Autor Wątek: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update  (Przeczytany 40214 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« dnia: Wrzesień 11, 2012, 21:57:15 »
Pewnie jeszcze wiele rzeczy wiele razy się zmieni
http://www.evenews24.com/2012/09/11/dev-blog-ship-balancing-winter-update/
ale póki co brzmi to całkiem interesująco.
Nie za dobrze to widać na 2 ostatnich zdjęciach ale...modele nowego Stabbera i Vagabonda są całkiem, całkiem...  >:D

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 11, 2012, 22:23:41 »
O k**wa, normalnie nowy Stab będzie piękny :D! Chodź z drugiej strony nie wygląda już tak złomowato jak na Matarskie shipy przystało :/.
Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony, poza jedną rzeczą:
Cytuj
ORE frigate
Co to niby cholera ma być?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 11, 2012, 22:37:11 »
Zamiast Ospreya i innych mining frytek.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 11, 2012, 22:38:43 »
Vababond wyglada zajebiście, natomiast o tej ORE fretce specjalnie do kopanka to już mówili wieki temu  :)
pewpew

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 11, 2012, 22:40:39 »
O k**wa, normalnie nowy Stab będzie piękny :D! Chodź z drugiej strony nie wygląda już tak złomowato jak na Matarskie shipy przystało :/.
Daj spokój. Przez 500lat wojny nawet brudasy* nauczyły się składać shipy z mniej pordzewiałych blach.Widać zresztą wyraźnie twórczo użyte elementy z amarrskich shipów   ;D

brudasy - pełne ciepłych uczuć określenie używane w odniesieniu do matarskich wojowników przez Evil Dooma  8)

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 11, 2012, 22:47:49 »
VAGAŚ! O ja pierdziu, o ja pierdziu...  :o ??? 8)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 11, 2012, 23:04:41 »
Cytuj
Dzikusy - pełne ciepłych uczuć określenie używane w odniesieniu do matarskich wojowników przez Evil Dooma 
FYP

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starakopara

  • Gość
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 12, 2012, 11:14:48 »
O żesz w mordkę misia!!!11oneone111eleven! ale ten nowy Vagas jest słitaśny ;D

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 12, 2012, 11:27:28 »
Mogliby zaostrzyc nieco Cynabala, żeby tez jakoś drapiezniej wyglądał
Wygląd stolca czy szybujacego Małysza średnio pasuje do tego statku...

A Vagasik wyglada "przyjemnie"
Lepiej róbcie zapasy bo ceny ...>>>
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 12, 2012, 14:01:15 »
Fajnie by było jakby zostawili Staba/Vagasa z obecnymi skinami jako oddzielny statek :). Tak na pamiątkę.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 18, 2012, 19:07:28 »
Żeby nie zaczynać nowego wątku:

http://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=270

W przypiętych wątkach są propozycje zmian w shipach do Winter Expansion.

Szczerze mówiąc, chyba pierwszy raz czytam i mam jedno wielkie "FFFFUUUUUUU" (z perspektywy solo/małych gangów).

1) T1 cruisery zaczną być coś warte w walce.

Z jednej strony będzie można latać tanio, z drugiej jaki jest sens lecieć faction/T2/T3 shipem, który będzie tylko ciut lepszy a kosztuje 10-20 razy więcej?

Pamiętam jak zaczynałem grę to dziwiłem się po co ludzie w ogóle używają modułów T2 - 15% lepsze od meta 0, a moduł kosztuj 1-2 mil wobec 10k za meta 0. Jaki jest sens latać cruiserem za 150-250 mil, który będzie 15% lepszy od tego za 15 mil?

2) Nerf HML

Fozzie (czyli Raivi) proponuje -25% zasięgu, -20%. Po prostu wbija w ziemię. Zasięg na dreju spadnie z 75 do 55 km, a DPS do 300-330. W dodatku TD mają działać zarówno na zasięg jak i explo-radius, a TC/TE będą współdziałać z HML tak jak z działami.

Czyli z jednej strony "nerf to the ground", z drugiej - przerobienie missili na działa, tylko bez instadmg.

3) T1 logistyki.

Latając solo nie ma szans na walkę z przeciwnikiem, który ma logistyka za plecami. Czasem uda się tego logiego zabić/odgonić, ale jeśli gość z logim jest szybszy, to po prostu umarłeś w butach. Póki logistyk wymaga trochę skilli i kosztuje 200 mil z fitem, szansa spotkania logiego poza walką gangów nie jest duża. T1 logistyk kosztuje mniej niż fit na to, co będzie naprawiał i "obleci" z rasowym cruiserem na IV bez supportowych skilli.

Pamiętam narzekania, że w tej grze jest za dużo ECM i za dużo logistyków. To teraz będzie mieć więcej logistyków?

Krótko mówiąc, o ile Inferno było pełne pierdół i mało co wniosło, o tyle cokolwiek wypuszczą zimą może się okazać gwoździem do trumny.

A jak Wasze wrażenia?

 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 18, 2012, 20:18:50 »
Z mojej perspektywy powinni jakoś poprawić kruzy ale nie kosztem reszty statków.
Tracking disrupty może i warto aby były także stosowane na statki misslowe ale ... na pewno nie można ich przerobić na pseudo działka z opóźnionym zapłonem.
Logistyki a i owszem ale tylko w wersji małej aby usprawnić floty małych statków ale tak jak są logistyki jako tech 2 kruzy tak i frytki też powinny być jako tech 2.

ps. Jakaś forma nerfu HML-i powinna nastąpić ale nie aż tak radykalna.

MrYogi

  • Gość
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 18, 2012, 20:32:22 »
Offtop on

Trochę humoru od CCP :]

 Drake will now have a +5% bonus to civilian miners per level
 Tengu now has a random chance to lose 1 sub-system every time it warps out
 All Gallente ships now have the unique ability to surrender in combat - they also have +100% MWD speed to run away faster
 The Abaddon now has a black skin, 8 launchers and a torpedo / cruise missile rate of fire per level bonus instead of the large energy turret damage per level bonus
 All Minmatar ships are now affected by salvager modules, causing them to lose hull damage at each successful cycle
 As part of the EVE-DUST link, all dreadnoughts in siege mode now turn into huge mega-maids of doom capable sucking all air out of temperate planets

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=1933366#post1933366

offtop off

Troche za bardzo marudzicie co do zmian, zobaczymy co z tego wyjdzie. Zmiany się zapowiadają ciekawie :]

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 18, 2012, 21:20:08 »
Przyznam, że całkowicie zaskoczyły mnie propozycje zmian w Heavy Missiles. Przy okazji drake blobów (których doktryna umiera pomału śmiercią naturalną) CCP zdawało się przychylać do opinii graczy na eve forum, że jako takie missile shipy nie są wcale przepakowane a problemem jest jedynie drake, którego zmienią. Teraz się okazuje, że przed zmianą drejka znerfią jeszcze Heavy Missile, a jak dorzucą potem nerf dreja to w ogóle ciekawie będzie, nie wspominając o tym, że już teraz mało missile boatów lata na HM, a po zmianie jeszcze ich pewnie ubędzie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 18, 2012, 21:28:51 »
I Hurka chcą udupić lamusy. Skoro tak ich w oko kują te 2 Neuty na Hurku to niech zdejmą te 100-125PG i wystarczy a nie ponad 200PG chcą uwalić żeby się nie dało sfitować Hurka bez RCU czy rigów do PG. To nie Tengu ze 100MN AB. Coś mają z pomyślunkiem na bakier.  :-[

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 18, 2012, 22:16:30 »
...Coś mają z pomyślunkiem na bakier.  :-[ ...

Zaskoczony jesteś? Przecież to ... "Tajemnica poliszynela" ];)

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 18, 2012, 22:24:42 »
Zaskoczony jesteś? Przecież to ... "Tajemnica poliszynela" ];)
Wiesz...zaskoczony to nie bardzo.
Ale jakoś tak za każdym razem człowiek na coś liczy...wbrew sobie nie chce w to co wie uwierzyć...  ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 18, 2012, 22:42:52 »
I Hurka chcą udupić lamusy. Skoro tak ich w oko kują te 2 Neuty na Hurku to niech zdejmą te 100-125PG i wystarczy a nie ponad 200PG chcą uwalić żeby się nie dało sfitować Hurka bez RCU czy rigów do PG. To nie Tengu ze 100MN AB. Coś mają z pomyślunkiem na bakier.  :-[

Hurrek nie jest problemem, bo po prostu dziś masz wybór między 2xLSE a Invu/LSE, a teraz druga wersja będzie jedną możliwą. Zresztą, i tak nie ma żadnego powodu, żeby latać Hurrkiem - Tornado jest znacznie lepsze do gangu, a Cyclone z ASB na solo.

