Autor Wątek: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update  (Przeczytany 40070 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 19, 2012, 20:14:30 »
Nie jest uber w porownaniu do dps'u statkow z dzialkami close range ale to jest bron long range, wez sobie harba na HP II i 2 HS dps na scorch (base 23+5): 426, tengu 528dps na 114km. Tbh jak dla mnie mogloby zostac jak jest, ale potrafie zrozumiec dlaczego rozwazaja nerf HML.
No wiesz.... kupując statek za 600mln mam prawo wymagać żeby był lepszy od statku za 50 mln  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

tianan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: mest monor
  • Korporacja: Tribal Liberation Force
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 19, 2012, 20:20:51 »
Z mojej perspektywy powinni jakoś poprawić kruzy ale nie kosztem reszty statków.
Tracking disrupty może i warto aby były także stosowane na statki misslowe ale ... na pewno nie można ich przerobić na pseudo działka z opóźnionym zapłonem.
Logistyki a i owszem ale tylko w wersji małej aby usprawnić floty małych statków ale tak jak są logistyki jako tech 2 kruzy tak i frytki też powinny być jako tech 2.

ps. Jakaś forma nerfu HML-i powinna nastąpić ale nie aż tak radykalna.
nerf moze i tak ale widze ze malo kto czyta ze zrozumieniem albo dostaje rage zanim doczyta dopisek ze zmiany dotycza wszystkich rodzajow hm wiec wliczy sie do tego i HAM i FOF

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #72 dnia: Wrzesień 19, 2012, 20:23:52 »
No wiesz.... kupując statek za 600mln mam prawo wymagać żeby był lepszy od statku za 50 mln  ;)

A widziales protki, loki albo legiony strzelajace na 115km i robiace 500dps+?  : P

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 19, 2012, 20:26:06 »
A widziales protki, loki albo legiony strzelajace na 115km i robiace 500dps+?  : P
Nie, protkiem nie latałem, legiona robiłem na HAMy. Ale może przypomnę, wspomniałem że zasięg można zredukować, i owszem, ale od demedżu powinni się trzymać z dala.


nerf moze i tak ale widze ze malo kto czyta ze zrozumieniem albo dostaje rage zanim doczyta dopisek ze zmiany dotycza wszystkich rodzajow hm wiec wliczy sie do tego i HAM i FOF
To raczej jako pocieszenie nie zabrzmiało  ;D
Słuszne podejście, obciąć HAMom zasięg i będzie można spokojnie se w burtę strzelać  :P
Ale co do rejdża to masz rację, przypomnieć wypada że to nie pacznotes tylko jakaś propozycja na forum.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #74 dnia: Wrzesień 19, 2012, 20:53:04 »
Ale co do rejdża to masz rację, przypomnieć wypada że to nie pacznotes tylko jakaś propozycja na forum.
To nie jest propozycja tylko wcześniejszy anons. Chcesz się założyć, że te "propozycje" zmian dotyczące frytek, kruzów, czy wyglądu Vagi będą w zimowym dodatku faktem ?
A rage jest szansą na zwrócenie CCP uwagi że coś właśnie próbują spie**yć. To czy CCP sobie to weźmie do serca to zupełnie inna sprawa.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #75 dnia: Wrzesień 19, 2012, 21:02:05 »
To nie jest propozycja tylko wcześniejszy anons. Chcesz się założyć, że te "propozycje" zmian dotyczące frytek, kruzów, czy wyglądu Vagi będą w zimowym dodatku faktem ?
Anons o statkach jest tu:
http://www.evenews24.com/2012/09/11/dev-blog-ship-balancing-winter-update/

Wprawdzie moja angielska zdeczka kuleje, ale wpatrywałem się w artykuł bardzo uważnie i o nerfie missili nigdzie nie wypatrzyłem.  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #76 dnia: Wrzesień 19, 2012, 22:00:47 »
nerf moze i tak ale widze ze malo kto czyta ze zrozumieniem albo dostaje rage zanim doczyta dopisek ze zmiany dotycza wszystkich rodzajow hm wiec wliczy sie do tego i HAM i FOF

Co takiego?

Nerf dotyczy wyłącznie Heavy Missiles.

