Autor Wątek: Scam Citizen  (Przeczytany 369452 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #210 dnia: Wrzesień 04, 2013, 14:22:36 »
Chyba powoli zaczynam dołączać do sceptyków co do tej gry  ;) bo z tego co widzę to twórcy idą w wygląd, a historia juz nie raz pokazała, że samą grafiką nie podbije sie serc graczy. Fajnie że będzie ładna, systemy niepowtarzalne... ale jakos nie wyobrażam sobie nawet połowy graczy EVE zalogowanych na raz na tych parudziesięciu systemach...to tak jakby świat EVE ograniczyć do jednego max dwóch regionów...  ;).

Nie zakładaj, że jeden system będzie ciasny. :) Zobacz to z drugiej strony.  Jak duży jest nasz układ słoneczny, ilu ludzi się w nim zmieści?. Twórcy jeden system mogą robić dowolnie duży i dowolnie rozbudowany. Nie zakładaj też, że dostaniesz LOKAL i skaner, który będzie daleko skanował. :) Te rzeczy sprawiają że mówimy "jaki ten świat mały".


Cytuj
A ja mam pytanie. Przeglądałem sobie ten cały sklep i ceny porażają. Czy te statki które można teraz kupić za grube $$ będzie można normalnie sobie wyprodukować / kupić, czy też to są hiper ekskluzywne wersje?

Będzie można wyprodukować i kupić za kasę w grze niemal wszystko, dopiero po premierze. Czy będą jakieś ekskluzywne starki i itemki, które kupisz w tedy tylko za real money? Tego teraz nie wiadomo, ale patrząc na politykę twórców, wysoce prawdopodobne, że takie będą.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2013, 14:59:11 wysłana przez Zgudi »

Goomich

  • Gość
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #211 dnia: Wrzesień 04, 2013, 14:46:41 »
Chyba powoli zaczynam dołączać do sceptyków co do tej gry  ;)

Chwila, a co to było do tej pory?

ale jakos nie wyobrażam sobie nawet połowy graczy EVE zalogowanych na raz na tych parudziesięciu systemach...to tak jakby świat EVE ograniczyć do jednego max dwóch regionów...  ;)

Gra ma się dziać w jednym świecie, ale po pierwsze będzie szardowana, a po drugie wszystko będzie instancjowane.
Więc nawet jakby Australijscy Goonsi dokonali najazdu na Stanton i niszczyli wszystko co przeleci przez jumpointa, to jedyne co ty odczujesz na europejskim serwerze, to zwiększona podaż broni na lokalnym markecie i większy popyt wj Sol.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #212 dnia: Wrzesień 04, 2013, 14:51:53 »
Gra ma się dziać w jednym świecie, ale po pierwsze będzie szardowana, a po drugie wszystko będzie instancjowane.
Więc nawet jakby Australijscy Goonsi dokonali najazdu na Stanton i niszczyli wszystko co przeleci przez jumpointa, to jedyne co ty odczujesz na europejskim serwerze, to zwiększona podaż broni na lokalnym markecie i większy popyt wj Sol.

Akurat to mi się średnio podoba. Gdy jeszcze pogrywałem w SWTOR, umówiłem się z kumplem na konkretnej stacji. Nie mogliśmy się spotkać, bo On był w innej instancji. Gdzieś o tym przeczytał? ;)

Goomich

  • Gość
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #213 dnia: Wrzesień 04, 2013, 14:58:46 »
Akurat to mi się średnio podoba. Gdy jeszcze pogrywałem w SWTOR, umówiłem się z kumplem na konkretnej stacji. Nie mogliśmy się spotkać, bo On był w innej instancji. Gdzieś o tym przeczytał? ;)

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12770-Chris-Roberts-On-Multiplayer-Single-Player-And-Instancing

So the “magic” of Star Citizen’s multiplayer design is how we combine a persistent universe with a more traditional (and easier to implement) temporary multiplayer “battle” instance.

The way it works is that the persistent universe server, which we’re calling the Galaxy Server, keeps track of all players’ assets, group relationships and locations inside the Star Citizen universe. As the Galaxy server isn’t handling any realtime action it can handle our complete player base, which right now would be about 45,000 players, but is designed to be able to scale to millions if need be. The other key thing the Galaxy Server does is dynamically place players based on their location, skill level, alignment and player versus player (PvP) preference into battle instances. Think of a “battle” instance like a Battlefield 3 multiplayer session or a World of Tanks Battle with the key difference that the selection of players is done transparently and is “in fiction”.

