Eve Online > Retribution
NPC AI vs. PvP
GlassCutter:
Nie, zaatakował krążownik który walczył z 2 pancernikami, ale pancerniki stwierdziły że pomocy nie potrzebują, więc ostrzelały niespodziewanego sojusznika.
Doom:
Oburzenie tak jakby w pvp, taki dodatkowy sojusznik nie był odstrzeliwany przez ludków którzy coś złapali usiłowali ubić, a to coś ubić się nie dawało...
GlassCutter:
No bo taki sojusznik nie jest odstrzeliwywany? Chyba że przez bande faili co przylecieli coś zgankować, a nie na bitke :)
Zsur1aM:
Ostatnio mialem dokladnie taka sytuacje i musialem odstrzelic sojusznika bo kradl mi kille skubaniec ;d, ale generalnie bylo troche smiechu po akcji.
sc0rp:
--- Cytat: VonBeerpuszken w Grudzień 08, 2012, 15:00:35 ---Jak to było? Adapt or die?
--- Koniec cytatu ---
This!
--- Cytat: Doom w Grudzień 08, 2012, 16:49:04 ---Deal with it.
--- Koniec cytatu ---
and this!
--- Cytat: SokoleOko w Grudzień 09, 2012, 12:32:39 ---Poza tym rozumiem, że Ty standardowo robisz anomalki w HAC-u/faction cruiserze sfitowanym na PvP i aggro ratów nie jest żadnym problemem?
--- Koniec cytatu ---
nope, tengu na buforze ze scramblem przed nerfem HML bylo calkiem nice.
Mi zmiany w ratach przynosza na mysl dwie rzeczy:
1. podlaczanie fighterow z carriera to juz nie bedzie bezkarne +400 dps :(
2. opcja zasadzki, wlatuje delikwent na anomalke odpalasz scrambla na niego odstrzeliwujesz trigger >:D
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej