Autor Wątek: Start - kilka pytan  (Przeczytany 108839 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #175 dnia: Styczeń 09, 2013, 12:00:56 »
Ktoś Cie Falconem wyr... ten tego ?  :o

Szkoła Outbrejków. Nie wiem tylko, czy zakaz jammerów rozciągają również na ecm dronki.
BTW. Pomóż komus zabić jednego z nich falconem a dostaniesz na kb pieknego i twarzowego avatara :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #176 dnia: Styczeń 09, 2013, 12:11:25 »
Pomóż komus zabić jednego z nich falconem a dostaniesz na kb pieknego i twarzowego avatara :P
I śliczną różową ramkę :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #177 dnia: Styczeń 09, 2013, 12:13:02 »
Apropos siły jamma, sensorów, prawdopodobieństwa zajammowania: (cytat)
"Każdy statek posiada sensory wyrażone określoną wartością. Z reguły im większy statek tym silniejsze sensory, ale również statki t2, frakcyjne oraz pirackie dysponują ulepszoną elektroniką. Szansa na to, że moduł spowoduje zjammowanie celu w ciągu jednego 20 sekundowego cyklu jest określona na potrzeby tego artykułu jako ”p”.

Zgodnie z poniższym wzorem:

P = (siła modułu ECM / siłę sensorów statku) * 100%.
W skrócie, jeżeli naszym celem jest np. statek Omen, którego sensory typy Radar mają siłę 13, a my użyjemy modułu ECM – White Noise Generator II o sile sygnału Radar 3,6 (oczywiście nie uwzględnione zostały tutaj bonusy pochodzące ze skilli oraz statków)

wtedy:

p = (3,6 / 13) * 100% = 27,69 %
Tak więc chcąc zjammować taki statek, mamy około 28% szans na powodzenie co cykl.

Oczywiście prawdopodobieństwo, że moduł zawiedzie wynosi 1-p, a przy użyciu więcej niż jednego modułu ECM, to że N modułów zawiedzie wynosi (1-p)^N. Prawdopodobieństwo, ze chociaż jednemu modułowi uda się zerwać namierzanie wynosi 1-(1-p)^N, zakładając oczywiście, że wszystkie moduły mają identyczną siłę.

Na skuteczność ECM ma wpływ jeszcze jeden czynnik, a mianowicie zasięg. Każdy z modułów posiada zasięg optymalny plus falloff. W przypadku naszego przykładowego moduły ECM – White Noise Generator II posiada on optimal (bez wpływu skilli i bonusów statku) na poziomie 32km oraz falloff o zasięgu 35,5 km. Zasadza działania zasięgu na skuteczność modułu jest dokładnie taka sama jak w przypadku dział. Gdy cel znajduje się w zasięgu optymalnym to moduł posiada 100% skuteczności (32 km), w zasięgu optymalnym plus falloff (32km + 35,5km) skuteczność spada nawet o 50%, aby po przekroczeniu zasięgu optymalnego + 2 x falloff (32km + 2*35,5km) spaść do 0%. Oznacza to, że szansa na zjammowanie maleje im dalej znajduje się cel, ale jeżeli ECM zadziała, to wtedy działa z pełną mocą, bez dodatkowych modyfikatorów ujemnych. Trochę matematyki:

p = (siła modułu ECM / siłę sensorów statku) * 100% * falloff / (falloff * 2))
Tym sposobem próba zakłócenia sensorów Omena będącego od nas o około 67,5 km będzie wynosiła:

P = (3,6 / 13) * 100% * 35,5 / (35,5 * 2)) = 13,845 %"


Z tym że procenty to nie wszystko, można mieć 75% szansy na jamma, a kilka razy pod rząd wbić się w pozostałe 25%, a można mieć 15% i kilka razy pod rząd wbić sie w te 15%. Mimo wszystko w sporej części to dalej loteria.
Swego czasu Falconem wyłączyłem 3 carriery (ktoś mi wtedy tłumaczył że to niemożliwe  :P), wprawdzie co drugi, trzeci cykl, ale i tak starczyło żeby były przerwy we wzajemnym repowaniu.
Odpalając więcej niż jeden moduł oczywiście szanse rosną, tak więc to co Sokół opisujesz z BB jest możliwe, starczy że odpalił wszystko co miał na pokładzie. Nawet jamm innej rasy potrafi wejść i zapaćkać sensory.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #178 dnia: Styczeń 09, 2013, 12:26:43 »
p = (3,6 / 13) * 100% = 27,69 %

No, czyli jednak miałem rację - "3,6 przypadkach na 13 prób" wejdzie.