A ja mam pytanie. Przeglądałem sobie ten cały sklep i ceny porażają. Czy te statki które można teraz kupić za grube $$ będzie można normalnie sobie wyprodukować / kupić, czy też to są hiper ekskluzywne wersje?

Można będzie je kupić normalnie, do tego co jakiś czas będą wypuszczać nowe wersje, tak że przewaga backerów powinna zostać zniwelowana po jakimś czasie.

W jaki sposób ma działać ubezpiecznie w grze?

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12986-Lifetime-Insurance-Clarification

 Lifetime Insurance *

    Replaces your ship hull in the event of destruction or theft.
    Hull is replaced with an identical model in equivalent condition.
    Effective indefinitely with no additional in-game fee.

Standard Hull Insurance *

    Replaces your ship hull in the event of destruction or theft.
    Hull is replaced with an identical model in equivalent condition.
    Effective for a set period of time: currently one, three or six months.
    Must be renewed with in-game credits once expired.


 
Bo widziałem, że Ci co zaczęli płacić wcześniej mają dożywotnie ubezpiecznia statków.

Każdy może mieć LTI. Wystarczy znaleźć zaufanego kolegę, który ma status oryginała bądź weterana, kupić wymarzony statek, dać mu, on go zmieli kupi na swoim koncie z LTI i zwróci razem z paroma dodatkowymi skórkami, bo są też tańsze.

 
Mam nadzieję, że nie da rady zrobić w tym przypadku wałka ubezpieczeniowego jak w EVE i drukować milionów :D

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12820-Insurance-FAQ-And-Update

Can I use my insurance as an excuse to simply ram other ships to death knowing I will get my ship back?

You can, but this will be a very bad idea as it is inconvenient and time consuming in getting your replacement ship ready to go again. Additionally there will be an increasing delay in replacing your ship every time you make a claim within a certain period of time.
Can I insure alien or one-off ships?

No. The only exception is the limited number of Vanduul fighters sold through the RSI site during the pledge campaign; these ships do have lifetime insurance included.
What will you do to combat insurance fraud?

A ship cannot be sold without a legitimate hull id code. Claiming on the insurance policy invalidates the hull code on your previous ship, so if it was captured or stolen the new owner will be unable to sell the ship at a regular ship dealer. Additionally if you have claimed on a policy and someone is flying the stolen ship in a well policed system, the hull id will mark it as a stolen ship, the law will be after you and landing privileges will be denied on any lawful planet. You will be able to fly a “hot” ship to the less savory parts of the Star Citizen universe, where you will probably be able to land and may be able to purchase a fake hull id code, but it will take effort and not necessarily be cheap.

Finally the Advocacy takes insurance fraud very seriously. If it can be proven that a player has colluded with another player to defraud the insurance company, that hull’s lifetime insurance will be invalidated and the player may have to pay a large amount of credits to keep their record clean and not be marked as a wanted criminal.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2013, 15:10:02 wysłana przez Mona X »

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #214 dnia: Wrzesień 04, 2013, 15:01:48 »
Chwila, a co to było do tej pory?
Ja się ino dopytywałem  ;)
Ale im więcej informacji o tej grze dostaję, tym bardziej dochodze do wniosku że żadna rewelacja toto nie bedzie... przynajmniej w oparciu o bieżące newsy.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #215 dnia: Wrzesień 04, 2013, 15:15:58 »
Czyli rozumiem, że przeskakując z systemu do systemu będę wrzucany do jednej z kilku/kilkudziesięciu Instancji. A przydział będzie na podstawie strefy geograficznej zamieszkania, skilli i preferencji odnośnie PVP. Niektóre Instancje będą PVE czyli niemożliwość atakowania, inne będą PVP, czyli atakowanie dozwolone.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #216 dnia: Wrzesień 04, 2013, 15:20:02 »
Czyli rozumiem, że przeskakując z systemu do systemu będę wrzucany do jednej z kilku/kilkudziesięciu Instancji. A przydział będzie na podstawie strefy geograficznej zamieszkania, skilli i preferencji odnośnie PVP. Niektóre Instancje będą PVE czyli niemożliwość atakowania, inne będą PVP, czyli atakowanie dozwolone.
Hmmm...pachnie mi to teorią światów równoległych  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #217 dnia: Wrzesień 04, 2013, 15:51:54 »
Na forum https://forums.eveonline.com niektórzy piszą tak:
Cytuj
at least for the available ships released so far, all of them will be able to land on planet surfaces comming thru the atmosphere, even a 140 meter long idris corvette will do it
Ciekawe czy się sprawdzi  ;D.

