Eve Online > NoobGarten

Opłaty abonamentowe - czy granie musi być tak drogie?

<< < (5/10) > >>

Maciek26:

--- Cytat: Mona X w Grudnia 26, 2012, 17:48:02 ---Obawiam się, że Eve może być dla ciebie zbyt skomplikowana.

--- Koniec cytatu ---

Po prostu liczyłem na łatwą gotówkę w początkowej fazie rozgrywki w postaci "paczki". Proszę nie wyciągać wniosków na temat mojej osoby na podstawie tego tematu z jednego prostego powodu.. Po prostu nie wiem nawet, czy pytania które zadaje mają sens - nigdy nie miałem jeszcze do czynienia z tym tytułem.

PS. Jestem studentem 2 roku.

SokoleOko:

--- Cytat: Maciek26 w Grudnia 26, 2012, 18:08:25 ---Po prostu liczyłem na łatwą gotówkę w początkowej fazie rozgrywki w postaci "paczki". Proszę nie wyciągać wniosków na temat mojej osoby na podstawie tego tematu z jednego prostego powodu.. Po prostu nie wiem nawet, czy pytania które zadaje mają sens - nigdy nie miałem jeszcze do czynienia z tym tytułem.

PS. Jestem studentem 2 roku.

--- Koniec cytatu ---

Zapoznaj się z jednym z cytatów z mojego podpisu. W dodatku, na tym forum jesteśmy bardzo hardcore'owi :)

DrackUll:

--- Cytat: Skeer w Grudnia 26, 2012, 16:53:04 ---Pan też ubarwia, milicja wcale nie jest och i ach z tego co wiem i też jest tam ostry grind. Szukanie factionów na beltach w low jest czymś dziwnym? Wielokrotnie znajdowałem fajne implanty w lowsecu.

--- Koniec cytatu ---

Ostry grind? Zastanawiałeś się czemu w milicji najczęściej spotyka się teraz kilkudniowe postacie, pewnie nie.
Tak w ogóle masz jakieś własne doświadczenia związane z milicją?
Zarabianie w milicji nie wymaga skili i dużego doświadczenia dlatego polecam to młodym, jak się już wybiją, odkują i ogarną to pewnie sobie pójdą gdzieś indziej bo milicja jest specyficzna i może wydawać się nudna co nie którym :P