BTW, przykład jest nieco mylący - jammy na shipach bez bonusów są bez sensu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #179 dnia: Styczeń 09, 2013, 12:41:14 »
No, czyli jednak miałem rację - "3,6 przypadkach na 13 prób" wejdzie.

BTW, przykład jest nieco mylący - jammy na shipach bez bonusów są bez sensu.
Są bez sensu, ale w tym przypadku raczej chodziło o przykład  i wzór jak można wyliczyć prawdopodobieństwo jamma.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

BAMBO

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: bambollo
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #180 dnia: Styczeń 09, 2013, 13:00:14 »


Zobacz w EFT siłę jamma (rasowego) na shipie z bonusami (Kitsune/Blackbird/Falcon/Rook). Następnie porównaj z sensor strenght swojego shipa.

Jeśli np. Ty masz 10 a jamm 30 to znaczy, że 20 przypadkach na 30 jamm wejdzie za pierwszym razem. Kolejny cykl to kolejne losowanie.

Możesz zwiększych siłę swoich sensorów nowym skillem - wpisz w market "compensation", są cztery "rasowe" skille.

No, czyli jednak miałem rację - "3,6 przypadkach na 13 prób" wejdzie.

BTW, przykład jest nieco mylący - jammy na shipach bez bonusów są bez sensu.


nie nie miales racji   bo z powyzszego przypadku szansa na jam = (30/10) x100% czyli 300%?

oczywiscie sila ecmu=30 w normalnych warunkach (bez linków, efektu wh) jest nie do uzyskania na zadnym shipie- na falconie przy  racial faction jammerze cos kolo 18 (bez linków)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #181 dnia: Styczeń 09, 2013, 13:12:44 »
OK...

Mechanika i tak jest do zmiany, bo to chyba najgłupszy fragment Eve.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #182 dnia: Styczeń 09, 2013, 13:22:41 »
Może to i oczywistość, ale przepałka zwieksza siłę jamma o 20 proc. Warto ją brać po uwagę w liczeniu dla statków, które nie mają bonusów do jammów.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #183 dnia: Styczeń 09, 2013, 13:41:27 »
Może to i oczywistość, ale przepałka zwieksza siłę jamma o 20 proc. Warto ją brać po uwagę w liczeniu dla statków, które nie mają bonusów do jammów.

20% od niczego to dalej nic ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #184 dnia: Styczeń 09, 2013, 14:31:42 »
Tu masz Kraussa, tłumaczącego przez godzinę, że z niczego możesz mieć cały wszechświat. Uważasz, że  jamm z mocą 1/5 kosmosu to pikuś? :P

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #185 dnia: Styczeń 09, 2013, 14:40:09 »
Czy web uniemożliwia odwarpowanie, czy tylko zmniejsz prędkość?

papugoz

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 76
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pegasus Duke
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #186 dnia: Styczeń 09, 2013, 14:45:48 »
Zmniejsza tylko prędkość statku

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #187 dnia: Styczeń 09, 2013, 14:46:36 »
Czy web uniemożliwia odwarpowanie, czy tylko zmniejsz prędkość?
Zmniejsza prędkość, warp disruptor i scrambler uniemożliwia odwarpowanie.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #188 dnia: Styczeń 09, 2013, 14:53:41 »
Czy web uniemożliwia odwarpowanie, czy tylko zmniejsz prędkość?

Wręcz przyśpiesza odwarpowanie, bo do warpa potrzebujesz 2/3 maksymalnej MOŻLIWEJ W DANYM MOMENCIE prędkości. Czyli jeśli Twoja maksymalna prędkość równa się 200 m/s, lecisz 100 m/s i zostaniesz zwebowany, to - pod warunkiem bycia w alignie - możesz momentalnie odwarpować.

Najczęstszy błąd pilota Huginna/Rapiera - zwebować coś zanim zostanie założony disruptor :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #189 dnia: Styczeń 09, 2013, 14:57:08 »
No, chyba, że się wylatuje frachtem ze stacji...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #190 dnia: Styczeń 09, 2013, 14:58:09 »
Pewnie nie raz spotkasz się z czymś takim, że webuje się coś dużego, najczęściej frachta na bramach, a to po to że szybciej taki kloc wchodzi w warpa, na dwóch webach odlatuje prawie jak shuttle  ;)

No, chyba, że się wylatuje frachtem ze stacji...
A to to chyba jakoś poprawili albo przynajmniej eksploitem nazwali.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #191 dnia: Styczeń 09, 2013, 15:03:27 »
Exploitem jest sytuacja, w której tracisz kontrolę nad statkiem w wyniku weba (silnik fizyczny głupieje).

Natomiast zwebowanie frachta wylatujacego z undocka 200 m/s faktycznie powoduje, że można zdążyć obejrzeć film zanim to bydle wreszcie odleci ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #192 dnia: Styczeń 09, 2013, 15:21:18 »
Exploitem jest sytuacja, w której tracisz kontrolę nad statkiem w wyniku weba (silnik fizyczny głupieje).

Natomiast zwebowanie frachta wylatujacego z undocka 200 m/s faktycznie powoduje, że można zdążyć obejrzeć film zanim to bydle wreszcie odleci ;)
Jak zwał tak zwał, kojarzy mi się jedynie że była jakaś afera z tym związana i nie jestem pewien czy CCP jakoś to naprawiło czy ogłosili to jako działanie nielegalne. Coś gdzieś dzwoni, ale że frachtem nie latam to i za bardzo nie wgłębiałem się w temat.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #193 dnia: Styczeń 09, 2013, 15:33:03 »
Na to chyba nie ma "easy fixa", więc nazwano to exploitem. Chodziło Garmona zabijającego frachty/JF-y na undocku w Vindicatorze z 3 webami 90%. Złapany gość nie był w stanie nawet zadokować, bo ship kompletnie nie reagował na polecenia.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #194 dnia: Styczeń 09, 2013, 15:42:49 »
Nie mogłeś zadokować gdy twoja aktualna prędkość była wyższa niż maksymalna prędkość jaką może rozwinąć twój statek w danej chwili (czyli np z webami na pysku). Wykorzystywanie tego nazwano exploitem, a nie webowanie frachtów na undocku.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #195 dnia: Styczeń 09, 2013, 15:48:41 »
20% od niczego to dalej nic ;)

Przepałka = moduł jamujący działający z siłą 120 proc. Czyli trochę więcej niż nic ;)
Wszystko zależy od ekosystemu. W 0.0, gdzie dominująć bc/cruzyt2/3 to jest nic. W milicji, gdzie lata się fretkami/deskami to jest coś, co może zadecydować o życiu lub śmierci

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #196 dnia: Styczeń 11, 2013, 16:04:19 »
czy scram blokuje też micro warp drive?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #197 dnia: Styczeń 11, 2013, 16:19:46 »
tak

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #198 dnia: Styczeń 11, 2013, 16:20:28 »
czy scram blokuje też micro warp drive?

Scrambler tak, warp disruptor nie. Żaden z nich natomiast nie blokuje afterburnera.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Vidok

  • Gość
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #199 dnia: Marzec 31, 2013, 09:48:39 »
Małe odświeżenie tematu:
Zacząłem grac Caldari ze względu na rakiety i wczoraj wyczytałem gdzieś że rakiety są mało popularne i duża część osób w świecie EVE używa tylko laserów. Inna sprawa że na filmikach z różnorakich bitew nigdy nie widziałem odpalanych rakiet, albo setek dronów, tylko wszędzie kolorowe promienie.(może po prostu nie zauważam)
i tu moje pytanie jak wychodzą w praniu szybkie okręty rakietowe i jakie mają zastosowanie?

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #200 dnia: Marzec 31, 2013, 10:00:49 »
Nie ma gorszych i lepszych ras, czy gorszych i lepszych broni. Każda ma swoje zalety i swoje zalety.