Bardzo możliwe, ale nie liczyłbym na dobrze odwzorowane powierzchnie ogromnych planet, to niemożliwe. Raczej masowo powielana sceneria na dużej planecie, to byłoby do zrobienia.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2013, 16:04:31 wysłana przez Zgudi »

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #218 dnia: Wrzesień 04, 2013, 15:56:21 »
Ale o możliwości startu juz nie piszą?  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #219 dnia: Wrzesień 04, 2013, 16:08:10 »
Ale o możliwości startu juz nie piszą?  ;D

Lądowanie "na meteoryt" ? ;D

Goomich

  • Gość
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #220 dnia: Wrzesień 04, 2013, 16:16:32 »
Starty i lądowania, to będzie krótka animacja, lądować można tylko w wyznaczonych miejscach (na Ziemi będą 4: Nowy Jork, Moskwa, Szanghaj i jeden nieustalony jeszcze) więc zapomnijcie o filmikach z jutuba.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #221 dnia: Wrzesień 06, 2013, 16:34:19 »
Dziś przekroczono pulę 18 000 000 $ zebranych pieniędzy. Na polskie to 58 917 600 zł, czyli prawie 60mln zł.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2013, 16:49:07 wysłana przez Zgudi »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #222 dnia: Wrzesień 06, 2013, 17:53:01 »
Czyli rozumiem, że przeskakując z systemu do systemu będę wrzucany do jednej z kilku/kilkudziesięciu Instancji. A przydział będzie na podstawie strefy geograficznej zamieszkania, skilli i preferencji odnośnie PVP. Niektóre Instancje będą PVE czyli niemożliwość atakowania, inne będą PVP, czyli atakowanie dozwolone.

Serio?

W tym momencie kończy się moje zainteresowanie...


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #223 dnia: Wrzesień 06, 2013, 18:14:35 »
to jak będą wyglądać wojny? jeśli walczące frakcje przydzieli do innych instancji?  ;D
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Goomich

  • Gość
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #224 dnia: Wrzesień 06, 2013, 19:45:07 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3UaFSd-ezQc[/youtube]

Strecz gol na 20 milionów:
First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!

Gra totalna.

to jak będą wyglądać wojny? jeśli walczące frakcje przydzieli do innych instancji?  ;D

Poczytaj może to co zalinkowałem.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2013, 02:08:06 wysłana przez Mona X »

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #225 dnia: Wrzesień 07, 2013, 14:15:58 »
to jak będą wyglądać wojny? jeśli walczące frakcje przydzieli do innych instancji?  ;D
Nie ma info o szczegółach. Instancje to coś, co będzie robione najprawdopodobniej na końcu. Więc jak to będzie dokładnie wyglądać, okaże się z czasem. A jak Ty byś to zrobił?

Sprawa druga.
Po osiągnięciu 20 000 000 $, pewnie gdzieś za 2 tygodnie twórcy zabiorą się za "First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!"
Otrzymamy możliwość walk z perspektywy pierwszej osoby na wybranych planetach, na których panuje prawo pięści.

Trzecia sprawa.
Czyli rozumiem, że przeskakując z systemu do systemu będę wrzucany do jednej z kilku/kilkudziesięciu Instancji. A przydział będzie na podstawie strefy geograficznej zamieszkania, skilli i preferencji odnośnie PVP. Niektóre Instancje będą PVE czyli niemożliwość atakowania, inne będą PVP, czyli atakowanie dozwolone.
Serio?

W tym momencie kończy się moje zainteresowanie...

Po pierwsze:
Napisali "temporary..." i że na dobry początek jest to rzecz łatwa to wdrożenia.

Po drugie:
Każdy system ma być niepowtarzalny i mocno rozbudowany, między innymi o planety, na których będą miasta i miejsca do wylądowania. Dlatego stworzenie tysięcy oryginalnych systemów, gdzie wszyscy by się ładnie pomieścili, byłoby zbyt trudne technicznie.

Po trzecie:
Nie ma też kasy na tysiące takich systemów, prędzej na dziesiątki.

