustalania jest zły. Także opisy rasowych zdolności i klas są średnio zrozumiałe dla początkującego gracza. Na szczęście jest to tylko jednorazowy proces dla każdej postaci, a więc nie ma żadnego problemu wybaczyć ten mały problemik.

Grafika i wymagania sprzętowe
Były zapowiedzi wspaniałej grafiki, gracze oczekiwali wręcz na grafikę na poziomie Skyrim-a, a wyszedł graficzny miszmasz. Jeśli natomiast chodzi o światło w zamkniętych lokacjach... Grafikom się chyba trochę nudzło. Nie wiem do końca co, ale coś tu poszło niesamowicie tragicznie. Grafika jest gorsza niż ta w Skyrim, ilość efektów specjalnych również jest mniejsza, a gdyby tego było mało, to w ESO grałem na najwyższych możliwych detalach w przeciwieństwie do porównywanego Skyrim'a. Niektórzy mogą stwierdzić, że w końcu ESO to MMO, więc logiczne że nie będzie miał tak dobrej grafiki. Cóż, grafika jest obsługiwana wyłącznie po stronie klienta, a więc argument ten jest prawie całkowicie bez sensu. Ale pomijając kwestie samego gatunku gry, porównałem sobie rekomendowane wymagania sprzętowe obu gier.

Elder Scrolls Online: ATI Radeon HD 6950, GeForce GTX 560 Ti
Skyrim: ATI Radeon HD 4890, Nvidia GeForce GTX 260

Korzystając z karty graficznej która znajduje się w rekomendowanych wymaganiach sprzętowych ESO, można byłoby spokojnie grać w Skyrim na prawie najwyższych detalach, jeśli nie na najwyższych. Wniosek jest jest tylko jeden. Pomimo że grafika koniec końców jak na równoległe MMO JEST dobra i cieszy oko, to i tak something went horribly wrong here.

Ekrany ładowania
Prędkość ładowania się gry jest straszna. Przyznam, że od bardzo długiego czasu nie spotkałem się z grą w której ładowanie małych lokacji bądź nawet samego panelu wyboru postaci trwałoby aż tak długo. Oczywiście na pewno bardzo duża ilość graczy postanowiło również przyjrzeć się tej grze, a więc serwery mogą trochę odmawiać posłuszeństwa. Nie byłoby z tym żadnego problemu, gdyby nie to, że to nie serwery generują tak długi czas ładowania co sama grafika, co też zresztą sam sprawdziłem. Ładowanie otwartego świata trwało na wysokich detalach około 10 minut. Zważywszy na fakt, że w grze JEST zaimplementowany system skalowania (jakość i ilość detali w grafice zwiększa się w stosunku do tego jak blisko obiektu jesteśmy), bez problemu można by powiedzieć, że nawet amatorskie projekty gier MMO radzą sobie lepiej pod względem wydajności.

Muzyka
Prawie całej ekipie tworzącej tej grę należy się porządny kop w dupę, zwłaszcza od osób odpowiedzialnych za dźwięk, który niejako ratuje tą grę w moich oczach. Muzyka idealnie pasuje do klimatu i stanowi idealne tło dźwiękowe w grze. Dźwięki wydawane przez postacie oraz interakcję z otoczeniem również stoi na bardzo wysokim poziomie nawet w stosunku do wysoko-budżetowych gier singleplayer i to właśnie dźwięk w moim odczuciu jest najmocniejszą z dotychczasowych zalet tejże gry, choć wiem że mogłoby być lepiej.

Interfejs postaci
Na początku interfejs wydaje się strasznie dziki i nie oczywisty, ale po dłuższej chwili wszystko staje się logiczne i proste. Po interfejsie wyraźnie widać, że gra jest przygotowywana również z myślą o użytkownikach konsolowych, co zresztą jest dość charakterystyczne u gier tego producenta. Tu nie ma zastrzeżeń.

Jeziora, stawy i morza
Jedną z rzeczy które mnie zasmuciły jest fakt, że jakakolwiek dalsza eksploracja na otwartym morzu kończy się zostaniem zjedzonym przez piranie na sterydach które w kilka sekund pozbawiają nas życia, oraz fakt że po prostu nie da się pływać pod wodą. Tym bardziej sens tracą niektóre rasowe atrybuty przyśpieszające pływanie naszej postaci.

Błędy, luki, niedorobienia
Pewnie, ta gra jest jeszcze oficjalnie w fazie Beta, ale ilość błędów na które się natknąłem, miejsc w których ugrzęzłem na dłużej i dziwnych zjawisk paranormalnych na które się natknąłem było po prostu za dużo. Jeśli producent zaprasza graczy na otwartą Betę, to oczekuję Bety, a nie Alphy. W obecnej chwili mam konkretne podstawy aby przypuszczać że w finalnej wersji gry będzie po prostu sporo błędów.

Przebieg walki
Walka jest bardzo ciekawa, ale również bardzo irytująca. Robienie uników to bardzo dobry pomysł (chociaż widziałem go już dotychczas w wielu innych grach online, więc szału nie ma), a sam proces walki jest bardzo intuicyjny i stosunkowo prosty. Problemy zaczynają się wtedy, gdy wkraczamy na otwarty świat, a nasze ataki są atakami dystansowymi. Nie ma nic bardziej denerwującego niż przerwanie walki wskutek zbytniego oddalenia się od pierwotnego miejsca. Jakkolwiek postaci walczące wręcz mogą nie zauważyć tego problemu, to już osoby specjalizujące się w walce dystansowej mogą to już odczuć odsuwając się o kilka kroków za daleko.

Zdolności i rozwój postaci
Plusem tej gry jest to, że dostępność, opisy i sposób pozyskiwania kolejnych umiejętności jest stosunkowo prosty i przyjemny. Problemem jest jednak ilość tych umiejętności, która jest strasznie niska, a możliwości które nam te umiejętności niosą to niemalże wyłącznie zadawanie obrażeń. Szybsze bieganie, chodzenie po wodzie, wolne upadanie z wysokości, teleportacja na krótkie dystanse, niewidzialność i tym podobne nie mają tutaj miejsca. Niestety.

Mógłbym rozpisywać się dalej co do tematów kiepskiej jakości eksploracji, dynamiki gry, czy też ogólnego chaosu w początkowych fazach gry, ale sądzę że najlepiej będzie jak każdy sam zagra i zobaczy jak jest. Mnie ta gra nie przekonała i na 98% nie zostanę jej graczem, chyba że wyczerpią mi się alternatywne do tej gry.

Kharim

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kharim Katelo
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #88 dnia: Luty 08, 2014, 18:38:47 »
Dobiłem 5 level po czym zdałem sobie sprawę że ta gra na prawdę nie jest ciekawa.

Wysłane z mojego ZAX 1.2


Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #89 dnia: Luty 08, 2014, 20:44:59 »
nie skreślam jej dokumentnie, jak w każdym MMO wszystko opiera się na end-game czy i jak dobrze będzie opracowany.
Wiele MMO skupiało się na pierdoletach typu fabuła, uniki, zbalansowanie - a potem wszystko zdychało śmiercią naturalną bo nuda, bo fabuła dopracowana ale ile razy można się tym cieszyć, bo widoczki fajne ale co z tego jak się je ogląda po raz pierdziesiąty..
jak na razie szału nie ma.
brat dobił do 10tego lvl ale nie udało mu się wejść na dungeon - póki co wygląda na to że będzie to kolejne rozwiązanie (jeśli chodzi o pve) że każdy ma próbować ugryźć swoją część "mobków" - tank ma brać największego, reszta ma być stunowana, zabijana, ogłuszana (itp itd) i... jakoś to będzie.
Jedyne co zauważyłem in plus to to że chyba jednak będą dopuszczone add-ony, nie ma nic bardziej wkurzającego niż podchodzenie po raz kolejny do walki bo nie ma wskaźnika dps/heal/aggro a ktoś z drużyny sobie w kulki leci...

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #90 dnia: Luty 08, 2014, 21:58:40 »
Dziękuję Bogu za to, że w to nie zagrałem O:-)

I dziękuję wam chłopaki za utwiedzenie w mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłem  ;D


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Majok

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #91 dnia: Luty 09, 2014, 17:46:17 »
Na moje oko, grafika gorsza niz w skyrimie, sterowanie wydaje się być konsolowe, bicie dystansowcem(łuk/magia) męczy. Dodatkowo miałem 'przyjemność' taką, że każda nowa mapa wczytywała mi się po 20-30 minut(jeden kumpel miał to samo, drugi już nie), jakby było zapowiedziane jako f2p to bym jeszcze jakoś to mógł przeboleć ale płacić za oglądanie loading screena to jest przegięcie... Raczej odpada.

A no i najważniejsze, omineła mnie fajna akcja w eve i cap kill(dla mnie to wciąż to jakiś wyczyn), bo zamiast siedzieć w grze czekałem aż mi się załaduje lokacja w TESO...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #92 dnia: Luty 09, 2014, 18:56:34 »
Na moje oko, grafika gorsza niz w skyrimie, sterowanie wydaje się być konsolowe, bicie dystansowcem(łuk/magia) męczy. Dodatkowo miałem 'przyjemność' taką, że każda nowa mapa wczytywała mi się po 20-30 minut(jeden kumpel miał to samo, drugi już nie), jakby było zapowiedziane jako f2p to bym jeszcze jakoś to mógł przeboleć ale płacić za oglądanie loading screena to jest przegięcie... Raczej odpada.

Sterowanie jest konsolowe bo ma być to cross-platform gra.
Logowanie jest już poprawione - robili stress testy i to głównie powoduje opóźnienia.
Znalazłem od groma niedoróbek - od znikania kumpli z gry (mimo że ciągle chodzili obok) przez dołączanie do grupy ludzi z 6lvl na dung 10levelowy.
Tankowanie na dung póki co nie istnieje - ot puluje się moby i ma nadzieję że nie pójdą wszystkie na healera - nie ma taunta nie ma aggro - trochę tak jak Neverwinter.

nie mam pojęcia jak oni chcą to wszystko naprawić w 2 mieś :(

do tego jednocześnie duża cena, abonament i mikropłatności.

Neb

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Virien Kansene
  • Korporacja: Garoun Investment Bank
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 27, 2014, 09:56:48 »
Dam Wam ciekawą alternatywę do tego crappu ;).
Darkfall - najlepszy combat w MMORPG na rynku, polegający przede wszystkim na skillu, ja dla tej gry zostawiłem EvE ;).
Smallscale PvP https://www.youtube.com/watch?v=5ke1kcRleBA w wykonaniu najlepszego skirmishera, gość gra na najniższych detalach.
Tutaj pierwsze z brzegu nieco większe PvP, siege na osadę: https://www.youtube.com/watch?v=wfjU0ltLdaU

Więcej o grze pisałem tutaj: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12362.0

Gra nie ma triala, jest dość droga, ale jeśli ktoś jest zainteresowany to PM do mnie i coś się uda skołować, żeby wypróbować grę.

Polecam, szczególnie fanom PvP.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 27, 2014, 10:04:58 »
Mnie przeraża w DarkFall to że PVP przypomina mi gre w Quake'a  :/
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 27, 2014, 10:06:30 »
może jestem za stary  :-[
ale dla mnie to chaos taki że aż oczy bolą 
skill w podskakiwaniu ? ::)
Sneer Quen

Neb

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Virien Kansene
  • Korporacja: Garoun Investment Bank
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 27, 2014, 11:27:11 »
może jestem za stary  :-[
ale dla mnie to chaos taki że aż oczy bolą 
skill w podskakiwaniu ? ::)