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #201 dnia: Marzec 31, 2013, 10:02:19 »
Małe odświeżenie tematu:
Zacząłem grac Caldari ze względu na rakiety i wczoraj wyczytałem gdzieś że rakiety są mało popularne i duża część osób w świecie EVE używa tylko laserów. Inna sprawa że na filmikach z różnorakich bitew nigdy nie widziałem odpalanych rakiet, albo setek dronów, tylko wszędzie kolorowe promienie.(może po prostu nie zauważam)
i tu moje pytanie jak wychodzą w praniu szybkie okręty rakietowe i jakie mają zastosowanie?
Dobrze się tym napierdala do ratów na paskach, jeśli będziesz chciał robić sam jakieś anomalki w wormholach klasy C1, C2 i C3 chyba jeszcze też, ogólnie napieprzać do wszystkiego co nie jest graczem na pewno będziesz chciał dobrnąć w skilach do Tengu.
W rzeczywistości jednak CCP stara się tak zbalansować statki, żeby to z czego dany statek strzela nie miało znaczenia.
Wobec tego odpowiem Ci tak: zastosowanie mają różne. Tak jak każdy statek, nie ważne czy to missile boat, czy naparza z atucannonów, artylerii, czy też napiernicza różnej maści wiązkami.

Phobeus

  • Gość
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #202 dnia: Marzec 31, 2013, 23:19:54 »
Gwoli jasności - Tengu - rakietowy naparzacz najwyższej klasy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #203 dnia: Marzec 31, 2013, 23:28:27 »
(...) wyczytałem gdzieś że rakiety są mało popularne i duża część osób w świecie EVE używa tylko laserów.

Zapomnij że to czytałeś ;) dziś popularne jest to, jutro co innego. Nie tak dawno wszyscy latali drake'ami, potem każdy duży sojusz posiadał flotę tengu'sów, ale i na to znaleziono kontrę. Ot kwestia aktualnie obowiązującej mody. Póki co nie przejmuj się tym co jest popularne, zanim trafisz do 0.0 (jeśli w ogóle tam kiedyś trafisz) zmieni się to kilka razy.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Vidok

  • Gość
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #204 dnia: Kwiecień 01, 2013, 09:49:00 »
Skąd mam wywnioskować zasięg moich rakiet? Normalnie wieżyczki w info mają zawarty "zasięg operacyjny", tutaj natomiast nigdzie nie mogę tego znaleźć.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 05, 2013, 20:12:08 wysłana przez Vidok »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #205 dnia: Kwiecień 01, 2013, 10:06:38 »
Z kąt mam wywnioskować zasię moich rakiet? Normalnie wieżyczki w info maja zawarty "zasięg operacyjny", tutaj natomiast nigdzie nie mogę tego znaleźć.

W przestrzeni najedź myszą na launcher, pojawi się pop up i tam to będzie napisane.

PS. "Skąd"


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Vidok

  • Gość
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #206 dnia: Kwiecień 05, 2013, 18:29:34 »
Mam pytanie czy wszystkie skrzynie o kolorze żółtym należą do graczy? Miałem przed chwila taką sytuację że po skanowaniu, znalezieniu anomalii i zniszczeniu tamtejszych wrogów wypadły mi z nich żółte skrzynki. Nie tykałem ich bo wyczytałem że często robią taką sztuczkę starsi gracze wobec nowych, zostawiając takie niespodzianki i potem bezkarne niszcząc delikwentów którzy je otworzyli. Jednak te ewidentnie wypadły mi z NPCów, choć jest taka możliwość że po prostu ich wcześniej nie zauważyłem.

EmiLLos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #207 dnia: Kwiecień 05, 2013, 18:46:24 »
Z npca jak wylatuje skrzynka lub zostaje po salvage to nalezy juz do jakiegos gracza, tego ktory zabil danego NPC.

Skrzynki misjine/deadspacowe sa koloru czerwonego i sa dosc rzadko spotykane ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #208 dnia: Kwiecień 05, 2013, 19:28:25 »
To jest rodzaj buga w grze. Czesto mam tak że strzelam dwoma postaciami do ratów, i czesc skrzynek dla jednego z charów jest żółta. Ponieważ to alty kerbirskie z null to nigdy nie chciało mi sie sprawdzać czy ma znaczenie w mechanice gry, czy to tylko bag wyświetlania

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starakopara

  • Gość
Odp: Start - kilka pytan
« Odpowiedź #209 dnia: Kwiecień 05, 2013, 19:51:04 »
W przestrzeni najedź myszą na launcher, pojawi się pop up i tam to będzie napisane.

PS. "Skąd"

PS2. "zasięg"

:P