HAM'y (podobnie jak wszystkie inne missile) będą szybciej przyśpieszać = nieco większy range.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

theeht

  • Gość
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #77 dnia: Wrzesień 20, 2012, 06:57:36 »
czyli jakiego dokladnie spadku zasiegu na misjach mozna sie spodziewac ? nie bedzie tak ze wlece i mam wszystkich na talerzu ? bede musial podleciec ?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #78 dnia: Wrzesień 20, 2012, 08:26:52 »
Jeśli na dreju spada to do 50km to  z tengulca spadniesz do aktualnego zasięgu maksymalnego dreja. Tak na oko

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #79 dnia: Wrzesień 20, 2012, 09:15:51 »
Tengulec "tankuje" dystansem z powodu relatywnie małego tanka w porównaniu z innymi tech3. Protkiem możesz wejść na o bo ma tanka wyjebanego w kosmos :) itp.
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #80 dnia: Styczeń 09, 2013, 20:13:24 »
Balansowania shipów ciąg dalszy.
Nowy Dev-blog na ten temat
http://evenews24.com/2013/01/09/dev-post-retribution-point-release-combat-battlecruisers/

P.S. Może by tak nazwe topicu zmienić po prostu na balansowanie shipów bo zaraz wiosna będzie a balansowanie potrwa jeszcze latem, i jesienią i następną zimą itd, itd...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #81 dnia: Styczeń 09, 2013, 20:43:34 »
BC-ki to pikuś, ponoć chcą przerobić aktywny armor tank na taki jaki jest DUST... kto wie jak to działa?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

MiltisUmbrae

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MiltisUmbrae
  • Korporacja: Project HAVEN
  • Sojusz: PLEBS.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #82 dnia: Styczeń 09, 2013, 22:43:42 »
Może Prophecy w końcu się będzie do czegoś nadawać, a Myrm będzie jeszcze lepszy niż był do solo, tak samo jak brutix któremu bedzie można dorzucić tanka albo DPSa

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #83 dnia: Styczeń 10, 2013, 14:18:29 »
Chyba polubię nowego cyca...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Mauhur Purson

  • Hospes, hostis. CEO
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 42
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mauhur Purson
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #84 dnia: Styczeń 10, 2013, 14:43:55 »
cycek jako platforma rakietowa? OMG.
Juz i tak uwalili Hurka... nudzi im sie.
Zaraz zaczna grzebac przy maelach.

Czemu CCP zakazuje mi latania BSem z aktywnym tankiem na projectajlach? :(
Ech. Niech lepiej dodadza nowe szipy, a nie nerwia matarskie zlomy.


Miriabel Ka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #85 dnia: Styczeń 10, 2013, 19:29:20 »
Czemu CCP zakazuje mi latania BSem z aktywnym tankiem na projectajlach? :(
Można jaśniej ??

Goomich

  • Gość

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #87 dnia: Styczeń 10, 2013, 20:14:51 »
Czemu CCP zakazuje mi latania BSem z aktywnym tankiem na projectajlach? :(
Ech. Niech lepiej dodadza nowe szipy, a nie nerwia matarskie zlomy.
Przejrzałem EULA i nigdzie takiego zakazu nie widziałem....możesz pokazać gdzie ten zakaz ?
A po cholere nowe shipy jak starych jest do wyboru i koloru, w dodatku co jakiś czas je zmieniają? Co ty byś chciał? Ship którym wygrasz EVE?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Casa Rankor

  • Gość
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 11, 2013, 09:11:01 »
Nerfy to zlo, tez optuje niech rozwijaja a nie przycinaja.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 11, 2013, 09:48:40 »
Nerfy to zlo, tez optuje niech rozwijaja a nie przycinaja.
Owszem, sam nerf dla nerfa bo sie wcześniej nie pomyślało to "zło". Ale moim zdaniem w tym przypadku zmian kruzów i BCków nie można mówić o nerfie, po prostu niektóre statki przestaną tak bardzo odstawać od innych w tej samej klasie.
Mi osobiście podobają się zapowiadane zmiany BC, wreszcie taki Hurek przestanie być statkiem do wszystkiego, a taki Prophecy statkiem do niczego  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 11, 2013, 10:10:58 »
Owszem, sam nerf dla nerfa bo sie wcześniej nie pomyślało to "zło". Ale moim zdaniem w tym przypadku zmian kruzów i BCków nie można mówić o nerfie, po prostu niektóre statki przestaną tak bardzo odstawać od innych w tej samej klasie.
Mi osobiście podobają się zapowiadane zmiany BC, wreszcie taki Hurek przestanie być statkiem do wszystkiego, a taki Prophecy statkiem do niczego  ;)
Dobrze gada! A ja osobiście cieszę się, że z każdym dniem moje sp w gallente staje się coraz bardziej wartościowe  :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2013, 14:15:30 wysłana przez Theronth »

Punct

  • Gość
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 11, 2013, 14:06:06 »
mogli by jakieś modele nowe wprowadzić  - a nie idą na łatwiznę zmienią parę cyferek w bazie danych i kolejny wielki patch gotowy.
zmieńmy trochę realia serwera.. bo ludzie się zaczeli nudzić...  te ich balanse bardziej przypominają eventy ze swojej definicji czasowe niż próby faktycznego zbalansowania systemu, który zbalansowany był by poprostu śmiertelnie nudny... za jakiś czas znowu będą frejacze balansować - a na razie rządzi gejlente  ;)


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 11, 2013, 14:39:21 »
Wydaje mi sie że ten rebalans BC to będzie tylko jedną ze zmian w contencie gry i wbrew pozorom zmiany uważam za mocno istotne dla całej klasy tych shipów. Do tego zapowiadali podobny rebalans comandów (i comand wersji t3) , chociaż na razie chyba bez uwalenia offgridowego boostowania

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 11, 2013, 14:44:07 »
Śmieszni są - szkoda czasu, żeby to czytać. Po wprowadzeniu bc tier 3 trzeba mieć z głową żeby latać tymi podstawowymi bc (przynajmniej na pewpew), które się do niczego nie nadają (może poza pedalskim baitem z cyno) i te zmiany tego nie poprawią.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 11, 2013, 15:00:16 »
Na pewno? tier 3 bc w stosunku do tier 1 i 2 to tak na oko około miesiąc więcej czasu skilowania IMO ze względu na large guny. Dla nowych graczy to jest różnica w postaci szybszego startu do pvp w średniej skali w stosunku do latania tier 3 i wbrew pozorom nie wszyscy latają tylko w tier 3 bc wciąż bardzo dużo lata tych wcześniejszych

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 11, 2013, 15:08:59 »
Śmieszni są - szkoda czasu, żeby to czytać. Po wprowadzeniu bc tier 3 trzeba mieć z głową żeby latać tymi podstawowymi bc (przynajmniej na pewpew), które się do niczego nie nadają (może poza pedalskim baitem z cyno) i te zmiany tego nie poprawią.

Będą i zmiany (czytaj nerf) Tier3.

Mnie osobiście mało ship - poza chyba Thoraxem, jak byłem kompletnym n00bem - wkurzał tak jak Talos. Ginę w tym jak we frytkach - moment nie uwagi i wiszę w podzie, po czym dosłownie dostaje emo rage. Po ostatniej wtopie stwierdziłem, że do rąbania grubych celi wolę lecieć Sleipnirem lub nawet shield-Astarte, a na zwykłe nano gangi - Cynabalem.

Natomiast faktycznie - BC-ki z medium gunami szału nie robią. Może wypróbuję Feroxa lub Prophecy na solo (ale tylko dlatego że są tanie!), ale do gangów to chyba tylko jakiegoś rentierskiego pospolitego ruszenia.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 11, 2013, 16:36:23 »
Mnie osobiście mało ship - poza chyba Thoraxem, jak byłem kompletnym n00bem - wkurzał tak jak Talos. Ginę w tym jak we frytkach - moment nie uwagi i wiszę w podzie, po czym dosłownie dostaje emo rage. Po ostatniej wtopie stwierdziłem, że do rąbania grubych celi wolę lecieć Sleipnirem lub nawet shield-Astarte, a na zwykłe nano gangi - Cynabalem.
Trzeba w nim latać mega ostrożnie i miec świadomość że każdy dps w Ciebie wchodzi. Raczej słabo nadaje się do gangów, bo ani jest szybki, ani otankowany, zasięgiem też nie kładzie na kolana. Jak dla mnie idealny statek do walki solo z liczniejszym przeciwnikiem.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #97 dnia: Styczeń 11, 2013, 16:51:10 »
Akurat na zasięg Talosa narzekać nie można - pokaż mi drugiego shipa tej klasy, który ma ponad 500 DPS @40 km.

Niemniej, zdycha jak szmata, nawet z logistykiem za plecami.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 11, 2013, 18:32:20 »
Akurat na zasięg Talosa narzekać nie można - pokaż mi drugiego shipa tej klasy, który ma ponad 500 DPS @40 km.
Oracle :)

Niemniej, zdycha jak szmata, nawet z logistykiem za plecami.
Bo jak liczysz na logistyka to znaczy że popełniasz błąd który będzie Cię kosztował statek. To ma jakiś tam bufor który ma Ci dać czas na rozszarpanie celu bądź odejście z jego zasięgu.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #99 dnia: Styczeń 11, 2013, 18:51:08 »
Raczej słabo nadaje się do gangów, bo ani jest szybki, ani otankowany, zasięgiem też nie kładzie na kolana. Jak dla mnie idealny statek do walki solo z liczniejszym przeciwnikiem.
-1760/2500 m/s
- ~28k EHP
- 16+28 km

Zawsze wolałbym to w gangu zamiast Fagabala albo Fagabonda :D

No, chyba że Deimos.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 14, 2013, 22:43:04 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=74270
Z ciekawszych rzeczy szczegóły ancylary armmor repek (nannit pasta pewnie zdrożeje :P )
Zmiana zasięgu black opów tak ze będą skakać i brigować jak tyteksy >:D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ranshe

  • Gość
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 14, 2013, 22:49:14 »
Z ciekawszych rzeczy szczegóły ancylary armmor repek (nannit pasta pewnie zdrożeje :P )

Jeszcze bardziej? :P

Cytuj
Zmiana zasięgu black opów tak ze będą skakać i brigować jak tyteksy >:D

Fakjea, najlepszy patch ever.