I po czwarte:
Napisałem wyżej, że ja tak rozumiem tekst o instancjach, co wcale nie znaczy, że muszę mieć rację.

Więc sprawę mniejszej przestrzeni można na początek załatwić instancjami. Może potem się twórcy zdecydują na postawienie setek/tysięcy prawie takich samych systemów różniących się kolorem słońca i układem ciągle tych samych planet, a może wymyślą coś zupełnie innego, tego nie wiemy.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2013, 17:07:25 wysłana przez Zgudi »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #226 dnia: Wrzesień 07, 2013, 16:06:03 »
I po piąte:
Szerokiej drogi SokoleOko w przeciwnym do Star Citizena kierunku. Jeśli gra okaże się godnym następcą Elite/Wing Commanderów to będzie warta uwagi i bez Twojej szanownej osoby.
Bye o/

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #227 dnia: Wrzesień 07, 2013, 16:25:47 »
Czyli zamierzają zrobić coś co już zrobiło CCP (EVE , Dust) tyle że połączyć to razem ładnie w jedną grę na jednej platformie.
Ambitnie.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #228 dnia: Wrzesień 08, 2013, 09:46:24 »
I po piąte:
Szerokiej drogi SokoleOko w przeciwnym do Star Citizena kierunku. Jeśli gra okaże się godnym następcą Elite/Wing Commanderów to będzie warta uwagi i bez Twojej szanownej osoby.
Bye o/

8)

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #229 dnia: Wrzesień 08, 2013, 10:48:20 »
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=79891

Martwi mnie jedno. Mimo, że zbiórka pieniędzy trwa w najlepsze (ostatnimi tygodni nawet przyspiesza), twórcy zamierzają ją zakończyć na 21 mln $. Przy obecnym tempie, jaki był obserwowany przez ostatnie 2 miesiące, do konca roku twórcy mogli by dojść bez problemu do 28-30mln $.

Czy to prawda, że zbiórka przy 21 $mln będzie "ukrócona"?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2013, 11:19:40 wysłana przez Zgudi »

Goomich

  • Gość
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #230 dnia: Wrzesień 08, 2013, 10:50:06 »
Obawiam się, że wątpię.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #231 dnia: Wrzesień 08, 2013, 10:58:04 »
To dobrze. Wolałbym, żeby nie zakańczali zbiórki, strzelając sobie w kolano.

Za dodatkowe 10mln$ można:
a. Rozszerzyć produkcję o nowe featury, światy, statki i rozwiązania.
b. W przypadku nie spełnienia wersji a. dopiąć i ukończyć produkcię przy obecnych założeniach, gdy się okaże, że biznes plan był zbyt optymistyczny. Dodatkowa kasa daje wyjscie bezpieczeństwa. Nie powinno się niczego wielkiego planować, mając budżet "na styk", bo to zwykle nie wychodzi.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2013, 11:25:11 wysłana przez Zgudi »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #232 dnia: Wrzesień 08, 2013, 11:15:12 »
I po piąte:
Szerokiej drogi SokoleOko w przeciwnym do Star Citizena kierunku. Jeśli gra okaże się godnym następcą Elite/Wing Commanderów to będzie warta uwagi i bez Twojej szanownej osoby.
Bye o/

Och, pocałuj mnie w d...

20 lat temu zagrywałem się w Wing Commandery, ale świat poszedł naprzód i instacje po prostu śmierdzą. Jeśli ma to być tymczasowe to jeszcze ujdzie, oby nie było to tylko "polskie prowizorki" (czyli takie, które stoją po 50 lat).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #233 dnia: Wrzesień 08, 2013, 11:18:16 »
Och, pocałuj mnie w d...

20 lat temu zagrywałem się w Wing Commandery, ale świat poszedł naprzód i instacje po prostu śmierdzą. Jeśli ma to być tymczasowe to jeszcze ujdzie, oby nie było to tylko "polskie prowizorki" (czyli takie, które stoją po 50 lat).

Sokole. Oni traktują to jako zło koniecze, bo kasa... a chcą miec 1 serwer. Jak masz lepszy pomysł na mniejsze zło, to napisz.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2013, 11:25:46 wysłana przez Zgudi »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #234 dnia: Wrzesień 08, 2013, 12:15:54 »
Sokole. Oni traktują to jako zło koniecze, bo kasa... a chcą miec 1 serwer. Jak masz lepszy pomysł na mniejsze zło, to napisz.