Nerf HML jest po prostu bzdurą. Jak ich boli zasięg, to niech nerfią zasięg, ale nie i tak marny DPS. Zejście z 500 do 400 DPS na Tengu (5 launcherów/3 BCU) to jest po prostu lol. W dodatku mówimy o Scourge. Zmiana na inny rodzaj dmg to kolejne 25% w plecy, czyli co - 300 DPS w ofensywnym shipie za 0,5B? A covertowy będzie miał 100 DPS? No bez jaj.

Przy okazji - sprzedawajcie Nighthawki, będą już kompletnie gówno warte :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 18, 2012, 22:48:30 »
Hurrek nie jest problemem, bo po prostu dziś masz wybór między 2xLSE a Invu/LSE, a teraz druga wersja będzie jedną możliwą. Zresztą, i tak nie ma żadnego powodu, żeby latać Hurrkiem - Tornado jest znacznie lepsze do gangu, a Cyclone z ASB na solo.
W Hurku boli ich 2xmed Neut. Jeśli jak piszesz nadal dąłoby sie złożyć Hurka na Invul/LSE i 2xNeuty to jest pewne że nerf pójdzie dallej. Chyba, że w takim konfigu zmieszczą się już tylko 180AC.


Nerf HML jest po prostu bzdurą. Jak ich boli zasięg, to niech nerfią zasięg, ale nie i tak marny DPS. Zejście z 500 do 400 DPS na Tengu (5 launcherów/3 BCU) to jest po prostu lol. W dodatku mówimy o Scourge. Zmiana na inny rodzaj dmg to kolejne 25% w plecy, czyli co - 300 DPS w ofensywnym shipie za 0,5B? A covertowy będzie miał 100 DPS? No bez jaj.
Nic dodać nic ując. Z tymi HM się rozpędzili za bardzo albo kalkulator na którym liczyli co robią im się zawiesił.

Przy okazji - sprzedawajcie Nighthawki, będą już kompletnie gówno warte :P
Będą mieć wartość kolekcjonerską  ;D

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 18, 2012, 23:11:09 »
Nighthawk nie byłby jedynym statkiem kolekcjonerskim w grze ];)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 18, 2012, 23:24:00 »
W Hurku boli ich 2xmed Neut.

Ale skąd to wziąłeś?

Zmieniają PG Hurrka, bo obcięli o 10% PG medium artylerii. Bez skilli do sfitowania 6x720 będziesz potrzebować potrzebujesz 162 PG mniej. Nie mam EFT pod ręką, żeby policzyć ile to jest z WU/AWU V. Powinno wyjść mniej więcej na to samo.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 18, 2012, 23:55:30 »
jak mi tylko pozwolą zrobić 45km zasięgu w tengu na hamach to się na nich nie obrażę...
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 19, 2012, 00:20:26 »
Ale skąd to wziąłeś?

Zmieniają PG Hurrka, bo obcięli o 10% PG medium artylerii. Bez skilli do sfitowania 6x720 będziesz potrzebować potrzebujesz 162 PG mniej. Nie mam EFT pod ręką, żeby policzyć ile to jest z WU/AWU V. Powinno wyjść mniej więcej na to samo.

PG medium artylerii i nie tylko obcięli z okazji cruzów, poczytaj https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&find=unread&t=155001
A Hurka tną ze względu na whine że można w niego wsadzić, w skrócie mówiąc - co się chce i gdzie się chce a do tego full rack gunów i 2 Neuty.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 19, 2012, 00:36:37 »
Taka specyfika shipów matarskich i bardzo dużego rozziewu między wymaganiami AC a artylerii. Dokładnie to samo masz z Maelstromem - jeśli wsadzisz 8x800, to możesz go sfitować dowolnie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 19, 2012, 00:54:10 »
Nie zapominajcie ze HM to long range weapon. Cytujac moj post z czasow ostatniej proby nerfienia drake'a:

Cytuj
Somehow i don't like these changes, imho they should remove dmg bonus for heavy missiles and maybe reduce dronebay to 3 small drones.
People forget heavy missiles are long range weapon, when you compare drake to other BC with long range weapons hes extremely overpowered.

