Autor Wątek: Router do neostrady zamiast Liveboxa.  (Przeczytany 13197 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Router do neostrady zamiast Liveboxa.
« dnia: Grudzień 11, 2012, 14:55:58 »
Obecnie mam neostradę 6MB z modemem Livebox. Od lutego mam nową umowę na 10MB i przy okazji chciałbym zmienić router. Livebox to totalna lipa, część urządzeń ma problem z połączeniem wifi (często gubi połączenie i dopiero restart pomaga) a zasięg... hmm, najlepiej nie wychodzić z pokoju ;/

A że jestem kompletnie zielony w tego typu urządzeniach to pytanie, jaski router polecacie? Oczywiście musi pasować do neostrady (słyszałem że są 2 typy wejść, pod telekomunikacyjne adsl i inne np osiedlówki). Oczywiście musi mieć wbudowany modem żeby nie trzeba było podpinać zewnętrznego (chociaż są jakieś bez?). Musi do tego umożliwiać podpięcie komputera przez kabel (bo pc chce po kablu) jak i oferować wifi o przyzwoitym zasięgu w domu.

Jakieś propozycje?

PS: Nie byłem pewien czy temat tu czy w offtopic jeżeli zły dział to niech modek przeniesie.
PS2: Coś mi się obiło o uszy o standardzie N, co to u licha jest i po co?

Mamut

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 68
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mamut Arbosa
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
Odp: Router do neostrady zamiast Liveboxa.
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:01:38 »
Najlepiej ? jakis np tplink w bridge ,a za nim cos mocniejszego ,jakies openwrt,tomato ... :) 

Np TPlink W8901G .

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Router do neostrady zamiast Liveboxa.
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:03:54 »
Od lat używam routerów Linksys i jestem bardzo zadowolony. Poszukaj jakiś prostych modeli z "E-1xxx" w nazwie.