Eve w roku 2003, mając ułamek tego budżetu, miało jeden serwer. Just saying. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #235 dnia: Wrzesień 08, 2013, 12:23:34 »
Zgadza się. Ale uber grafa, mnóstwo detali i niepowtarzalność podnoszą koszty wiele razy, a to jest dla nich najważniejsze obecnie. Coś za coś :/ Niestety :/

Goomich

  • Gość
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #236 dnia: Wrzesień 08, 2013, 12:25:14 »
Eve w roku 2003, mając ułamek tego budżetu, miało jeden serwer. Just saying. 

Bo SC tak jak Eve będzie oparte na skillach chara, a nie gracza.

Edit: Jak odpalić Hangar na karcie z DX 10.1

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/50320/i-got-it-running-on-gtx295-directx-10-1-card-fix-for-black-screen-green-arrow/p1
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2013, 14:12:01 wysłana przez Mona X »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #237 dnia: Wrzesień 09, 2013, 09:27:35 »
Eve w roku 2003, mając ułamek tego budżetu, miało jeden serwer. Just saying.

EVE nigdy nie było spacesimem i są to dwie różne gry just saying.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #238 dnia: Wrzesień 10, 2013, 23:13:16 »
Jeśli komuś się chce poświęcić 2 godziny na wywiady i tony pytań dot. szczegółów produkcji, to można obejrzeć.

https://www.youtube.com/watch?v=VGqu4CsUX9I
i
https://www.youtube.com/watch?v=dJkSa_BDSeE#t=533
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2013, 23:21:30 wysłana przez Zgudi »

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #239 dnia: Wrzesień 13, 2013, 15:26:54 »
Bump, nowe statki, oraz interaktywna mapa galaktyki.

Mapa:
http://starcitizen.mojoworld.com/StarMap/

Statki:

Gerovit Spacecract
Animacja: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LkBvC7PwYNI









Phalanx 300 Interceptor






Taneos










« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2013, 15:06:15 wysłana przez Zgudi »

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #240 dnia: Wrzesień 14, 2013, 20:15:44 »
Ok, statki gitara, natomiast wiadomo coś na temat ekonomii w grze? Wiadomo, że w grze występować będzie handel, ale czy będzie istniała możliwość produkcji czy kopania czegokolwiek? Czy będzie to po prostu gwiezdny Silkroad - jeden gość idzie z karawaną załadowaną generic stuffem od NPCa, drugi stara się go okraść?
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Goomich

  • Gość
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2013, 20:58:12 wysłana przez Mona X »

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #242 dnia: Wrzesień 14, 2013, 20:57:36 »
Te statki to tylko na prywatnych serwerach będą.

"Star Citizen will allow players to mod in their ship designs and even submit them for consideration for use on the persistent universe server. Fans are already taking up the challenge, creating their own detailed ship designs! We’re not ready to integrate them into Star Citizen yet, but we can celebrate how cool they’re looking here in the Comm-Link."
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13259-Fan-Spotlight-Fan-Ships-Space-Barn

Myślę, że to będzie na oficjalnym serwerze. Tak jak CCP, Chris tym bardziej będzie chciał skorzystać z twórczości innych, w szczególności z nowych statków. Ponadto studio pilnie śledzi te projekty i wyraża wielką nadzieję, że będą dalej rozwijane i dopracowywane. Chwalą się tymi statkami na głównej stronie.

Mona X
Daj mi proszę jeden powód, bym myślał, że RSI nie będą chcieli wdrożyć do głównego świata gry (serwer oficjalny) fajnych statków fanowskich, i daj mi jeden powód, bym myślał, że twórcy dobrze zaprojektowanych statków nie będą chcieli, by ich dzieła były tak samo integralną częścią SC jak cała reszta.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2013, 21:27:18 wysłana przez Zgudi »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #243 dnia: Wrzesień 14, 2013, 21:18:09 »
Mona X
Daj mi proszę jeden powód, bym myślał, że RSI nie będą chcieli wdrożyć do głównego świata gry (serwer oficjalny) fajnych statków fanowskich.
Lenistwo. Tak samo jak w wypadku CCP.  :(

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Scam Citizen
« Odpowiedź #244 dnia: Wrzesień 14, 2013, 21:20:28 »
Lenistwo. Tak samo jak w wypadku CCP.  :(

Chyba lenistwo skłania do wdrożenia gotowego projektu (zaoszczędzona kasa i czas) niż do stworzenia nowego.