Eve Online > Retribution

NPC AI vs. PvP

<< < (87/89) > >>

GlassCutter:
Nie, zaatakował krążownik który walczył z 2 pancernikami, ale pancerniki stwierdziły że pomocy nie potrzebują, więc ostrzelały niespodziewanego sojusznika.

Doom:
Oburzenie tak jakby w pvp, taki dodatkowy sojusznik nie był odstrzeliwany przez ludków którzy coś złapali usiłowali ubić, a to coś ubić się nie dawało...

GlassCutter:
No bo taki sojusznik nie jest odstrzeliwywany? Chyba że przez bande faili co przylecieli coś zgankować, a nie na bitke :)

Zsur1aM:
Ostatnio mialem dokladnie taka sytuacje i musialem odstrzelic sojusznika bo kradl mi kille skubaniec ;d, ale generalnie bylo troche smiechu po akcji.

sc0rp:

--- Cytat: VonBeerpuszken w Grudzień 08, 2012, 15:00:35 ---Jak to było? Adapt or die?

--- Koniec cytatu ---

This!


--- Cytat: Doom w Grudzień 08, 2012, 16:49:04 ---Deal with it.

--- Koniec cytatu ---
and this!


--- Cytat: SokoleOko w Grudzień 09, 2012, 12:32:39 ---Poza tym rozumiem, że Ty standardowo robisz anomalki w HAC-u/faction cruiserze sfitowanym na PvP i aggro ratów nie jest żadnym problemem?

--- Koniec cytatu ---

nope, tengu na buforze ze scramblem przed nerfem HML bylo calkiem nice.

Mi zmiany w ratach przynosza na mysl dwie rzeczy:
1. podlaczanie fighterow z carriera to juz nie bedzie bezkarne +400 dps :(
2. opcja zasadzki, wlatuje delikwent na anomalke odpalasz scrambla na niego odstrzeliwujesz trigger  >:D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej