Eve Online > NoobGarten

Kupno postaci...

<< < (2/5) > >>

Vid:
Wychodzę z założenia że pytać warto właśnie z racji braku doświadczenia. I tak przed jakimkolwiek ruchem pograłbym na surowym koncie na tyle długo by wiedzieć o co chodzi. Do tego czasu pewnie sam dojdę do wniosku czego dokładnie chcę od Eve bo nie ukrywam że jestem całkowicie zielony. Naturalną koleją rzeczy wydało mi się sprawdzenie co i jak. Wszedłem na pierwszy-lepszy amerykański board z kontami na sprzedaż i zobaczyłem że za pieniądze ze sprzedaży mojego konta mogę mieć całkiem sporo w tej grze...tyle że właśnie kwestia czy oby na pewno warto i czy jestem na to gotowy zaczęła mnie zastanawiać. Aha...czapki nie noszę. Nie pasuje do garnituru a stety-niestety praca głównie za biurkiem. ;D Dziękuję za odpowiedzi panowie.

SokoleOko:
Szybka uwaga:

EULA Eve nie dopuszcza handlu kontami a jedynie postaciami (na jednym koncie można mieć do 3 postaci - charów). Jedynym miejscem, gdzie można kupować i sprzedawać postacie jest oficjalne forum Eve-O.

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=277

Co więcej, handel odbywa się za walutę ingame. Jest sposób konwersji dolarów/euro/funtów na ISK (waluta ingame).

Vid:
Rozumiem...dzięki.

Xeovar:
Osobiście, rekomenduje granie mainem od 0. To naprawdę fajna sprawa, knucie które skile kiedy jak i po co, tutoriale, newbie content itp itd i bardzo ucząca - w ten sposób łatwiej ogarnąć skile i ich wpływ na mechanikę (i nie tylko).
Grałbym w ten sposób przynajmniej kilka miechów, opłacając konto za $ z poprzedniej gry i w momencie jak będziesz mniej więcej wiedział co chcesz robić i czego Ci najbardziej brak, to kupiłbym alta o profilu Ci odpowiadającym. IMHO i tak większość osób ma 2 konta(lub więcej) i w EVE jest to BARDZO przydatne. Na upartego alta mozesz wrzucić na konto maina i go używać, ale nie będziesz go wtedy skilował oraz nie będziesz mógł użyć równocześnie z mainem, co ma swoje wady.