Jestes za stary ;). Dobry movement to tez umiejetnosc, z tych czysto zrecznosciowych doloz jeszcze celowanie, unikanie. Z tych bardziej taktycznych, dobor umiejetnosci, dobor pola walki, trzymanie statystyk na rownym poziomie, znajomosc tego czym moze zaatakowac przeciwnik. Okiem kogoś kto nie gra może to być kompletny chaos, ale to tak jak z EvE, kiedy oglądasz pvp z EvE, w najlepszym razie widzisz dwa statki, ktore strzelaja do siebie laserami i rakietami, w najgorszym widzisz mase krzyzykow, co bardziej przypomina gre planszowa w ktorej nie wiadomo o co chodzi ;). Mowiac o grze bazujacej na skillu, mam na mysli rowniez to, ze dobry gosc po tygodniu moze wygrac z gosciem, ktory gra rok czy dwa lata. Sprzet do dyspozycji wszyscy maja podobny, bo jest dosc tani (moze poza czyms co jest odpowiednikiem officerskiego fit'u z Eve) ktory spotyka sie niezwykle rzadko. Jest w tym troche z Quakea, troche z Ultimy i pewnie troche z WoWa ;). Gra jest ciagle rozwijana, nowe szkoly (4 klasy i kazda ma miec docelowo 4 rozne szkoly, na ten moment maja po 3), nowe featursy czy rozbudowa kwestii estetycznych i graficznych jak np. to: https://www.youtube.com/watch?v=dKgigkJ6YSk&feature=youtu.be czyli warunki pogodowe oddzialujace na otoczenie, to w sumie dla mnie w MMO cos nowego. Darkfall nie jest dla wszystkich, ale moim zdaniem grzech nie sprawdzic tej gry. Czesto sa tez promocje na zakup gry i bodaj za 10$ mozna kupic gre z miesiecznym abo. Zrobienie postaci gotowej do PvP trwa mniej wiecej tydzien, przy 2-3h gry dziennie, mozna tez rozwijac postac semi-afk.

Dla porownania film w ktorym mozna zobaczyc prawdopodobnie dwoch najlepszych warriorow w grze, bez skakania ;): https://www.youtube.com/watch?v=Jt-ao-x58pA dla takiego jednego pieciu takich jak ja to fraszka ;). Wygrywaja nie dlatego, ze maja wiekszy lvl czy lepszy sprzet, tak jak to jest np. w WoWie, w EvE czesto zreszta tez, sa poprostu lepsi od innych...
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2014, 12:46:53 wysłana przez Neb »

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 27, 2014, 12:52:30 »
ale w eve kiedy z kims sie strzelam nie musze kombinowac kamera i szarpac sie ze sterowaniem zeby w cos trafic :)
wystarczy ze myslę  ...
dla mnie to fundamentalna róznica na korzysc eve

poza tym o ile EVE potrafie wybaczyc brak newtonowskiej fizyki jako uproszczenie  to przeszlosc w ktorej biegalem z zelastwem na plecach i machałem takowym sprawia ze na takie podskakiwanie i strzelanie w biegu trochę się krzywię 
ale to subiektywny punkt widzeniaa
Sneer Quen

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 27, 2014, 13:30:30 »
Odnośnie fizyki , ładnie jest to rozwiązane w Dark Souls im wiecej żelastwa na siebie zażucimy tym wolniej się poruszamy i tym szybciej zużywamy pasek z energią, którą odnowić można jedynie robiąc przerwę w bitce. Niestety nie jest to typowe MMO ale jako jedyne jako tako daje poczucie grawitacji w grze.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 22, 2014, 16:51:06 »
http://www.youtube.com/watch?v=Ov3B26h12C4
Dla tych co jeszcze mają wątpliwości na temat gierki :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 22, 2014, 18:40:54 »
obejrzałem 1/3 jak narazie i świetnie się bawię, a grę wiem że już na bank nie kupię.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Ghash

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bianca Ravencroft
  • Korporacja: The Scope
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 22, 2014, 21:17:05 »
f2p za pół roku?
Star Wars Mud PL

...po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne

Percival Schuttenbach

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 23, 2014, 07:28:34 »

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 23, 2014, 17:40:38 »
http://www.youtube.com/watch?v=Ov3B26h12C4
Dla tych co jeszcze mają wątpliwości na temat gierki :P

Akurat "recenzje" tego oszołoma można o kant dupy rozbić. To typowy showmen z YT który pod publiczkę zrobi wszystko. Kiedyś nawet spotkałem się z tematem o jego recenzjach gdzie wytykano mu przy różnych tytułach kompletny brak znajomości recenzowanych gier.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 23, 2014, 18:14:07 »
Ale w tym wypadku ma racje. Czemu mam płacić miesięczną subskrypcje, za coś co w gw2 dostanę za zakup gry i do tego w lepszej jakości?