Drake with 2 dmg mods deals 411dps at 75km
Harb with 2 dmg mods deals 271dps at 54+10
Cane with 3 dmg mods deals 278dps at 68+24
Ferox with 3dmg mods deals 190dps at 73+13
Brutix with 3dmg mods deals 275dps at 49+13

Dzisiaj tak na prawde nie zrobi to tak duzej roznicy, bo mamy T3 BC ktore maja zasieg i dps, wiec nawet jezeli znerfia HM to o duzo za pozno i tak naprawde niepotrzebnie, a przy okazji sprawia ze T3 beda jeszcze bardziej OP.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 19, 2012, 01:26:26 »
Ale czy naprawdę wszystko musi być w tej grze jednakowe?

Było hasło "nerfić drejka". No to nerfią HML... a czy ktoś narzekał na DPS dreja czy raczej na jego tank?

Z dupy zmiana po prostu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 19, 2012, 01:31:38 »
Cytuj
The Abaddon now has a black skin, 8 launchers and a torpedo / cruise missile rate of fire per level bonus instead of the large energy turret damage per level bonus
Może nie zaraz Abadona, ale dać mu taką t2 wersje jako uwieńczenie lini rakietowego sprzętu szturmowego (vangence, heretic, sacri, damnation, i ten  torpedowy abadon >:D)
Cytuj
Przy okazji - sprzedawajcie Nighthawki, będą już kompletnie gówno warte
Pozostaną jeszcze HAM na nim ale z nimi juz teraz jest troche problemu żeby wepchnąć fit przy którym drake nie wychodzi lepiej

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 19, 2012, 07:17:53 »
Ale z czapy pomysł, tak naprawdę to uwalają tengu ??? , bo wpływu na resy dreja to jakoś te zmiany nie mają.

Pomijając, że drakami i tak nikt normalny już nie lata.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 19, 2012, 09:25:43 »
Z tego co widzę, to są to tylko jakieś luźne propozycje rzucone pod dyskusję i nic więcej, a Wy robicie z tego dramę jakby te zmiany się pojawiły w oficjalnym pacznotesie...
Zmiany są na tyle z dupy że gracze nie zostawią na nich suchej nitki i na tych postach się to skończy.
Fakt faktem moduł "obronny" przed rakietami jest potrzebny bo równowagi jako takiej w tym temacie nie ma, szczególnie po idiotycznych zmianach w defenderach.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 19, 2012, 09:29:13 »
Przepraszam bardzo ale czy defendery kiedykolwiek działały poprawnie?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 19, 2012, 09:34:49 »
Fakt faktem moduł "obronny" przed rakietami jest potrzebny bo równowagi jako takiej w tym temacie nie ma

Przecież jest. Nazywa się "Afterburner".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 19, 2012, 09:41:24 »
Przecież jest. Nazywa się "Afterburner".
Oooo.... to on ma jakies ukryte zdolności? Płomieniem z dysz niszczy czy tylko ogłupia systemy naprowadzania?

Przepraszam bardzo ale czy defendery kiedykolwiek działały poprawnie?
Jak się przykombinerkowało to działały bardzo dobrze. Przepis był prosty - rocket lanczer, lub niezgrupowane dwa (wszystko zależało od typu statku). W tej chwili możesz użyć defenderów albo w lajt missilach albo w HMLach, gdzie ROF jest ogólnie znany i efekt jest porównywalny z rzucaniem veldsparem przez okno.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2012, 09:49:26 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 19, 2012, 09:53:11 »
Kto by pomyślał, że to wspaniałe pomysły CCP mogą się mocno przyczynić do rozważań nad sensem dalszej gry w EVE.
O ile dobrze rozumiem ich zamysł, to chcą totalnie ujebać starych graczy, którzy całe lata skilowali żeby latać czymś konkretnym i tym samym dać boosta młodym graczom, którzy potencjalnie i są w Eve na chwilę.

Opcji z nerfem hml nawet szkoda komentować, niedługo pewnie wszystkie zasięgi broni będą takie same a różnica będzie w kolorze wybuchów. Ciekawe kiedy wpadną na to, że korpowy kanał może być na fejsie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 19, 2012, 09:57:54 »
\
Opcji z nerfem hml nawet szkoda komentować, niedługo pewnie wszystkie zasięgi broni będą takie same a różnica będzie w kolorze wybuchów. Ciekawe kiedy wpadną na to, że korpowy kanał może być na fejsie.
Weź, bo jeszcze któryś to przeczyta....  :-X
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 19, 2012, 10:01:05 »
Oooo.... to on ma jakies ukryte zdolności? Płomieniem z dysz niszczy czy tylko ogłupia systemy naprowadzania?

AHAC-e, anyone?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...