Eve Online > Retribution
Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
VonBeerpuszken:
Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np. w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.
Nitefish:
--- Cytat: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 18:49:55 ---Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np. w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.
--- Koniec cytatu ---
o to, to to właśnie.
Jan Morgenstern:
A czy inne t3 maja taki uber DPS na long/med range? A HML nalezy traktowac jako przynajmniej medrange. To nie do konca nerf, to bardziej zrownanie do poziomu pozostalych typow broni. Problem w tym,ze za dlugo bylo jak bylo i z 'ludzkiego' punkty widzenia teraz to bardziej boli niz gdyby zrobiono z tym porzadek wtedy, kiedy bylo trzeba. Tengu oberwie tak, jak oberwal Dramiel niedawno.
Zsur1aM:
--- Cytat: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 18:49:55 ---Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np. w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.
--- Koniec cytatu ---
Nie jest uber w porownaniu do dps'u statkow z dzialkami close range ale to jest bron long range, wez sobie harba na HP II i 2 HS dps na scorch (base 23+5): 426, tengu 528dps na 114km. Tbh jak dla mnie mogloby zostac jak jest, ale potrafie zrozumiec dlaczego rozwazaja nerf HML.
Colonel:
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej